Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ONLINE-intervjuu Omnivaga 5. mail - intervjuu on lõppenud märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2016 08:54:22 vasta tsitaadiga

Kuhu kaovad näiteks UKst tulevad pakid kaheks nädalaks, kui on näha trackinguga, et UKst lahkus pakk tellimise päeval lennuki peale. Siis on 2 nädalat vaikust ja seejärel ilmub eesti trackingusse, et pakk sisestati tallinna sorteerimises.
Kommentaarid: 292 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 01.05.2016 18:43:18 vasta tsitaadiga

Kui suur on esimese korraga edukalt paki kättetoimetamise protsent?
Enda pakkide järgi arvan, et alla 25%. Siit ettepanek, et võiks kohe postkontorisse viia, selle asemel, et mängida kättetoimetamist. Enamus oskab tänapäeval trackingust ise vaadata et pakk juba kohal ja saaks nii kiiremini kätte.

Säästab ka teie resursse. (viimased 3 jääks ära)

1. Pakk eestis
2. saadetakse kohalikku sorteerimis keskusesse.
3. kuller võtab ja "toob kohale"
4. tagasi sorteerimisekskusesse
5. kuller postkontorisse
6. teade postkasti.

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 02.05.2016 12:30:15 vasta tsitaadiga

Miks Omniva kullerteenus saadab SMS'i paki kättesaamise ajaks "8:00-17:00" stiilis?
Ülimalt häiriv. Tundub nagu logistikasüsteemis on kõik sassis.
Seevastu DPD kullerteenus saadab sõnumi "11:00-12:00" vahemikus. On ju palju parem?

_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 02.05.2016 13:37:09 vasta tsitaadiga

Esimene küsimus: Pakk tuleb hiinast, on teada ette et tuleb 2 nädala pärast. Jõuab hollandisse ja hollandlased toimetavad tallinna ilusti ära juba järgmine päev. Seejärel seisab pakk mitu nädalat konteineris omniva postkontori hoovis. Kuidas on nii, et pakk jõuab Hiinast Hollandisse ja sealt eestisse kiiremini kui Omniva hoovis seisvast konteinerist kliendini?

Teine küsimus: Kuidas on võimalik pakkidel ära kaduda? Pakk pandi teele ja pidi enne jõule saabuma. Pakkist polnud mitte mingit infot kuni Jaanuari kuu lõpuni mil see maagiliselt ülesse leiti.

_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Vondur
Kreisi kasutaja
Vondur

liitunud: 31.01.2006




sõnum 02.05.2016 14:14:59 vasta tsitaadiga

Nu kirjutas:
Kui suur on esimese korraga edukalt paki kättetoimetamise protsent?
Enda pakkide järgi arvan, et alla 25%. Siit ettepanek, et võiks kohe postkontorisse viia, selle asemel, et mängida kättetoimetamist. Enamus oskab tänapäeval trackingust ise vaadata et pakk juba kohal ja saaks nii kiiremini kätte.

Säästab ka teie resursse. (viimased 3 jääks ära)

1. Pakk eestis
2. saadetakse kohalikku sorteerimis keskusesse.
3. kuller võtab ja "toob kohale"
4. tagasi sorteerimisekskusesse
5. kuller postkontorisse
6. teade postkasti.

Just ootan pakki, mis tuleb juba reedest saadik... trackingus oli kirjas, et pakk on saaja poole teel, siis tekkis kiri, et kontakti ei saanud kuigi olin kodus, kell 11 helistasin klienditeenindusse, ütlesin, et olen elus, kodus ja ootan... lubati kullerile info edasi anda, ei midagi, nelja tunni pärast helistasin uuesti, siis sain teada, et seda pakki ei peagi Omniva koju tooma, kui küsisin, et mis ime läbi siis tracking näitab, et ta kulleri käes on ja mind väidetavalt kätte ei saadud. Vastati vist ausalt, "ei tea". Kulleripunkt asub teises linnas ja kirjade järgi veeti pakki mööda maakonda 8 tundi (õrn ja mitte odav elektrooniline seade mis väntsutamist ei taha) ja seejärel viidi kulleripunkti tagasi. Täna siis helistati ja küsiti, et kas homme olen kodus, teatasin, et olen. Tund hiljem, helistati uuesti ja küsiti, kas ma täna olen kodus, kuller toob paki kohale, küsisin millal, vastati "ei tea"... Nüüd siis olen kodus ja ootan... Täitsa põnev, kas seekord saab kuller minuga "kontakti" või jätkub see pakiralli veel mõnda aega.
Siit siis küsimus, kas Omnival on mingitki lootust korralikuks postiasutuseks saada?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 02.05.2016 14:45:07 vasta tsitaadiga

