Gap, liinitööd pole vaja aga kui niikaua aega eemale võetud on siis ootaks ikka midagi erilisemat.. see on pm nagu Metro 2033 expansion... ja see mäng tuli terve igavik tagasi välja. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Mis seal uut olla võiks siis mängu stiili arvestades? RPG teha? _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Viimase Metro puhul ei muudaks midagi. Sai suht lühikese aja jooksul 2x läbi tehtud.
Mänge osatakse üldiselt tänapäeval teha, probleem on enamasti olematus/B kategooria sisus ning laiskuses.
Ei viitsita korralikke mappe teha ning topitakse mäng vahevideot, fetchi ja napakaid minimänge täis.
Antud mängu puhul loodab parimat. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
tundub, et hirmsasti on graafika detailsusele rõhku pandud. mis on muidugi tore kui see kõik on consistent ja ühe asja tohutu detailsus ei tule 10 muu asja arvelt.
samas kui vaadata ja kuulata kogu seda näiliselt uhket relvade modimise juttu siis jäi küll mulje, et sisuliselt midagi erilist uut seal ei ole, lihtsalt sama vana teema pakitud uhkemasse pakendisse. ja AK'ga laskmine tundus videost näiteks suhteliselt "feelinguvaba" ehk recoili ei ole ja heli on selline hernepüssile omane.
loodetavasti mapid on huvitavad ja hästi palju võimalusi pakkuvad, see miski castle seal videos tundub küll selline päris keerukas...mis võib samas muidugi olla petlik mulje _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
lõpuks üks korralik play video ka. hoonete ja environmenti detailsus kohati oli päris muljetavaldav. relvade efektid ka. vast saab asjast isegi asja. tahaks loota, et laskemoon saab olema nii arvel, et igalpool ikka mõtled enne vähemalt 3 korda kui mõne paugu lased AI nukud muidugi tundusid videos küll igalpool kuidagi jube "mugevalt" muudkui seljaga mängija poole ühe koha peal seisma lihtsalt...what a challenge _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
lõpuks üks korralik play video ka. hoonete ja environmenti detailsus kohati oli päris muljetavaldav. relvade efektid ka. vast saab asjast isegi asja. tahaks loota, et laskemoon saab olema nii arvel, et igalpool ikka mõtled enne vähemalt 3 korda kui mõne paugu lased AI nukud muidugi tundusid videos küll igalpool kuidagi jube "mugevalt" muudkui seljaga mängija poole ühe koha peal seisma lihtsalt...what a challenge
Nõus. 1 osas oli laskemoon arvel, teises osas oli nii et võisid ainult valanguga lasta.
Ahh mingist realismist pole haisugi, vastased lollid kui kurat, luudid jooksupealt, korraga jopvõiematt arsenal kaasas, summutiga relvad on "hääletud", lased ammust vastasele jalga siis instadeath jne.
no see lootimine ja varustuse kaasas kandmine mind väga ei morjenda. eriti kui laskemoona on nii ehk naa väga limiteeritult. täpselt sama oli ka 1 osas, ja ei ütleks küll, et see mängu kuidagi kehvemaks oleks teinud, et relvasid saab kaasas kanda. metro polegi kunagi pidanud olema ju mingisugune milsim. lootimise "pikemaks venitamine" ei täidaks minumeelest mitte mingit muud eesmärki, vähemalt selles mängus kui see, et mängija peab kauem ühe koha peal passima ja lihtsalt ootama, et saaks edasi liikuda. niikui nii ootad ju lõpuni ära kui tahad selle vähese laskemoona ikka iga tondi küljest kätte saada.
aga jah, ammuga jalga laskmine on ikka pisut nõrk küll. sama ilmselt tulirelvadega, et lased tüüpi 1 korra varbasse ja ei juhtu midagi, lased 2 korda samasse varbasse siis sureb maha tänapäeval võiks ju osata seda realismi ühes shooteris niipalju ehitada, et sellist jama ei peaks nägema. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Lootimise puhul pigem see realismipoint, et senikaua kuni seal tüüpi läbi patsutab, et midagi leida ilmub nukatagant teine joller ja annab tina. Kui juba mäng käib aeglase liikumise, hiilimise, vähese ammo ja ideega, et vaatad olukorda ja teed plaani mitte all gunz blazing siis võiks seda realismi vähe rohkem olla. Samamoodi võiks relva modimisega olla see, et animeerivad vähemalt käe jubinaga liikuma mitte ei tekki õhust kuigi seda ei saa välistada kuna beta alles.
kas see pole point mitte rohkem sellistes mängudes, kus sul vastaseks on mitte AI, vaid teised inimmängijad, kes siis võivadki actually kavalad olla ning oodata kuni sa mõnda laipa lootima hakkad? a'la escape from tarkov, scum ja muud sellised. AI puhul kipub ikka pigem kuldne reegel olema, et nad kas jooksevad kuskile kohale kui miskit kuulevad, näevad või teavad...või siis nad ei kuule, näe ja kohale ka päris kindlasti ei ilmu mingi viitega.
iseenesest poleks selles muidugi midagi halba kui lootimine NATUKE aega võtaks, kuid sellisel juhul ei tohiks see ikkagi muutuda mõttetuks ajaraiskamiseks, üle paari kolme sekundi on juba tegelikult selgelt liig. või siis tehtagu risk/reward ehk lootimine võtab kauem aega vaid juhul kui on ka kõvasti seda, mida lootida.
isiklikult näeks realismi eelisjärjekorras kindlasti just damage süsteemi juures, et ei oleks mingeid varbasse laskmise kille ja säärast jura. samas ei tohiks olla ka seda, et lased venda 3 korda jalga ja tüüp ketrab sulle sirge seljaga muudkui kuule keresse edasi. lased jalga, kaotab vastane tasakaalu, hakkab lomberdama, ebatäpsemalt laskma või üritab üldse varjuda, viskab end kõhuli vms. see oleks realism. samas ei tohiks ka vastaste kuulid varvastesse mängijat instakillide või nö. "poolt elu maha võtta", isegi kõige hardima raskuse juures. aga noh, eks unistada võib...samas kui sellist süsteemi keegi reaalselt implementeerida tahaks oleks see juba palju aastaid tagasi mängudes sees olnud. paistab, et väga ei taheta ja olen üsna kindel, et ei tule selles osas ka siit mitte midagi revolutsioonilist _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tänasel päeval tahaks näha gameplay videot, mitte enam mingit pointless trailerit järgmine kuu peaks mäng välja tulema? ma ei tea, tundub kuidagi sedamoodi, et lükatakse vist aastake edasi _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tänasel päeval tahaks näha gameplay videot, mitte enam mingit pointless trailerit järgmine kuu peaks mäng välja tulema? ma ei tea, tundub kuidagi sedamoodi, et lükatakse vist aastake edasi
Juutuubis on Exoduse gameplaysid päris palju, mille üle sa kurdad?
Huvitav oleks näha oma silmaga kas see n.ö extreme nõue milleks on vaja ma ei tea nasa arvutit või mingit 3000 eurist kompuutrit kuidas see graafika kansoolidel välja näeb kas sama kõva ? ega see i9-9900k ja RTX 2080 Ti pole just kõige odavam kraam momendil,selle raha eest saab ma ei tea 5 pleisteisssonit osta
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.