Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  levikom.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 45, 46, 47  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
levitu
HV vaatleja

liitunud: 01.10.2019




sõnum 01.10.2019 19:59:06 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
levitu, Levikomi Lauri on siin samas teemas kindlasti tihe külaline. Küllap tuleb liigutada kui avalikult kurjad postitused tulevad icon_wink.gif
Kaabliots sul ilmselt selle mõne mega kadumist ei põhjustanud, kahju et tehniliselt poolt nii jabur jutt tuleb kui ruuteris on näha 100M või 1000M lan. Pealegi, võrguots oli ilmselt ka enne nende enda tehtud.
Ilmselt mingi peen võrgu häälestus millest probleem tekkis ja nüüd siis kenasti lahenduse sai.

Antud kaabli ots oli küll meil endal tehtud. Võimalik, et oligi vigane. Ei julge vastu ka midagi öelda. Kuid nende väidete kohaselt tekkiski üleslaadimise probleem sellest, et antud kaabel oli vigane ja see viskas pordi 100M pealt minema ja kogu see jauram põhjustaski üleslaadimise probleemi kogu võrgus, wi-fist jne. Aga mina juba varasemalt lükkasin nende väite ümber sellega, et ruuterist kogu kaablimajandus välja ja WI-FI-ga test ja probleem oli endine. Lisaks oli probleem ka enne selle kaabli kasutuselevõttu. Ehk, üleslaadimine ja kaabli ots loll jutt.

Aga noh, enne seda kaabli probleemi tuli Laurilt selline jutt, et mul vanad seadmed millega testin. Tõi mingisuguse Maci ja pentiumi võrdluse, et kuidas seadme võimekus kiirust mõjutab.
Viskasin enda seadmete andmed - no ei ole vanad ja võimetud ;D Siis väideti justkui, et nemad pole öelnud, et seadmetes asi. See väide tuli siis XF Systemsilt, kes olevat terve vestluse Levikomilt saanud icon_biggrin.gif

// Aaaa, siis viisin XF Systemsiga läbi ka testi. Küsiti, et kuhu ma üles midagi laen. Seadistasin üles eraldi veebiserveri nende jaoks. Laadisin FTP kaudu, kiirusega 4 Mbps sinna serverisse.
Nemad tegid sama testi, minu antud veebiserveri andmetega. Nendel aga üleslaadimine korras icon_biggrin.gif

Siis süüdistati neid lehti kuhu ma kiirusetesti teen, et need olevat ebausaldusväärsed (testmy.net) Google olevat seda väitnud. Alguses katsetasin Testmy.net. Hiljem speedtest.net single connection. Single connectioni ja Multiconnectioni vahel oli vahe. Üleslaadimine oli kiirem multiga, küll aga mitte selline mis peaks. Nemad aga väitsid, et single connectionil ja multiconnectionil ei saa vahet olla, mis kiirus tuleb icon_biggrin.gif Tegin testi nii singles ja multis ja saatsin neile. Teemat enam ei puudutatud icon_biggrin.gif

Alguses oli välismaale üleslaadimisega probleem. Siis nad ütlesid, et nemad ei saa garanteerida välismaale üleslaadimist. Oeh, okei. Siis hakkas ka eestisiseselt. Siis tuli mingi jutt, et ega nemad ei tea mis kiirusetesti serverites toimub. Valisin siis Telia serveri, mida nad koguaeg soovitanud on ja tegin kiirusetesti sinna ja saatsin neile - jälle nende väited on tühised.

Ja vahepeal oli asi üleüldse selline, et Windowsi seadmetega oli üleslaadimine kiirusetesti kohaselt korrast ära, niisama üleslaadides samuti. Tegin aga Linuxiga testi. Ja tulemuseks oli nii, et kiirusetest oli küll korras, kuid kui läks üleslaadimiseks (nt FTP) siis oli kiirus aga korrast ära icon_biggrin.gif

Ühesõnaga mingi veider värk icon_biggrin.gif

Aga seda üleslaadimist hetkel korras olevaks ei saa kohe niimodi nimetada. Varasemaltki nii olnud, et üks päev korras, teine päev korrast ära. Eriti on see olnud nii, et nädalavahetusel korras ja nii kui esmaspäev tuleb on korrast ära.
Üldiselt seda, et ta korras on ka nädalavahetuseti oli suht harva.
Tänagi klienditeenindusest küsiti, et hetkel korras? Ja millal viimati probleemne? Ütlesin siis, et üleeile tegin testi, oli korrast ära. Eile ja täna pole teinud. Siis küsis, et kas midagi muutnud oled vahepeal? Vastus: Ei ole, sest ma polegi midagi vahetanud icon_biggrin.gif

No eks näis mis peale tehniku külastamist ja ruuteri vahetamist saab icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
filx
HV kasutaja
filx

liitunud: 12.09.2006




sõnum 02.10.2019 10:25:36 vasta tsitaadiga

levitu kirjutas:

// Väga veider. 18:01 tegin selle postituse. 18:02 tuli Levikomilt kõne... Üleslaadimise asjus. Tegin kiirusetesti, üleslaadimine korras igalepoole. Lisaks saadavad tehniku ja vahetavad ruuteri välja... Võtavad digiboksid kaasa...
Huvitav, kas siin keegi vaatab seda HinnaVaatlust? ;D Klienditeenindus läbi HinnaVaatluse? Tase!