1. Millised on kullerteenuse reaalsed kättetoimetamisajad Tallinna piires? (Muu eesti?)
Taust: saadetud pakk kulleriga (so. kuller läheb ärikliendi juurde järgi ja toimetab erakliendini), pakk korjati kulleri poolt üles teisipäeval (eelnevalt sai uuritud, et kas kohe kindlasti jõuab pakk kohale hiljemalt neljapäeval) - Omniva poolt võeti kontakt neljapäeval kell 19 õhtul, et kas sobib, kui kuller tooks teile paki esmaspäeval.
Webilehel puuduvad üheselt mõistetavad tähtajad kullerteenuse osas (kulleriga korje - kulleriga kätte osas on vaid: Erakliendist saajale helistame ette ja lepime kokku sobiva kättetoimetamise aja. Esmaspäevast reedeni toimetame pakke kätte kell 8–20, laupäeval kell 10–15).

2. Mis teenusklass vastab Eesti poolel Inglismaalt Royal Mail International Tracked & Signed teenusklassile? Mis on selle teenuse tähtaeg Eesti siseselt?
Taust: korduvalt tellitud Inglismaalt (mitte segi ajada UK-ga, jah, konkreetselt Inglismaalt) pakke antud teenusega mille kohaletoimetamisaeg on 5 - 7 päeva (ok, mõistame, 5 - 7 päeva sihtriigini) ning üleandmine peaks toimuma personaalselt ning allkirja vastu, pooltel juhtudel (sisuliselt maksikirja mõõdus) on pakk jäetud lihtsalt postkasti, teistel juhtudel olen postkontoris järgi käinud (neist kordadest ca kahel kolmandikul on küsitud ka allkirja...)

3. Millal hakkab pakkiautomaadi süsteem ka lihtsat logistikat tegema?
On kergelt naljakas, et kui saata automaadist pakk samasse automaati siis korjatakse pakk ikkagi kaasa ning viiakse sorteerimiskeskusesse, et see järgmise täitmise ajal uuesti tagasi tuua - oluliselt efektiivsem oleks too liigutamine vahepealt ära jätta.

4. Kas oleks kusagilt võimalik saada statistikat keskmiste reaalsete kättetoimetamisaegade osas erinevate teenusklasside lõikes (st. teaks millist teenust vajadusel kasutada), seda siis nii Eesti kui Euroopa siseselt?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ulfus
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.08.2006




sõnum 02.05.2016 23:55:24 vasta tsitaadiga

1. Millal saab ühest postkontorist küsides teada, kas minu nimel on mõnes teises postkontoris pakke või mitte.

2. Mina arvan, et eraettevõte ei saaks lubada sellist lohakust oma töös ja püsida pädevalt konkurentsivõimelisena. Kuidas suhtute probleemi, et Omniva kui riigiettevõte pole ega saa seni kuni ta riigiettevõte on kunagi olla samaväärselt motiveeritud ega tegelikult kompetentne kui eraettevõte?

3. Mida näete tulevikus enda eelisena võistleva eraettevõtte ees?

_________________
Need mingid teised
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 03.05.2016 18:45:18 vasta tsitaadiga

Räägitakse, et Saaremaal Leisis kaob postkontor ära ja postiteenust hakatakse osutama poes. Kas Omnival on plaanis ka Leisi pakiautomaadid paigaldada nii nagu seda Orissaares tehti? See on kohalikele väikeettevõtjatele oluline küsimus, nii mõnedki neist saadavad oma toodangut postkontori kaudu ja see häiriks nende tegevust oluliselt, kui pakisaatmise võimalused halvenevad.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007




