Selge, mäletasin valesti, tänud parandamast. Ei sõida ise 3t autodega.
Aga oleks kena, kui teiste korrigeerimisel ei vehiks autokoolide ja asjadega, jätad intelligentsema mulje
Tegelik autorongi mass ei tohi olla üle 3500kg tavalise B loaga.
Seega raskust palju käruga vedada võib sõltub auto enda hetke massist 2656kg-3130kg
Kui E-tron ise ka on pilgeni kaupa ja inimesi täis (474kg) siis nt 250kg järelkäruga saad vedada max 120kg kaupa = kokku 3500kg
Kui E-tron on tühi ainult juhiga (80kg?) siis saad vedada 250kg kärus 500kg kaupa.
Jälgima peab ka auto reg passis olevat max lubatud haagise massi. Mul nt 400kg
"B-kategooria juhiluba lubab sõiduautoga vedada kerghaagist, so haagist registrimassiga alla 750 kg (haagise kategooria O1) ja samuti mitte-kerghaagist (O2) tingimusel, et vedava auto ja veetava haagise (autorong) lubatud täismasside summa ei ületa 3500 kilogrammi."
Seega raskust palju käruga vedada võib sõltub auto enda hetke massist 2656kg-3130kg
Kui E-tron ise ka on pilgeni kaupa ja inimesi täis (474kg) siis nt 250kg järelkäruga saad vedada max 120kg kaupa = kokku 3500kg
Kui E-tron on tühi ainult juhiga (80kg?) siis saad vedada 250kg kärus 500kg kaupa.
Vale! Autorongi mass ei tohi olla üle 3500kg kui tegemist pole kerghaagisega, ehk kui haagise täismass on 751+kg.
Mingid täismassid, tühimassid, päriskaalud ei mängi kerghaagise puhul mitte mingit rolli. Ainuke oluline nr on maksimaalne täismass 750kg.
Vaata ka eelnevalt lisatud pilti, kerghaagise puhul on see lahter tühjaks jäetud kuhu on kirjutatud auto + haagise mass.
DVDRW kirjutas:
Jälgima peab ka auto reg passis olevat max lubatud haagise massi. Mul nt 400kg
Seda peab jälgima jah, tavaliselt kergemate autode teema.
Selge, sain lausest valesti aru siis.
Kui 3500kg kaaluv auto + taga kerghaagis täismassiga 750kg sh passis kirjas.
Siis võin muretult tavalise B loaga sõita
Üle 4250kg autorongiga või üle 3500kg autoga ei lähe siis mingi valemiga tavalise B-ga teele.
Nt kui elektriauto kaalub 3501kg siis vaja C lube
Selge, sain lausest valesti aru siis.
Kui 3500kg kaaluv auto + taga kerghaagis täismassiga 750kg sh passis kirjas.
Siis võin muretult tavalise B loaga sõita
Just nii.
Näited.
B-kategooria 3500kg auto + 750kg KERGhaagis = max. 4250kg
B-kategooria 2250kg auto + 1250kg pärishaagis = max. 3500kg
B96 kategooriga 2250kg auto + 2000kg pärishaagis = max. 4250kg
Edasi on juba BE
Huvitav huvitav, minu autokoolis sellest kerghaagise erandist ei räägitud.
Oli õpetatud, et autorongi summaarne mass ei tohi ületada 3500kg.
Aga tõesti, kerghaagis kuni 750kg puhul võib autorongi mass minna märksa kõrgemale.
Seega saab e-troniga nii vineeri kui viinereid tuua poest, seda samaaegselt
Nagu näha on sõnastus asjal halb, kui nii paljudele see segadust tekitab.
Inglise keeles on asi üheselt mõistetav.
1) drive a car or van up to 3,500kg maximum authorised mass (MAM) towing a trailer of up to 750kg MAM
2) tow a trailer over 750kg MAM as long as the combined MAM of the trailer and towing vehicle is no more than 3,500kg
Toyota has released almost 24,000 patents into the wild for other car manufacturers to use, royalty-free.
Those patents surround electrification and fuel cell technology and include componentry like motors and battery designs, control ECUs and more.
Tesla pakub nüüd kauaoodatud CCS adapterit.
Sellega lõpeb ära kogu kiirlaadimisliideste kammajaa Euroopas.
Ainukene standard mis arenema jääb on CCS, ehk kombo - sealhulgas Tesla poolt.
Kõik vanemate Tesla S ja X kasutajad saavad vastava jublaka endale soetada.
Need kes auto praegu ostavad, saavad jublaka tasuta kaasa.
Uuemad Model 3 ja Y juba omavad CCS pesa. Ja kui tuleb välja S ja X uuendused,
siis ka nemad lähevad CCS peale üle.
Ehk teisisõnu, alates nüüdsest kõik Teslad laevad KÕIGIS kiirlaadijates.
Meie vana võrgu jaoks tarvis ChaDeMo adapterit, mis on aastaid juba olemas.
Jääb ainult Nissan, kes veel viimasena punnitab ChaDeMot.
Ma arvan, et nad jäävad väga kiiresti maha. KÕIK teised panustavad CCS peale.
Nissanil ei jätku nutsu ja ei jaksa nad ka teisi motiveerida ChaDeMo püssi lisamiseks.
Kui auto raha sisse ei too (takso näiteks), siis ei tasu auto ost mitte kunagi ennast ära.
Küll aga käib vaidlus selle üle, millal üks auto teisest odavamaks saab.
Kui ma võtan juba arvesse, et autoga tööle sõites säästan iga päev 1+1h, siis aastas teeks see ligi 10k € väärtuses töötunde _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Siis oleks mõistlikum elu nii sättida, et ei peakski tööle sõitma.
Ei saa alati. Või kui saab, siis mis on ajavahe? Enamasti saab autoga kiiremini.
Et liikumine magamistoast kodukontorisse võtab rohkem aega kui autoga kodunt tööle? _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.