Avaleht
uus teema   vasta Administratiivsed foorumid »  Uudisvihjed »  "EK mängud "tavaliste" Plii-akudega": hüvasti, 150 aastat vana akutehnoloogia, tere tulemast AGM-tehnoloo märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 19.10.2018 13:02:34 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Oeh icon_neutral.gif

AM1p-st pikemat meil kahjuks pole, kas peaks looma? icon_rolleyes.gif
oled kindel et ottegoni või note1 stiilis uusi kontosid ei hakka looma?
Pigem võiksid, nagu kuskil ettepanek juba tehti, talle eraldi isikliku akuteema lubada/taas avada....
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahoioi
HV kasutaja

liitunud: 22.11.2017




sõnum 19.10.2018 17:21:23 vasta tsitaadiga

Tahanteadal tuleb küpsised ära kustutada ja cache tühjaks teha, siis võib olla saab veel asja. icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 21.10.2018 09:20:26 vasta tsitaadiga

Edit:
Seda, et Modernsete akude ning autode elektrisüsteemide omavahelist konflikti tasub võtta ikka väga tõsiselt kuna praegu toodetavate autode elektriskeemid ei ole projekteeritud kasutama (Euroopa Komisjoni direktiividele vastavaid) autoakusid.

Ning võib ka oletada, et seda elektrisüsteemide muutmist ka tegema ei hakata kuna see nõuaks autofirmadelt sadu miljoneid eurosid lisaraha.
---------------
Samas autoomanikud - kuni Start-Stop /hübriidautodeni välja - võivad olla üsna kindlad, et kõikide nende autodes on peidus salapärane "trikitaja" mis suudab teha "mootori mittekäivitamise trikke" ning siis tuua endaga kaasa Valediagnoose, mittevajalikke remondikülastusi jne, jne.

Üks pilt kah siis - olen seda ka varem näidanud - sellel on siis näha see "Fantoom-trikitaja" - kuid mitte keegi, kaasa arvatult Autofirma tehnikud, ei ole suutnud lahendada küsimust - mis selle probleemi põhjustab - kui on teada, et:
- aku, starter jms. kõik on 100% korras
- kuid mootor ikkagi ei käivitu: käivitus - kolm mittekäivitust - kolm käivitust...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 21.10.2018 10:11:17 vasta tsitaadiga

Ja bullshit generaator on jälle käima tõmmatud. Jei.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 22.10.2018 10:51:46 vasta tsitaadiga

Edit:
Ärge siis liialt ka mossitage kui Euroopa Komisjon teie autod "ringi ehitab elektriautodeks" ning seda siis moodsate, Modernsete (Dry-Wet) autoakude kaasabil. icon_cool.gif
Ning mille umberhituse kulud võivad ulatuda mingi a 2000 euri.
Minu kulutused - võtsin kokku - on nii a 600 euri kuna ma ehitasin-leiutasin selle kõik ise ning ei pidanud teenust sisse ostma. icon_cool.gif

Aga see ongi loomulik, et ENSV aegsed elektroonikud-ratsionaliseerijad oskavad selliseid "kapitalistidest inseneride-projekteerijate" tehtud vigu avastada ning siis need ka ära likvideerida kuna me ei karda mitte ühtegi "kapitalistlikku firmast". icon_cool.gif
-----------------
Nii - uurisin veel siis Superkondensaatori käitumist.
Selline tähelepanek - enne kasutamist (auto käivitamist) tasub kondensaatorit nii a 10-20 minutit Eel-laadida.

Kontroll näitab seda selgelt;
Exide EFB vrla aku
autokoormus: 12V 1kW elektrimootor (starter, reaktiivenergia).

1. Esinene käivitus, superkondensaator ei ole ühendatud.
11.23 DCV V 12:13:15:815

2. Superkondensaator on külge ühendatud, laeb:
11.84 DCV V 12:14:15:561

3. 20 minuti möödumise järel:
näha on, et superkondensaator on laetud:
- kõik mootori käivituspinged on üle 12V.
12.31 DCV V 12:37:08:936
12.19 DCV V 12:38:25:596
12.66 DCV V 12:39:44:239

Ning veel selle sõna "Starter" asemel kasutage sõna elektrimootor. See sõna näitab palju täpsemalt mis asi see on mida aku ringi peab vedama.
Lisaks see, et elektrimootor on alati reaktiivkoormus. icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 23.10.2018 11:19:35 vasta tsitaadiga

Edit:
Üks probleem - millega taas oma tutvusringkonnas silmitsi seisin - on siis see, et ei autoomanikud ega autotehnikud ei oska teha Rollimange ega võimalike olukordade analüüse / läbimängimisi.
- Kui oskaks, siis kasvõi autotehnikud suudaks saada aru sellest, et need probleemid ei ole mitte kellegi teise auto peal - vaid needsamad probleemid on ka tema enda autoga samamoodi võimalikud.
------------------
Rollimäng ning olukorra analüüs:
Viisin nädalavahetusel läbi veel ühe rollimängu ning analüüsi ning tulemuseks sain, et avastatud jama võib - olude kokkusattumisel veel suurema "kammi" tekitada.

