Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
14.11.2019 17:12:58
|
|
|
hkurujo88r, võrrelda saab sisuliselt või sisu teadmata suvaliselt lahmides, mis pigem prevaleerib.
etk, . Päris huvitav kontseptsioon, just manuaali poolelt .
Magic, proovi mõttest aru saada.
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
14.11.2019 18:32:36
|
|
|
Tesla X 2250 kg, Audi e-tron 1800 kg, JAGUAR I-PACE 750 kg, Tesla Model 3 500 kg.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
14.11.2019 18:40:43
|
|
|
Kust sa 500 said?
Leaf on üldse 0 ?
Ja küsimus on väga praktiline, kui auto enda mahtuvus väike siis tuleb asju käruga vedada.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
14.11.2019 19:01:43
|
|
|
Model X "5000 pounds = 2 267.96185 kilograms"
Model 3 "Tesla says that it has a towing capacity of up to 910 kg (2,000 lbs)"
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
14.11.2019 20:09:57
|
|
|
Vaatan et norras on tesla sama popp kui meil passat Iga nurga peal neid
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
14.11.2019 20:48:10
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Vaatan et norras on tesla sama popp kui meil passat Iga nurga peal neid |
Pole ime, kui model 3 on odavam kui kia ceed.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
14.11.2019 21:10:23
|
|
|
Selge, siis ma usun seda Norra numbrit rohkem.
Oled näinud kas on ikka peitu minev konks või suvaline eemaldatav junn?
//
Samas kui 500, siis asi kasutu vs suvaline 2+L diisel.
Ma võin näiteks 2000 vedada. Ka testitud 2500-ga.
//
Ja loll on see jutt, et ei paku huvi. Normaalse sõiduulatusega ja käru võimalusega 1200kg kuni 35K pakuks huvi küll.
Häda pigem selles, et täna pole alla 65K midagi.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
14.11.2019 21:27:20
|
|
|
Magic, usud Norra numbrit pigem, sest Tesla ei ole usaldusväärne? Neil on pigem kombeks oma numbreid väiksemana välja hõigata .
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
14.11.2019 21:54:35
|
|
|
Küsisin, sest huvitab Eesti number.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
14.11.2019 22:36:20
|
|
|
rmc, tesla annab oma kodumaal kehtivad umbrid, see mis kehtib norra kuningriigis, kehtib ilmselt kogu euroopas.
Eesti number on ilmselt sama, kuna tüübikinnitus peaks ikka eu põhine olema. (Norra pole EU liige)
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
15.11.2019 04:18:45
|
|
|
Mis põhjusel ei peaks saama suuremat numbrit ka siin kinnitatud?
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
15.11.2019 09:13:19
|
|
|
seda peab neilt küsima, kes selle tüübikinnituse annavad. Kui ühes EU riigis on antud siis kehtib see terves EUs
https://www.mnt.ee/et/soiduk/tuubikinnitus
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
15.11.2019 09:28:26
|
|
|
500 puhul võiks ka 0 olla, sellisega vead vaid reklaamplakatit.
VW näite veel väljas pole.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
15.11.2019 09:44:07
|
|
|
Autolehes oli artikkel, et täielik jama valitseb hetkel EU autoturul, nimelt pealtnäha tugevad autod, kaubikud jmt. alla 3,5 tonnised, ei tohi tegelikult üldse midagi sappa järgi veerema panna.
Lihtsalt tootjatehas on piirangu paika pannud, see on kinnitatud ja ongi kõik.
Seega, see 500kg on isegi hea tulemus Tesla jaoks.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
15.11.2019 09:45:58
|
|
|
Ma siis 2 tonniga peaksin suisa õnnelik olema
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
15.11.2019 12:46:50
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Autolehes oli artikkel, et täielik jama valitseb hetkel EU autoturul, nimelt pealtnäha tugevad autod, kaubikud jmt. alla 3,5 tonnised, ei tohi tegelikult üldse midagi sappa järgi veerema panna.
Lihtsalt tootjatehas on piirangu paika pannud, see on kinnitatud ja ongi kõik.
