Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektriautode teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 77, 78, 79, 80  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 27.10.2019 21:29 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Jah, 10a pärast sõidavad kõik uhkelt elektrileksustega ja tahavad ära unustada, kuidas too firma kunagi mingit totakat iselaadivate hübriidide reklaamjoru ajas.


Miks peaks ühe õnnestunud üleminekutehnoloogia ära unustama ? Elektrilexused on tulekul, see on ametlikult kinnitatud suund. Küsimus on selles, kas on vaja kiirustada, lähtudes sellest, et tänu hübriidtehnoloogiale suudab ettevõte ühena vähestest maailmas hetkel kehtivaid emissiooninorme täita.

https://www.motor1.com/news/377922/lexus-lf-30-concept-revealed/amp/?fbclid=IwAR3nGODTb6D4PGy7E9-yz7SPCwQA0VRSnqeVMwZTKTr8yeWj3KD_4iIQa0U
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2019 22:00 vasta tsitaadiga

Tehnoloogial pole viga, reklaamil on. Igaüks saab aru, et see on üleminekuetapp ja Toyota/Lexus ei taha/julge lihtsalt pioneere mängides liigseid riske võtta. Aga reklaamis hetkel puhtalt bashivad täiselektriautosid, kuigi pole ka neil endil tulevikus muud teed. Madal.

Iga tehnikainimene saadaks reklaamibüroost tulnud vaimuvälgatuse "iselaadiv hübriid" pikalt, aga turundustibid pani see ilmselgelt vaimustusest kilkama.
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 187
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 28.10.2019 08:01 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Tehnoloogial pole viga, reklaamil on. Igaüks saab aru, et see on üleminekuetapp ja Toyota/Lexus ei taha/julge lihtsalt pioneere mängides liigseid riske võtta. Aga reklaamis hetkel puhtalt bashivad täiselektriautosid, kuigi pole ka neil endil tulevikus muud teed. Madal.

Iga tehnikainimene saadaks reklaamibüroost tulnud vaimuvälgatuse "iselaadiv hübriid" pikalt, aga turundustibid pani see ilmselgelt vaimustusest kilkama.


Ei, midagi ei bashita, tahetakse vaid öelda, et tegu ei ole phev'ga. See pole ka mingi kohalik leiutis, vaid täiesti rahvusvaheliselt kasutusel, ning ka selgitatud: https://www.carbuyer.co.uk/tips-and-advice/165210/what-is-a-self-charging-hybrid
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 08:52 vasta tsitaadiga

Mul seostus see reklaam kohe veega sõitva autoga ehk energia võetakse mittemillestki. Et nagu oot, kust seda siis seni võeti?

Kuidas siis tegelikult on? Jäetakse üks funktsioon ära (juhtmelaadimine) ja öeldakse et its not a bug its a feature? Või on sõidulaadimises midagi põhimõtteliselt muutunud?

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 10:12 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Ei, midagi ei bashita, tahetakse vaid öelda, et tegu ei ole phev'ga. See pole ka mingi kohalik leiutis, vaid täiesti rahvusvaheliselt kasutusel, ning ka selgitatud: https://www.carbuyer.co.uk/tips-and-advice/165210/what-is-a-self-charging-hybrid

Ei, konkreetselt mängitaksegi sellele, et paljude silmis tundub elektriauto veel mänguasjana. Pahatihti mitte objektiivsete teadmiste, vaid "sõbrad saunas rääkisid, et sotstöötajaautoga saab vaid 50km sõita, talvel ei sedagi!" põhjal. Ja meie nüüd siin tuleme üleni valges ja pakume kompromisslahenduse! Loomulikult rahvusvahelisel tasemel, sellises korporatsioonis ei lastaks lokaalselt midagi otsustada.
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 187
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 28.10.2019 10:20 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Markos kirjutas:
Ei, midagi ei bashita, tahetakse vaid öelda, et tegu ei ole phev'ga. See pole ka mingi kohalik leiutis, vaid täiesti rahvusvaheliselt kasutusel, ning ka selgitatud: https://www.carbuyer.co.uk/tips-and-advice/165210/what-is-a-self-charging-hybrid

Ei, konkreetselt mängitaksegi sellele, et paljude silmis tundub elektriauto veel mänguasjana. Pahatihti mitte objektiivsete teadmiste, vaid "sõbrad saunas rääkisid, et sotstöötajaautoga saab vaid 50km sõita, talvel ei sedagi!" põhjal. Ja meie nüüd siin tuleme üleni valges ja pakume kompromisslahenduse! Loomulikult rahvusvahelisel tasemel, sellises korporatsioonis ei lastaks lokaalselt midagi otsustada.


