Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 418, 419, 420  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2019 17:12:58 vasta tsitaadiga

hkurujo88r, võrrelda saab sisuliselt või sisu teadmata suvaliselt lahmides, mis pigem prevaleerib.
etk, thumbs_up.gif. Päris huvitav kontseptsioon, just manuaali poolelt icon_biggrin.gif.
Magic, proovi mõttest aru saada.

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2019 18:32:36 vasta tsitaadiga

Tesla X 2250 kg, Audi e-tron 1800 kg, JAGUAR I-PACE 750 kg, Tesla Model 3 500 kg.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 14.11.2019 18:40:43 vasta tsitaadiga

Kust sa 500 said?
Leaf on üldse 0 ?
Ja küsimus on väga praktiline, kui auto enda mahtuvus väike siis tuleb asju käruga vedada.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2019 18:44:09 vasta tsitaadiga

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop%2Bog%2Bsalg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB0KF446400
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2019 19:01:43 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
hkurujo88r, vingun kõige üle? Siin on pidev elektriautodesse otseselt mitte puutuv või siis elektriautodesse puutuvasse skeptiliselt või destruktiivselt suhtumine, mis ei ole reaalne sisuline arutelu, vaid lämisemine. Oliverk, loe ka seda vastust.
Magic, miks sa ise ei guugelda seda kõike? Ka teema seest otsingut võiks kasutada - seda on siin korduvalt arutatud. Enamasti just ICE-kummardajate poolse "isegi vedada ei saa ju" nurga alt.
https://electrek.co/2019/05/08/tesla-model-3-tow-hitch/
https://insideevs.com/news/326320/tesla-model-x-tow-rating-is-5000-pounds/
https://insideevs.com/news/337798/watch-a-tesla-model-x-tow-a-boeing-787-9-dreamliner/

Arusaamatu on, milleks on vaja käia siin alusetut negatiivsust ja teemavälist iba tootmas, selmet sisuliselt elektriautonduse üle arutleda, infot jagada.


Model X "5000 pounds = 2 267.96185 kilograms"
Model 3 "Tesla says that it has a towing capacity of up to 910 kg (2,000 lbs)"

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2019 20:09:57 vasta tsitaadiga

Vaatan et norras on tesla sama popp kui meil passat icon_biggrin.gif Iga nurga peal neid beer_yum.gif
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
somnambuul
HV veteran

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 14.11.2019 20:48:10 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Vaatan et norras on tesla sama popp kui meil passat icon_biggrin.gif Iga nurga peal neid beer_yum.gif


Pole ime, kui model 3 on odavam kui kia ceed.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 14.11.2019 21:10:23 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop%2Bog%2Bsalg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB0KF446400

Selge, siis ma usun seda Norra numbrit rohkem.
Oled näinud kas on ikka peitu minev konks või suvaline eemaldatav junn?
//
Samas kui 500, siis asi kasutu vs suvaline 2+L diisel.
Ma võin näiteks 2000 vedada. Ka testitud 2500-ga.
//
Ja loll on see jutt, et ei paku huvi. Normaalse sõiduulatusega ja käru võimalusega 1200kg kuni 35K pakuks huvi küll.
Häda pigem selles, et täna pole alla 65K midagi.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2019 21:27:20 vasta tsitaadiga

Magic, usud Norra numbrit pigem, sest Tesla ei ole usaldusväärne? Neil on pigem kombeks oma numbreid väiksemana välja hõigata icon_biggrin.gif.
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 14.11.2019 21:54:35 vasta tsitaadiga

Küsisin, sest huvitab Eesti number.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 14.11.2019 22:36:20 vasta tsitaadiga

rmc, tesla annab oma kodumaal kehtivad umbrid, see mis kehtib norra kuningriigis, kehtib ilmselt kogu euroopas.
Eesti number on ilmselt sama, kuna tüübikinnitus peaks ikka eu põhine olema. (Norra pole EU liige)

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2019 04:18:45 vasta tsitaadiga

Mis põhjusel ei peaks saama suuremat numbrit ka siin kinnitatud?
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 15.11.2019 09:13:19 vasta tsitaadiga

seda peab neilt küsima, kes selle tüübikinnituse annavad. Kui ühes EU riigis on antud siis kehtib see terves EUs
https://www.mnt.ee/et/soiduk/tuubikinnitus

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 15.11.2019 09:28:26 vasta tsitaadiga

500 puhul võiks ka 0 olla, sellisega vead vaid reklaamplakatit.
VW näite veel väljas pole.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 15.11.2019 09:44:07 vasta tsitaadiga

Autolehes oli artikkel, et täielik jama valitseb hetkel EU autoturul, nimelt pealtnäha tugevad autod, kaubikud jmt. alla 3,5 tonnised, ei tohi tegelikult üldse midagi sappa järgi veerema panna.
Lihtsalt tootjatehas on piirangu paika pannud, see on kinnitatud ja ongi kõik.

