Avaleht
uus teema   vasta Administratiivsed foorumid »  Uudisvihjed »  "EK mängud "tavaliste" Plii-akudega": hüvasti, 150 aastat vana akutehnoloogia, tere tulemast AGM-tehnoloo märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 13.11.2018 00:16:22 vasta tsitaadiga

Edit:
Olen eespool mitu korda kirjutanud / hoiatanud, et Modernsete akude korral algab Talvine laadimisrežiim juba temperatuuril alla +10 kraadi, siis sai paari auto peal ka mõõdtetud, et mis reaalselt toimub.

Toimukski täpselt seesama mida ka juba eelmisel aastal nägin - alla +10 kraadi ongi samamoodi kus autod jäid hätta Modernsete akude Talvelaadmisega.
------------
Ning teisena siis veel selline "kamm":
1. olen varem seda juba hoiatanud, et koos Modernse aku kasutuselevõtuga tuleb auto elektriskeem samuti ümber ehitada.
2. nüüd õnnestus ära näha seik, et ilma sellise ümberehitamiseta ei tööta korralikult ka Start-Stop autode ultramoodne "energia kokkuhoid" - kus pidurdamisel tekkiv energia salvestatakse samuti akusse.

Ning nähtu oli üsna karm - autodes kasutusel oleva "30-50 aastat vana laadmis-idee" hävitab tegelikult juba eos selle "energia kokkukorjamise" hea idee.

Kusagil lähipäevil vean selle seiga kirjelduse ka ühte Autofirmasse - eks siis ole näha kui tõsiseks Autotehnikud selle peale muutuvad kuna nad müüvad autodega kaasa tehnilist lahendust mis tegelikult üleüldse õigesti töötada ei saa. Või isegi - ei peagi üleüldse töötama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.11.2018 00:36:56 vasta tsitaadiga

Räägi lähemalt sellest pidurdusenergia salvestamisest tavaakusse.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 13.11.2018 08:02:59 vasta tsitaadiga

http://forte.delfi.ee/news/teadus/teadlased-tootasid-valja-vedelkutuse-mille-abil-saab-paikeseenergiat-ulipikalt-salvestada?id=84288003
_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.11.2018 09:17:11 vasta tsitaadiga

tahanteada, kas see lahendus on järelpaigaldatud? Esinduse asi ei ole tehase töö teiseks teha..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 13.11.2018 11:40:17 vasta tsitaadiga

tahanteada, tõstatab olulise asja või vähemalt mina saan asjast nii sotti:

Kui nüüd võtta niimoodi, et vanema põlvkonna autod, kus oli peenelektroonikat vähem ja panna kõrvale autod, mis on tundliku elektroonikaga üle ujutatud
ja hakata seda võrdlema näitajatega:

1. perses
2. täitsa perses
3. osaliselt perses

Niiskus, magnetväli ja õhurõhk.

Ka võib võrrelda arvuti elektroonika arenguga: peenemaks ja õhemaks.

Vanemad automudelid olid paksema plekiga. .jne

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.11.2018 12:07:08 vasta tsitaadiga

Teeninduses kääksuda on mõttetu. Kui siis tehasele süsteeme tootva ettevõtte, nt. Bosch peainseneriga õlut võtta.. juba olemasolevat asja ilma dokumentatsioonita " õigeks" tegema hakates riskid garantii ja kogu supporti kadumisega + see, et kogu teadmine on sinu peas ja kui see hobujaama kandis trammirattaga kehast eraldatakse, tuleb seesamune auto koos sinuga matta..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ikruusa
HV kasutaja

liitunud: 01.03.2003




sõnum 13.11.2018 13:55:48 vasta tsitaadiga

Kas mitte MHEV ehk mild hybrid electric vehicle pole see lahendus, kuhu autotootjad praegu panustavad? See siis vähendaks nii kütuse kulu kui CO2 ("koguni" 7%) ja 12V aku osatähtsus väheneb. Suurema matsu võtab enda peale 48V Liitium aku, mida laeb starteri asemele pandud starter/genekas (BSG - Belt integrated Starter Generator). See siis on ca. 10-20kW võimsusega el. mootor. Ühtepidi on mootor ja teistpidi generaator. 12v aku jaoks on 48V -> 12V muundur, mille kaudu see laetud saab. Juba on mõned sellised isendid müügisalongides, aga ca. 2020-2025 lubavad juba kõik autotootjad suuremat pauku jne.