Ma sain ka eile õhtul jälle tarbitava teenuse ja müstilised katkestused lõppesid. Ei tea mis selle triggerdas kas viimane õhtu saadetud topelt kaebused meilile või siinne nutmine ja kurtmine. Kuna ma ise väga ei tarbi ja suvel lapsi kodus polnud siis väga ei häirinud, et teenus maha kukub. Paar korda küll märkasin ja arvasin, et enda ruuter süüdi kuna see suht penskar (10a vana äkki). Nüüd viimastel päevadel sõitis kopp ette ja viskasin arvuti otse Levikomi purgi taha ja oh üllatus - sealt ka ei tule ju midagi läbi. Eile siis saatsid kirja, et viga oli tugijaamas ja fixed.

Iseeenesest Levikomi teenus tehniliselt pole üldse halb. Võrreldes mobiili operaatoritega on tunduvalt parem ja stabiilsem. Jah, vahepeal esineib tõrkeid ja see on mu jaoks täiesti normaalne - thats how IT works. Pigem soovitaks Levikomil kõvasti rohkem kliendiga suhtlemise protessi tähelepanu pöörata. Mu jaoks on OK kui asjad vahel katki lähevad aga ilus pole see kui teine pool jääb vait oma kommunkatsiooniga.

Samuti võiks ka natuke ennetavasse monitooringusse investeerida. Stiilis jälgida mis tugijaamas toimub ja vajadusel anomaaliad enne lahendada kui vihased küla elanikud hangudega ukse taga on.

_________________
Think positive!
Viljar Bauman
👨‍👩‍👧‍👦 father;🧙security wizard;👨‍🔬life engineer;👫 socialist
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 02.10.2019 13:38:18 vasta tsitaadiga

Selleks, et avastada klientide uploadi pudelikaela, peaksid kõik sektori kliendid kogu aeg uploadima täiskiirusel (vähemalt püüda), kuid seda ju ei esine reaalselt. Seega monitoorida selle probleemi valguses on tegelikult võimatu, pealegi kui pole teada mis toimub uploadi vastuvõtja suunal.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
filx
HV kasutaja
filx

liitunud: 12.09.2006




sõnum 02.10.2019 15:25:52 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
Selleks, et avastada klientide uploadi pudelikaela, peaksid kõik sektori kliendid kogu aeg uploadima täiskiirusel (vähemalt püüda), kuid seda ju ei esine reaalselt. Seega monitoorida selle probleemi valguses on tegelikult võimatu, pealegi kui pole teada mis toimub uploadi vastuvõtja suunal.

Idk, natuke koguda netflow samplinguid ja sellepealt graafikuid joonistada annab juba alustuseks natukenegi infot mis võrgus toimub aga seda on vist rakse implmenteerida firmas kus probleemide lahenduse saamiseks tuleb kodukalt blankett allalaadida ja see bürokraatia masinasse lasta.

_________________
Think positive!
Viljar Bauman
👨‍👩‍👧‍👦 father;🧙security wizard;👨‍🔬life engineer;👫 socialist
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
levitu
HV vaatleja

liitunud: 01.10.2019




sõnum 02.10.2019 16:14:45 vasta tsitaadiga

filx kirjutas:
levitu kirjutas:

// Väga veider. 18:01 tegin selle postituse. 18:02 tuli Levikomilt kõne... Üleslaadimise asjus. Tegin kiirusetesti, üleslaadimine korras igalepoole. Lisaks saadavad tehniku ja vahetavad ruuteri välja... Võtavad digiboksid kaasa...
Huvitav, kas siin keegi vaatab seda HinnaVaatlust? ;D Klienditeenindus läbi HinnaVaatluse? Tase!

Iseeenesest Levikomi teenus tehniliselt pole üldse halb. Võrreldes mobiili operaatoritega on tunduvalt parem ja stabiilsem. Jah, vahepeal esineib tõrkeid ja see on mu jaoks täiesti normaalne - thats how IT works. Pigem soovitaks Levikomil kõvasti rohkem kliendiga suhtlemise protessi tähelepanu pöörata. Mu jaoks on OK kui asjad vahel katki lähevad aga ilus pole see kui teine pool jääb vait oma kommunkatsiooniga.

Samuti võiks ka natuke ennetavasse monitooringusse investeerida. Stiilis jälgida mis tugijaamas toimub ja vajadusel anomaaliad enne lahendada kui vihased küla elanikud hangudega ukse taga on.

Nõustun, mobiilsega ei anna võrreldagi - stabiilsuse pärast. Internetiteenus kui selline on olemas olnud suht alati. Allalaadimine oli alati korras. Ping ja asjad korras. Nett kogu aastate jooksul ära olnud mõningad korrad ja needki enamus olnud planeeritud hooldustööd öösiti.
Ei midagi erilist, chill.

Hetkel lihtsalt käis närvidele see, et üleslaadimine oli probleemne... Ja toimus kliendi süüdistamine erinevatel viisidel (seadmed, ebausaldusväärsed lehed jms, vale switchi seadistus, vigane kaabli ots).
Ütlesin ka Levikomile mitu korda, et suva. Ma olen nõus antud olukorraga leppima... Kui tunnistate viga ja soodustus selle arvelt. Seda ei tehtud. Tehti arve mingisuguse kaabli otsa pärast, ehk klient süüdi.
Siis hakkas klienditeenindus täiesti haigelt käituma, et klient olevat ainult korra kuude jooksul ühendust võtnud ja ma ei tea mida iganes veel. Kirjadele ei vastatud, telefonitsi kätte ei saanud.
Teleteenus jah, hakkis - järelvaatamine täpsemalt. Muidu aga probleeme ei olnud. Aga teleteenusest pani eeskätt loobuma see, et nende valed "uuest platvormist" on lihtsalt jõhkrad. Lubati juba siis kui teenusega liitusin, aastaid tagasi. Tänaseni 0 liigutust.

