Näis, kuna disain sellelt post-SPM-ilt nihkuma hakkab. Pole seal kapoti alla ju enam suurt midagi. Ja "radika" iluvõre... Vaheetapp, et inimesed harjuksid. Samasugnune nonsense nagu ümmarguse ekraani ja "analoog" näoga nutikell.
Näis, kas Volvo hakkab oma diagonaaljutti edaspidi üle terve kapoti vedama, võib veab "iluvõret" veel aastakümneid rudimendina kaasa?
Uniti One on Rootsi Lundi ülikoolis sündinud idufirma välja töötatud kolmekohaline elektriauto. Selle eelmüük on nüüd alanud ja autod saadetakse ostjatele järgmisel aastal. Autod toodetakse Norwichis, Suurbritannias.
Väikesel, vaid 3,22 meetri pikkusel ja 600 kg kaaluva Uniti One sobiv keskkond on linnaliiklus. Juht istub ees auto keskel, tagaistmel kaks sõitjat. Tagumised istmed on kokkupandavad, tulemuseks on 760 liitrit pakiruumi ühekohalise ja 155 liitrit kolmekohalise auto puhul.
Rool asub armatuurlaua keskel, selle taga ja mõlemal küljel näidikud.
Sõiduulatus on sõltuvalt aku suurusest 150 või 300 kilomeetrit. 10-minutise kiirlaadimisega lubatakse sajakilomeetrist läbisõitu.
Maksimaalne võimsus on 50 kilovatti ehk 68 hobujõudu. Auto kiirendab nullist 100-ni 9,9 sekundiga ja selle tippkiirus on 120 kilomeetrit tunnis.
Põhimudel maksab pisut üle 20 000 euro, kuid Rootsis ja Suurbritannias peab ostja pärast toetusi maksma umbes 16 000–17 000 eurot. Selliste põhiliste lisatarvikute nagu kliimaseade eest tuleb siiski juurde maksta.
Kole kui öö _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Nõus!
Ja jälle geeniused sobitavad stepsli asukohta astroloogiapõhiselt. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Et võimalikult paljude vaheastmete hinnalisa otsa autole? Ei näe väga pointi. Ma ei saa aru, miks ma ei või autot otse tehasest tellida, miks ma pean mingile vahendajale maksma..
Et võimalikult paljude vaheastmete hinnalisa otsa autole? Ei näe väga pointi. Ma ei saa aru, miks ma ei või autot otse tehasest tellida, miks ma pean mingile vahendajale maksma..
Või peab?
Tellisin ühe tehnilise töö, tegija ka naeris, et ülemus müüs Tesla maha, sest teenindus on jama/olematu. Kulu bensuka tasemel ja üldse tundus asjast kõrini olevat
Ehk need nõuded on väga õiged...ei pea igasugu jama müüa saama.
Kulu bensuka tasemel - tore teada, et sulle räägitakse s*tta ja sa usud ka seda
Või oli tehnilise töö teostaja veidi amatöör ja ei mõistnud vahet l/100km ja kWh/100km erinevusest rahakotile.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.