Siin lk.8 oli arusaadav joonis, et kuidas see el. süsteem välja hakkab nägema. https://www.psma.com/sites/default/files/uploads/tech-forums-transportation-power-electronics/presentations/is115-12v-48v-hybrid-vehicle-technology.pdf

Ehk happeaku kui käivitusaku on vähemalt sõiduautodel määratud juba surma surema. Eks ta on küll veel jupp aega olemas, aga mahutavus ja voolud on varsti hoopis väiksemad kui praegu. Ja lisaks on pardal 48V genekas, millelt saab vajalikud voldid, et neid geelakusid laadida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 13.11.2018 14:05:51 vasta tsitaadiga

mul enda kodus eesti energia elektrit ei ole ja kõik on geelakude peal ja energiat toodavad pärmigeneraatorid, viskan aga pärmi katlasse ja selle paisuenergia inverteeritakse energiaks. Kuid vahel naaber kaebab korsnast tulevat haisu pärast!
Et siis mingi "kahju" on ikka igal uuel asjal!!

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 17.11.2018 00:39:02 vasta tsitaadiga

Exidelt üks väike uuendus.
Õigemini, nüüd nad ütlesid siis veel ametlikumalt välja sama - mida nad mulle juba eelmise aasta detsembriski teatasid:

Et: Exide EFB aku on siis pigem see ainus Exide akutüüp mis sobib asendama vanamoodsamaid WET-happeakusid.
-------------
Nüüd lisati siis EFB-akdele ka vastav Lisalogo. Pildil siis kõige parempoolsem Logo. Ning see ongi siis selle ametlik kinnitus, et Ecide ise näeb ette / soovitab selle aku kasutamist vanemate akude väljavahetamisel.

Pilt ise siis sellest lisatud Logost. Oletada võib, et selle Logoga EFB akud jõuavad müüki nii 2019 aasta kevadel-suvel.
PS: Selle, kas osta või mitte - selle otsustab ikkagi iga autoomanik ise. icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 17.11.2018 13:50:35 vasta tsitaadiga

Autoakud ja tehnika jaoks akud on kahjuks eraldi ning tehnika akud (näiteks ups .jt) ka kallimad.
Kindlasti on tehnoloogia uuendus exside EFB, kuid kui starter on mängus, siis UPSI jaoks ei kõlba. Ta võib kõlvata ainult lühiajaliselt, rikkudes akut.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 18.11.2018 11:23:18 vasta tsitaadiga

Ja siis väikseks meenutuseks:
Saabumas on aasta 2019. Ehk siis viimane "Armuaasta Euroopa Komisjoni poolt".

Ning aastaks 2020 "tõmmatakse lõplikult vesi peale" nii tavaliste WET-akude tootmisele ning müümisele.
Ja tootmisesse-müüki jäetakse alles Modernsed (Dry-WET) autoakud.
-----------------------
Ehk siis saabub aeg kus sajad tuhanded vanemad autod vajavad uusi akusid kuid valida on ainult Modernsete akude vahel.
Ning siis teadmata:
- kas see valitud aku sobib või ei sobi.
- kas selle akuga automootor alati käivitub 100% või mitte.

Ja kui ei käivitu alati 100%, kas siis üleüldse suudetakse tuvastada tegelik viga või tulevad pidevalt Valediagnoosid ning mida siis autoomanik rõõmsalt kogu aeg kinni maksab.

Ja nagu ma selles loos olen mitu korda näidanud reaalselt juba praegu saadud Valediagnoose, siis on üsna kindel, et see kõik muutub massiliseks.
Ning jällegi - kas selle peale Autoomanik valab pisaraid kusagil kodus vesistades või julgeb olla julge ning võtta ette Kohtutee kas siis akumüüja vastu (kes talle vale aku müüs) või siis Autofirma vastu kes tegelikku viga üles otsida ei suuda. Ning hoopis Valediagnoosi paneb.
Seda võin kinnitada - selline vaidlemine võib võtta üsna mitu kuud ning sel ajal tegelikult auto seisab kuna auto on sõidukõlbmatu. icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 18.11.2018 11:48:29 vasta tsitaadiga

Alati anna link ka, et sinu teema oleks usutavam ja akadeemiline!! Korrektsuse huvides.. arusaamatusi vältides! Jõulude lähenedes..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.11.2018 20:39:13 vasta tsitaadiga

tsitaat:

kas siis akumüüja vastu (kes talle vale aku müüs) või siis Autofirma vastu kes tegelikku viga üles otsida ei suuda. Ning hoopis Valediagnoosi paneb.
Seda võin kinnitada - selline vaidlemine võib võtta üsna mitu kuud ning sel ajal tegelikult auto seisab kuna auto on sõidukõlbmatu.

