praegune kellaaeg 17.06.2025 21:15:40
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
04.06.2016 10:27:14
Mailiis-Ploomann: Eesti pole küll Apple-meelne maa, kuid siingi on brändil oma tugev ja lojaalne austajaskond |
|
|
Maikuus täitus Elisal aasta ajast, mil saime ametlikuks Apple esindajaks Eestis. Vestlesin Elisa tooteturunduse juhi Mailiis Ploomanniga, et saada sotti, milline on esimene koostöö aasta olnud ning kuidas on Elisa kliendid Apple nutitelefonid ja tahvelarvutid vastu võtnud.
Kuidas on läinud Elisa koostoimimine Apple`iga? Kas siin on erinevusi võrreldes teiste seadmebrändidega?
Koostöö Apple kui partneriga on olnud vägagi edukas. Tunnistada tuleb siiski, et võrreldes teiste seadmetootjatega on Apple väga erineva organisatsioonikultuuriga. Näiteks on protsesside lõplik paika loksumine võtnud päris kaua aega. Tänaseks on möödas aasta ning alles nüüd julgen öelda, et teame, millal, kuidas ja kellega on vaja koostöö sujumiseks suhelda. Kindlasti on see olnud õpetlik ja väärtuslik kogemus.
Kui suure protsentuaalse osakaalu moodustab Apple nutitelefonide müük Elisa telefonide müügist?
Kuna Apple nutitelefonide müük sõltub suuresti erinevate mudelite saadavusest, siis need osakaalud kuude lõikes veidi kõiguvad. Keskmiselt jääb osakaal müügist 11–12 % kanti. Kuna tegemist on hinnalt kallite seadmetega, siis käibest on see osakaal kaks korda suurem.
Mõnes mõttes võib tunduda see number väga väike, kuid arvestades seda, et meil on korraga müügil sadu erinevaid mudeleid ning Apple valikus on maksimaalset kahe erineva seadmega, siis on see kahtlemata muljetavaldav tulemus. Eesti ei ole küll Apple-meelne maa, aga ka siin on sellel brändil oma tugev ja lojaalne austajaskond.
Milline Elisa klient soetab endale iPhone`i?
Apple seadmeid armastavad kliendid, kes väärtustavad puhast ning läbimõeldud disaini, laitmatut koostekvaliteeti ning ülimalt intuitiivset kasutajakogemust. Veidi lihtsustatult saab öelda, et need on seadmed, mida saab kasutada midagi mõtlemata - kõik lihtsalt toimib!
Apple nutitelefon sobib inimestele, kes ei soovi aega raisata liigsele seadistamisele ja katsetamisele ning kes hindavad eelkõige töökindlust. Eelkõige neile, kes ei soovigi tehnoloogialt muud, kui selle toimimist nii nagu tootja on ette näinud.
Omaette sihtrühm on veel ka põhimõttelised Apple ökosüsteemi kasutajad, kuhu alla kuuluvad terved pered, kelle kõik multimeedia seadmed terves majapidamises ongi Apple toodang. Põhjused on sarnased eeltooduga, kuid neile on järgmise Apple seadme lisandumine lihtsalt niivõrd loogiline, et ühelgi teisel tootjal ei ole mingitki lootust jalga ukse vahele saada
Mis on Apple edu saladus? Miks klient tahab iPhone`i?
Kompromissitu kvaliteet ning kliendi hingeelu mõistmine. Maailmas on palju inimesi, kes ei armasta tehnoloogiat tehnoloogia pärast, vaid tahavad, et see nende elu lihtsamaks teeks.
Nad ei soovi kulutada oma aega sellele, et tehnikavidinatega tegeleda – nad tahavad, et need töötaksid ja toimiksid alates esimesest hetkest, kui need karbist välja võetakse, kuni hetkeni, mil klient ise otsustab need (enamasti uuema vastu) välja vahetada. Apple mõistab seda ning oskab seda oma seadmetega ka pakkuda.
Kõik see maksab mõistagi raha ning Apple ongi suunanud ennast selle segmendi poole, kes on nõus just nende väärtuste eest raha ka maksma.
Mille poolest erineb Apple`i toodete müük teiste nutitelefonide müügist?
