- Added an option to the launcher configuration dialog to run the 32-bit version on a 64-bit machine. The 32-bit version has several features disabled causing it to use less memory, providing a smoother experience for users with lower spec machines.
ma alustasin master tasemel uuesti ja tegin esialgu kellatornini. esmamuljed on, et vastaseid on sama palju ja hiilimist pole raskemaks tehtud,
aga kaklused võib kohe ära unustada. nooled ei tapa valvureid, vaid teevad nad ainult kurjaks ja kui sind juba korra märgatud on, siis ei saa
blackjackiga ka vastu - üsna kiirelt saab surma. raha tuleks nagu sama palju sisse, aga võimalik, et poes on asjad kallimad, pole sinna jõudnud.
edit: ahjaa, vaatasin huvi pärast, et 64-biti mälukasutus püsis ka 1,7-1,9gb vahel, seega perfi mõjutavad ilmselt need vidinad, mis 32-bitis
vaikimisi maha keeratud.
Väikeste vahedega mänginud ja kuidagi väga ühenäoline tundub... mitte, et halb idee oleks, aga selline tumedus väsitab
Päris lineaarne ka pole õnneks, aga seal kus hea meelega ripuks peab jooksma väga suure ringiga ja lineerselt. Ehk tegevust suunatakse liigselt raamidesse.
See liin hakkab ikka aeguma...
1440p näeb päris hea välja, aga osa graafikat on optimiseerimata ja kuskilt suvalisest 10a vanast pildipangast
Olen olnud Thiefi sarja fänn juba algusest, kui esimene välja tuli. Uuel pole ausalt öelda midagi häda, kui mitte välja jätta see hiirega sudimine kui vaja mingeid rattaid keerutada, vahel liigub edasi siis tagasi. Ja teine asi mis on natuke nõme, et ei saa köiega nooli kasutada suva puitojektide peal nagu vanasti.
no juu siis mu laserhiir ei sobi selleks sest tundlikkus jama. Lukkude avamine pole probleem aga just igasugu ventiilid. Keerad hiirt küll aga ratas liigub teosammul. Peaks mingit muud hiirt proovima.
Mul endal oli kah nende ventiilidega alguses probleem. Tükk aega nuputasin. Kammisin youtube ja vaatasin keyborad sätted üle. Lõpuks selgus, et pidin lihtsalt hiirt ringiratast keerutama
Endal õnneks saab hiirel DPI käigu pealt muuta 400 <-> 1600.
Saan ka nüüd peale teist patchi talutavalt seda mängida oma rondiga Mäng on graafiliselt minu arvates pole hullu midagi...... no mõned kohad oma tumedate värvidega ja kuu valguse kumaga on kohati päris ilus ...eks kindlasti on ilusam mingi titani või ma ei tea R9 290 crossfire kaartidega ... siis saab ehk kõik settingud ehk põhja ka panna endal need varjud ja detailid normali peal ja muu jura kõik täiesti kinni, välja arvatud see mingi parralax occlusion mapping.
Mäng tundub esiaalgu huvitav.. vehin sisse kõik mis särab ja hiilgab mängin ise puldiga ja nuppude asetus on võrreldes näiteks batmani või assasins creed seeriaga täiesti ebaloogiline minu arust ... kuidagi väga kummalised nupud on default ... saan hakkama ei viitsi muuta .... olen selle mängu kuskil traileris näinud mingit bank heist missiooni kas see on mängus või see on mingi eeltellimuse boonus või jälle ostetav lisa dlc ?
Bank Heist on nii ja naa, pre-orderiga sai väidetavalt tasuta kaasa, praegu müüakse mängu kahes variandis, Standard ilma ja Master koos Heistiga.
Siis on veel mingi Forsaken DLC, mis ilmselt laseb konkreetsel mapil aja peale lisanänni kokku koguda. Steamist saab kõiki pudinaid eraldi osta,
DLC'd 5€ tk ja paari euri eest saab soetada Booster packid, mis raskemal tasemel üsna abiks ilmselt: http://store.steampowered.com/app/239160/
Mul HD7850'ga ka kõik põhjas ja jookseb ilusti, kasutab kõiki nelja reaalset tuuma ühtlaselt (HT omi ei kasuta). Radeon sai valitud töökindluse ja odavuse tõttu,
et no Doom4jani peaks kõik mängud ära vedama ja kui liiga lahjaks jääb, siis on 30% OC ruumi ka. Aga üldiselt tunduvad AMD kaartide värvid mulle liiga külmad
võrreldes nVidia ja Inteli kaartidega, nii et ka väike mõte GTX770 vmt proovida. Ehk saaks värve natuke tuunida ka, aga pole viitsinud sellele tähelepanu pöörata,
asjad jooksevad default profiilis.
