Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 418, 419, 420  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 18.01.2021 20:35:37 vasta tsitaadiga

Sama kaalu juures annab aku ~2x rohkem soojust kui vesi 100°C -> 0°C. Veesüsteem oleks keerulisem reguleerida ka.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004




sõnum 19.01.2021 12:53:56 vasta tsitaadiga

kaal ei ole niivõrd oluline kui keerukus ja hind. Eriti kui seda asja kasutatakse 1-2 kuud aastas.
Reguleerida pole küll keeruline, muutes veepumba tootlikkust lihtsalt nupust.
Aga see on lihtsalt kastist välja mõtlemiseks harjutus.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 19.01.2021 15:45:50 vasta tsitaadiga

Ma teeks universaalsed 48v akupakid, mis vabal ajal istuvad offgrid maja küljes. Kui vaja, võtan ja kasutan mujal: Elektrirattal, muruniidukil, autol jne jne. Pärast tagasi.
Igal ühel omad süsteemid icon_wink.gif

Kuskil sellist testi ka tehtud, et:
Õues on u -10
1. Alustad soojast garaazist +25°C akuga sõitu
2. Auto seisab õues ja alustad akutemp = õuetemp sõitu

Salongisoojendust ei kasuta.

Kui suur tuleb sõiduulatuse vahe?
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.01.2021 19:57:02 vasta tsitaadiga

Veesoojendamise ja tassimise ning sellest mõistlikus tempos sooja eraldumise korraldamine oleks mulle märksa raskem lahendada igatahes, kui kohver akude ja soojapuhuriga mis tund või kaks parajalt sooja eraldaks, vähendades auto aku kulu siis paar kilowatt tundi näiteks
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004




sõnum 19.01.2021 20:33:23 vasta tsitaadiga

Auto aku 2kWh väiksem tarbimine aitab mida? Kiirlaadijas saab selle elektri 2-3 minutiga.
Aitab see ainult siis akumaht akul on täpselt 1-2 kWh väiksem kui reaalselt vaja oleks.
See olukord on aga üsna haruldane. Kellele 16kWh vähe, kellele 63kWh vähe.
Mõttetu, kas pole.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.01.2021 21:02:46 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
Auto aku 2kWh väiksem tarbimine aitab mida? Kiirlaadijas saab selle elektri 2-3 minutiga.
Aitab see ainult siis akumaht akul on täpselt 1-2 kWh väiksem kui reaalselt vaja oleks.
See olukord on aga üsna haruldane. Kellele 16kWh vähe, kellele 63kWh vähe.
Mõttetu, kas pole.


Lihtne küsimus lihtne vastus. Ei ole mõttetu.
Sest vähendab külmas ka koormust sõiduakule mis külmas niigi vähendatud võimsusega ja seetõttu tänu jagatud koormusele suudab veelgi rohkem sõiduulatust välja anda.

Alati võib muidugi probleemi pihta lihtsalt hästi palju raha visata ja 60kwh+ akuga auto võtta ja yolo siis sellest teemast.

edit: kuigi sa alles rääkisid vee soojendamisest jne sama probleemikäsitluse jaoks.. icon_razz.gif
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.01.2021 07:44:52 vasta tsitaadiga

Pakun, et Mievi puhul kütte kasutamine vähendab sõiduulatust peaaegu poole võrra.
Suurema 40 kWh+ aku puhul pole jah oluline kuna ei kasuta enamasti tervet akut ära ühe sõiduga.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2021 10:44:49 vasta tsitaadiga

https://electrek.co/2021/01/19/tesla-structural-battery-pack-first-picture/

-10% kaalus
kuni 14% suurem võimalik läbisõit

Model3 suur aku peaks kaaluma 478kg, seega siis 430kg. Umbes. Ei tea 2021 aasta masina akuploki kaalu täpselt. See kaalukaotus igatahes mõjutab kulu juba paari protsendi jagu.