sõnum 03.05.2016 19:32:28 vasta tsitaadiga

Millal Omniva lõpetab logistilised nonsensid?
Mul on korduvalt olnud olukord, kus postiljon toob samal päeval mulle töökoha aadressile (kuhu enamus saadetisi tellitud on) paki ja samal päeval viib kohalikku postkontorisse teise paki, millele pean eraldi järele minema. Toonitan: seda teeb sama inimene samal päeval ja samal postiringil.Maakohaga tegu siis.
Lisaks tuleb töökoha aadressil praktiliselt iga päev mõni saadetis. Ja tööandjal on sama probleem: Üks saadetis tuleb kohale, teine läheb postkontorisse.
Kelle raha ja aega selline jama kokku hoiab?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran
NightStriker

liitunud: 24.07.2007




sõnum 04.05.2016 13:26:58 vasta tsitaadiga

--

viimati muutis NightStriker 26.07.2023 23:33:14, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:03:35 Re: ONLINE-intervjuu Omnivaga 5. mail - ootame küsimusi vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:

HinnaVaatlusel on hea meel välja kuulutada esimene online intervjuu Omnivaga, mis toimub teisipäeval, 5. mail.
Küsimustele vastab Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv, keda aitavad vastuste kokkupanemisel juhid ja spetsialistid pakiäri, tolliteenuste, logistika, rahvusvahelise transiidi ja e-kaubandusega seotud valdkondadest.

Küsimustele vastamine toimub ajavahemikus 10:00-12:00.

Teemadeks võiks: pakiäri, pakiautomaadid, logistika, rahvusvaheline transiit.

HinnaVaatlus jätab endale õiguse kõikide küsimuste modereerimiseks.
Teemasse mittepuutuvad või laialivalguvad küsimused võidakse selguse huvides eemaldada.

Küsimusi võite esitada juba praegu icon_smile.gif
Intervjuu ajal saabunud küsimustele vastatakse võimaluste ja aja piires.

Omniva koduleht: https://www.omniva.ee/


Tere!

Mul on suurim heameel kuulutada HV foorumi online-intervjuu alanuks. Mina olen Omniva kommunikatsioonispetsialist Mattias Kaiv ning vastan järgneva kahe tunni jooksul Teie küsimustele. Vastuste koostamisel olid abiks Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel, kandevõrgu üksuse juht Arthur Raichmann, jaevõrgu üksuse juht Eve Vuks, kirja- ja tolliteenuste osakonna juht Eduard Saul, pakiautomaatide võrgu juht Tanel Raun ja paljud teised. Operatiivne tugi tuli juba HV online-intervjuude veteranilt ja healt kolleegilt kommunikatsioonijuht Kaja Sepalt.

Loodan, et kõik Teie küsimused saavad vastuse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:12:22 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Seoses selle uudisega mõned küsimused icon_arrow.gif Omniva aprillinali sai tõeks - kaup saabub nüüd otselennuga Hiinast

1. Kas ja kuidas paki Hiinast tellimisel on võimalik tuvastada, kas kaup sai S.F Expressi lennuki peale?
2. Millise tarnija või transpordiviisi peaks valima, et kaup kindlasti lennuki peale jõuaks? Kui palju see hinnale lisab juurde, kui seda saaks valida?
3. Milline võiks olla garanteeritud kauba tarne kiirus Tallinna, kui kaup on saanud/saamas lennuki peale (sõltub küsimusest 2.)
4. Kas Boeing 757-200 hakkas juba lendama ja kui tihe on graafik kevadkuudel? icon_smile.gif


1. Kõik sõltub, mis liiki saadetisega on tegu. Tähtsaadetist on võimalik trackida, lihtsaadetist kahjuks mitte. Samas isegi tähtsaadetise tracking ei näita, kas saadetis on lennu peal või mitte, sest "tracking event" ei sisalda lendude trackingut.
Jälgitavus sõltub registreeritud saadetiste puhul trackingu keskkonnast mida kasutatakse ja mida kaupmees soovitab. S.Fi saadetiste puhul on jälgitav kaupmehe poolt üleandmine ja sihtriigist lahkumine, järgmine nähtav sündmus on Eestisse saaabumine, sealt edasi kuvatakse Eestis tehtavad erinevad töötlemise etapid. Lihtsaadetiste koodi alusel on saadetise teekond osaliselt jälgitav, taaskord sõltub kõik keskkonnast mida soovitab kasutada kaupmees. Registreeritud saadetise puhul on S.F Expressi kaudu teele pandud saadetise visuaalseks tunnuseks joonkoodi algus RS, kombinatsiooni lõpetab EE.