I just spoke to one of the guards from the upper level. He says a thief came through here. Hardly took anything. Just made a beeline through the only entrance, fought every guard he saw along the way, slowed down time to execute cinematic kills, and left through the only exit.
That doesn't sound right to me. Is someone that does all that even a thief?
Paistab, et tuleb hunnik saasta.
Eidos Montreal ja Square Enix paistab hea combo mingi hea nime rikkumiseks olema.
Pole ise veel mänginud muidugi, võibolla kui bargainina kuskilt üles saab korjatud saab ka oma kommentaarid lisada, kuid pakun, et midagi uut väga lisada pole.
Need vennad peaksid mingi bänni peale saama eksisteerivate IP'de valikul.
Tehku mingi uus mäng siis ja pangu nimeks "French-Canadian's wet dream" ning saaksid palju vähem kividega pihta.
(viide ka sellele, et Eidos Montreal palkab tegelasi vastavalt Quebec'i seadustele mis soodustavad nö. "omade seast valimist", et paremaid maksu soodustusi saada - parem talent ei pruugi tööle saada ning seal ka üks osa sellest õnnetusest kindlasti peidus on)
sai thief goldi proovitud ja peab ütlema see mäng ikka erilistele mashodele. tra 5 mission, jõudsin lõppu välja et vaas varastada. Aga seifi võtid pole. Vaatasin siis guidist kus see jurakas on ja WTF see on praktiliselt mäppi alguses. Mul tuleb see terve map tagasi algusesse leida. Ja see terve kaart on hullem labürint, kus võib lõdvalt ära eksida. Korralikku kaarti, mis näitab kus sa asud ja terved ala näitaks pole, ruumid väga sarnased, edu õige tee leidmisele.
Muidu mäng OK, i guess, kuid siuksed missioonid käivad küll pinda. _________________ Gdesainer
Vana jutt, et selline dumbed down suund tekkis momendist, kui mängutööstus suured mõõtmed saavutas. Mängukirjastajad dikteerivad rangelt reeglid ette, n-ö väljakutsuv mängumehaanika on välistatud täielikult, kuna potential widest audience ei ole nii saavutatud ja sissetulekud pole päris see. Täpselt nagu hollywoodis on aaa tiitlitel üks ja sama valem filmidel. Start, action, nutt, õnnelik lõpp. Rahvas lendab platsi, lahkuvad kinost rahulolevana, kiidavad sõpradele. Nemad omakorda jne.
mingi aeg oli suht fun ja täitsa mängitav, lõpp läks nii soodaks, et kuidagi sai läbi tehtud ja siis unustatud... pms esimesed paar tundi oli isegi täitsa fun... samas enamus inimesi vist tänapäeval tööstuse mõistes kaugemale tavaliselt ei jõuagi... vähesed teevad mängu läbi seega milleks lõpus vaeva näha
täitsa nõus kohati... aga Dishonored ei olnud päris ülimalt kerge. Tuli mängida kõige raskema astmega ja kui üritasid nähtamatuks jääda siis oli kogu see "valvurid" suht tüütus kuubis. Lisaks kui liiga ülbeks minna tehti suht kiirelt ots peale, kuigi jah mitte nii kiirelt nagu seal videos näidatakse. Enamik mänge tõesti enam ei saa ilma objective markeriteta hakkama. Ilma markerita on osad mängud suht võimatud kui just ei meeldi tundide viisi igat pixlit üle kontrollida kuna täpselt ei saa aru kuhu kohta minema peab või mida seal võta vaja. Aga mitte kõigis mängides.
... Souls seeria töötab väga hästi ilma objective markeriteta ning paar hoopi ja oled kutu...ise thef 1 kahjuks veel ei ole jõudnud mängida aga mainiks ära, et vana hea Splinter Cell 1 ja 3 on minuarust kah väga heal tasemel stelth mängud. Uuemast crapist ei tasu ainult rääkidagi. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.