SR+ on EUs 447km ulatusega, seega tähendaks see 510km.
LR on EUs 580km, seega 661km.
P on EUs 567km, seega 646km.

Päris kõva statement.
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 270
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 20.01.2021 10:47:15 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:

Suurema 40 kWh+ aku puhul pole jah oluline kuna ei kasuta enamasti tervet akut ära ühe sõiduga.

Kui majast puukuuri sõidad puid tooma, siis jah ei kasuta, ise sõitsin 100km otsi sellisega, pidas täpselt selle vahemaa vastu. Sihtpunktis laed jälle täis, et tagasi tulla.
Se volkari UP on samasugune, pealnäha suure akuga, kuid tegelikult on talvine sõiduulatus samasugune, niru. Lisaks on sellega kaasaantud laadija ka eriti jube aeglane, õhtul viiest homikul 8ni laadides sai aku ainult 70% peale laetud, kuigi autopoolne laadimise ennustus oli, et 12 tundi ja aku täis.
Leafi akut on võimalik kodus täis laadida ööga, see UP aga oli kas vigane või ongi auto kehva.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 20.01.2021 11:27:51 vasta tsitaadiga

Ma reeglina panen äratuse iga tunni tagant öösel ja siis käin aku protsente vaatamas, kui 80%, siis tõmban välja. Ükskord läks 85% peale ja no enam uni tagasi ei tulnud ka icon_neutral.gif
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2021 19:53:38 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
https://electrek.co/2021/01/19/tesla-structural-battery-pack-first-picture/

-10% kaalus
kuni 14% suurem võimalik läbisõit

Model3 suur aku peaks kaaluma 478kg, seega siis 430kg. Umbes. Ei tea 2021 aasta masina akuploki kaalu täpselt. See kaalukaotus igatahes mõjutab kulu juba paari protsendi jagu.

SR+ on EUs 447km ulatusega, seega tähendaks see 510km.
LR on EUs 580km, seega 661km.
P on EUs 567km, seega 646km.

Päris kõva statement.


Huvitav millal neid elemente kuskilt saama hakkaks, nendest saaks toredaid akusid ka teistele kokku laduda, right? right?? icon_smile.gif
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.01.2021 19:58:07 vasta tsitaadiga

Nah, enamasti vanade Leaf 2011 elementide eest tahetakse endiselt rohkem saada kui nkonist uued 18650 elemendid. Teslaga veel hullem seis. Nimi maksab.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2021 21:51:48 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Nah, enamasti vanade Leaf 2011 elementide eest tahetakse endiselt rohkem saada kui nkonist uued 18650 elemendid. Teslaga veel hullem seis. Nimi maksab.


Leaf elementide juures ma arvan, et formaat loeb ka palju. Need on super mugavad suure sisuga energiakarbid ikka. Lihtne hunnikusse laduda, keermelatiga kokku tõmmata ja tänu polt terminalidele ka erineva configa akuks laduda.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.01.2021 16:21:35 vasta tsitaadiga

https://insideevs.com/news/467455/europe-tesla-lowers-model-3-prices/

Tesla võttis oma järgmise relva kasutusse, kuna nendel on autod kõik kasumlikud siis saavad hindu vajadusel kõvasti alla tuua.
Nüüd kui rahamuret enam ei ole siis võivad turu hõivamiseks ja teiste kurnamiseks kasutusele võtta selle.

Huvitaval ajal elame thumbs_up.gif.
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 270
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2021 09:18:39 vasta tsitaadiga

https://www.goodwood.com/grr/road/news/2021/1/five-minute-fast-charge-evs-on-the-way--fos-future-lab/
_________________
!!
Kommentaarid: 299 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2021 09:26:00 vasta tsitaadiga

anubis, Eelmine aasta just lugesin lugu, et nõudlus on, aga ei suudeta toota niipalju kui tahetakse.
Ei tea kas nüüd siis liinid korralikult tööle saadud? Kui jah, siis see oleks küll hea uudis. Mulle Teslad meeldivad.
Kui rikkaks saan, siis ostan omale ka ühe. icon_cool.gif
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2021 09:50:42 vasta tsitaadiga