Ehk kokkuvõtteks tuleks neil seal endil üle vaadata käsuliin ja tarkvara. Miks kaovad käsud - et keegi võtab teiega ühendust, miks kaovad/ei jõua kohale klientide poolt saadetud kirjad. Miks klientidega ei suhelda.
Lisaks tuleks enne veenduda selles, et probleem just ongi kaabli otsas. Mitte, et "ehk on" kaabli otsas - esitame aga arve, ning siis peab klient mitu kuud seda raha tagasi nõudma - aitab lõpuks tarbijakaitseameti mainimine.

Eile ja täna on üleslaadimine toiminud nii nagu peab. Täna käis tehnik ja vahetas ruuteri välja ja ütles, et kui see nüüd ka probleemi ei lahenda, siis on neil lihtsalt juhe koos ja edasi midagi ei osata teha.
Tehnik väitis, et nende poolt viimastel päevadel mingisugust muudatust tehtud ei ole ja jääbki arusaamatuks miks nüüd äkitselt on hakanud üleslaadimine tööle. Ja nagu ka varasemalt mainiti, mainiti ka täna - nende poolt üldiselt nagu probleeme ei ole.
Öeldi, et teistelt klientidelt antud piirkonnas selliseid pöördumisi ei ole tulnud. Noh, siin võib olla kaks asja - kas teistel klientidel üleslaadiminse muutus pole märgatav ja neid see nagu väga ei kõigutagi või siis teine võimalus - probleem ongi ainult minul. Ja üldse teistelt klientidelt? Puudub minul info palju teil neid kliente siin piirkonnas on, kui üldse on - ei anna see lause mulle mitte midagi. Seega jäigi ainuke võimalus - ruuter lollitab ja läheb vahetusse. No, eks näis.

Maldur kirjutas:
Selleks, et avastada klientide uploadi pudelikaela, peaksid kõik sektori kliendid kogu aeg uploadima täiskiirusel (vähemalt püüda), kuid seda ju ei esine reaalselt. Seega monitoorida selle probleemi valguses on tegelikult võimatu, pealegi kui pole teada mis toimub uploadi vastuvõtja suunal.

Aga mind kui klienti üldse ei huvita kuidas ISP enda monitooringuid ja teste teeb. Mind kui klienti huvitab see, et tellitud teenus vastab tegelikusele. Ei vasta? Lahendage probleem. 50/20 asemel 50/4 - vahe on suur, probleem - lahendage.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahoioi
HV kasutaja

liitunud: 22.11.2017




sõnum 02.10.2019 16:26:04 vasta tsitaadiga

tsitaat:
et teistelt klientidelt antud piirkonnas
icon_lol.gif icon_lol.gif

Kui palju on selliseid kliente, kes midagi pidevalt kuhugi üleslaevad? Arvan, et suht väike protsent. Ise aktiivne neti kasutaja, aga üles pole vist küll midagi suurt kunagi vaja laadida olnud, vähemalt ei mäleta.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
levitu
HV vaatleja

liitunud: 01.10.2019




sõnum 02.10.2019 16:51:48 vasta tsitaadiga

ahoioi kirjutas:
tsitaat:
et teistelt klientidelt antud piirkonnas
icon_lol.gif icon_lol.gif

Kui palju on selliseid kliente, kes midagi pidevalt kuhugi üleslaevad? Arvan, et suht väike protsent. Ise aktiivne neti kasutaja, aga üles pole vist küll midagi suurt kunagi vaja laadida olnud, vähemalt ei mäleta.

Täpselt, kui palju.
https://lounaeestlane.ee/fotod-ja-video-vorus-toimus-tana-meeleavaldus-aeglase-interneti-vastu/
https://vorumaateataja.ee/koik-uudised/uudised/23323-riigiga-kohtuteed-tallav-erafirma-edastas-meediale-libauudise
Vaadates seal neid pilte siis arvan, et täpselt - mitte eriti icon_biggrin.gif
https://i1.wp.com/lounaeestlane.ee/wp-content/uploads/2019/08/DSF7668.jpg
Või siiski? icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
https://i0.wp.com/lounaeestlane.ee/wp-content/uploads/2019/08/DSF7675.jpg

Seoses nende piltidega. Kas piisava kriitika saamise pärast on need samused pildid nende veebilehelt kadunud? Ma justkui neid eile alles seal nägin? Täna enam ei näe icon_biggrin.gif
Ei jäta väga head muljet - pistke netipulgad endale...

Hetkel tundub, et peale neid postitusi on seal ettevõttes mingisugused rattad käima läinud. Tore.

