Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Tesla esitles uut elektriautot Model 3, hind algab 32 000 eurost märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 01.04.2016 16:19:49 vasta tsitaadiga

reneek kirjutas:
marcor1 kirjutas:


Mazda 3: 1,5L 101hj, Bensiin, Manuaal, 14 990,00 €
Või miks peaks keegi selle ülejäänud 15 000 kinni maksma? Autotööstuses on väga karm konkurents, paljud maadlevad miinustega. Miks arvatakse, et Tesla suudab poole raha eest auto teha? Ehk 30k eest saadki tõenäoliselt "elektrilise Mazda kolme". Selle ostmiseks peab ilmselt väga roheline olema (kuid samas oskama mööda vaadata faktist, et elekter tuleb eestis, enamuses põlevkivist).
Ma pole "premium" autode sihtgrupp kuid Tartus on vist 1-2 Tesla S-i vs. igasugu "saksa kolmiku", üle 70k€ sõidukid. Ju siis pole autot piisavalt?



oeh
1. võrrelda mazda 3 Tesla model3 ga?
2. AUto kogukulu on ka oluline: mazda 3 5aastat: 15k + kütus 30k Tesla 32k + elekter 5k, arvutame nüüd ka 7a peale? icon_smile.gif
3. Mazda õli vahetused jne koguaeg jälgi, et õli oleks jahutusvedelikku oleks - sisepõlemismootor on tegelikult stabiliseeritud paomm, mille tempeatuusi kontrollitakse et blokikaas kõveraks ei läheks. sisepõlemismootor töötab plahvatustega - kasutegur 27%
- Teslal ... icon_smile.gif harjadeta eletrimootirid kestavad sadu aastaid - laagrid vaja vast vahetada millagil?! kasutegur üle 95%
Aku ka ilmselt10 ..12 takka vaja uus, 10a takka saab kabariitidelt samasuure akuga sõita vast 4x ..5x kaugemale.
4. järelaksumus 5a pärast - mazda 1500..2000€ Teslal on praegujärelturu hinnad sama suured kui uuel autol.
5a takka ei taha sinu vana Mazdat mitte keegi, juba praegu on suurte pensiiniõgijate hinnad nii väikesed.


1. võtame autot sõiduvahendina - mugavus, juhitavus, teetunnetus - täna ei saa seda praktiliselt hinnata.
2. Enda läbisõit on 20 000 aastas - sel juhul kulub näiteks 7/sajale juures (20 000/100*7)~7000 € 5 aasta peale.
3. ei oska kommenteerida - "pidev" mootorihooldus kõlab nagu vana moskvitši temaatika. Uue auto ostja käib paar korda aastas, esinduses korralisel hooldusel.
4. hetkel on 4 viieaastast Mazda 3 pakkumises, vahemikus 7390-9750..
5. ei oska kommenteerida - hetkel eesti registris 8 icon_question.gif Teslat. Samal ajal igasugu kallima otsa x5, x6, q7, escalade masinaid pea 300; Et siis nagu bensiiniõgijate vastu pole kellelgi eriti midagi.

oeh.

Mina võtaksi Teslat kui elektriautot. Arenemisjärgus tehnoloogia, mis täna pole veel hinnalt konkurentsivõimeline. Kogu hype on lihtsalt reklaam, mis on tänapäevases turumajanduses loomulik.
Lisaks on arenenud maailmas energiakriis nagunii. Kogu autopargi bensult mahavõtmine, pole kuidagi mõeldav.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2016 16:33:01 vasta tsitaadiga

Model S on hinnalt väga konkurentsivõimeline, Audi 8 seeria, Porsche Panamera, BMW 7'ga võrreldes. Sarnase varustuse/dünaamikaga on nad kõik samas hinnas. Model S'i ainus miinus on väga piiratud kättesaadavus. Hoolduseid tal ei olegi, rehvivahetused saab suvalises kohas ära teha. Kui midagi katki läheb siis "ranger" lennutatakse kohale.