Kui paljusid teisi seadmeid tuleb müüa, siis Apple seadmeid tullakse ostma ning see on peamine erinevus. Omapäraks on kindlasti ka see, et isegi kui uued mudelid tulevad müüki, mida ei juhtu just väga tihti, siis vanad mudelid jäävad endiselt teatud turgudel ja teatud sihtgruppides edasi müüma. See on fenomen, mida teiste seadmetootjate puhul naljalt ei kohta.
Milline on olnud aasta jooksul enimmüüdud iPhone`i mudel? Miks?
Viimase aasta jooksul on kõige populaarsem mudel olnud iPhone 6. Veidi üldistades saab öelda, et pea pooled meie poolt müüdud iPhone-id on just 6-d olnud. Seda telefoni osteti väga palju siis, kui see oli veel värske mudel ning tema populaarsus jätkus ka siis, kui pärast 6Si lansseerimist hind taskukohasemaks muutus.
Ilmselt on peamiseks põhjuseks ühelt poolt saadavus, sest iPhone`i uuematel mudelitel on nõudlus alati suurem kui pakkumine. iPhone 6S saab oma müüginumbreid lähima poolaasta jooksul kindlasti veel parandada, sest ka see oli oodatud mudel ning kasutajad on selle soojalt vastu võtnud.
Lisateave: www.elisa.ee
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
04.06.2016 11:20:40
|
|
|
Midagi on vist pildiga valesti? Ning nõustun eelmise postitusega.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
04.06.2016 11:32:17
|
|
|
Ahsoo, ei ole lihtsalt selliselt venitatud esilehte vist varem näinud.
Lugesin muidu jutu veelkord üle ja sain kinnitust veendumusele, et müügiinimestel töötab aju teistmoodi. No ei suudaks sellist juttu tõsise näoga pajatada, veel vähem paberile kirja panna.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Manivald
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2005
|
04.06.2016 12:51:10
|
|
|
Nagu ka näiteks BMW - sellel on välja kujunenud lojaalne kvaliteeti hindav austajaskond. Ma täitsa usun, et ega UM ka palju müügiga ei pea pingutama, klient tuleb ise raha näpus kohale.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
04.06.2016 21:03:58
|
|
|
sooty kirjutas: |
Ahsoo, ei ole lihtsalt selliselt venitatud esilehte vist varem näinud.
Lugesin muidu jutu veelkord üle ja sain kinnitust veendumusele, et müügiinimestel töötab aju teistmoodi. No ei suudaks sellist juttu tõsise näoga pajatada, veel vähem paberile kirja panna. |
Pigem on just arusaamatu, kuidas müügiinimene suudab sellist juttu rääkida kui nad samas, müüvad ka teiste tootjate tippmudeleid, mis samuti on kvaliteetsed, läbimõeldud ning nõudlikule kliendile mõeldud.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
04.06.2016 21:57:15
|
|
|
teiste tootjate kohta ei küsitud. kui sa küsiksid samsungi või huivei kohta samad küsimused, saaksid ilmselt sama ümmargused vastused.
ctrl+f apple = samsung, iphone = edge.
Spoiler 
Kuidas on läinud Elisa koostoimimine Samsung`iga? Kas siin on erinevusi võrreldes teiste seadmebrändidega?
Koostöö Samsung kui partneriga on olnud vägagi edukas. Tunnistada tuleb siiski, et võrreldes teiste seadmetootjatega on Samsung väga erineva organisatsioonikultuuriga. Näiteks on protsesside lõplik paika loksumine võtnud päris kaua aega. Tänaseks on möödas aasta ning alles nüüd julgen öelda, et teame, millal, kuidas ja kellega on vaja koostöö sujumiseks suhelda. Kindlasti on see olnud õpetlik ja väärtuslik kogemus.
Kui suure protsentuaalse osakaalu moodustab Samsung nutitelefonide müük Elisa telefonide müügist?
Kuna Samsung nutitelefonide müük sõltub suuresti erinevate mudelite saadavusest, siis need osakaalud kuude lõikes veidi kõiguvad. Keskmiselt jääb osakaal müügist 11–12 % kanti. Kuna tegemist on hinnalt kallite seadmetega, siis käibest on see osakaal kaks korda suurem.