Asi on tegelt selline, et ega ma pidevalt ei laegi kuhugi üles. Ei tee mingisuguseid otseülekandeid kuhugi twitchi aktiivselt ega midagi taolist (levikomile tõin ma küll sellise näite, et teen - et nad saaksid aru, et see on siis lihtsalt võimatu üleslaadimise pärast).
Nädalas mõned gigad kuni 25GB max läbi FTP. Kui ma laen üles, siis ma tahan, et see oleks üleval võimalikult kiiresti.
Kui ma laen üles mingisugust 1GB suurust faili siis kalkulatsioon 20 Mbps vs 2 Mbps ja vahe on märgatav. 1GB on kõigest näide.
https://downloadtimecalculator.com/Upload-Time-Calculator.html
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
filx
HV kasutaja
filx

liitunud: 12.09.2006




sõnum 02.10.2019 16:57:13 vasta tsitaadiga

ahoioi kirjutas:
icon_lol.gif icon_lol.gif

Kui palju on selliseid kliente, kes midagi pidevalt kuhugi üleslaevad? Arvan, et suht väike protsent. Ise aktiivne neti kasutaja, aga üles pole vist küll midagi suurt kunagi vaja laadida olnud, vähemalt ei mäleta.

Ega ei pruugigi olla sari üleslaaadureid terve ilm täis. Pigem furtatsioon tekib nendel harvadel momentidel kus teenust tahaks kasutada aga see on natuke katki. Nt, moodsad telefonid suudavad filmida 4K kvaliteedis ja hea mahuga videot ja see hetk kui tahaks nüüd ruttu kaasale jagada kuidas põnn oma esimesi samme teeb aga ekraanilt vahib terve õhtu vastu loading...

_________________
Think positive!
Viljar Bauman
👨‍👩‍👧‍👦 father;🧙security wizard;👨‍🔬life engineer;👫 socialist
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.10.2019 18:21:49 vasta tsitaadiga

levitu kirjutas:

Iseeenesest Levikomi teenus tehniliselt pole üldse halb. Võrreldes mobiili operaatoritega on tunduvalt parem ja stabiilsem. Jah, vahepeal esineib tõrkeid ja see on mu jaoks täiesti normaalne - thats how

Aga mind kui klienti üldse ei huvita kuidas ISP enda monitooringuid ja teste teeb. Mind kui klienti huvitab see, et tellitud teenus vastab tegelikusele. Ei vasta? Lahendage probleem. 50/20 asemel 50/4 -


Tegelikkuses on lugu nii, et tavakundele ei ole 4g ja suund - ehk siis nn. wifi kvaliteedis , tehnilises tasemes mitte mingit vahet. küsimus võib tekkida siis, kui 4g on nö kes aga midagigi saab, siis wifi versioon peaks olema nö "garanteeritud" kiirus. kuid seegi saab olla vaid teatud maani - kas siis väike pakett ja palju kundesid, või suur pakett ja vähem kundesid. pilli lõhki ajada ei saa. Seetõttu kui tahta ikka 100/100+ on mõistlikum võtta ikka kaabel, kuigi levikom fantaseerib, nagu nad suudaks ka enamat..
monitooring on ikka MRTG - igast peedtestid võib sinnasamusesse saata. see on siis enamasti igasugustes tähtsamates kopsikutes olemas. igat kundet muidugi eraldi vaevalt et keegi passib.
üks levikomi näide on siin - slimm.ddns.net . aga siin on upload vaid 5mbps. Praegu kui ma seda vahin tekib mulgi kahtlus, kas upload on hakanud jukerdama, tegelikkuses on see tavaliselt ikka triiki täis.

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LauriLo
HV vaatleja

liitunud: 28.07.2017




sõnum 03.10.2019 16:13:46 vasta tsitaadiga

indrpo ei hakka siin musta pesu pesema, kodaniku levituga oleme suhelnud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2019 17:04:04 vasta tsitaadiga

LauriLo, kas probleemide lahendamiseks ongi vajalik sellist seakisa tõsta või on mingi ajutine tõrge? Algul nii meili kui telefonitugi toimisid hästi, viimasel ajal pole olnud vajadust suhelda, kõik töötab thumbs_up.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
levitu
HV vaatleja

liitunud: 01.10.2019




sõnum 03.10.2019 18:48:04 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
LauriLo, kas probleemide lahendamiseks ongi vajalik sellist seakisa tõsta või on mingi ajutine tõrge? Algul nii meili kui telefonitugi toimisid hästi, viimasel ajal pole olnud vajadust suhelda, kõik töötab thumbs_up.gif

Mul alguses (kui kliendiks sai hakatud) oli kõik suurepärane. Probleemid lahendati väga kiiresti (ühe käe sõrmedel üles lugeda palju neid probleeme oli - ühesõnaga vähe). Klienditeenindus helistas ise vahepeal ning küsis kuidas teenus toimib ja nii edasi.
Noh, mõnes mõttes arusaadav - et uut klienti hoida.

Selle üleslaadimise värgiga hakkaski üks suur (ja ainuke) müsteerium.