Selline tulemus siis:
1. olukord: 100 täpselt ühesugust autot. Ühesuguste akudega, elektrismeeidega, elektrimootoritega. (starter, muide on samuti elektrimootor).
2. karm värk: kõik 100 autot, täpselt ühel ning samal ajal enam ei käivitu.
3. ning kõik veetakse ühte ja samasse Esindusse remonti.
-----------
Remondis:
1. kulutatakse 200 töötundi, et vea põhjust välja selgitada.
2. tulemus on 0 kuna viga avastada ei suudeta.
3. Prognoos: starterid on läbi ning tellitaksegi 100 starterit.
4. Starterid vahetatakse, autod lähevad käima ning sõidavad minema,
- Kõik on õnnelikud..
---------
Kuid nüüd edasi läheb värk karmiks..
1. möödub mingi aeg - a 1 nädal
2. ning kõik need 100 autot on täpselt samas olukorras:
- mitte üks auto taas enam ei käivitu.... icon_smile.gif

Nii, et head ümberõppimist - TEMT ning TPI ootavad.... beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lauri
HV veteran
lauri

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2018 11:33:45 vasta tsitaadiga

tahanteada, kuidas on see sinu "aku-uuring" seotud sellega, et Euroopa Liit sunnib üle minema elektriautodele?
_________________
Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 23.10.2018 11:37:34 vasta tsitaadiga

lauri, seda ta eitahateada icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lauri
HV veteran
lauri

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2018 11:43:43 vasta tsitaadiga

Tahan, just hakkas põnevaks minema.
_________________
Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ott256
HV vaatleja

liitunud: 30.04.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2018 12:32:25 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:

---------
Kuid nüüd edasi läheb värk karmiks..
1. möödub mingi aeg - a 1 nädal
2. ning kõik need 100 autot on täpselt samas olukorras:
- mitte üks auto taas enam ei käivitu.... icon_smile.gif

Nii, et head ümberõppimist - TEMT ning TPI ootavad.... beer_yum.gif

viga on selles et auto tarbib 10 korda rohkem voolu kui peaks. viska multimeeter aku miinusklemmi vahele ja näed voolutarbimist. korras auto võtab seistes 0.03 - 0.04 amprit. ühel autol mul vaja viga leida mis võtab 0.37 amprit ootasin mingi pool tundi, alla selle ei langenud..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 24.10.2018 11:45:16 vasta tsitaadiga

Edit:
Igatahes ääretult uhke tunne on - olla nii Eestis kui terves Euroopa Liidus esimene kes aru saab sellest mis jama Euroopa Komisjon, oma otsustega, kokku on keeranud.
Ning kes siis ainsana aru saab, et tegelikult tuleb Tagasi kutsuda ning ümber ehitada, Eestis: sadade tuhandete, Euroopas: kümnete miljonite autode elektriskeemid. icon_cool.gif

Omaette teema - ei kujuta hetkel ette milline Autofirma on siis nõus kulutama sadu miljoneid eurosid.
Lisaks veel see, et selle töö tegemiseks peavad Autoelektrikud veel ka ennast Autoelektroonikuteks ümber koolitama. icon_cool.gif
- ehk siis see tegevus mida paaniliselt kõige rohkem kardetakse ning vihatakse - kuna see tähendab autoelektrikule mugava elu lõppu. beer_yum.gif
Seda on mulle ka otse vihjatud - et ei mingeid ümberõppimisi ei ole ja ei tule. icon_cool.gif
-----------------
Niipalju väikseks lõbustamiseks: kuna algas "Autotalv", siis õnnestus ära näha ka kaks esimest "mittekäivumis-pääsukest".
- üks autoomanik - oli väga närvis - ja "ketras süütevõtit" mingi a 10x, enne kui auto käima läks.
- teine omanik - vedas pikendusjuhet, et siis akulaadijaga nii 2-4 tundi akut laadida. Ning oli samuti väga närvilise ilmega...

Vartal on olemas üks tore "ennustus" icon_smile.gif - iga neljas auto ei käivitu - kuna akus ei jätku enam piisavalt särtsu:


Video ise siis:
VARTA® Battery Test-Check Program
https://www.varta-automotive.com/en-gb/free-battery-test
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 25.10.2018 08:07:35 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 26.10.2018 20:22:01 vasta tsitaadiga

Paistab, et mõni akutootja on ka "kaineks" saama hakanud, taibates, et aku peale tuleb kleepida suur-punane hoiatus selle kohta mis on lubatud max. laadimispinge. icon_cool.gif

Teisest küljest näitab selgelt sedasama - mida olen ka varem hoiatanud:
1. Akuturul käib halastamatu võitlus selle nimel, et kes saab autoturu kätte ning kes ei saa ja peab oma "poe kinni panema".
2. Ja nii võbki öelda - autoomanikud peavad hakkama valima, kas valivad:
- kõrgemat pinget vajavad / taluvad autoakud
- või siis madalamad pinget vajavad, kõrgemat pinget mittetaluvad autoakud.