Kui Tesla suudab Model 3'e 500k ühikut aastas toota siis Audi 4/BMW 3'ndal seerial väga karm konkurent. Alates 35k'st need autod enamvähem söödava varustusega hakkavad ja lähevad RS/M puhul 60+k peale. Tesla 3 katab täpselt sama vahe hetkeandmetel, ka dünaamikas.

Mulle küll meeldib Audi RS4 kuid kui ma saaks valida tema ja Model 3 P80D vahel siis valiks elektriauto.
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 270
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 01.04.2016 17:37:30 vasta tsitaadiga

Sõber ostis umbes aasta tagasi uue Mazda 6 salongist. Nüüd sai aru, et järgmiseks autoks tuleb osta korralik kasutatud luksklassi pilli sama raha eest. Saab palju rohkem ja paljust ilma ei jää. Tesla sõidab ise ja muud kaasaegsed trikid...
Kui mul oleks valida RS6 või Model S, siis ilmselt võtaks esimese. Model S'ga olen ka sõitnud, aga tunnetus on liiga lineaarne ja sujuv. RS6 tunnetus on lahedam. Teistmoodi emotsioon. Maitse asi. Aga jäävad mõlemad minu jaoks kalliks. Praegu käib 6sek sajani 5 aastat vana auto ka.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hans
Nii ränk on olla.

liitunud: 17.09.2004




sõnum 01.04.2016 17:51:27 vasta tsitaadiga

3 seeria / A4 hind algab umbes kuskilt 35k-st, kui baasvarustus on söödav siis küll jah.
_________________
------
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 01.04.2016 18:00:00 vasta tsitaadiga

hans kirjutas:
3 seeria / A4 hind algab umbes kuskilt 35k-st, kui baasvarustus on söödav siis küll jah.
Selles asi ongi, et kui mõtled juba Teslale, siis ei ole Audi ja BMW baasvarustus piisav. Peab olema võimas mootor ja palju lisasid. 6 sek ja alla on juba hea.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hans
Nii ränk on olla.

liitunud: 17.09.2004




sõnum 01.04.2016 18:01:36 vasta tsitaadiga

Tesla baasvarustuse teeb heaks 17 tolline ipad? icon_redface.gif
_________________
------
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 01.04.2016 18:49:36 vasta tsitaadiga

hans kirjutas:
Tesla baasvarustuse teeb heaks 17 tolline ipad? icon_redface.gif
Seal on autopiloodid ja muu nutikus ju olemas. Audil see kõik maksab. Eks ma kunagi vaatan, mis Teslal peal on. Praegu pole aega väga. Aga siiski usun, et lisasid rohkem. Lisaks parem kiirendus. Ei taha enam 10 sekundi autot.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hans
Nii ränk on olla.

liitunud: 17.09.2004




sõnum 01.04.2016 19:14:10 vasta tsitaadiga

Autopiloot on ju sisuliselt radarida püsikas + lane assist, fancyma sõnaga.
_________________
------
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 01.04.2016 19:24:28 vasta tsitaadiga

raxz kirjutas:
Sõber ostis umbes aasta tagasi uue Mazda 6 salongist.


Aasta tagasi polnud uus Mazda 6 veel valmis. Nüüd on facelift väljas. Käisin proovisõitu tegemas, ostaks küll kui raha oleks.
Ainult kiirendus on kehvapoolne (2.0 bens automaat)
Kommentaarid: 865 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 653
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 01.04.2016 19:27:38 vasta tsitaadiga

Kogu see elektriautode mull püsib vaid toetusskeemidel. Energeetiliselt nii ebaefektiivne lahendus muidu läbi lüüa ei suudaks.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 01.04.2016 19:47:38 vasta tsitaadiga

hans kirjutas:
Autopiloot on ju sisuliselt radarida püsikas + lane assist, fancyma sõnaga.
Mul adaptiivne püsikas ja lane assist ei sõida ikka üldse ise. 2 radarit ja andurid ümberringi, aga pidevalt peab ise roolima. Alla 70kmh ei taha üldse hästi toimida. Maanteel natuke juba lubab. Aga roolima peab ikka päris palju.

von Wu kirjutas:
raxz kirjutas:
Sõber ostis umbes aasta tagasi uue Mazda 6 salongist.


