Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Kopterite ja muu lennunduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 11.01.2017 13:09:39 Kopterite ja muu lennunduse teema vasta tsitaadiga

tsitaat:
Et sumps jookseb läbi salongi?


Ei, kopteril näiteks on soojusvaheti, mis näeb välja nagu väljalaskepütt autol, õhk surutakse sealt läbi ja edasi salongi. Jah, siis on muidugi vaja ka carbon dioxide sensorit salongi jaoks. Miks see hea tundub, sest ta absoluutselt ei jahuta mootorit, ja sooja hakkab tulema pmst kohe peale mootori käivitamist ning kütab nagu elajas.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 13:23:04 vasta tsitaadiga

Mis asi sul nende kopteritega on?

Koguaeg vihjab sinna poole. Poseerimine grossi kopteriga. Teised panevad autosi tabelisse, üks räägib kopterist. Siis kopteri väljasuretamine. Nüüd kopteri soojuvaheti. icon_lol.gif

Teed kopterilube vms. et nii sillas sellest teemast?

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 11.01.2017 13:29:57 vasta tsitaadiga

miski hooldaja vms icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 11.01.2017 13:33:08 vasta tsitaadiga

väljalasketoru töötemperatuuride vahemikud on liiga suured. see soojusvaheti mis selle vahe ära suudaks tasandada on omajagu massiivne. plokk on jahedam ja ühtlasem.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 13:51:17 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Et sumps jookseb läbi salongi?


Ei, kopteril näiteks on soojusvaheti, mis näeb välja nagu väljalaskepütt autol, õhk surutakse sealt läbi ja edasi salongi. Jah, siis on muidugi vaja ka carbon dioxide sensorit salongi jaoks. Miks see hea tundub, sest ta absoluutselt ei jahuta mootorit, ja sooja hakkab tulema pmst kohe peale mootori käivitamist ning kütab nagu elajas.


Kopterite jaoks on kindlasti päris mitu muud foorumit. Kui Tanel viitsib, äkki teeb alajaotuse Markos ja Kopter vms. icon_smile.gif
Kommentaarid: 1145 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 854
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 13:52:42 vasta tsitaadiga

Tegelikult autodel on kopteritelt väga palju õppida, näiteks lendamine jms.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 11.01.2017 14:33:45 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Teed kopterilube vms. et nii sillas sellest teemast?


Jah, aga mitte sillas, lihtsalt, kui vaatad tehnilisi lahendusi, siis mõtled, miks autodel teisiti on. Autoga on muidugi ka paljud muud asjad teisiti, sellega sõitmine on maailma kõige igavam tegevus, peale lakkevahtimise icon_wink.gif

tsitaat:
väljalasketoru töötemperatuuride vahemikud on liiga suured. see soojusvaheti mis selle vahe ära suudaks tasandada on omajagu massiivne.


Vastupidi, just väga kerge. Eks ta muidugi ebastabiilsem on jah, sest auto mootori pöörded varieeruvad pidevalt, seal mitte.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 11.01.2017 15:42:28 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Teed kopterilube vms. et nii sillas sellest teemast?


Jah, aga mitte sillas, lihtsalt, kui vaatad tehnilisi lahendusi, siis mõtled, miks autodel teisiti on. Autoga on muidugi ka paljud muud asjad teisiti, sellega sõitmine on maailma kõige igavam tegevus, peale lakkevahtimise icon_wink.gif

tsitaat:
väljalasketoru töötemperatuuride vahemikud on liiga suured. see soojusvaheti mis selle vahe ära suudaks tasandada on omajagu massiivne.


