ütleks et kahtlane koht
.
sugulane palus
mootorit sealt tellida
lehel kirjas tärne 6tp, kaup laos olemas.
24.02 sai tellitud, maksin paypaliga.
25.02 tuli kiri et saatmiseks valmis, gls kulleri track nr/link olemas.
gls lehel näitab et kaup tuleb Poolast vist (Poland Strykow).
saadetise staatus pole muutunud, nädal aega oli sama tekst "The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS."
googeldasin, gls on mingi odav kullertenus ja tihti neil probleemid pakide info uuendusega/edastamisega, kuid pakid siiski liiguvad.
5.03 poes proofilist sai teavitatud probleemist et jälgimine ei toimi, järgmisel päeval tuli vastus
tsitaat: |
Täname teid kirja eest.
Näib, et meie kuller on teie toote ära kaotanud. Palume ebamugavuste pärast vabandust
Selleks, et saaksite oma toote võimalikult kirelt kätte, palusime juba oma ladu uus toode välja saata.
Võite oodata toodet 6-7 tööpäeva jooksul. Kui teil on lisaküsimusi, siis pöörduge julgelt meie poole.
Palun võtke meiega ühendust, kui teil on veel küsimusi.
Heade soovidega,
John
vidaXL klienditeenindus
|
8.03 tuli kiri et "Teie toote asendus on valmis väljasaatmiseks" sees uus gls jälgimis nr/link ja staatus juba 3tp jooksul pole muutunud.
minu jaoks lõhnab kahtlaselt, aga siiski ootan järgmise nädala alguseni.