Hetkel vähemalt mulle tundub, et asi on käest lastud tänu maksuvõlale (230k) - inimesi (klienditeenindajaid/tehnikuid) on ilmselt jäänud vähemaks ja selle tõttu ka kliendid kannatavad, sest need vähesed klienditeenindajad/tehnikud ei jõua kõigiga tegeleda.
https://scorestorybook.ee/personal?f=12678473 (2017 4. kvartal - 53 | 2019 2. kvartal - 35)? Samas, see Scorestorybook väga usaldusväärne pole kah.
Ja siis vahepeal tegeleb asjaga üks tegelane, siis teine, kolmas, neljas (ehk nii palju kui neil üldse neid on) - lõpuks ei saadagi aru, mis, kus, kellega suhelnud või suhtlemata jätnud on.
Noh, minu puhul lisandus see, et ma võtsin ise Lauri ja Ulviga otse ühendust. Aga miks? Sest klienditeenindus ei vastanud icon_biggrin.gif Ja ilmselt (arusaadavatel põhjustel) minu Lauri/Ulvi vestlused koheselt klienditeenindajatele/tehnikutele näha polegi - samas siin annab korrastada käsuliini. Võibolla on sellele mingisugune teine seletus. Eks Levikom teab seda ise hinnata, loodetavasti teevad omad järeldused ja teavad järgmine kord mida teisiti korraldada.

Suva. Hetkel teema lahendatud, 2 kuud arved 0€, probleem (hetkel) lahendatud ja digiboksid tagastatud. Sellesuhtes, et lõpptulemus igati sobib - aega võttis aga asja sai. thumbs_up.gif
Tänaseni on üleslaadimine korras (3. päev). Loodetavasti ka nii jääb - kuu täis saab siis anna teada kuidas kulgenud on. Hetkel jätan rahule icon_smile.gif


S: Soome.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LauriLo
HV vaatleja

liitunud: 28.07.2017




sõnum 04.10.2019 09:08:07 vasta tsitaadiga

Levikom ei käi täna kohtuteed selleks, et hankida endale sagedus, mida saaks edasi müüa. Levikom võitleb täna lihtsalt selle eest, et Eestile jääks Eesti nägu natukenegi alles. Panganduses proovib seda Coop, andmeside poolel proovime värskust tuua meie. Me ei sõdi neljanda bloki eest, selleks, et keegi selle meile ulataks. Kui pakkumisele läheb neli sagedust, siis selle neljanda sageduse võib võita ka keegi teine Eesti ettevõtetest, aga põhiline on see, et midagi jääb ka meile eestlastele.
Väitega, et tänased telkod ei pea keegi võrku ehitama vaid seadmed üles ja valma, ei ole ma ka nõus. Jah 3.5G peal andmesideks on eeldused olemas, aga madala latentsusega asjade internetiks, tuleks kõigil võrgud ümber planeerida.
Me siin oleme eestlased, ei tasu oodata, et rootsi onu meie tuleviku heaks miskit teeb, tuleb pead kokku panna ja ise teha Eestist üks edukas riik! Lisan veel, et Levikom ei ole vähendanud oma meeskonda, vaid on tegelemas oma süsteemide arendamisega, et klienditeeninduse ja võrgu töö muutuks veel paremaks. Vabandan, kui keegi on saanud kehva teeninduse, aga sellest võetakse õppust kindlasti!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 04.10.2019 09:33:33 vasta tsitaadiga

Tõsiselt patriootlik kõne icon_smile.gif LHV on ka eesti pank ja näe kui edukas.
Asi pole niivõrd omanikes kui tegijates, tegijad on ikka eestlased kõikides ettevõtetes ja olgugi, et omanikud ei pruugi olla eestiga seotud, võb olla on investeeringud ja majandamine toimunud paremini.
Nagu olen varem öelnud , Levikom pidurdab 5G arengut ja see on fakt. Ajal mil uute tehnoloogiate käivitamine üle maailma oli kuude küsimus, kaasata riik kohtuvaidlustesse mis võib kesta aasta või ka mitu, on jabur.
Oleks me mingi suurriik kus tuleks sagedusi hekseldada paljude pakkujate vahel, selge.
Väikese eesti kohta on kolm pakkujat enam kui küll, sagedused müüakse enampakkumise korras ja kõigil on võimalus.. eelkõige neil kellel on raha sellega tegelemiseks. Nagu öeldud, väiksemad tegijad saavad kindlasti mõistlikel tingimustel võrku rentida.
Ma ei pea Levikomi väikeseks aga suured plaanid vajavad suurt raha ja kui seda pole, poleks mõtet ka oksa saagida millel istutakse.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaabakas
HV veteran
kaabakas

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2019 09:38:07 vasta tsitaadiga

Sõnast, sarvist! Kui teie Eesti eest jutus vähegi tõtt on, siis mina olen poolt. Pole meie riigile midagi lollimat kui see, et miljon eestlast töötavad igapäevaselt selle nimel, et rootslasi nuumata - aga täpselt see ongi väliskapitali ja välisinvesteeringute mõistete sisu.

Et eristada tõsiseid kavatsusi tühjadest lubadustest, siis kuulaks hea meelega meetrikutest, mida olete püsti pandud, et teada saada, kui palju on klienditeeninduse ja võrgu töö paremaks läinud ja mille järgi on aru saada, et õppust on võetud. Sest muidu, narri Eestit üks kord, narrib Eesti sind üheksa korda.