Seega, see 500kg on isegi hea tulemus Tesla jaoks.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 15.11.2019 09:45:58 vasta tsitaadiga

Ma siis 2 tonniga peaksin suisa õnnelik olema icon_lol.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2019 12:46:50 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Autolehes oli artikkel, et täielik jama valitseb hetkel EU autoturul, nimelt pealtnäha tugevad autod, kaubikud jmt. alla 3,5 tonnised, ei tohi tegelikult üldse midagi sappa järgi veerema panna.
Lihtsalt tootjatehas on piirangu paika pannud, see on kinnitatud ja ongi kõik.

Seega, see 500kg on isegi hea tulemus Tesla jaoks.

Ma AL artiklit pole lugenud, aga kaubikute 3,5T täismasski on passis tihti seetõttu, et saaks B-katiga sõita. Reaalselt kannataks palju rohkem peale võtta.

Enda kogemuse järgi on sõiduauto käru väga harva vaja läinud, nii et võiksin vabalt ilma konksuta elektrikaga sõita.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2019 12:51:17 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Ma siis 2 tonniga peaksin suisa õnnelik olema icon_lol.gif

Küllap-vist. Mis auto sul muidu on, millega 2 tonni sappa võib võtta?
On see ikka B kati sõiduk? Tesla 3 on B kati masin.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 15.11.2019 12:52:36 vasta tsitaadiga

Tavaline sõiduauto ma pakun. Mu audi a4 võib 1,8 tonni vedada
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2019 13:02:08 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Tavaline sõiduauto ma pakun. Mu audi a4 võib 1,8 tonni vedada

Kuna kogumass on max 3500kg, siis auto taismass saaks olla max 1500kg.
1500kg massiga sõiduauto on pigem sellise keskmise kaaluga ja mootoriga auto. Umbes nagu A4
Aga 2 tonni vedamiseks on vaja mootorijõudu ja stabiilsuse mõttes võiks autol ka veidi massi olla.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 15.11.2019 13:03:24 vasta tsitaadiga

Auto kaalub mul ka ise 1,8 tonni. Autorongi mass on märgitud 4,1 tonni
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011



Online

sõnum 15.11.2019 13:08:37 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Janis kirjutas:
Tavaline sõiduauto ma pakun. Mu audi a4 võib 1,8 tonni vedada

Kuna kogumass on max 3500kg, siis auto taismass saaks olla max 1500kg.
1500kg massiga sõiduauto on pigem sellise keskmise kaaluga ja mootoriga auto. Umbes nagu A4
Aga 2 tonni vedamiseks on vaja mootorijõudu ja stabiilsuse mõttes võiks autol ka veidi massi olla.

2000kg autole lubatakse 3500kg sappa panna, pole mingi probleem. 100kw täiesti piisav, veetud küll autosi treila peal.

Aga jah mõni normaalne universaal/maastur elektriauto võiks tulla, lagi 45-50k€.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2019 13:41:02 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Autolehes oli artikkel, et täielik jama valitseb hetkel EU autoturul, nimelt pealtnäha tugevad autod, kaubikud jmt. alla 3,5 tonnised, ei tohi tegelikult üldse midagi sappa järgi veerema panna.
Lihtsalt tootjatehas on piirangu paika pannud, see on kinnitatud ja ongi kõik.

Seega, see 500kg on isegi hea tulemus Tesla jaoks.


a) juba mainitud B-kat massipiirang
b) kui Tesla ise kinnitab suurema massi, siis miks sellest allpool hea tulemus on? icon_biggrin.gif

"Võiks" mehi vb. huvitab: https://electrek.co/2019/11/15/tesla-model-y-vs-ford-mustang-mach-e-specs-comparison/ "Tesla Model Y vs Ford Mustang Mach-E specs comparison"

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 15.11.2019 14:46:38 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
...
Aga jah mõni normaalne universaal/maastur elektriauto võiks tulla, lagi 45-50k€.


Sellega täitsa nõus.
Miskit A6/Passat/E-klassi mõõtu univesraal sellise 70+ kWh akuga oleks täitsa tarbitav masin juba. 100+ kWh oleks muidugi parem, et ka täislaadungis oleks sõiduulatus korralik aga see ajaks hinna väga üles.
Pole siiani aru saanud, miks nad selliseid ei ole teinud? Peaks olema ju suurem masin ja rohkem ruumi akupaki jaoks. Suurem akupakk peaks võimaldama ka edukalt pikemaid sõite seega ei peaks enam ainult nö linna või linna-lähedaste elanike turusegmendile rõhuma.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2019 14:53:38 vasta tsitaadiga

Suurema autoga keerulisem elektri jõuallika eelist esile tuua.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 418, 419, 420  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.