Aasta tagasi polnud uus Mazda 6 veel valmis. Nüüd on facelift väljas. Käisin proovisõitu tegemas, ostaks küll kui raha oleks.
Ainult kiirendus on kehvapoolne (2.0 bens automaat)
No nii uus kui olla sai. See mudel oli siis jah juba mitu aastat väljas olnud, eks. Mis see facelift paremaks muutis võrreldes eelmise mudeliga, et kohe ostma kutsub?
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 01.04.2016 19:50:47 vasta tsitaadiga

Kus te korteris elades oma Teslat laadimas käite?
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 05.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2016 19:52:19 vasta tsitaadiga

marcor1 kirjutas:

5. ei oska kommenteerida - hetkel eesti registris 8 icon_question.gif Teslat. Samal ajal igasugu kallima otsa x5, x6, q7, escalade masinaid pea 300; Et siis nagu bensiiniõgijate vastu pole kellelgi eriti midagi.


Mh? Eelmise aasta jaanuariks oli Tesla Model S-i Eestisse tarnitud ligi 40. Usutavasti võiks praegu number märksa kõrgem olla.
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 01.04.2016 19:53:46 vasta tsitaadiga

Sults kirjutas:
Kogu see elektriautode mull püsib vaid toetusskeemidel. Energeetiliselt nii ebaefektiivne lahendus muidu läbi lüüa ei suudaks.

Mida sa täpsemalt selle all mõtled. Elektriauto jaoks elektri tootmine on kallim kui bensiini tootmine?
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 01.04.2016 20:04:59 vasta tsitaadiga

oliver. kirjutas:
marcor1 kirjutas:

5. ei oska kommenteerida - hetkel eesti registris 8 icon_question.gif Teslat. Samal ajal igasugu kallima otsa x5, x6, q7, escalade masinaid pea 300; Et siis nagu bensiiniõgijate vastu pole kellelgi eriti midagi.


Mh? Eelmise aasta jaanuariks oli Tesla Model S-i Eestisse tarnitud ligi 40. Usutavasti võiks praegu number märksa kõrgem olla.


Jep minu viga - mnt. on exceli tabel on liigitatud erinevate mudeli tüüpide järgi. Teslasid on 45

... Samas bensuõgardeid ~5 500 kanti, mis teeb suhtarvu veel kordades suuremaks.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 01.04.2016 20:05:43 vasta tsitaadiga

degreal kirjutas:
Sults kirjutas:
Kogu see elektriautode mull püsib vaid toetusskeemidel. Energeetiliselt nii ebaefektiivne lahendus muidu läbi lüüa ei suudaks.

Mida sa täpsemalt selle all mõtled. Elektriauto jaoks elektri tootmine on kallim kui bensiini tootmine?

Pean silmas seda, et elektriauto elutsükkel on oluliselt energia- ja ainemahukam ning saastavam kui tavasõiduauto puhul.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 05.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2016 20:09:00 vasta tsitaadiga

marcor1 kirjutas:
oliver. kirjutas:
marcor1 kirjutas:

5. ei oska kommenteerida - hetkel eesti registris 8 icon_question.gif Teslat. Samal ajal igasugu kallima otsa x5, x6, q7, escalade masinaid pea 300; Et siis nagu bensiiniõgijate vastu pole kellelgi eriti midagi.


Mh? Eelmise aasta jaanuariks oli Tesla Model S-i Eestisse tarnitud ligi 40. Usutavasti võiks praegu number märksa kõrgem olla.