_________________
Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea.
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LauriLo
HV vaatleja

liitunud: 28.07.2017




sõnum 04.10.2019 09:54:27 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Tõsiselt patriootlik kõne icon_smile.gif LHV on ka eesti pank ja näe kui edukas.
Asi pole niivõrd omanikes kui tegijates, tegijad on ikka eestlased kõikides ettevõtetes ja olgugi, et omanikud ei pruugi olla eestiga seotud, võb olla on investeeringud ja majandamine toimunud paremini.
Nagu olen varem öelnud , Levikom pidurdab 5G arengut ja see on fakt. Ajal mil uute tehnoloogiate käivitamine üle maailma oli kuude küsimus, kaasata riik kohtuvaidlustesse mis võib kesta aasta või ka mitu, on jabur.
Oleks me mingi suurriik kus tuleks sagedusi hekseldada paljude pakkujate vahel, selge.
Väikese eesti kohta on kolm pakkujat enam kui küll, sagedused müüakse enampakkumise korras ja kõigil on võimalus.. eelkõige neil kellel on raha sellega tegelemiseks. Nagu öeldud, väiksemad tegijad saavad kindlasti mõistlikel tingimustel võrku rentida.
Ma ei pea Levikomi väikeseks aga suured plaanid vajavad suurt raha ja kui seda pole, poleks mõtet ka oksa saagida millel istutakse.


Indrek, ei ole raha maailmas otsa lõppenud ja kui tahta ja uskuda endasse, siis on kõik võimalik. Aga arvan, et asjad lähevad nii, nagu nad peavad minema ja siin sõda korraldada ei ole mõtet.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 04.10.2019 10:53:12 vasta tsitaadiga

See patriotismijutt, ma ei tea kui tõsiselt äris seda võtta tasub. Isegi kui ettevõtmise alguses võidakse heas usus oma Eesti näo asja ajada, taandub kõik lõpuks rahale, kui ettevõte kasvatab väärtust ja ühel hetkel välismaine kosilane teeb omanikele pakkumise, millest oleks rumal keelduda, ununeb see patriotismijutt kiiresti. Oli kunagi ka Hansapank omamaoodi Eesti oma uhkus ja edu, samamoodi ei paneks ma LHV eest pead pakule, ei imestaks, kui patriotismijutt on kohati teadlik turundusstrateegia, kui tahta suurte välismaiste korporatsioonide kõrvale oma ettevõtmist asutada, on päris nutikas kohalikul turul turunduses rõhuda omamaisele kapitalile, meie oleme omad, teised nuumavad võõraid. Seni kuni see patriotismi osa ei ole ettevõtte põhikirjas ära mainitud ja figureerib ainult turunduslikes tekstides, mina seda tõsiseltvõetavaks jutuks ei peaks.
Coop ei mahutu üldse võrdlusse, sest põhineb hoopis teistel ühistulistel alustel, kus ühistute põhikirjades on ühistuliikmete huvid määratud ja sellest juhindub ka Coopi juht(kond), kes ühes raadiosaates ilusti lahti seletas, kuidas nende tegevus ei ole suvaline äriettevõtlus vaid otsuseid kammitseb tarbijate ühistuline huvi. Coop pangandus on nende vaatest samuti nutikas, sest jaemüügis tegelevad nad laialdaselt nii raha, kui suure klindibaasiga, miks rahaline osa tellida sisse teistest pankadest, kui võib kasutada enda raha ja rahale lisaks teenuseid olemasoleva kliendibaasi pealt kasvatada pangaosa.

Kuskilt Levikomi pealiku artiklist jäi silma, et Levikom ootavat investorit, strateegilist investorit, mis lahendavat kiire kasvuga kaasnevad rahamured ja tekkinud maksuvõlad. Kangesti jäi mulje, et selle strateegilise investori tulek jäi sõltuma sellest 5G litsentsist, kui Levikom saanuks 5G sagedused olnuks "pruudi" kaasavara investori(te) silmis hoopis teise perspektiiviga.
Muidugi võis see ka Levikomi pealiku rahustav fantaasiajutt olla, vaigistamaks meedias levima hakanud pankroti meelolusid.

Levikomi 5G konkursist kõrvale jätmine on minu arvates samuti sigadus, riik peaks konkurentsi soosima, mitte seda takistama. Kui tehnilisi takistusi ei ole sagedusi neljale pakkujale müüa, jääb sisuliselt arusaamatuks, miks riik eelistab ainult kolme pakkuja osalemist.

Ise olen Levikomi teenusega rahul, eriti võrreldes mobiilse interneti ikaldusega, millega aastaid maadeldud sai. Minul kaabli võimalust ei ole, ja isegi kui tuleb ja palutakse kaabli saamiseks sajaseid € lehvitada, tekiks mul end ajaoks õigustatud küsimus, kas kulutus kaablile oleks mõistlik, kui mind rahuldava kiiruse, stabiilsuse ja hinnaga internetiühendus on Levikomi näol olemas.
See on ka tõsi, et probleemide puhul klienditeenindus on jätnud soovida, kuigi minu puhul on viimase aja katkestustele reageerimine olnud igati aktsepteeritav, ma ei ole isegi tormanud klienditeenindust koormama, sest tavaliselt on pooltunni jooksul tulnud e-kiri, kus teavitavad, et nad probleemist teadlikud, mõnel juhul ka põhjus (nt äikese tekitatud rike, serveri rike vm), nad tegelevad probleemi lahendamisega ning probleemi lahendamiseks eeldatavalt kuluv aeg.
Muidugi kõigile ei tarvitse selline e-kirja variant sobida, kui internetiühendus maas ei liigu ju ka e-kirjad aga aina enam on inimestel nutitelefonid ja seal ka mobiilse internetivõimalus, mis võimaldab teavitusi saada ning varuvariandina hädapärased internetiühendust vajavad toimingud ära teha.
Hoian Levikomile pöialt, et nad ikka raskustest (maksuvõlad) välja rabeleks, turult ei kaoks vaid areneks-pareneks icon_smile.gif

