Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
14.09.2019 18:39:12
|
|
|
See investeering ei toida seda nõudlust.
Kui VAG asja tõsiselt võtma hakkab peavad nad endale Gigafactory mõõtu akutehase tegema, võimatu on ju muidu väita, et nad suudavad piisavalt akuplokke toota..
LG Chem ei suuda praegugi nõudlust katta, kui nende moodulite tarbijaid juurde tuleb saab asi ainult hullemaks minna. Mõistetav, muidugi, miks VAGis alustatakse kõrge hinna ja marginaaliga Porchest.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
14.09.2019 18:40:17
|
|
|
Ma arvan, et tootja siiski oskab seda paremini planeerida kui tugitoolianalüütik
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
14.09.2019 18:54:37
|
|
|
Kindlasti oskab.
Lihtsalt ilma võrreldava akutehaseta nagu Tesla toimiv GF1 hetkel on keeruline eeldatavat nõudmist katta. Tesla kasutab kõik oma tehases toodetud Panasonicu moodulid enda tarbeks, LG Chem toodab suht kõigile ja parim pakkuja saab prioriteedi.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
14.09.2019 18:56:35
|
|
|
Porsche hind ca 2x kallim Teslast, küllap nõudlust vähem, samas küllap ka premium akudele pakkumist jagub.
Tõenäoliselt VAG-il lepingud tehtud, ega ehku peale selliseid tehaseid ei ehitata ega mudeleid arendata.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Oliverk
HV veteran
liitunud: 31.12.2003
|
14.09.2019 19:00:18
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Porsche hind ca 2x kallim Teslast, küllap nõudlust vähem, samas küllap ka premium akudele pakkumist jagub.
Tõenäoliselt VAG-il lepingud tehtud, ega ehku peale selliseid tehaseid ei ehitata ega mudeleid arendata. |
Aga samas mine sa tea? Äkki kui nad oleks enne anubisega arutanud, poleks tootmist alustatud. Täitsa lampi hakaksid tootma ja mõtlesid et äkki saab kuskilt akusid.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
14.09.2019 19:03:52
|
|
|
tsitaat: |
Mõistetav, muidugi, miks VAGis alustatakse kõrge hinna ja marginaaliga Porchest.
|
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
14.09.2019 19:04:28
|
|
|
Üleeile Oslos üks juba sõitis ringi. Päris hea näeb päriselus välja.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
16.09.2019 17:44:12
|
|
|
LHV foorumist: https://fp.lhv.ee/forum/invest/121374?postId=2841714
tsitaat: |
EVsid tuleb turule üha rohkem, sõiduulatused pikemad, hinnad soodsamad.
Akuelementide hinnad on kukkunud alla 100$/kWh, see kajastub ka hindades.
VW e-Up/Skoda Citigo/Seat Mii, 32,3 kWh- 23 000€
Renault Zoe, 52 kWh- 29 000€
VW ID, 45 kWh- 30 000€
Peugeot e-208, 50 kWh- 30 000€
Opel e-Corsa, 50 kWh- 30 000€
Honda E, 35,5 kWh- 30 000€
VW e-golf, 32 kWh- 32 000€
Hyundai Ioniq, 28 kWh- 34 000€
Nissan Leaf, 40 kWh- 37 000€
Hyundai Kona, 64 kWh- 40 000€
Kia Soul, 64 kWh- 40 000€
Nissan Leaf e+, 60 kWh- 42 000€
BMW i3, 42 kWh- 42 000€
Kia Niro, 64 kWh- 42 500€
Tesla Model 3, 60 kWh- 47 500€ |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
17.09.2019 21:30:57
|
|
|
Nägin täna Tallinnas Eesti numbritega Model3 .
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
21.09.2019 13:35:48
|
|
|
Istusin Model 3-s. Ehituskvaliteet on parem kui kartsin.
Tööauto see ei ole. Karbid on väga lihtsad - see tähendab, et lahtine jama teel, olgu kruus või liiv rikuvad värvkatte ära.