Jep minu viga - mnt. on exceli tabel on liigitatud erinevate mudeli tüüpide järgi. Teslasid on 45

... Samas bensuõgardeid ~5 500 kanti, mis teeb suhtarvu veel kordades suuremaks.


No see on veel hullem võrdlus kui IOS (ühe tootja telefonid) vs Android (loendamatu arv tootjaid)
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 01.04.2016 20:09:36 vasta tsitaadiga

Sults kirjutas:
degreal kirjutas:
Sults kirjutas:
Kogu see elektriautode mull püsib vaid toetusskeemidel. Energeetiliselt nii ebaefektiivne lahendus muidu läbi lüüa ei suudaks.

Mida sa täpsemalt selle all mõtled. Elektriauto jaoks elektri tootmine on kallim kui bensiini tootmine?

Pean silmas seda, et elektriauto elutsükkel on oluliselt energia- ja ainemahukam ning saastavam kui tavasõiduauto puhul.
Elektrimootori ja akude tootmine? On sul numbreid või niisama arvad?
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 01.04.2016 20:15:01 vasta tsitaadiga

raxz kirjutas:
Sults kirjutas:
Pean silmas seda, et elektriauto elutsükkel on oluliselt energia- ja ainemahukam ning saastavam kui tavasõiduauto puhul.
Elektrimootori ja akude tootmine? On sul numbreid või niisama arvad?

Eks hinnanumbrid ja muud kulud ja dotatsioonid ole laias laastus ju teada, nende baasil oma hinnangu tegingi. Hinnang on loomulikult mitte väga täpne.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 01.04.2016 20:17:14 vasta tsitaadiga

Sults kirjutas:
raxz kirjutas:
Sults kirjutas:
Pean silmas seda, et elektriauto elutsükkel on oluliselt energia- ja ainemahukam ning saastavam kui tavasõiduauto puhul.
Elektrimootori ja akude tootmine? On sul numbreid või niisama arvad?

Eks hinnanumbrid ja muud kulud ja dotatsioonid ole laias laastus ju teada, nende baasil oma hinnangu tegingi. Hinnang on loomulikult mitte väga täpne.
Ühesõnaga BS.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inca
HV Guru
inca

liitunud: 02.06.2003




sõnum 01.04.2016 20:20:14 vasta tsitaadiga

Ma ei tea, paljud tõmbavad siin paralleele saksa kolmikuga. Kas keegi, kes on Teslaga sõitnud, nõustub et Tesla on seest pigem jaapani/usa moodi, kui saksa premiumi moodi. Vähemalt see "plank" versioon. Minu meelest oli suht plastmassihais. Tõmme, elektroonika ja välisdisain on jah vägev.
_________________
KASS
Kommentaarid: 165 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 154
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 01.04.2016 20:28:26 vasta tsitaadiga

raxz kirjutas:
Sults kirjutas:
raxz kirjutas:
Sults kirjutas:
Pean silmas seda, et elektriauto elutsükkel on oluliselt energia- ja ainemahukam ning saastavam kui tavasõiduauto puhul.
Elektrimootori ja akude tootmine? On sul numbreid või niisama arvad?

Eks hinnanumbrid ja muud kulud ja dotatsioonid ole laias laastus ju teada, nende baasil oma hinnangu tegingi. Hinnang on loomulikult mitte väga täpne.
Ühesõnaga BS.

Kui sa arvad, et uudises toodud hinnanumber on BS!
Reeglina kajastab hinnanumber üsna hästi tootmiseks kulutatud energia ja aine hulka. Vaid luksuskaupade puhul võib imagohype moodustada suurema osa kauba maksumusest. Aga kui see oleks nii ka Tesla puhul, siis poleks neid ju vaja doteerida. Ja firma oleks räiges kasumis.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 01.04.2016 20:29:20 vasta tsitaadiga

Sults kirjutas:
raxz kirjutas:
Sults kirjutas:
raxz kirjutas:
Sults kirjutas:
Pean silmas seda, et elektriauto elutsükkel on oluliselt energia- ja ainemahukam ning saastavam kui tavasõiduauto puhul.
Elektrimootori ja akude tootmine? On sul numbreid või niisama arvad?