_________________
---------------
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2019 11:46:40 vasta tsitaadiga

LauriLo kirjutas:
neli sagedust, siis selle neljanda sageduse võib võita ka keegi teine Eesti ettevõtetest, aga põhiline on see, et midagi jääb ka meile eestlastele.
Väitega, et tänased telkod ei pea keegi võrku ehitama vaid seadmed üles ja valma, ei ole ma ka nõus. Jah 3.5G peal andmesideks on eeldused olemas, aga madala latentsusega asjade internetiks, tuleks kõigil võrgud ümber planeerida.
Me siin oleme eestlased, ei tasu oodata, et rootsi onu meie tuleviku heaks miskit teeb, tuleb pead kokku panna ja ise teha Eestist üks edukas riik! Lisan veel, et Levikom ei ole !


Nii tervitused ka minu poolt, ehk siis kohe kohe planeeritav optika, mida ehitama hakkab siiski vaid connect to: icon_smile.gif aga millel levikom mulle teenust pakkuma hakkab! tänased telkod - kuldne kolmik; elisa, tele2, telia, ei pea eriti midagi ehitama. nemad said (ei väsi kordamast) elasa põhivõrguga omale kätte ideaalse infra, mille pealt nutisõltlasele müüa väga kehva kiirust ja väikest mahtu SUUURE raha eest. - seda see rootsi onu muide teebki. ta korjab rumala jestlase käest 7 nahka.
kohalik onkel, nagu levikom, telset, stv, prodigi, jne jne siplevad küll maksuvõlgade, küll kallite hindade küll jumal teab millega. vot nii
ja nüüd kinnimakstud hääletoru väidab et levikom pidurdab 5g arengut - ei levikom lihtsalt ei taha rahamasinat päris niisama ära kinkida vaid tahab ka sellest osa saada - kasvõi niipalju et maksuvõlg ära maksta ja näiteks üks spetsialist palgale võtta.
kinnimakstud rikkis- grammafon korrutab aga, ei kolm on küll, las rootsi onud kaabivad meil sitased trussikud ka veel jalast, me laseme ikka rõõmsalt puuksu edasi (valsitaktis) 1-2-3 - 3-2-1.
seejuures pane nüüd veel tähele. elevi (elektriga levi) ehitab neile kuldsetele veel TEISEGI põhivõrgu juurde - kirjutab ta, et see on operaatori netutraalne, aga miks siis ainult kolmik teenust pakub? miks ma ei näe teenusepakkujate hulgas infonetti? prodigit? sonictesti?`
ehk siis seltsimees indro kirjutab mulle siia, miks ei ole telia siiani suuteline paigaldama oma kulu ja kirjadega seda õnnetut juurdepääsuvõrku, kui me niiväga tahame viimase malli järgi areneda ja niiväga tahame kõigile hüper-super kiirust? ja ehk suudab ta vastata ka küsimusele, miks keegi teine ei või seda kaablit paigaldada
- vastan teistele ette ära- põhivõrgu rent on kallis ja lepingutingimused on tehtud vaid kuldse kolmiku huve silmas pidades ja vot see ongi su FAKT

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 04.10.2019 13:29:53 vasta tsitaadiga

LauriLo - mul on hea meel näha et oleme ühel lainel thumbs_up.gif
Maldur kirjutas:
--- Need kolm ei ole "meie" ettevõtted, vaid välismaised ettevõtted, mis lihtsalt tegutsevad muuhulgas ka meie juures. Seesugustel hiidudel (Eesti turu suhtes) ei ole probleemiks n.ö. riigimaksu teenindada - isegi kui tegevus mingis piirkonnas oleks neile lühiajaliselt kahjumlik.
LK seevastu peab nende hiidudega konkureerima, mis ei ole ei odav ega lihtne tegevus. Aga ta on "meie" ettevõte. Jätkuks neil vaid jaksu selleks!
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LauriLo
HV vaatleja

liitunud: 28.07.2017




sõnum 04.10.2019 13:50:03 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
LauriLo - mul on hea meel näha et oleme ühel lainel thumbs_up.gif
Maldur kirjutas:
--- Need kolm ei ole "meie" ettevõtted, vaid välismaised ettevõtted, mis lihtsalt tegutsevad muuhulgas ka meie juures. Seesugustel hiidudel (Eesti turu suhtes) ei ole probleemiks n.ö. riigimaksu teenindada - isegi kui tegevus mingis piirkonnas oleks neile lühiajaliselt kahjumlik.
LK seevastu peab nende hiidudega konkureerima, mis ei ole ei odav ega lihtne tegevus. Aga ta on "meie" ettevõte. Jätkuks neil vaid jaksu selleks!

icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2019 14:15:11 vasta tsitaadiga

Oleksite te ka muude majandus/tööstusharude osas sama patriootlikud nagu telko puhul icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 04.10.2019 21:18:01 vasta tsitaadiga

