Mida ma ütlema pean ? Lennuvahenditega seotud riigilõivud on artiklis ära toodud. Sõidupäevikut pidama ei pea. Õhusõidukite täiendaval maksustamisel puudub igasugune mõte.
Niisama hakkasin mõtlema, et kuidas helikopteri parkimine/maandumine üldse reguleeritud on? Teoorias võib helikopter ju maanduda kus tahab kui ruumi on. Aga samas kaubakeskuse parklas või keset raekoja platsi vist ikka ei tohi kuna see ei pruugi seal viibivate inimeste jaoks ohutu olla
Aga mis (auto)maksu puudutab, siis ega see lennuvahendite täiendav maksustamine riigieelarvesse suurt midagi ei anna isegi kui iga lennuvahendi omanik 10k aastas täiendavalt maksma peaks. Samas vello uugametsast saaks rahulikumalt magada, kui Markos kasvõi selle 50 eurorubla mis tema oma passati eest maksma hakkab ka ära peaks maksma
Maaomaniku luba olemas, siis on igal pool tasuta. Iseasi, kas sa seal parkida tahad, õhusõidukit niisama kuhugile suvalisse kohta jätta ei taha, igasuguseid idioote leidub. Korra üritas üks haige tüüp mingitel asjaoludel sabotaazi, olgu kohe öeldud, et selline tegevus on kriminaalkorras karistatav.
tsitaat:
Aga samas kaubakeskuse parklas või keset raekoja platsi vist ikka ei tohi kuna see ei pruugi seal viibivate inimeste jaoks ohutu olla
Tohib. aga see on piloodi vastutus. Üldiselt, kui maandud ja keegi hakkab lähemale tulema ja julgestust ei ole, siis tõuse parem õhku ja lenda minema.
viimati muutis Markos 17.10.2023 15:49:11, muudetud 1 kord
Mida ma ütlema pean ? Lennuvahenditega seotud riigilõivud on artiklis ära toodud. Sõidupäevikut pidama ei pea. Õhusõidukite täiendaval maksustamisel puudub igasugune mõte.
Mismõttes 'puudub mõte'?
Nahh ma pean tasuta seda müra kuulama kui mingi aff ringi plärtsutab.
Iga õhkutõus 1K ja las hoiavad siis oma aega teiste närvide pealt kokku.
Nahh ma pean tasuta seda müra kuulama kui mingi aff ringi plärtsutab.
Iga õhkutõus 1K ja las hoiavad siis oma aega teiste närvide pealt kokku.
Müra on normi piires, muidu ei väljastataks õhusõidukitele mürasertifikaati, lisaks veel "good airmanship", mis on viisakusjuhis minimeerimaks maksimaalselt häirivat tegevust.
Gross oma helikopterihakatisega maandub igale poole ilma julgestuseta.
Grossil on tegelikult vähe ohutum kopter ka. Fenestron on suletud korpuse sees, sinna vahele ronimiseks peab ikka tahtmist olema. Pearootor on ohtlilk vaid Cabril ja teistel suure tuulega, kui seisma jätta (blade sailing).
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.