2. Lennukiga saadetakse kõik saadetised Hiinast. Transiitaja määrab valitud postiteenus, kas liht või tähtsaadetis.
Transpordi valikud on valdavalt tellimiskeskkonnas ette antud ja kliendi valiku põhjal valib omakorda kaupmees, keda ta edastamiseks kasutab, tellijal on siin üsna keeruline valida just nimelt S.F Express sest see ei pruugi tellimiskeskkonnas üheselt arusaadav olla.

3. Tarnekiirust garanteerida pole võimalik. Eestisse jõudmiseks on kombineeritud viisid, mille kiirused on erinevad. Samas on kindlasti ka tellimuse koostamise juures näha lubatud tarneaega.

4. Lennuk hakkas maist lendama. Graafik on 2 korda nädalas. Peale charter-lennu liiguvad saadetised ka liinilendudega läbi Hong Kongi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:18:19 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Mille alusel saadetakse kliendile teatis sms teel vs teatis postkasti?
Kõikidel pakkidel on sama informatsioon peal- nimi, number, aadress.
Õnneks mul enamus tuleb ikka sms´i teel, samas vahel ikka paber postkastis, mis pm tähendab 2 lisapäeva paki kättesaamise suhtes. Ja kui satub pakk saabuma reedel, siis paberi puhul saab heal juhul alles esmaspäeval paki kätte, kui just tracking numbrit ise ei jälgi.


SMS-teavitused lähevad klientidele Eesti Posti süsteemist. Kui saadetisel on olemas saaja korrektne mobiiltelefoninumber, saadetakse info paki saabumise kohta ikka üldjuhul SMS’ga. Paberteade saadetakse kordusteatena juhul, kui saaja ei ole nelja päeva jooksul saadetisele postkontorisse järgi tulnud. Paberteavitus saadetakse ka juhul, kui on kahtlus, et SMS pole mingil põhjusel kohale jõudnud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:22:56 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
jeesus188, mul sama küsimus thumbs_up.gif ning sellele lisaks..

Postkontor suleti. Nüüd siis koos toiduostjatega poes sabas seismine.
Kui postkontori ajal oli SMS teavitus ka olemas siis postipunkt toidupoes ei edasta SMS teavitusi. Kas see peabki nii olema ja miks ning kas jääbki nii?
Paistab, et postkontori sulgemisega asi kliendi jaoks paremaks ei läinud.

Kui ühelt tarnijalt tellitakse samadel tingimustel kaup, siis miks üks saadetis tuuakse postkasti ja teisele sarnasele pakile tuleb teatis postkasti, et vaja järgi minna. Miks nii?
Mõõtmetelt mahuvad postkasti mõlemad. icon_rolleyes.gif Kui veel postkontor toimis, siis väideti, et postkasti toomine määratakse sorteerimiskeskuses.
Kohalik postiljon aga teab, kas pakk mahub postkasti või tuleb paki suuruse tõttu teatis väljastada. Saab seda muuta, et postiljon tooks ikka ise mõlemad pakid kohale, mitte ainult ühe paki?


SMS teavitused lähevad klientidele Eesti Posti süsteemist, neid ei saada ei postkontorid ega postipunktid ise. SMS teavituse saamiseks peab saadetise saatja kindlasti lisama saadetisele saaja korrektse telefoni numbri. Vastasel juhul teavitus SMS-iga kohale ei jõua.

Postkasti väljastatakse ainult mõõtmete 230mmx330mmx20mm piiridesse jäävaid registreerimata saadetisi (lihtsaadetised, millel puudub jälgimise võimalus). Postkontorist väljastatakse täht- ehk registreeritud saadetised. Välismaisest e-poest tellides määrab saatja teenuse enamasti saadetise väärtusest lähtudes. Nii võibki juhtuda, et kord liigub saadetis liht-, kord registreeritud saadetisena. Registreeritud saadetise võime vastavalt teenuse tingimustele väljastada ainult allkirja vastu ning seepärast ei saagi seda postkasti väljastada. Mõnikord ei saa saadetisi, mis vastavad mõõtmetele ja on lihtsaadetised, postkasti väljastada seetõttu, et postkast on täis või ei vasta ettenähtud nõuetele (näiteks ei taga saadetise turvalisust). Seetõttu suunatakse saadetis ikka postkontorisse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran
NightStriker

liitunud: 24.07.2007




sõnum 05.05.2016 10:25:18 vasta tsitaadiga

--

viimati muutis NightStriker 26.07.2023 23:31:44, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:25:43 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Millal jõuame selleni, et kui minna pakile järele, siis ei peaks seda paberilipikut täima hakkama?
Sms teavitus on alles pool teed, nüüd võiks teise poole ka kuidagi valmis saada.
Kas teil on mingeid plaane sellega seoses tehtud/tulemas?