Minul endal on olukord kus sellist madalat laadimispinget annab välja veel ainult üks Smartlaadija. Ülejäänute laadijate laadimispinged on kõik üle 15V. Ehk siis järgmise hoiatuskirjaga akut enam laadida ei saa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2018 20:37:12 vasta tsitaadiga

Keda see huvitab kuidas sa oma auto akut laed? See siin on elektriautode teema mitte autoaku laadimise teema icon_neutral.gif
_________________
There is no place like 127.0.0.1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
maty
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2018 20:57:56 vasta tsitaadiga

Te panite ju tema akuteema lukku, kuhu ta siis postitama peaks?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2018 21:22:01 vasta tsitaadiga

maty kirjutas:
Te panite ju tema akuteema lukku, kuhu ta siis postitama peaks?
/dev/null ?
_________________
There is no place like 127.0.0.1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
maty
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2018 21:48:05 vasta tsitaadiga

icon_rolleyes.gif sa proovi talle selgitada. lihtsam on taasavada tema isiklik teema ja teised teemad jäävad reostamata...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2018 22:04:03 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
maty kirjutas:
Te panite ju tema akuteema lukku, kuhu ta siis postitama peaks?
/dev/null ?


Kohe kui ta järgmise posti saab teha tuleb sealt jutt, et uuematel linuxitel polegi /dev/null'i icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 27.10.2018 20:36:57 vasta tsitaadiga

Edit:
Eespool on pilt siis Modernsest autoakust - millel on peal punane hoiatus, et see on kuni 14,8V aku.

Ning veel eespool kirjutasin sellest kuidas paljud Modernsed Smartlaadijad omavad nii kõrget laadimispinget mis suudavad teha kahte järgmist jama:
- keedavad osadest akudest akuvedeliku välja kuna laadimispinge on liiga kõrge. Näiteks Varta modernsed autoakud milledest vedelik välja keeb.
- või siis keiss kus autode elektroonikad lolliks võivad minna. Üsna hiljuti täiesti reaalselt nähtud olukord.

Täna tuli minu majapidamisse järgmine Smartlaadija - sai valitud seepärast, et paberites oli selgelt kirjas:
on mõeldud kõrgemat laadimispinget välja kannatavate Modernsete akute laadimiseks. Ühe tootjana oli toodud Exide.

Ning nüüd pildilt võib igaüks näha, selle Smartlaadija laadimispinge on 16V. icon_smile.gif
Märkus: mul on ka varasemast olemas veel üks sama pingega Smartlaadija.


Nii, et Modernsete akude ning Modernsete Smartlaadijate tootmise turul on ikka väga karm ning käib armutu sõda kus konkurente klopitakse ikka kõvasti. Ning kus ka autoomanikud samuti sellesse sõtta on tõmmatud. beer_yum.gif beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2018 20:52:34 vasta tsitaadiga

Peaks vist ikka akuteema avama ja siis selle ignoreerima icon_neutral.gif
_________________
HV valuutakalkulaator
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 28.10.2018 12:07:48 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Peaks vist ikka akuteema avama ja siis selle ignoreerima icon_neutral.gif


Vaevalt et ta seal “oma” teemas püsib.
Kuna ma pole tema poolt ühtegi normaalset teemakohast postitust näinud, siis lisasin ta oma ignoreeritavate nimekirja. Kahjuks tema üllitisi aegajalt tsiteeritakse ja siis ma olen sunnitud neid riivamisi lugema. Keegi võiks talle blogimise vms. selgeks õpetada, siis ta saaks seal üksi ennast välja elada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2018 12:46:27 vasta tsitaadiga

libu, Et tu, Brute? icon_neutral.gif
_________________
HV valuutakalkulaator
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 28.10.2018 12:53:52 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
libu, Et tu, Brute? icon_neutral.gif


Mida märki. Mul on akupangad. Ma võin nendest rääkida, kuidas autoakut toetada.

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2018 13:19:42 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Ma võin nendest rääkida, kuidas autoakut toetada.

tõstsin postitused siia tahanteada teemasse, lase käia thumbs_up.gif

_________________
HV valuutakalkulaator
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 29.10.2018 09:06:48 vasta tsitaadiga

Akupangad "jumper" toetavad autoakusi ~ 200 - 400A ja 12v pingega. Seega kuskil 10 sekundit. Selle aja jooksul saab auto käima.
Ma ei usu, et aku ei suuda autot talvel käima saada.

Elektriautode kohta ma ei teagi midagi. Mis on nende pinge..

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Administratiivsed foorumid »  Uudisvihjed »  "EK mängud "tavaliste" Plii-akudega": hüvasti, 150 aastat vana akutehnoloogia, tere tulemast AGM-tehnoloo mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa ei või manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.