Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  nVidia Volta (GV100) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2018 13:53:40 vasta tsitaadiga

ot:
See on mingi Inno3d enda omalooming mitte nvidia ametlik. Seda on CUDA tuumade arvult selgelt näha. Sama mis kõigil 1080Ti mudelitel: 3200. Inno3d on lihtsalt mälukiipe vähemaks võtnud ja IO ära kaotanud, et hinda vähendada.

Ontopic kah. Loodetavasti tuleb uuest Volta/Ampere/Turing misiganes archist ka 102 variant. Ehk siis GV102 või GA102 või GT102. GT kõlab küll hästi icon_smile.gif . Viimased kõlakad räägivad, et Turing läheb tootmisse alles kolmandas kvartalis see aasta. Samas keegi täpsaelt midagi ei tea seega homme võivad juba uued uusdised olla.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 14.03.2018 14:10:19 vasta tsitaadiga

1080ti konf on 3584sp.
üks lisahulk lõigutud shadereid. sama näitab ka 320-bit mälusiin ja mälu hulk. sealjuures 5gb mälu on huvitav point. gddr5x kivid peaks nimelt olema tootmises vaid gigabaidised.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2018 19:36:06 vasta tsitaadiga

My bad võtsin kohe esimese ettejuhtuva GP102 andmebaasist: https://www.techpowerup.com/gpudb/3100/p102-100

See on siis kolmas GP102 versioon juba:
3840 / 240 / 96: Titan Xp, Quadro P6000, Tesla P40
3584 / 224 / 88: Titan XP, 1080Ti
3200 / 200 / 80: 1080Ti mining
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 20.03.2018 11:53:02 vasta tsitaadiga

https://www.techpowerup.com/242504/microsoft-releases-directx-raytracing-nvidia-volta-based-rtx-adds-real-time-capability
https://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/GDC-2018-Microsoft-Announces-DirectX-Raytracing-DXR
https://www.pcper.com/news/Graphics-Cards/NVIDIA-RTX-Technology-Accelerates-Ray-Tracing-Microsoft-DirectX-Raytracing-API

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mauro
Kreisi kasutaja
mauro

liitunud: 24.04.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2018 17:34:41 vasta tsitaadiga

Tundub, et siis ei lõigatagi tensoreid consumer kaartidel ära icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.03.2018 13:32:35 vasta tsitaadiga

nvidia titan v video card gaming review (hard ocp)
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2018 13:34:15 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 21.03.2018 22:46:31 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
https://www.techpowerup.com/242504/microsoft-releases-directx-raytracing-nvidia-volta-based-rtx-adds-real-time-capability
https://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/GDC-2018-Microsoft-Announces-DirectX-Raytracing-DXR
https://www.pcper.com/news/Graphics-Cards/NVIDIA-RTX-Technology-Accelerates-Ray-Tracing-Microsoft-DirectX-Raytracing-API




Link
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trip
HV Guru
trip

liitunud: 15.03.2007




sõnum 22.03.2018 01:54:24 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 404 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 301
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 22.03.2018 10:32:48 vasta tsitaadiga

tolles nvidia showcases kuskil 3:35 alates icon_eek.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2018 12:33:29 vasta tsitaadiga


Link


Link
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 23.03.2018 12:38:28 vasta tsitaadiga

tsitaat:
It took 4 NVLinked Tesla V100's to run that Star Wars demo at 1080p24

icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mauro
Kreisi kasutaja
mauro

liitunud: 24.04.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2018 15:58:44 vasta tsitaadiga

Samm open/cross platform standartitest kiviajapoole jälle.
See x mäng tahab AMD lahendust, teine x mäng aga nvidia oma ja töötavad ainult nende kaartidega.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 23.03.2018 16:14:49 vasta tsitaadiga

rtx on dxr implementatsioon.
prorender/radeon rays kohta pole vist veel päris selge.

kuna sisuliselt on tegemist compute workloadinga, siis vulkan väidetavalt ei vaja isegi laiendusi.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2018 19:49:21 vasta tsitaadiga

https://wccftech.com/nvidia-titan-v-error/

Not good arvestades otstarvet. Nvidia muidugi ütleb, et ostke Tesla V100 koos ECC mäluga.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renq
HV veteran
Renq

liitunud: 21.12.2003




sõnum 27.03.2018 15:44:18 vasta tsitaadiga

https://wccftech.com/nvidias-upcoming-lineup-will-be-called-geforce-gtx-11-series/
_________________
Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
terric
HV kasutaja
terric

liitunud: 06.11.2002




sõnum 27.03.2018 16:04:13 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
https://wccftech.com/nvidia-titan-v-error/

Not good arvestades otstarvet. Nvidia muidugi ütleb, et ostke Tesla V100 koos ECC mäluga.


Nüüd on oht, et Pong-i mängides 3k eksemplaar joonistab palli valesse kohta...