Vastupidi, just väga kerge. Eks ta muidugi ebastabiilsem on jah, sest auto mootori pöörded varieeruvad pidevalt, seal mitte.


kui sul on mäkke minekuks koorem (ämmad ja boilerid) peal ning käik all, pöörded peal ja tuli niiviisi torus, et pool väljalaset on sisuliselt helekollane, kuhu sa selle soojuse siis paned, mis sealt soojusvahetist ära peaks tulema, vältimaks selle muutumist aurupommiks? vanasti sapakatel toodi õliradikas salongi icon_wink.gif

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 16:28:33 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Asjast rääkides, siis võistlussõiduk hoopis teine maailm, kui tänavaauto.


Kohutav puuistmetega p*selõhkuja. Kõik ei ole autopded lihtsalt ja mõned tahavad kaugemale areneda, autoga sõita oskab igaüks.


Pillud neid vihjeid vasakule-paremale - mis värk nende kopteritega nüüd siis on? icon_smile.gif
Kommentaarid: 1145 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 854
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 11.01.2017 17:47:03 vasta tsitaadiga

Enamus ei saa teooriast läbi icon_wink.gif Pole päris auto või tsikliõpe.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 19:50:19 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
siukse universaalteema võiks teha kus saab kõigest rääkida, need spetsteemad vajuvad kõik peale paari lehekülge ära icon_neutral.gif



Auto ja Lennuki teema võiks olla icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 19:59:12 vasta tsitaadiga

Pätu, teeme selle thumbs_up.gif
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janar!
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 20:01:17 vasta tsitaadiga

Et siis Saabi teema?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XR
HV Guru
XR

liitunud: 04.11.2001




sõnum 11.01.2017 21:30:23 vasta tsitaadiga

Ma ei saa aru täpselt, kuidas siinsed mehed ennast nii suurteks spetsideks peavad, et vaidlevad inimesega, kes actually ise lendab ja omandab koolis vajalikku teooriat.
_________________
www.estonia1918.com
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 11.01.2017 22:00:01 vasta tsitaadiga

Misse lõbu maksab?
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 11.01.2017 22:06:31 vasta tsitaadiga

Super AMOLED kirjutas:
Misse lõbu maksab?

Ma uurisin millalgi väikelennukilubasid. 15k+pead saama iga aasta oma lennutunnid täis. Kopteri hinda ei mäleta, aga see oli veel kallim. Osa võid simulaatori peal ka teha. Kallis lõbu. Ütleme nii, et päris kiiresti kadus isu nende lubade järgi. Krooni ajal küsiti lennukilubade eest veel 100 000EEK.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mario20031
Kreisi kasutaja
mario20031

liitunud: 21.10.2003




sõnum 11.01.2017 22:09:52 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
mario20031 kirjutas:
Palju sellised kopterid maksavad ja kui keeruline on sellisele sõidukile lube teha?


Sellise "nagu Sõnajalgadel on", saab kätte Cayenne hinnaga. Käitamiskulud on suhteliselt soodsad, kuna tegu on kolbmootoriga isendiga. Hooldus ja lifecycle on teine teema, näiteks Robinsoni "eluiga" on 12a, siis tuleb "suur hooldus", ehk kopter läheb tagasi tehasesse ja see võetakse tükkideks. Robinsoni "odav hind", võib tuleneda sellest, et masin on näiteks 10a vanune. Suurtel jetmootoriga (a'la Enstrom, Airbus, Boeing jne) isenditel sellist limitatsiooni ei ole, korraline hooldus suurusjärgus ~30k eur kord, kindlate lennutundide järel + miljon pisemat nüanssi. Lubade tegemine ? Teoora 100 akadeemilist tundi + lennutunde 45, millest kümme viimast soololennud, ehk instruktor jääb maapeale. Peale seda eksamid lennuametis ja eksamilend koos eksamineerijaga. Siis saad ÜHE KINDLA, kopteri juhtimise õiguse, ehk siis, kui õppisid Robinsoniga, võid vaid sellega lennata. Ükskõik milline teine kopter vajab täiendõpet + 7 lennutundi koos vastava kopteri litsentsi omava instruktoriga. Autodesse üle tooduna, kui oled õppinud sõitma Skodaga, siis Cayenne jaoks on vaja uut koolitust/luba. Lisanduvad veel pädevused öö, intrumentaallennuks jne, kõik eraldi koolitusena. Kui tahad teenust pakkuda, st teha näiteks huvilende, lähed tagasi kooli jne. Üks lennutund maksab ca 500 euri, kogu "lubade tegemise" protsess ca 20+k euri. Üldjoontes kõik, julget pealehakkamist icon_smile.gif!
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 11.01.2017 22:18:25 vasta tsitaadiga