Selle igati mõistliku protsessimuudatuse vajadusest oleme teadlikud. Selline lahendus, kus klientidele väljastatakse enamus saadetisi SMS’is oleva koodi või digiallkirja alusel, on meil analüüsis ning valmib järgmise aasta teises pooles koos Omniva laiemaulatusliku IT-platvormide uuendusega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:38:08 vasta tsitaadiga

Sults kirjutas:
Omnivalt tahaks küsida, miks nad otsesõnu valetavad klientidele kullerpakkide teekonna jälgimisinfos ("väljastamiskatse ebaõnnestus, sest saaja polnud kättesaadav") või siis põhjendavad kullerpaki toomise "katsest" mitte ette helistamist telefoninumbri puudumisega ja paki kohale mittetoimetamist aadressi puudulikkusega, kui ometi on 100% sellistest juhtudest lõpuks paki kättesaamisel ilmnenud, et pakisildil on korrektne telefoninumber kenasti loetavalt olemas ning aadressiandmed täpsed ja vastavalt Omniva juhistele vormistatud?

Samuti huvitab, miks Omniva sageli kleebib osa originaalsest pakisildist oma kleepsuga üle, varjates sellega saaja jaoks võibolla olulist infot?


Me kontrollime päris hoolega ebaõnnestunud väljastuskatseid. Sündmuste terminid võivad olla vahel tõesti pisut eksitavad, sest need koondavad enda alla teinekord päris mitmeid erinevaid situatsioone. Sisuliselt tähendab see, et kuller proovis saajaga kontakti saada ( näiteks helistada või ukse taha minna) ja see mingil põhjusel ebaõnnestus.

Võin kinnitada, et ilma telefoni numbrita saadetisi liigub omajagu ja nende puhul polegi muud võimalust, kui lihtsalt ukse taga proovimas käia. Sellistel sõna-sõna vastu juhtumitel, kus kuller ütleb, et käisin ja saaja väidab vastupidist, saame me kontrolli teostada läbi kulleri sõiduki GPS jälgimise. Igal juhul tuleks aga sellistest mitteilmumistest ning probleemidest kindlasti meie klienditeeninduskeskust teavitada. Seejärel saame juba konkreetset juhtumit täpsemalt uurida.

Uus aadresskleeps koos triipkoodiga pannakse saadetistele selleks, et need oleks meie süsteemis nii meie kui ka kliendi jaoks jälgitavad. Kindlasti ei panda kleepsu tahtlikult olulise informatsiooni peale, vaid jälgitakse, et triipkood oleks sorteerimisliini skänneri jaoks loetavas kohas. Pealegi kleebitava aadresskaardi paneb pakile paki saatja.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:41:41 vasta tsitaadiga

surender007 kirjutas:
Miks Hiinast tuleva paki panemine pakiautomaati maksab raha aga postkontorisse tuleb tasuta? Kas me jõuame kunagi nii kaugele, et asi toimuks vastupidi? Postkontori ülalpidamine on kindlasti kallim, kui pakiautomaadi.
Mis tingimused peavad olema täidetud, et kuller paki ukse taha tooks?


Täna on Hiinast tulevate saadetiste pakiautomaati suunamise puhul tegemist eriprotsessiga mugavusteenusega. Standardlahenduse järgi liiguvad kõik Hiinast tulevad pakid postkontorisse, pakiautomaati suunamiseks tuleb aga täiendavalt teha käsitöölisi eriprotsesse andmete sisestamisel.

Paki toob kuller koju siis, kui saatja poolt on saadetise edastamiseks valitud kullerteenus, samuti on saajal võimalik postkontorisse jõudnud pakisaadetis koju tellida tasulise kättetoimetamise teenusega.

Lisainfo:
https://www.omniva.ee/abi/tasuline_kattetoimetamine
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:48:41 vasta tsitaadiga

beastbeats kirjutas:
Kas Omnival on plaan arendada muid elektroonilisi teavituskanaleid/võimalusi (lisaks praegusele SMS'ile ja kodulehele) - nt. ID kaardiga autentinud kodanik saab teavituse e-kirjana?