LauriLo kirjutas:
Maldur kirjutas:
LauriLo - mul on hea meel näha et oleme ühel lainel thumbs_up.gif
Maldur kirjutas:
--- Need kolm ei ole "meie" ettevõtted, vaid välismaised ettevõtted, mis lihtsalt tegutsevad muuhulgas ka meie juures. Seesugustel hiidudel (Eesti turu suhtes) ei ole probleemiks n.ö. riigimaksu teenindada - isegi kui tegevus mingis piirkonnas oleks neile lühiajaliselt kahjumlik.
LK seevastu peab nende hiidudega konkureerima, mis ei ole ei odav ega lihtne tegevus. Aga ta on "meie" ettevõte. Jätkuks neil vaid jaksu selleks!

icon_smile.gif

See jutt ei päde. Sest alati saab Rahaturult laenata miljardeid või triljoneid dollareid ja siis selle rahaga saab alati ära osta nii Telia, Elisa kui ka Tele2-e. icon_cool.gif
Pigem on tegemist taas paanilse kartusega välisfirmade eest - aru saamata, et Eesti on ikkagi Peremees-riik ja need teised on külalised. Peremees ütleb mis toimub, mitte ei ütle seda mingi suvaline külaline. Seda enam, et Eesti ei ole enam Rootsi riigi alam mingi 350 aastat. icon_cool.gif

Ja veel, hämmastav, et äri ei osata teha - IT-maailömas on kümneid võimalusi mida kõike sellist teha saab ja mida mingi suvaline Soome-Rootsi firma ei tee. icon_cool.gif Ning mis siis miljoneid või miljardeid sisse toob...
----------
Annan ka ühe võimaliku versiooni - kui seda müüa julgetakse - siis on Levikomi võrgus varsti 1,3 miljonit inimest.
Tõsi - selle järgmise ehitamiseks peavad tehnikud olema kõrgharidusega ehtsad raadiotehnikud - ja kes teavad mis on signaal ja mis on müra.
Ehk siis - inimestele ei müüda enam mitte "niisama suvalist signaali". Vaid müüakse "signaali mis on mürast ära puhastatud".
Ei ole nali, enda pikaajalised katsed näitasid selgelt,
- et reaalsus pole: signaal 100% ja müra 0%. Vaid tegelikkus on tihti isegi: 70/30 või isegi 60/40.

Järgmisel pildil on näha mida ma silmas pean.
Vasakul on puhastatud signaal, paremal see mida tavaliselt Eesti inimestele müüakse: signaal + tugev müra.


PS: Mul endal on majapidamises selline lahendus täiesti kasutusel ja töötab 100%. Ning sobib ideaalselt kasutamiseks ka 5G-maailmas...
Ja ei kujuta ettegi, et mingit vavalahendust edasi kasutaks. Seda vana ei tule enam kunagi. icon_cool.gif
Ning kehtib 100% ka Levikomi tehnika korral.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scott
Kreisi kasutaja
Scott

liitunud: 09.08.2016




sõnum 04.10.2019 21:33:26 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Järgmisel pildil on näha mida ma silmas pean.
Vasakul on puhastatud signaal, paremal see mida tavaliselt Eesti inimestele müüakse: signaal + tugev müra.


Paned juba neljas kord sama pildi vale jutuga.

Vasakul on lineaarpolarisatsioon, paremal ringpolarisatsioon. Kõnealusel pildil on mõlemad signaalid müravaba kujuga!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2019 09:50:52 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:

Pigem on tegemist taas paanilse kartusega välisfirmade eest - aru saamata, et Eesti on ikkagi Peremees-riik ja need teised on külalised. Peremees ütleb mis toimub, mitte ei ütle seda mingi suvaline külaline. Seda enam, et Eesti ei ole enam Rootsi riigi alam mingi 350 aastat. icon_cool.gif
Ning kehtib 100% ka Levikomi tehnika korral.


kle see kodanik tuleks panna pikema jututa kinnisesse asutusse oma müraga. Vastuseks teistele , välisfirmad vähemalt need kolm teevad eestis täpselt seda, mis tahavad.

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 06.10.2019 09:21:45 vasta tsitaadiga

Edit:
Ega siin midagi vaielda ega arutada pole.
Kui keegi oma peaga mõtlema ei hakka - ning korrutatakse "vana plaadi pealt" täpselt sama mida Telia-Elisa-Tele2 ees korrutavad, siis näitab see selgelt, et seda neljandat pakkujat Eestis vaja pole. icon_cool.gif

Eestis on vaja ISPd- kelle töötajad on Professionaalsed raadiotehnikud ning kes suudavad oma peaga mõelda
ning kes saavad arvu mis on järgmisel pildil. ning teavad miks on neid kaks ning teavad ka seda mismoodi need erinevalt kätuvad.
Ja kuidas neid saab tööle panna selliselt, et eestlastele müüakse Müravaba internetiühendus.

Mitte nii nagu Telia-Elisa-Tele2 kes müüvad Interentetiühendusi milles on raha eest ka kaasa pandud üsna suur pakk müra. icon_cool.gif
Umbes nii, nagu poes kus ostan kilo liha kuid saan 70% liha ja 30% õhku. icon_biggrin.gif

Pilt siis ise on selline:


PS: Mul pole Levikomi vastu midagi. Ma lihtsalt ütlen seda, et reaalseid muutuseid on vaja näha. Vastasel korral on see taas lihtsalt vaht mida viimasel ajal kümned ja kümned ISP-d Eestis ajavad - lubades inimestele kõikvõimalikke ulmelisi internetiühendusi. Peaasi, et see rahvamass muudkui maksaks ja ei hakkaks kontrollima mida nad tegelikult saavad.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  levikom.ee mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 45, 46, 47  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.