Seega, see 500kg on isegi hea tulemus Tesla jaoks. |
Ma AL artiklit pole lugenud, aga kaubikute 3,5T täismasski on passis tihti seetõttu, et saaks B-katiga sõita. Reaalselt kannataks palju rohkem peale võtta.
Enda kogemuse järgi on sõiduauto käru väga harva vaja läinud, nii et võiksin vabalt ilma konksuta elektrikaga sõita.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
15.11.2019 12:51:17
|
|
|
Magic kirjutas: |
Ma siis 2 tonniga peaksin suisa õnnelik olema |
Küllap-vist. Mis auto sul muidu on, millega 2 tonni sappa võib võtta?
On see ikka B kati sõiduk? Tesla 3 on B kati masin.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
15.11.2019 12:52:36
|
|
|
Tavaline sõiduauto ma pakun. Mu audi a4 võib 1,8 tonni vedada
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
15.11.2019 13:02:08
|
|
|
Janis kirjutas: |
Tavaline sõiduauto ma pakun. Mu audi a4 võib 1,8 tonni vedada |
Kuna kogumass on max 3500kg, siis auto taismass saaks olla max 1500kg.
1500kg massiga sõiduauto on pigem sellise keskmise kaaluga ja mootoriga auto. Umbes nagu A4
Aga 2 tonni vedamiseks on vaja mootorijõudu ja stabiilsuse mõttes võiks autol ka veidi massi olla.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
15.11.2019 13:03:24
|
|
|
Auto kaalub mul ka ise 1,8 tonni. Autorongi mass on märgitud 4,1 tonni
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
15.11.2019 13:08:37
|
|
|
SSD kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Tavaline sõiduauto ma pakun. Mu audi a4 võib 1,8 tonni vedada |
Kuna kogumass on max 3500kg, siis auto taismass saaks olla max 1500kg.
1500kg massiga sõiduauto on pigem sellise keskmise kaaluga ja mootoriga auto. Umbes nagu A4
Aga 2 tonni vedamiseks on vaja mootorijõudu ja stabiilsuse mõttes võiks autol ka veidi massi olla. |
2000kg autole lubatakse 3500kg sappa panna, pole mingi probleem. 100kw täiesti piisav, veetud küll autosi treila peal.
Aga jah mõni normaalne universaal/maastur elektriauto võiks tulla, lagi 45-50k€.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
15.11.2019 13:41:02
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Autolehes oli artikkel, et täielik jama valitseb hetkel EU autoturul, nimelt pealtnäha tugevad autod, kaubikud jmt. alla 3,5 tonnised, ei tohi tegelikult üldse midagi sappa järgi veerema panna.
Lihtsalt tootjatehas on piirangu paika pannud, see on kinnitatud ja ongi kõik.
Seega, see 500kg on isegi hea tulemus Tesla jaoks. |
a) juba mainitud B-kat massipiirang
b) kui Tesla ise kinnitab suurema massi, siis miks sellest allpool hea tulemus on?
"Võiks" mehi vb. huvitab: https://electrek.co/2019/11/15/tesla-model-y-vs-ford-mustang-mach-e-specs-comparison/ "Tesla Model Y vs Ford Mustang Mach-E specs comparison"
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
15.11.2019 14:46:38
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
...
Aga jah mõni normaalne universaal/maastur elektriauto võiks tulla, lagi 45-50k€. |
Sellega täitsa nõus.
Miskit A6/Passat/E-klassi mõõtu univesraal sellise 70+ kWh akuga oleks täitsa tarbitav masin juba. 100+ kWh oleks muidugi parem, et ka täislaadungis oleks sõiduulatus korralik aga see ajaks hinna väga üles.
Pole siiani aru saanud, miks nad selliseid ei ole teinud? Peaks olema ju suurem masin ja rohkem ruumi akupaki jaoks. Suurem akupakk peaks võimaldama ka edukalt pikemaid sõite seega ei peaks enam ainult nö linna või linna-lähedaste elanike turusegmendile rõhuma.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
rocky-b
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2010
|
15.11.2019 14:53:38
|
|
|
Suurema autoga keerulisem elektri jõuallika eelist esile tuua.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
|