Mõnes mõttes võib tunduda see number väga väike, kuid arvestades seda, et meil on korraga müügil sadu erinevaid mudeleid ning Samsung valikus on maksimaalset kahe erineva seadmega, siis on see kahtlemata muljetavaldav tulemus. Eesti ei ole küll Samsung-meelne maa, aga ka siin on sellel brändil oma tugev ja lojaalne austajaskond.
Milline Elisa klient soetab endale edge`i?
Samsung seadmeid armastavad kliendid, kes väärtustavad puhast ning läbimõeldud disaini, laitmatut koostekvaliteeti ning ülimalt intuitiivset kasutajakogemust. Veidi lihtsustatult saab öelda, et need on seadmed, mida saab kasutada midagi mõtlemata - kõik lihtsalt toimib!
Samsung nutitelefon sobib inimestele, kes ei soovi aega raisata liigsele seadistamisele ja katsetamisele ning kes hindavad eelkõige töökindlust. Eelkõige neile, kes ei soovigi tehnoloogialt muud, kui selle toimimist nii nagu tootja on ette näinud.
Omaette sihtrühm on veel ka põhimõttelised Samsung ökosüsteemi kasutajad, kuhu alla kuuluvad terved pered, kelle kõik multimeedia seadmed terves majapidamises ongi Samsung toodang. Põhjused on sarnased eeltooduga, kuid neile on järgmise Samsung seadme lisandumine lihtsalt niivõrd loogiline, et ühelgi teisel tootjal ei ole mingitki lootust jalga ukse vahele saada
Mis on Samsung edu saladus? Miks klient tahab edge`i?
Kompromissitu kvaliteet ning kliendi hingeelu mõistmine. Maailmas on palju inimesi, kes ei armasta tehnoloogiat tehnoloogia pärast, vaid tahavad, et see nende elu lihtsamaks teeks.
Nad ei soovi kulutada oma aega sellele, et tehnikavidinatega tegeleda – nad tahavad, et need töötaksid ja toimiksid alates esimesest hetkest, kui need karbist välja võetakse, kuni hetkeni, mil klient ise otsustab need (enamasti uuema vastu) välja vahetada. Samsung mõistab seda ning oskab seda oma seadmetega ka pakkuda.
Kõik see maksab mõistagi raha ning Samsung ongi suunanud ennast selle segmendi poole, kes on nõus just nende väärtuste eest raha ka maksma.
Mille poolest erineb Samsung`i toodete müük teiste nutitelefonide müügist?
Kui paljusid teisi seadmeid tuleb müüa, siis Samsung seadmeid tullakse ostma ning see on peamine erinevus. Omapäraks on kindlasti ka see, et isegi kui uued mudelid tulevad müüki, mida ei juhtu just väga tihti, siis vanad mudelid jäävad endiselt teatud turgudel ja teatud sihtgruppides edasi müüma. See on fenomen, mida teiste seadmetootjate puhul naljalt ei kohta.
Milline on olnud aasta jooksul enimmüüdud edge`i mudel? Miks?
Viimase aasta jooksul on kõige populaarsem mudel olnud edge 6. Veidi üldistades saab öelda, et pea pooled meie poolt müüdud edge-id on just 6-d olnud. Seda telefoni osteti väga palju siis, kui see oli veel värske mudel ning tema populaarsus jätkus ka siis, kui pärast 6Si lansseerimist hind taskukohasemaks muutus.
Ilmselt on peamiseks põhjuseks ühelt poolt saadavus, sest edge`i uuematel mudelitel on nõudlus alati suurem kui pakkumine. edge 6S saab oma müüginumbreid lähima poolaasta jooksul kindlasti veel parandada, sest ka see oli oodatud mudel ning kasutajad on selle soojalt vastu võtnud.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
05.06.2016 16:31:54
|
|
|
Anton, no päris nii oleks natuke halvustav öelda miljonite inimeste kohta.
iPhone'i mul pole, aga mõned muud Apple tooted küll, aga ma ei pea end kuidagi seksuaalvähemuseks.
Macbooki soetasin tema kompaktsuse ja kerguse pärast, tõsi, peale läks küll Windows 10
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|