Eks tuleb oodata Giga Berlini valmimist.
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 270
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 22.01.2021 10:04:23 vasta tsitaadiga

Mind üldse need Teslad ei tõmba. Remont ulmehindadega ja liiga tehnikat täis. Auto kontrollib sind mitte sina autot.
BMW-l juba on: Istmesoojenduse toimimiseks tuleb kuumaksu maksta. Kui Tesla tahab su autolt mõnda funktsiooni ära võtta, järgmine uuendus ja voliaa!
Kui uuendus tuleb, siis enne tarkvara uuendamist sõita ei saa.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2021 10:05:30 vasta tsitaadiga

Keegi ei sunnigi ostma. Turg on alternatiive täis. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 270
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2021 12:00:16 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Mind üldse need Teslad ei tõmba. Remont ulmehindadega ja liiga tehnikat täis. Auto kontrollib sind mitte sina autot.
BMW-l juba on: Istmesoojenduse toimimiseks tuleb kuumaksu maksta. Kui Tesla tahab su autolt mõnda funktsiooni ära võtta, järgmine uuendus ja voliaa!
Kui uuendus tuleb, siis enne tarkvara uuendamist sõita ei saa.
Miks sa jama ajad?

BMWl ei ole sellist asja.

Ajad segi tulevikuvisiooni idee mille avalikuse ette toomisega klientide reaktsiooni katsetati reaalsusega.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2021 14:48:53 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
DVDRW kirjutas:
Mind üldse need Teslad ei tõmba. Remont ulmehindadega ja liiga tehnikat täis. Auto kontrollib sind mitte sina autot.
BMW-l juba on: Istmesoojenduse toimimiseks tuleb kuumaksu maksta. Kui Tesla tahab su autolt mõnda funktsiooni ära võtta, järgmine uuendus ja voliaa!
Kui uuendus tuleb, siis enne tarkvara uuendamist sõita ei saa.
Miks sa jama ajad?

BMWl ei ole sellist asja.

Ajad segi tulevikuvisiooni idee mille avalikuse ette toomisega klientide reaktsiooni katsetati reaalsusega.


Carplay oli küll tasuline teenus mingi aeg BMW puhul. Klientide pahameele peale lõpetati ära:
https://9to5mac.com/2019/12/04/bmw-will-no-longer-require-a-subscription-to-use-carplay-in-some-cars/
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2021 15:11:47 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Mind üldse need Teslad ei tõmba. Remont ulmehindadega ja liiga tehnikat täis. Auto kontrollib sind mitte sina autot.
BMW-l juba on: Istmesoojenduse toimimiseks tuleb kuumaksu maksta. Kui Tesla tahab su autolt mõnda funktsiooni ära võtta, järgmine uuendus ja voliaa!
Kui uuendus tuleb, siis enne tarkvara uuendamist sõita ei saa.


See "liiga tehnikat täis" omab aga päris reaalset tulemust inimeste vigastuste ja surmade osas. Teslas pea 2-4x väiksem võimalus laksu saada. Nii et noh, pole raske näha miks nii mõndagi tõmbab. Roheline on usa keskmine, averaged, tesla jooned pole averaged ja näitavad palju aastaaegadest sõltuvalt asi varieerub.
Manus

Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 22.01.2021 16:06:54 vasta tsitaadiga

See laksu saaminine oleneb pigem teistest kui endast.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2021 16:49:03 vasta tsitaadiga

Ja arvuti oskab ilmselt keskmisest paremini arvestada ka teistega icon_wink.gif
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 22.01.2021 16:51:12 vasta tsitaadiga

Siin mingi aeg oli arutelu et kui valida, et kas kuristikult alla või teisega laupa, siis kumb valitakse. Ega see arvuti ka alati kõige targem pole, eriti kui jommis jumal tahab laupa panna või üle sõita.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 418, 419, 420  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.