IMO nõks inetu, käigukangi süsteemil võiks saada valida, kummas suunas D ja R ning ühtlasi tundub nõks imelik.
Ja endiselt vist ICE-autode jäänukina on kapaotialune igast jama täis... võrdluseks Model X "frunk": https://www.youtube.com/watch?v=Ggd1k5wzo4M
Eriti naljakas oli kuulda ka, et auto multimeediasüsteem on kiire, ent näha seda töötamas ajuvabade viidetega. Aganoh, eks oleneb millega võrrelda. Ise ei saa aru, miks autode MMsüsteemid nii aeglased on, riistvara ei maksa ju nii palju _________________
IMO nõks inetu, käigukangi süsteemil võiks saada valida, kummas suunas D ja R ning ühtlasi tundub nõks imelik.
Leafil piltide järgi on see R ja D majandamine samades suundades ja pole suurt hädakisa kuulda olnud.
Kuidas seda R D suuna isevalimist ette kujutada, auto tellimisel nagu lisavarustuse puhul eriseadistus, sel juhul võiks gaasi- ja piduripedaali, või suunatulekangi asukohta saada ka vabalt valida
Neil "kangikestel" on ju skeemid ja tulukesed ka R-D-P, kuidas sel juhul kasutaja valikul neid skeeme muuta - kleepkega uued tähed peale nagu arvuti klaviatuuril.
Mu arvates võiks sellised juhtkangid võimalikult ühetaolised olla, see veel puudus, kui rendist auto võtad, ei oska aimata kuidas viimane kasutaja on juhised ümber sättinud. _________________ ---------------
H_K, pedaalid on ikka kõik standardis & see käiguvahetus on puhtalt tarkvaraline lüliti seadistus ju...
Ühetaolisuse osas olen nõus, ent nagu manuaalidegi puhul, on asjad ikkagi erinevad. Traditsiooniliselt oli üldse P,R,N,D,S järjekord.
Aga ideeliselt on see triviaalne küsimus. Harjumatu oli tal vist pigem see nupust P vajutamine, mis mujalgi levinud. _________________
Audi multimeedia silmnähtavalt aeglane. Üsna suure viitega.
Jaguar saab muidugi esikoha, seal on viide iga liigutusega ÜLE SEKUNDI. See on täishuumor.
R-D suund on paika pandud, seda ei saa tagurpidi keerata (ette lükates sõidab ette ja vastupidi).
Kui vajutad pedaali ja samal ajal lahtise käega klõbistad käigu sisse siis keha ja käe inerts lükkab
kohe teistpidi käigu sisse. Ohutuse mõttes seda ei saa lubada. Elektriautol suuna muut toimub
momentaanselt ja nii võidki edasi-tagasi õõtsuda kui jalga gaasilt lahti ei lase ja käsi edasi-tagasi nihkub
P-vajutamine on üldiselt mõttetu. Lihtsalt lülita auto välja ja mine minema.
Või tee juhiuks lahti. Või võta vöö maha. Ma ei tea kas Audil see on, aga Bemmudel küll. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Siit vist ei ole veel läbi käinud. Norras lendas vesinikutankla õhku. Tundub, et mats oli korralik, kuna oli ka vigastusi, autodel oli turvapadjad lahti löönud lööklaine lausa. Plahvatuse põhjus ei ole veel selge. Nüüd siis Norra otsustas ja pani kõik tanklad ajutiselt kinni. Lisaks peatati vesinikautode müük. Sama teed läks kohe ka Taani. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Selge, vaatasin ka sealt aga ei hakanud silma Aga muidugi korralik mats iseenesest vesinikautodele. Eks pioneeriks olemise võlud.. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
"A hydrogen station in Norway experienced an explosion on Monday, and the company who runs the station has since shut down 10 other hydrogen stations, according to several local sources. The station was in a suburb of the country's capital of Oslo. As of now, Nel Hydrogen (company who supplied the hydrogen and equipment) doesn't have an official explanation for the cause of the explosion (they are investigating). Reports from Norwegian outlets still don't specify or speculate as to the reasoning. There were no injuries or deaths that were a direct result of the explosion, but two people were taken to the hospital after the force of the blast caused the airbags to deploy in their car nearby.
In response to the incident, both Toyota and Hyundai have halted deliveries of their hydrogen-powered cars in Norway. The stations that Nel Hydrogen shut down are located across both Norway and other countries in Europe. For some context on the ownership of this station, Nel Hydrogen and Uno X (traditional fueling station company) have a joint agreement in operating that particular location. Due to some of the few stations being shut down across several countries, folks with hydrogen cars don't have many options for filling their cars at the moment."
"Nel Hydrogen released some preliminary findings as it moves along with its investigation. Fire and explosion safety consultants from Gexcon are working with Nel. It also said the formal investigation "will take time," but there is no hint as to how long it will be.
"Based on what we have seen at the site, we can conclude that neither the electrolyzer nor the dispenser used by customers had anything to do with this incident. We will continue to analyze the other components of the site to further narrow down the source," says Geirmund Vislie, Vice President Consultant of Gexcon AS.
Ei jätkunud ostuks raha? _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Ma ei või küsida? _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Rootor. Mootorite rootorid küpsesid esimesena. Aku kuumenemine tuleb natuke hiljem. Nii S kui X.
Model 3-l aku ja mootor peenestamisekindlad, ehk siis "ühel joonel heade piduritega".
Hetkel on teada, et S/X saavad ette sarnase mootori nagu 3-el, aga kuna suurt tööd teeb tagumine,
siis täiesti korda asja ei saa kohe kindlasti. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
https://electrek.co/2019/06/26/tesla-powerpacks-charge-electric-buses/
"Tesla Powerpacks are now used to reduce the cost of charging a large fleet of electric buses operated by Stagecoach in the UK."
"They claim that the project will result in a reduction of 594 tonnes of CO2 a year and 5.93 tonnes of NOX a year." _________________
Mis on laadija efektiivsus? võrk->aku pole ju kõige efektiivsem. Samas see jälle rohelise energia lahendus, nii et seal vähe teised mõtted.
Rahaliselt oleks kindlasti öösel kasulikum kasutada otsevõrgust söe või tuumaenergiat.
Tihtipeale roheline elekter päeval on pea tasuta. Seda akusse tankida ja siis
kasutada öösel sõidukite laadimiseks on majanduslikult odavam kui otse söest särtsu imeda.
Kasutegur on 88% Tesla võrguakudel (edasi ja tagasi kokku). _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.