Seega tuleb teatud ulatuses auto ära kiletada.
Istmete materjal on kordades parem kui aastaid tagasi. Pedaalide asetus väga hea, aga gaasipedaali käik lühike.
Rool mõnus. Ekraan paras. Pagass suur. Taga pearuumi jätkub kuni 180cm-sele. Lävepakud hakkavad jalgu määrima.
Ustega opereerimine on mõistlik, tihendite kvaliteet küündib harju keskmiseni ära küll (seda ei saa öelda model S/X kohta).
Ja pean kiitma Mersut. EQC õnnestus neil väga hästi. Kel raha palju, siis julgen soovitada. Ainukene hala mida märkasin -
laadimisluuk on täpselt seal, kus ta olema ei peaks - "võimalikult kaugel juhiuksest". Kui sellega harjud, siis kaalu tõsiselt.
See muidugi eeldab seda, et otsid bensukaid/dislasid hinnavahemikus 50-70k€.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
21.09.2019 18:09:28
|
|
|
Gaasikiirendi, selge
No meh, 175cm ja paar näppu mahtus vahele.
PS: pearuumi tuleb (ma teisi variante ei arvesta) mõõta nii, et kukal on vastu peatuge.
Mingit kahemeetrise mehe juttu siin ei tule. Need staarid seal yuutuubis on liigselt pro-tesla. Faktide väänamine.
Nätaki, 175cm (väga heledaks pidin kruttima et näeks miskit)
Umbes täpselt 90cm kui mõõta istuli istumispinnalt pealaeni.
EDIT: natuke süvenesin teemasse, ise ka kasutanud sõna "kiirenduspedaal", aga see on samavale nagu gaasipedaal.
Ja "gaasipedaal" ei ole gaasiga otseselt seotud. Ses mõttes...diiselmootor...
Aga elektriautode puhul, mis oskavad sõita reaalselt ühe pedaaliga... võiks seda asja seal paremal pool nimetada...
Sõidupedaal. Sest sellega saab sõita...sh kiirendada, veereda, aeglustada. Kõike. Ja piduripedaal.. see on konkreetselt aeglustamine...
vahest friktsioon, vahest blending (friktsioon+regeneratsioon).
Ehk siis sõidupedaal paremal pool, sõidupidur/sõidupiduripedaal/piduripedaal vasakul pool.
Ja vastavalt varustusele seisupidur/hädapidur/parkimispidur kang/pedaal/nupp.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
22.09.2019 12:12:34
|
|
|
See 520 on ikka väga ok ulatus juba.
Mingi teine test sai vist 460-480 kanti. Too katab 95%+ aasta sõiduolukordadest.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
27.09.2019 01:35:58
|
|
|
Krt, see 0-100 kiirendusvõime ei anna nende linnakärude puhul suurt midagi. 0-50 andmeid tahaks erinevate asjadega kõrvutada. Tõenäoliselt seal maal tunduvalt reipam kui see 11,8s 0-100 arvata laseks.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
27.09.2019 07:37:14
|
|
|
Seni kuni ei ole iga kortermaja ees laadimiskohti seni ei tapa. Aga päris tore on näha küll, et on võimalik viisakate näitajatega elektrikas sellise hinnaga turule tuua. Kõigi eelduste kohaselt peaks Škoda ja Seati versioonid sellest masinast veel torts odavamad tulema aga need vist jõuavad alles 2021 turule.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
27.09.2019 09:08:47
|
|
|
etk kirjutas: |
Seni kuni ei ole iga kortermaja ees laadimiskohti seni ei tapa. Aga päris tore on näha küll, et on võimalik viisakate näitajatega elektrikas sellise hinnaga turule tuua. Kõigi eelduste kohaselt peaks Škoda ja Seati versioonid sellest masinast veel torts odavamad tulema aga need vist jõuavad alles 2021 turule. |
Jep, üleöö kindlasti ei tapa. Taristu ei jõua kuidagi nii kiirelt järgi.
Super muidugi, et turg pmst plahvatuslikult areneb elektrikatel.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
|