Minu jaoks on EV hetkel kasutuskõlbmatu ja PHEV lisaga, mida ma kasutada ei saaks (eriti), kuna pole praktiliselt kusagil laadida. Taristu puudumisel on "iselaadiv" hübriid ainuke tõsiseltvõetav kompromiss.

tsitaat:
Mul seostus see reklaam kohe veega sõitva autoga ehk energia võetakse mittemillestki. Et nagu oot, kust seda siis seni võeti?


Siiani muudeti see energia soojuseks ja köeti õhku.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 10:22 vasta tsitaadiga

Markos, varem olid meil hübriidid, nüüd on mingi uus revolutsiooniline toode, iselaadiv hübriid. Misasi see siis on?
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 28.10.2019 10:54 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
Markos, varem olid meil hübriidid, nüüd on mingi uus revolutsiooniline toode, iselaadiv hübriid. Misasi see siis on?


Varem olid hübriidid nishitoode, täna on võetud suund mainstreami ja nii seda ka kommunikeeritakse, diislile tuleb kott pähe tõmmata.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 11:15 vasta tsitaadiga

Diislel ostetakse pikkade vahemaade jaoks. Kuidas teda seal hübriidiga pähe tõmmata saab?

Ja küsimus oli üldse selles et kuidas iselaadiv erineb mitte iselaadivast hübriidist?

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 28.10.2019 11:29 vasta tsitaadiga

Siledal maal pole hübriidil mingit mõtet va. linn
Auris jättis väga mageda mulje. Kiirendus ikka jama, kuluvõit vaid linnas ja töristava sõidustiili korral aku pidevalt ajab üle ääre st linnas võiks akupank olla vabalt 2X suurem.


viimati muutis Magic 28.10.2019 11:34, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 28.10.2019 11:35 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
Diislel ostetakse pikkade vahemaade jaoks. Kuidas teda seal hübriidiga pähe tõmmata saab?

Ja küsimus oli üldse selles et kuidas iselaadiv erineb mitte iselaadivast hübriidist?


Täna on asi nii, et diisli eelis on ka selles osas kadunud, hübriid on ka pikkade vahemaade läbimisel konkurentsis. Mitte iselaadiv viitab PHEV'le, kuigi seda vaid osaliselt, sest tegelikkuses laeb phev ennast ka regeneratiivselt, kuid lõpptarbija jaoks oleks selline seletus reklaamtekstina juba liialt keeruline ja lohisev. Iselaadiv = kalla ja talla, mitte iselaadiv = topi pistikusse, kui tahad täielikult kasutada.

tsitaat:
Siledal maal pole hübriidil mingit mõtet va. linn


OLD, atkinson annab ka siledal maal säästu, mis on ka üsna loogiline.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 11:38 vasta tsitaadiga

Ehh, pole vist mõtet esitada küsimust pikema kui kahesõnalise lausena. Ma annan alla beer_yum.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 28.10.2019 11:42 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:

Ja küsimus oli üldse selles et kuidas iselaadiv erineb mitte iselaadivast hübriidist?


Mängid nimelt udu või ei viitsi googeldada? icon_rolleyes.gif
Minule kui linnainimesele on hea kui juba kohe alguses öeldakse ära, et kas on iselaadiv või juhtmega hübriid.

_________________
Üks Hiid jõuab rohkem küsida kui sada ahvi vastata.
www.FunBox.ee - lahedad ja lõbusad kingitused ja muidu vidinad. <- mobiilivaates võib probleeme esineda tänu saamatule arendajale...
www.top24.ee - kõik vajalik ja praktiline sinu koju.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 11:48 vasta tsitaadiga

+1 kes aru ei saanud. Ju ma olen kehv eneseväljendaja. Las jääb.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 28.10.2019 11:49 vasta tsitaadiga

Aurise näitel saavutab sama kulu ka erksama ja raskema dsg passatiga. Pole pikal maal kasu. Linnas oli vahe 0,6-1.5l aurise kasuks.
Kolaka superbiga võrreldes suutsin saada vaid 0,2l võitu.
Trassil diisli kasuks + asi ka liigub.


viimati muutis Magic 28.10.2019 11:52, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 31.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 11:50 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
elukaz kirjutas:

Ja küsimus oli üldse selles et kuidas iselaadiv erineb mitte iselaadivast hübriidist?


