See on mingi Inno3d enda omalooming mitte nvidia ametlik. Seda on CUDA tuumade arvult selgelt näha. Sama mis kõigil 1080Ti mudelitel: 3200. Inno3d on lihtsalt mälukiipe vähemaks võtnud ja IO ära kaotanud, et hinda vähendada.
Ontopic kah. Loodetavasti tuleb uuest Volta/Ampere/Turing misiganes archist ka 102 variant. Ehk siis GV102 või GA102 või GT102. GT kõlab küll hästi . Viimased kõlakad räägivad, et Turing läheb tootmisse alles kolmandas kvartalis see aasta. Samas keegi täpsaelt midagi ei tea seega homme võivad juba uued uusdised olla.
1080ti konf on 3584sp.
üks lisahulk lõigutud shadereid. sama näitab ka 320-bit mälusiin ja mälu hulk. sealjuures 5gb mälu on huvitav point. gddr5x kivid peaks nimelt olema tootmises vaid gigabaidised. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Samm open/cross platform standartitest kiviajapoole jälle.
See x mäng tahab AMD lahendust, teine x mäng aga nvidia oma ja töötavad ainult nende kaartidega.
rtx on dxr implementatsioon.
prorender/radeon rays kohta pole vist veel päris selge.
kuna sisuliselt on tegemist compute workloadinga, siis vulkan väidetavalt ei vaja isegi laiendusi. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Not good arvestades otstarvet. Nvidia muidugi ütleb, et ostke Tesla V100 koos ECC mäluga.
Nüüd on oht, et Pong-i mängides 3k eksemplaar joonistab palli valesse kohta...
Ei tea kellele need titanid mõeldu aga see selleks. Mingi aeg tagasi muutis Nvidia oma ajurites litsentsitingimusi
keelates gtx (ei tea kas titan langes ka siia) jne kasutamast andmekeskustes (kas neil oli siis teada esineda võiv probleem
või lihtsalt quadro kaitse).
Samas jällegi, kes tegeleb tõsise teadustööga (loe tööstusharud, kus rahad liiguvad ) ei hakka non ECC süsteemidega kokkuhoidu otsima.
Mu arust see raytracing on gimmick at best. RT-le on omane luua mingi haigelt kliiniline üldmulje (a la arhitektuurirenderid) mis ei ole kuigi meeldiv ja maandub uncanny valleysse. Kas keegi on virisenud viimasel ajal selle üle, et *liiga vähe on peegeldusi* mängudes? Et varjud on liiga ebarealistlikud? Ei ole. Võiksid millegi asjalikuga tegeleda selle asemel. _________________ WoT StatsTwitch Stream
erick, mis asi on asjalik?
liiga vähe peegeldusi on jätkuvalt tihti esinev kurtmine.
varjud on liigagi tihti koledad nagu öö.
lisaks on ka muid asju, mida sellega paremini teha annab, metro ambient occlusion näiteks. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Mis asja Kes kurat kurdab, et pole mängudes piisavalt palju peegeldusi? Varjud on juba sellisel tasemel, et raske tahta paremaid, kui eesmärgiks on mängida, mitte jõllitada paari piksli udustatuse astet seal varjude äärtes...
Asjalikud lahendused - tegelegu optimeerimisega. Paljud kulukad efektid saab ära teha väiksema jõudluskuluga kui need praegu tahavad. DX12 võiks parandada veel enam oma CPU skaleeruvust. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Oluline asi mida pole praktiliselt miljon aastat edasi aretatud on interaktiivsus ja parem füüsika. Oleme ikka sellel tasemel kus kui toas on lauapeal töötav arvutimonitor ja kohvitass siis seda raketiheitjast lastes lendab kohvitass põrandale (jäädes muidugi terveks) ning monitor töötab edasi omades nüüd lihtsalt mingit tahma layeri effekti. Mingid varju tilulilud ka eriti keerukad valgusefektid on sellekõrval väike mure.
Selles mõttes võiks nõustuda, miks mitte lisada GPU kõrvale lisaks helikiibile ja videotöötluskiibile ka dedicated füüsikakiip? _________________ WoT StatsTwitch Stream
erick, ise mängisin just NFS '13 sest ilus oli päikeseloojangusse sõita kui autod ja märg asfalt ümbrust peegeldasid. Skippisin ka uudise kuna ei tunne ka hetkel puudust. Ultra ja high vahel on küll vatjudel erinevus, aga ultra sätetel enam küll kurta ei saa.
Crysis sai iga rohulible tuules õõtsuma panna tahiti/kepleriga ning 2-3x väiksema mahuga, tekib jah vaikselt tunne et ressursse on laialt käes ja FPS ei mõtle enam keegi...
Oluline asi mida pole praktiliselt miljon aastat edasi aretatud on interaktiivsus ja parem füüsika. Oleme ikka sellel tasemel kus kui toas on lauapeal töötav arvutimonitor ja kohvitass siis seda raketiheitjast lastes lendab kohvitass põrandale (jäädes muidugi terveks) ning monitor töötab edasi omades nüüd lihtsalt mingit tahma layeri effekti. Mingid varju tilulilud ka eriti keerukad valgusefektid on sellekõrval väike mure.
Jep see ja seal kus näed tegelast võiks ka animatsioonidele ja AI kvaliteedile tähelepanu pöörata. Mäletate Mass Effect Andromeda tegelaste näoanimatsioone? Füüsika kah nagu sa mainid.
See on seda kummalisem, et mängudes on tihtipeale reaalelus mitteeksisteerivad keskkonnad seega neid lammutada ei tohiks olla probleem. Mainin seda seoses sellega, et nt automängudes ei meeldi autotootjatele kui nende sõidukid romudeks lammutatakse ja seega arendaja piirab kahjustused katkise esiklaasi ja paari kriimuga vms.
AI kah aga selles osas midagi vasti liigub kui deep learningut kasutatakse nagu see, et AI õpetati hiljuti BF1 mängima. Saame ehk paremad botid vähemalt. See peaks ka CPU tuumadel ilusti skaleeruma.
Selle asemel tehakse jah raytracingut ja sul peab olema GTX 2080Ti vms ja siis saad selle sisse lülitades nautida vaevu 30 väljavenitavat kaadrisagedust kui ainult mõned elemendid (mitte kogu pilt) on raytracetud.
Sest alguses kindlasti tuleb mingi raster ja raytracingu hübriid.
Eeldusel, et me niikaugele jõuamegi. Tootjal on odavam võtta eelmise aasta mootor. Muuta skinnid ära ja lasta välja Star Wars Kasiino III.
Selles mõttes võiks nõustuda, miks mitte lisada GPU kõrvale lisaks helikiibile ja videotöötluskiibile ka dedicated füüsikakiip?
Esialgu võiks tühja passivad CPU tuumad ära kasutada. 8-tuumalised prosed on suht odavaks aetud ja ükski mäng ei suuda üle 50% tuumadest ära kasutada.
Mulle tundub ka, et kogu GPU ressurss on mingi tilulilu peale ära raisatud, samal ajal paistab päike läbi kivirahnu ja Titanosauruse saba käib läbi mäe ja metsa kui see loom ennast ringi pöörab (A.R.K). Immersion rikutud.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.