ma ei tea mis paralleeluniversumis sa elad. autotootjad kasutavad kellegi teise loodud süsteeme. nt. bosch. sellesse süsteemi on bosch näinud ette teatud kindla aku kasutamise näiteks. lisaks on autotootja väga spetsiifiliselt oma sõiduki, näiteks elektrisüsteemi. kõik sertifitseeritud ja v'hem sertifitseeritud siis kasutavad neid materjale kui autot on vaja päriselt parandada. kui nüüd sina a) songid oma autos midagi ja tahad, et seda sinu songitud asja parandataks, peab sul olema anda joonis/kirjeldus selle kohta mida sina tegid ja mis see kaasa tõi või võib tuua. b) kui sul
nnestub keegi automüüja kuidagi nõusse saada, et nt see sama bosch on teinud vea ja kuskil midagi ümber hakatakse tegema, tuleb kogu seda autod puudutav dokumentatsioon teha ringi ning kõigile osapooltele laiali saata. sisuliselt taanduks see vaidlus antud juhul sinu ja boschi vastutava inseneri vaidlusele.
tsitaat:

Seda võin kinnitada - selline vaidlemine võib võtta üsna mitu kuud ning sel ajal tegelikult auto seisab kuna auto on sõidukõlbmatu.

http://akukeskus.ee/ siit midagi ikka leiab. kui vaidluseks läheb ja otsused vastu võetakse, makstakse sealt peale ostetud asendus ilmselt kohtuotsuse käigus välja. n'gin täna mingit 72ah asja mis maksis 59 eurot. kui sul pole u 60 eurot võimalik võtta, et oma sõiduk " remontida", ei saa sa omale seda trantspordiliiki lubada.

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 19.11.2018 12:25:54 vasta tsitaadiga

Edit:
Tegin veel lisaks uusi Rollimänge ning Tuleviku-visioone.

Ilusti-kenasti on näha:
1. kuidas Autofirmades mängitakse endiselt sellele, et "autoomanikud on ülimalt arad ning nad kardavad kohutavalt autofirmasid" ning ei julde seetõttu seista oma õiguste eest.
Ning siis ei juögeta nõuda ei:
- õigesti Eel-aetud autoaku paigaldamist auto peale.
- ning siis auto elektriskeemi muutmist selliseks, et auto suhtlemine Modernse autoakuga oleks 100% õige ning et oleks välditud "salapärased mittetöötamised ning Valediagnoosid".

2. Ning teine Autofirmade küllaltki läbinähtav "mäng" mäng käib selle nimel, et:
- kõik Eesti advokaadid on ülimalt laisad ning "ei tunne seetõttu rahalõhna". icon_cool.gif
Ehk siis ei tule selle peale, et koondades autoomanike "probleemid seoses Modernsete akudega", annaks minna kohtusse ning nõuda välja "miljonid eurod" selle eest, et Modernsete akude kasutamine toob endaga kaasa ootamatud, ette arvestamata lisaprobleemid.
---------------------
PS; Ma ei ole üleüldse õel. See kõik on selleks, et Autofirmad hakkaks ennast piiasavalt vara ennast liigutama.
Ning peamine mida loodan saada, et vähemalt üks Eesti Autofirmadest pääseks kohtukeissidest. Ning seda põhjusel, et meie pereauto on selle konkreetse autofirma hingekirjas. icon_cool.gif beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 19.11.2018 13:19:33 vasta tsitaadiga

Lisan ka mõne lingi:
https://n0where.net/car-backdoor-maker-cbm

https://github.com/UnaPibaGeek/CBM

Kindlasti saab reguleerida kunagi ka akulaadimist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 20.11.2018 13:29:41 vasta tsitaadiga

Edit:
Kaks graafikut - ja mis näitavad selgelt, et kui auto elektriskeem on moderniseerimata, siis:
Modernse aku korral tekivad Konfliktid kuna laadimisgraafik peab olema hoopis teistsugune kui see on vana, klassikalise autoaku korral.
1. Ülemine graafik:
- moderniseerimata elektriskeem.
- sobib klassikalisele akule.
. ja ei kõlba Modernsele akule.

2. Alumine graafik:
- moderniseeritud elektriskeem.
- sobib Modernsele akule.

Pilt ise siis - nii on nagu on pildil:
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2018 13:33:58 vasta tsitaadiga

tahanteada, kas sa katkiseid plaadimängijaid parandad?
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 22.11.2018 17:45:55 vasta tsitaadiga

Edit:
Eespool ma hoiatasin, et:
- Exide uusimates Smartlaadijates on kasutusel uus Laadimisalgortm ning see laeb akusid pingega 15,5V.
- Ning on välja visatud vanem Laadimisalgortm ja mis laadis akusid alla 15V pingega (suvine laadimine, üle +10 kraadi). Ning üle 15V siis kui oli temperatuur alla +10 kraadi (talvine laadimine).