Jah, plaanis on viia teavitused ka Omniva app'i ning e-kirja vormi. Mõlemad uuendused nagu ka lahendus, kus klientidele väljastatakse enamus saadetisi SMS’is oleva koodi või digiallkirja alusel, on meil analüüsis ning valmivad tõenäoliselt järgmise aasta teises pooles koos Omniva laiemaulatusliku IT-platvormide uuendusega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:54:26 vasta tsitaadiga

jnt kirjutas:
"Hiina müür" tundub omnivale olevat krooniline haigus, mitte "ootamatu juhus". Kas sellega tegeletakse ka?

Näiteks iga aasta lõpus olevad jõulupühad pole "ootamatud". Tegemist on ette teada asjaga ja kui hakkama ei saa, on tegemist ju juhtimise ja planeerimise veaga.


Kindlasti tegeletakse. Suurte mahtudega ajaks värvatakse täiendavat tööjõudu ning vajadusel kasutatakse veel lisaks tööjõudu ka rendiettevõtetest. Möödunud jõulude mahtudega tulime tänu lisatööjõule kenasti toime ning kõik kliendid, kes oma pakid aegsasti ära tellisid, said need ka enne jõule kätte.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:58:24 vasta tsitaadiga

Sults kirjutas:
Mitu aastat püsib Omniva saadetiste teekonna jälgimise lehel teade: "NB! Seoses andmevahetuse veaga on rahvusvaheliste saadetiste jälgimissüsteem häiritud."?
Ehk siis miks seda viga juba ükskord ometi ära ei parandata?


See teavitus on seal üleval olnud ligikaudu viimased pool aastat ning me oleme sellest ka teadlikud. Tegemist on probleemiga, mis vajas suuremat arendust ning see probleem peaks lahenema järgmise IT arendusega, mis toimub paari nädala jooksul. Kui probleem on paari nädala pärast lahendatud, siis kaob lehelt ka vastav teavitus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 11:18:49 vasta tsitaadiga

nax kirjutas:
Kohalik valgamaa postkontor suleti, avati kaugemal raamatukogus postivahetuspunkt. Et pakki kätte saada pean nüüd maha sõitma ca 30 km, lisaks on postivahetuspunk avatud kella 13-14ni. Vabanen töölt alles õhtul. Pakiautomaat jääb natukene lähemale ca 25km aga selle puhul pean veel OMNIVALE juurde maksma. Postiljon pakki koju tuua ei saa kuna tegemist hommikuse ajaga ja kedagi kodus pole. Aga käin tööl suuremas asulas (teine maakond, teine vald)seal postkontor täitsa olemas ja töökohast ca 300m kaugusel. Pakiautomaati seal pole
Millisel viisil ma saaksin oma pakid sinna suunata, et ma ei peaks juurde maksma? Ja mis selleks tegema peab?

Ja tahaks kritiseerida: Kust otsast postkontorite sulgemine pakkide kättesaamise lihtsamaks tegi?!(sellele küsimusele ei pea vastama)


Ühekordne ümbersuunamine on kliendile tasuta, kuna protsess ühekordseks ümbersuunamiseks lihtsam. Selleks peab klient meile teada andma konkreetse paki numbri ja meie saame selle kohe ümber vormistada.

6-kuulise ümbersuunamise puhul, aga esitab klient meile avalduse, mida peavad meie postkontorid, kandekeskused jälgima käsitsi ning avaldus ei ole seotud konkreetse pakinumbriga, mis teeb ümbersuunamise protsessi keerukamaks ning võtab rohkem aega.

Ka automaatse ümbersuunamise probleem leiab lahenduse tõenäoliselt lahenduse järgmisel aastal aset leidva Omniva laiemaulatusliku IT-platvormide uuendusega. Seejärel saab klient juba ise määrata, millisest posktontorist või pakiautomaadist ta oma saadetisi kätte tahab saada.