Mängid nimelt udu või ei viitsi googeldada? icon_rolleyes.gif
Minule kui linnainimesele on hea kui juba kohe alguses öeldakse ära, et kas on iselaadiv või juhtmega hübriid.
Miks nad eraldi peavad üldse olema?
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hkurujo88r
HV veteran

liitunud: 25.02.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 11:51 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Aurise näitel saavutab sama kulu ka erksama ja raskema dsg passatiga. Pole pikal maal kasu. Linnas oli vahe 0,6-1.5l aurise kasuks.


Nii on, väikse mootoriga pisikesed hübriidid kulutavad sama palju kütust maanteel kui kõvasti suuremad autod. Linnas teine teema.
Kommentaarid: 79 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 28.10.2019 11:54 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
Magic kirjutas:
Aurise näitel saavutab sama kulu ka erksama ja raskema dsg passatiga. Pole pikal maal kasu. Linnas oli vahe 0,6-1.5l aurise kasuks.


Nii on, väikse mootoriga pisikesed hübriidid kulutavad sama palju kütust maanteel kui kõvasti suuremad autod. Linnas teine teema.


Väikese mootoriga autod ongi linnasõiduks mõeldud. Kui autol on MOOTOR, siis tunneb hübriidist vaid rõõmu.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV veteran

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.10.2019 11:57 vasta tsitaadiga

Mida see hübriid siis maantesõidul teeb et ainult puhast rõõmu valmistab
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 28.10.2019 11:58 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:

Miks nad eraldi peavad üldse olema?


Miks gaasiautodel erinevad lahendused on?

_________________
Üks Hiid jõuab rohkem küsida kui sada ahvi vastata.
www.FunBox.ee - lahedad ja lõbusad kingitused ja muidu vidinad. <- mobiilivaates võib probleeme esineda tänu saamatule arendajale...
www.top24.ee - kõik vajalik ja praktiline sinu koju.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 31.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 11:59 vasta tsitaadiga

Miks sa minu käest küsid?
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 28.10.2019 12:44 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
hkurujo88r kirjutas:
Magic kirjutas:
Aurise näitel saavutab sama kulu ka erksama ja raskema dsg passatiga. Pole pikal maal kasu. Linnas oli vahe 0,6-1.5l aurise kasuks.


Nii on, väikse mootoriga pisikesed hübriidid kulutavad sama palju kütust maanteel kui kõvasti suuremad autod. Linnas teine teema.


Väikese mootoriga autod ongi linnasõiduks mõeldud. Kui autol on MOOTOR, siis tunneb hübriidist vaid rõõmu.

2,5L mis on lahjem kui 2.0 diisel oma omadustelt ja tarbib 25-40% rohkem kütet. Ei paku väga pinget. Toyota 2.0 vurr on lahedam
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 12:45 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
...diislile tuleb kott pähe tõmmata.

Ei nad tõmba, vähemalt pesukott müüb juba ammu diisel-hübriide. Kulu veel omajagu bensu-hübriidist pisem.

https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?bn=2&a=100&aj=&b=16&h=5&ae=2&af=50&ag=0&ag=1&otsi=otsi

Aegajalt on näha ka, et Priustele on LNG peale pandud, küllab varsti hakkavad ka CNG-hübriidid otse tehasest tulema.
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 187
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 12:54 vasta tsitaadiga

Hyundai pakub ka diisel-hübriidi.
_________________
Päev on lühike, kuid ööbik.
Ma ei suuda inimkeelde panna seda, kui vähe mind su jutt tegelikult huvitab.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 31.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 12:58 vasta tsitaadiga

Mul vist on ka diisel-hübriid. Pidurdusenergia salvestatakse akusse.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektriautode teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 77, 78, 79, 80  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.