Nüüd siis kõrvuti mõlema Smartlaadija laadimisgraafikud,
ülemine on: 15,4V ning kestab 5 tundi.
alumine on: 14,7V, 2 tundi ning seejärel 14,5V, 6 tundi.

Ja nii ongi - icon_cool.gif.... Kellele ei meeldi, see ostab Exide akutehase ära.. icon_cool.gif beer_yum.gif

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2018 17:48:07 vasta tsitaadiga

..ja kuidas see puutub autode elektrisüsteemide väljatöötamisse?
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2018 19:28:25 vasta tsitaadiga

Ma ütleks et see ülemine laadija on katki ja võib aku edukalt pekki keerata.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2018 20:20:26 vasta tsitaadiga

Vana ei viitsi enam isegi seda vaadata, kas keegi on vahepeal postitanud, alustab vaikimisi editiga. Kõik ära ignore'inud vist, nii et ärge raisake aega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 23.11.2018 11:04:19 vasta tsitaadiga

Ikkagi erineb autoaku UPS/valveseadme .jt akudest. Seega probleem on pisut üle paisutatud. Probleemi ei ole tegelt.
PEAASI, et rämpstooteid ei osteta, mahaviksituid koopiaid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 30.11.2018 18:04:50 vasta tsitaadiga

Edit:
Eespool näitasin graadikute peal kahe Exide Smartlaadija (vanema laadimisalgortimiga ning uuema laadimisalgoritmiga) laadimist.

Nüüdsete laadimisgraafikute korral on siis tegemist:
1. modernse, uuema Exide Smartlaadijaga.
2. ning Exide kahe erineva mudeli modernse 3DX patenteeritud tehnoloogiaga akuga.

Ning nagu graafikutest näha, siis:
1. mõlemal korral on laadimispinge 15,4V
2. ning mõlema laadimisaeg on täpselt ühepikkune, 5 tundi. Vahe on mõned minutid.

Ning võin kinnitada sama mida olen ka varem kirjutanud: Exide 3DX akud on väga rõõmsad kui neid sellise kõrgema pingega "toidetakse" ning "söövad seda kõrgemat pinget suurema heameelega". icon_cool.gif
Mitte ei hakka "mossitama" nagu hakkas testimisel mossitama Varta PowerGrid kaltsiumaku, "karistuseks liialt kõrge pinge eest: akuvett välja loopides". icon_cool.gif

Pilt ise siis:

-------------
Edit:
Täna oli siis taas üks suurem vaidlus ühe suurema Automüüjaga Eestis.

Ning lühidalt - täpselt samamoodi koorus välja sama tõde, et ei teata kolme väga olulist "jama" mille Euroopa Komisjon on "kokku keetnud" oma Direktiividega.

Kordan need "mitteteadmised" siis siin lühidalt üle:
1. Aastaks 2020, EK käsu korras: tuleb toota a 80% Start-Stop autosid.
Ning nende autode tarbeks tohib toota ning müüa ainult AGM või EFB Start-Stop akusid.

2. Ehk siis teisiti - "tavalised WET-akud" saadetakse lõplikult ajalukku. beer_yum.gif

3. Ning kolmandana - kõige olulisemana - ning mida olen ka ise juba kogenud:
AGM ning EFB akude korral tuleb ette võtta, vanemate autode korral, ka elektriskeemi muutmine.

Ning samamoodi ei osatud selles suhtes "tulevikku näha", et see mitteümberehitamine võib endaga kaasa tuua väga palju väga närvilisi autoomanikke icon_smile.gif kui nende toredad autod enam uute akudega normaalselt ei käivitu.
- viitasin siis selle peale ka võimalikule versioonile, et nii mõnigi julge Advokaat võib välja minna sellele, et hakkab koondama nõudeid Autofirma vasti ning siis kohtus miljoneid eurosid välja nõudes.

Nii, et eks näis - kohe-kohe on siis "käes EK poolt lubatud viimane Armu-aasta" 2019. icon_cool.gif beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 30.11.2018 18:32:15 vasta tsitaadiga

ma üritan nüüd korra ise - kas sa laadimisvoolu graafikuid ei tahaks välja tuua? Miski on siin selgelt mäda, aga kas siin just Brüssel süüdi on...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2018 20:43:05 vasta tsitaadiga

tsitaat:

vaidlus ühe suurema Automüüjaga Eestis.

per.se kaudu parandad hambaid. mine ja nuta jõgi TOOTJA puu all.. vaata mis kostetakse.

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Administratiivsed foorumid »  Uudisvihjed »  "EK mängud "tavaliste" Plii-akudega": hüvasti, 150 aastat vana akutehnoloogia, tere tulemast AGM-tehnoloo mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa ei või manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.