praegune kellaaeg 21.06.2025 22:22:04
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
izzo
HV kasutaja

liitunud: 09.05.2003
|
29.05.2017 16:29:51
|
|
|
Mercury kirjutas: |
Tehke selgeks kuidas iseteenindusse pääseb. Telefoni number olemas aga mis parooliks võiks olla? Lepinguline salasõna?
Iseteenindus tagastab alati "Ootamatu viga. Palun proovi hiljem uuesti."
Lükkasin sim kaardi sisse ja nüüd kaks tundi kui No Service kuigi levi on olemas. |
See iseteenindus on kahtlane jah, mina ka ei saand aru, kuda sinna minna, läheks mobiil-id'ga aga nad saatsid mulle ju tavalise sim'i. Mobiilse jaoks pean kohale minema kuigi käisin ju juba mobiili järel. Eelmine pakett oli ainult internet kõnedeta, siis ka ei osand iseteenindusse minna, ei teagi kas minu oskamatus või ei saand sms'i saata netipaketile regamiseks. Aga jah enne vist ei saa regada iseteenindajaks kui sim aktiveerunud? Tobe ju kuigi ma kliendina kirjas nende andmebaasis juba ammusest ajast.
_________________ elisa: saad viie euro eest kuus nokia telefoni! |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lord Ami
HV veteran

liitunud: 13.01.2006
|
29.05.2017 16:43:56
|
|
|
Paistab, et SMART teeb midagi sarnast:
http://smart.tele2.ee/piiramatu
6€/kuu (kuni 31.08.2017).
Isegi prooviks ära, kui oleks dual-sim telefon. Levi/kiiruste mõttes.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mercury
HV veteran
liitunud: 08.03.2007
|
29.05.2017 16:55:38
|
|
|
izzo kirjutas: |
Mercury kirjutas: |
Tehke selgeks kuidas iseteenindusse pääseb. Telefoni number olemas aga mis parooliks võiks olla? Lepinguline salasõna?
Iseteenindus tagastab alati "Ootamatu viga. Palun proovi hiljem uuesti."
Lükkasin sim kaardi sisse ja nüüd kaks tundi kui No Service kuigi levi on olemas. |
See iseteenindus on kahtlane jah, mina ka ei saand aru, kuda sinna minna, läheks mobiil-id'ga aga nad saatsid mulle ju tavalise sim'i. Mobiilse jaoks pean kohale minema kuigi käisin ju juba mobiili järel. Eelmine pakett oli ainult internet kõnedeta, siis ka ei osand iseteenindusse minna, ei teagi kas minu oskamatus või ei saand sms'i saata netipaketile regamiseks. Aga jah enne vist ei saa regada iseteenindajaks kui sim aktiveerunud? Tobe ju kuigi ma kliendina kirjas nende andmebaasis juba ammusest ajast. |
Mure lahenes niipidi, et täna läksin uuesti sinna iseteenindusse. Sisestasin SIM kaardi numbri, sisse logides teatas süsteem et pean uue konto endale registreerima. Selle peale SIM kaart hakkas telefonis tööle ja siis sai juba verifitseeritud ning konto loodud (kus saab mobiil-ID, google jt. sisse logimis teenused külge panna).
Jäi veidi ebaselgeks küll kuna ümbrikus oli ainult sim kaart ja migisugune howto puudus, arvestades seda et nädalavahetusel minul iseteenindus tagastas ainult "Ootamatu viga".
kesklinn
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
erik70
HV vaatleja
liitunud: 16.08.2010
|
14.06.2017 16:12:39
|
|
|
Suvila mobiiliruuteris kasutasin seni Telia paketti 30G, u 17€. aga 1G/päevas kippus jääma väheks. Pealegi on tõsine pain kogu aeg seda mahtu jälgida.
nüüd võtsin prooviks Tele2 paketi "koduinternet" (ongi selline nimi), 21€, piiramatu maht. Aga piiratud on kiirus 30/10, mis kodukasutajale, samaaegselt u 1-2 seadmega on täiesti piisav.
Lisatasu 4e/kuus on siis meelerahu eest, et ei peaks mahtu jälgima.
Praktikas on ühendus stabiilsem kui senine Elioni oma. Järelikult siis antud kohas levi hea, kasutajaid vähe. (antud konkreetses kohas, künka taga.. ei ütle midagi muu võrgu kohta)
Seni pole Tele2 nagu tõsiselt võtnud, aga sellise koha pealt mingi eluaegne armumine ühte operaatorisse tundub nagu rumal
Tele2 iseteenindus on oluliselt, oluliselt piiratum kui Telia oma. Aga samas, kui maht on piiramatu ja kõik töötab, arve ülempiir on paigas, makse läheb otsekorraldusega, siis mida ma peaks seal iseteeninduses üldse tegemas käima?
Nüüd vaatan, et Snäpp paketi info:
"Piiramatu internetimaht / 15 € "
aga, KKK: "Kas mobiilse interneti kliendina saan Snäppi paketiga liituda?
Mobiilse interneti numbriga ei saa liituda. Liitumiseks peab olema mõni kõnesid sisaldav eraklientidele mõeldud pakett või tuleb teha lisaliitumine.
Snäppi pakett on mõeldud kasutamiseks ainult nutitelefonis mitte muudes internetiseadmetes (sh ruuteris ja modemis). "
Küsin - teab keegi, kas see "on mõeldud" on nagu soovituslik? et oleks kena..
sest tehniliselt, saab seda seadmepõhiselt piirata, kui SIM-i kasutada netipulgaga?
Põhimõteliselt, kui elamine pole eriti suur, miski ei keela panna üht moblat kuhugi kõrgemale, laadija külge, ja hotspotti jagama (kui steami, playstationit, netflixi vms ei kasuta)
Siis on sisuliselt "kasutamiseks nutitelefonis" kuigi võibolla kasutab mahtu rohkem kui mõni teine netipulgaga.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|