Hinnad ei ole oluliselt muutunud, lennukiga saad ca 10k euriga hakkama, kopteriga .... ma parem ei ütle.

tsitaat:
Oleneb vast kopterist ja ruumist kuhu maandud..


Kõigest oleneb, ilmast, tuule suunast, kopteri võimekusest jne. Erinevad manöövrid kitsastes oludes, kus tuleb hoogu koguda, et vajalik lift saavutada. Kõik on väga konkreetselt regelementeeritud, POH's on limitatsioonid kirjas, neid ületada ei tohi, kui ei taha surma saada, või masinat kahjustada. Igasugune piiripeal toimetamine lõppeb koheselt hooldusega, kus vaadatakse kahjud üle, enne lendama minna ei tohi, C of A kaotab koheselt kehtivuse. Mõnes mõttes natukene ülereguleeritud, samas jälle ülimalt distsiplineeriv, lollusi väga ei tehta, iga asi lööb rängalt tasku pihta või siis riskid oma litsentsi tühistamisega. Viriseme siin, et autot ei lasta ülevaatuselt läbi mingi asjaga, see on köömes.

Mario otsis vana teema välja. Update, Sõnajalgadel pidi ikkagi Robinson olema, so päris cayenne hinnaga ei saa. Pruugitud Robinson maksab ca 200k euri, seal peab vaatama, palju tal aega järele jäänud on. Kui 12a täis tiksub tuleb "hooldus", ca 100k eest. Tutikas Robinson maksab olenevalt varustusest 500-600k eur. Sama raha eest saab pruugitud Enströmi või ka pruugitud Airbus'i, aga seal peab jälle hoolega vaatama, palju juppidel lennutunde on, võimalik, et tuleb teha suurem hooldus, mis maksab jälle sadu tuhandeid.


viimati muutis Markos 11.01.2017 22:25:22, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran
NightStriker

liitunud: 24.07.2007




sõnum 11.01.2017 22:21:26 vasta tsitaadiga

Muiste pakkus Lennuakadeemia ka liinilenduri paberite tegemist raha eest. Vähemalt teoorias pidavat olema täiesti teostatav laenurahaga paberid teha ja mõistliku ajaga laenud kinni taguda. Muidugi see oli ammusel Estonian Air ajastul kui keegi veel vajas meie piloote.

Enese lõbuks võid hobilenduri paberid teha, aga raha sellise kirjamustaga väga ei teeni.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 22:25:06 vasta tsitaadiga

XR kirjutas:
Ma ei saa aru täpselt, kuidas siinsed mehed ennast nii suurteks spetsideks peavad, et vaidlevad inimesega, kes actually ise lendab ja omandab koolis vajalikku teooriat.



Me olemegi spetsialistid !
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 11.01.2017 22:38:25 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Enese lõbuks võid hobilenduri paberid teha, aga raha sellise kirjamustaga väga ei teeni.