Konstruktiivne kriitika on alati teretulnud. Kuna enamik maapiirkondade postkontoreid on avatud vaid mõnel päeval nädalas mõned tunnid päevas, siis on paljudel inimestel kellaaegadest lähtuvalt postkontori külastamine väga keeruliseks kujunenud. Kui postiteenused liiguvad aga näiteks kohalikku külapoodi, mis on tihtipeale märksa kauem avatud, siis saavad ka näiteks päeval töötavad inimesed oma pakid kätte. Tahes-tahtmata leidub ka selliseid postipunkte, kus teenused pole väga paindlikel kellaaegadel kättesaadavad, kuid sellegipoolest on postkontoriga võrreldes kättesaadavus siiski paranenud. Tegeleme ka pidevalt sobivate partnerite otsimisega, et postiteenused oleks kõigis piirkondades klientidele kättesaadavad. Kõik ettepanekud ning pretensioonid postipunktide lahtiolekuaegade või muude probleemide osas palun samuti edastada Omniva klienditeeninduskeskusele.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 11:27:42 Re: Interneti kaudu tellitud postisaadetiste osakaalu suurenemine 2017 vasta tsitaadiga

GTC kirjutas:
Tere

Kas prognoosite ka 2017 aastaks intereneti e-kaubanduse kaudu tellitud postisaadetiste järsku ja jällegi ootamatut kasvu, millele viidates on hea põhjendada pikkasid kättetoimatamisaegasid.

Kui kirjutada info/at/omniva üldmailile kiire probellemiga siis vastus saabub tavaliselt 3-5 päeva jooksul reaalselt kui probleem on juba üldjuhul lahenduse leidnud. UPS, DHL , DPD suudavad koheselt vastata samal päeaal ja probleemid saavad lihtsamini lahenduse. Kuidas Teie firma suudab ja mis põhjusel nii kau viivitada?


E-kaubanduse kasv kahtlemata jätkub ka 2017. aastal. Globaalselt on küll veidi märgata e-kaubanduse ülikiire kasvu pidurdumist, kuid Eestis, eriti piiriülese e-ostlemise osas, saadetiste mahud pigem kasvavad pigem samas tempos. Möödunud jõulude mahtudega tulime tänu lisatööjõule kenasti toime ning kõik kliendid, kes oma pakid aegsasti ära tellisid, said need ka enne jõule kätte. Anname endast parima, et tarneajad jääksid ka tulevikus kliendi jaoks võimalikult lühikeseks.

Meie klienditeeninduskeskus annab kindlasti endast parima, et kliendi probleem võimalikult kiirelt lahenduse leiaks ning suur osa pöördumistest lahendatakse isegi sama päeva jooksul.

Iganädalaselt saabub klientide küsimustega meile ligikaudu 2000 e-maili, mis sisuliselt saab jagada kolme kategooriasse:

1. Infopäringud, kus klient soovib teavet võimaluste, tingimuste, pakiautomaatide või postkontorite asukohtade vms. kohta. Antud e-kirjad moodustavad kõikidest pöördumistest ligikaudu 30% ja saavad vastuse üldjuhul tööpäeva vältel. Mugavaim viis taolistele küsimustele vastus leida on meie kodulehel https://www.omniva.ee

2. Saadetiste otsingud on suurima mahuga, moodustades kõikidest kirjadest 50%. Siin võib vastuste saamise aeg olla väga erinev. Suurem osa saadetiste otsimise pöördumistest saavad vastuse sama tööpäeva jooksul. Kui kohene asukoha tuvastamine ei õnnestu, sõltub vastuse saamise kiirus juba mitmetest asjaoludest, näiteks kas tegemist on riigisisese või rahvusvahelise teenusega. Kui riigisiseste saadetiste kohta saame üldjuhul anda kliendile vastuse 2 tööpäeva vältel, teostades eelnevalt päringuid infosüsteemidesse või erinevatesse osakondadesse, siis rahvusvaheliste saadetiste otsingud võivad väldata nädalaid. Viimasel juhul tuleb suhelda mitmete asjaga seotud osapooltega (lennujaamad, rahvusvahelised logistikafirmad ning postiettevõtted), kellelt vastuse saamine võib väldata kuid. Kui on selge, et lõpliku informatsiooni leidmine viibib, saadame kliendile vastavasisulise teate. Oma saadetise teekonna jälgimiseks on kliendi jaoks mugavaim viis meie kodulehel https://www.omniva.ee/abi/jalgimine või rahvusvaheliste saadetiste korral http://globaltracktrace.ptc.post/gtt.web/. AliExpressist tellitud saadetiste teekonda on võimalik jälgida http://worktrace.com/indexV1.jsp

3. Pretensioonid, kus kliendi saadetis on kahjustatud, pole kohale jõudnud, puuduv perioodika- ajalehed, ajakirjad jne. Sellised pöördumised moodustava 17% kõikidest pöördumistest, ning saavad vastuse hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

Et, kadunud saadetiste leidmine sujuks ladusamalt, on oluline lisada selle kohta võimalikult palju informatsiooni. Saadetise kood, saatja ja saaja andmed, paki sisu ja välimuse kirjeldus. Igasugune lisateave võib näiteks transpordi käigus kahjustada saanud saadetist tuvastada.