Ei tea kellele need titanid mõeldu aga see selleks. Mingi aeg tagasi muutis Nvidia oma ajurites litsentsitingimusi
keelates gtx (ei tea kas titan langes ka siia) jne kasutamast andmekeskustes (kas neil oli siis teada esineda võiv probleem
või lihtsalt quadro kaitse).
Samas jällegi, kes tegeleb tõsise teadustööga (loe tööstusharud, kus rahad liiguvad icon_wink.gif ) ei hakka non ECC süsteemidega kokkuhoidu otsima.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 27.03.2018 16:24:59 vasta tsitaadiga

Mu arust see raytracing on gimmick at best. RT-le on omane luua mingi haigelt kliiniline üldmulje (a la arhitektuurirenderid) mis ei ole kuigi meeldiv ja maandub uncanny valleysse. Kas keegi on virisenud viimasel ajal selle üle, et *liiga vähe on peegeldusi* mängudes? Et varjud on liiga ebarealistlikud? Ei ole. Võiksid millegi asjalikuga tegeleda selle asemel.
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 27.03.2018 16:27:12 vasta tsitaadiga

erick, mis asi on asjalik?
liiga vähe peegeldusi on jätkuvalt tihti esinev kurtmine.
varjud on liigagi tihti koledad nagu öö.
lisaks on ka muid asju, mida sellega paremini teha annab, metro ambient occlusion näiteks.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 27.03.2018 16:35:35 vasta tsitaadiga

Mis asja icon_biggrin.gif Kes kurat kurdab, et pole mängudes piisavalt palju peegeldusi? icon_biggrin.gif Varjud on juba sellisel tasemel, et raske tahta paremaid, kui eesmärgiks on mängida, mitte jõllitada paari piksli udustatuse astet seal varjude äärtes...

Asjalikud lahendused - tegelegu optimeerimisega. Paljud kulukad efektid saab ära teha väiksema jõudluskuluga kui need praegu tahavad. DX12 võiks parandada veel enam oma CPU skaleeruvust.

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.03.2018 17:08:21 vasta tsitaadiga

Oluline asi mida pole praktiliselt miljon aastat edasi aretatud on interaktiivsus ja parem füüsika. Oleme ikka sellel tasemel kus kui toas on lauapeal töötav arvutimonitor ja kohvitass siis seda raketiheitjast lastes lendab kohvitass põrandale (jäädes muidugi terveks) ning monitor töötab edasi omades nüüd lihtsalt mingit tahma layeri effekti. Mingid varju tilulilud ka eriti keerukad valgusefektid on sellekõrval väike mure.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 27.03.2018 17:10:01 vasta tsitaadiga

Selles mõttes võiks nõustuda, miks mitte lisada GPU kõrvale lisaks helikiibile ja videotöötluskiibile ka dedicated füüsikakiip?
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 27.03.2018 17:12:12 vasta tsitaadiga

erick, ise mängisin just NFS '13 sest ilus oli päikeseloojangusse sõita kui autod ja märg asfalt ümbrust peegeldasid. Skippisin ka uudise kuna ei tunne ka hetkel puudust. Ultra ja high vahel on küll vatjudel erinevus, aga ultra sätetel enam küll kurta ei saa.
Crysis sai iga rohulible tuules õõtsuma panna tahiti/kepleriga ning 2-3x väiksema mahuga, tekib jah vaikselt tunne et ressursse on laialt käes ja FPS ei mõtle enam keegi...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.03.2018 17:43:10 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Oluline asi mida pole praktiliselt miljon aastat edasi aretatud on interaktiivsus ja parem füüsika. Oleme ikka sellel tasemel kus kui toas on lauapeal töötav arvutimonitor ja kohvitass siis seda raketiheitjast lastes lendab kohvitass põrandale (jäädes muidugi terveks) ning monitor töötab edasi omades nüüd lihtsalt mingit tahma layeri effekti. Mingid varju tilulilud ka eriti keerukad valgusefektid on sellekõrval väike mure.

Jep see ja seal kus näed tegelast võiks ka animatsioonidele ja AI kvaliteedile tähelepanu pöörata. Mäletate Mass Effect Andromeda tegelaste näoanimatsioone? Füüsika kah nagu sa mainid.

See on seda kummalisem, et mängudes on tihtipeale reaalelus mitteeksisteerivad keskkonnad seega neid lammutada ei tohiks olla probleem. Mainin seda seoses sellega, et nt automängudes ei meeldi autotootjatele kui nende sõidukid romudeks lammutatakse ja seega arendaja piirab kahjustused katkise esiklaasi ja paari kriimuga vms.

AI kah aga selles osas midagi vasti liigub kui deep learningut kasutatakse nagu see, et AI õpetati hiljuti BF1 mängima. Saame ehk paremad botid vähemalt. See peaks ka CPU tuumadel ilusti skaleeruma.
Selle asemel tehakse jah raytracingut ja sul peab olema GTX 2080Ti vms ja siis saad selle sisse lülitades nautida vaevu 30 väljavenitavat kaadrisagedust kui ainult mõned elemendid (mitte kogu pilt) on raytracetud.
Sest alguses kindlasti tuleb mingi raster ja raytracingu hübriid.

Eeldusel, et me niikaugele jõuamegi. Tootjal on odavam võtta eelmise aasta mootor. Muuta skinnid ära ja lasta välja Star Wars Kasiino III.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 27.03.2018 17:51:58 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Selles mõttes võiks nõustuda, miks mitte lisada GPU kõrvale lisaks helikiibile ja videotöötluskiibile ka dedicated füüsikakiip?
Esialgu võiks tühja passivad CPU tuumad ära kasutada. 8-tuumalised prosed on suht odavaks aetud ja ükski mäng ei suuda üle 50% tuumadest ära kasutada.

Mulle tundub ka, et kogu GPU ressurss on mingi tilulilu peale ära raisatud, samal ajal paistab päike läbi kivirahnu ja Titanosauruse saba käib läbi mäe ja metsa kui see loom ennast ringi pöörab (A.R.K). Immersion rikutud.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  nVidia Volta (GV100) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.