Mitte väga, vaid üldse mitte. PPL(A/H), puhul keelavad reeglid sõidu eest igasugust tasu küsida, va otsene kulu, näiteks kütus, seal sees ei tohi olla masina käitamiskulusi, ega amortisatsiooni. Sellega on juba laias maailmas jama olnud, kuna vahel ikka lennatakse nii, et sellel on kommertstegevuse tunnused. Lisakoolitusega saab omale äriosa ka juurde teha, seega tegelikult on PPL nagunii esimene samm. Lisaks VFR'le saab teha ka öölennu pädevuse (eestis) ja IFR (instrumentaallennu) pädevuse. Inglismaal öölendu eraldi ei ole, tahad pimedas lennata, pead tegema IFR'i.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XR
HV Guru
XR

liitunud: 04.11.2001




sõnum 11.01.2017 22:51:30 vasta tsitaadiga

Markos, USAs taheti ju väikelennukitega "Überit" teha, aga keelati ära. Vist oli sama teema, et tavalise loaga lendamisel ei tohi raha küsida.
_________________
www.estonia1918.com
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran
NightStriker

liitunud: 24.07.2007




sõnum 11.01.2017 22:58:38 vasta tsitaadiga

renx09 kirjutas:
Markos kirjutas:
Enamus ei saa teooriast läbi


räägi sellest lähemalt? või määratle see "enamus" ära kuidagi. ma olen päris lähedalt seotud ühe Nordica piloodiga, ei ole kuulnud küll, et lennuakadeemiast enamus välja kukuks icon_lol.gif kopp.gif


Lennukolledži nimetuse ajal oli välja kukkumise üldine protsent päris kõrge. Kuulukad rääkisid, et 1/3 alustanud tudengitest lõpetamiseni ei jõua. See ei tähenda, et kolmandik pilootidest läbi kukkus. Neid on alati vähem, paremini selekteeritud ja nad on üldiselt rohkem motiveeritud (siht on silme ees). Peamine väljakukkujate mass tuleb tehnilistelt erialadelt ja lennujuhtidelt.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 11.01.2017 23:25:32 vasta tsitaadiga

radist87 kirjutas:
renx09 kirjutas:
Markos kirjutas:
Enamus ei saa teooriast läbi


räägi sellest lähemalt? või määratle see "enamus" ära kuidagi. ma olen päris lähedalt seotud ühe Nordica piloodiga, ei ole kuulnud küll, et lennuakadeemiast enamus välja kukuks icon_lol.gif kopp.gif


Lennukolledži nimetuse ajal oli välja kukkumise üldine protsent päris kõrge. Kuulukad rääkisid, et 1/3 alustanud tudengitest lõpetamiseni ei jõua. See ei tähenda, et kolmandik pilootidest läbi kukkus. Neid on alati vähem, paremini selekteeritud ja nad on üldiselt rohkem motiveeritud (siht on silme ees). Peamine väljakukkujate mass tuleb tehnilistelt erialadelt ja lennujuhtidelt.


Pakuks puusalt, et välja kukub vähem kui TTÜs, valitakse hoolikamalt ja vähem. Kõige raskem eriala ja kõige rohkemate väljakukkujatega on mehaanikud.

radist87 kirjutas:
Muiste pakkus Lennuakadeemia ka liinilenduri paberite tegemist raha eest. Vähemalt teoorias pidavat olema täiesti teostatav laenurahaga paberid teha ja mõistliku ajaga laenud kinni taguda. Muidugi see oli ammusel Estonian Air ajastul kui keegi veel vajas meie piloote.

Enese lõbuks võid hobilenduri paberid teha, aga raha sellise kirjamustaga väga ei teeni.


Enam seda lõbu ei ole, küll võib saada tasuta kui oled hea isend.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran
NightStriker

liitunud: 24.07.2007




sõnum 12.01.2017 02:27:56 vasta tsitaadiga

Vot ei tea uuema aja statistikat ega infot sellest vallast.
Panin antud kooliukse kinni 2009 aastal. Lõpetamiseni ei jõudnud icon_sad.gif . Samas välja ka ei visatud icon_biggrin.gif . Lihtsalt elu tahtis midagi muud kui kooliteed sellel hetkel.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Kopterite ja muu lennunduse teema mine lehele 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.