Järjepidevalt panustame e-kirjadele kiiremini vastamise võimekusse , hetkel on keskmise vastamiskiiruse 2 tööpäeva . Lihtsaim ning kiireim viis vastuste leidmiseks kliendi jaoks on meie koduleht. Meie kliendid teostavad infootsinguid ligi 40 000 korral nädalas ja saadetise infopäringuid üle 50 000 korra nädalas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 11:33:17 vasta tsitaadiga

oliver989 kirjutas:
Miks maksab pakkide ümbersuunamine minule lähimasse postkontorisse 6 EUR (6 kuud), aga kui ma teavituse saabudes helistan ja lasen paki ümber suunata, siis see on tasuta?
Kas on otstarbekas raisata minu aega ja oma töötajate aega selle peale? Pakid võiksid ju kohe automaatselt liikuda sinna postkontorisse kuhu soovitud.


Ühekordne ümbersuunamine on tasuta, kuna protsess ühekordseks ümbersuunamiseks on märkmisväärselt lihtsam. Klient annab teada konkreetse paki numbri, misjärel saame selle kohe ümber vormistada.

6-kuulise ümbersuunamise puhul aga esitab klient meile avalduse, mida peavad meie postkontorid, kandekeskused jälgima käsitsi ning avaldus ei ole seotud konkreetse pakinumbriga, mis teeb ümbersuunamise protsessi keerukamaks ning võtab rohkem aega.

Automaatse ümbersuunamise probleem leiab lahenduse tõenäoliselt järgmisel aastal aset leidva Omniva laiemaulatusliku IT-platvormide uuendusega. Seejärel saab klient juba ise määrata, millisest posktontorist või pakiautomaadist ta oma saadetisi kätte tahab saada ning süsteem jälgib kliendi antud juhiseid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 11:44:48 vasta tsitaadiga

Laizk kirjutas:
millal pakiautomaatide töökiirus (võrreldes nt 2014 aastaga) taastatakse või veelparem suurendatakse/muudetakse kiiremaks?!?

praegu (viimase 4-6kuu jooksul) on pidevalt situatsioon, et "vajutad ekraanile ning ei juhtu midagi" ning jõuab närviliselt mitukorda veel vajutada (mõeldes, et äkki ei fikseerinud puudutust) ennem kui midagi juhtub - olen ka oodanud ning seda 5 sekundit JA VEEL kauemgi ennem kui miskit reageerib - see pole normaalne ... paar aastat tagasi oli ikka iga jätka/edasi nupuvajutus hetkeline.

omniva peaks need jamad ära parandama ennem kui üldse siin laiendab ennast v avab kolmandatele osapooltele (partneritele), sest tundub, et praegu on juba süsteemi töökiirus suure icon_question.gif all!!


Oleme sellest problemist teadlik ning töötame pidevalt selle nimel, et pakiautomaadi kasutamine oleks kliendi jaoks kiirem ja mugavam. Selliste juhtumite puhul (kui automaat on väga aeglane) tuleks meile kindlasti teada saadetise number, millele tookord järgi läksite või siis konkreetse pakiautomaadi asukoht ning aeg, millal pakiautomaadi juures toimetasite. Selle abil saame tagantjärele jälgida kõike pakiautomaadiga toimuvat - mis toiminguid klient tegi, mida näitas pakiautomaadi ekraan ning tõenäoliselt ka seda, mis tingis pakiautomaadi aegluse. Kui jõuame seeläbi probleemile jälile, siis saame mure edastada arendajale, kes vea parandab.

Kindlasti ei ole selline aeglus pakiautomaadi puhul normaalne.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ONLINE-intervjuu Omnivaga 5. mail - intervjuu on lõppenud mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.