Eks hinnanumbrid ja muud kulud ja dotatsioonid ole laias laastus ju teada, nende baasil oma hinnangu tegingi. Hinnang on loomulikult mitte väga täpne.
Ühesõnaga BS.

Kui sa arvad, et uudises toodud hinnanumber on BS!
Hind on okei. Sinu subjektiivne arvamus, mida sa pead kõigile teada-tuntud teadmiseks olevat, on BS. Sul ei ole absoluutselt aimu, kui palju energiat ja "ainet" kulub elektri- vs sisepõlemismootoriga auto tootmiseks ja käitamiseks. Elektriautol on palju vähem detaile ja kulumist. Kere on enam-vähem sama. Metallist ja/või plastikust korpus raami peal. Mõned elektrimootorid ja natuke elektroonikat. Ja aku. Kõik. Mine vaata sisepõlemismootoriga auto kapoti alla ja püüa ette kujutada, kuidas kõiki neid detaile toodetakse, kui lihtne on neid kokku panna, kui tihti saab seal midagi katki minna jne. Lisaks põletatud kütus, eks. Mootori ülimadal kasutegur võrreldes elektrimootoriga jne.
Millegi hind ei näita tema loodusliku jalajälje suurust.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 01.04.2016 20:30:16 vasta tsitaadiga

inca kirjutas:
Ma ei tea, paljud tõmbavad siin paralleele saksa kolmikuga. Kas keegi, kes on Teslaga sõitnud, nõustub et Tesla on seest pigem jaapani/usa moodi, kui saksa premiumi moodi. Vähemalt see "plank" versioon. Minu meelest oli suht plastmassihais. Tõmme, elektroonika ja välisdisain on jah vägev.


thumbs_up.gif

Max Powers kirjutas:
Kus te korteris elades oma Teslat laadimas käite?

Laadimispunktis? Peab oma laadija olema? Samahästi peaks siis igal korteris elaval fossiilset kütust tarbiva auto omanikul oma tankla olema..
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 01.04.2016 20:38:03 vasta tsitaadiga

raxz kirjutas:
Sults kirjutas:
raxz kirjutas:
Sults kirjutas:
raxz kirjutas:
Sults kirjutas:
Pean silmas seda, et elektriauto elutsükkel on oluliselt energia- ja ainemahukam ning saastavam kui tavasõiduauto puhul.
Elektrimootori ja akude tootmine? On sul numbreid või niisama arvad?

Eks hinnanumbrid ja muud kulud ja dotatsioonid ole laias laastus ju teada, nende baasil oma hinnangu tegingi. Hinnang on loomulikult mitte väga täpne.
Ühesõnaga BS.

Kui sa arvad, et uudises toodud hinnanumber on BS!
Hind on okei. Sinu subjektiivne arvamus, mida sa pead kõigile teada-tuntud teadmiseks olevat, on BS. Sul ei ole absoluutselt aimu, kui palju energiat ja "ainet" kulub elektri- vs sisepõlemismootoriga auto tootmiseks ja käitamiseks. Elektriautol on palju vähem detaile ja kulumist. Kere on enam-vähem sama. Metallist ja/või plastikust korpus raami peal. Mõned elektrimootorid ja natuke elektroonikat. Ja aku. Kõik. Mine vaata sisepõlemismootoriga auto kapoti alla ja püüa ette kujutada, kuidas kõiki neid detaile toodetakse, kui lihtne on neid kokku panna, kui tihti saab seal midagi katki minna jne. Lisaks põletatud kütus, eks. Mootori ülimadal kasutegur võrreldes elektrimootoriga jne.
Millegi hind ei näita tema loodusliku jalajälje suurust.

Ära soga!
Ma ei ole väitnud siin midagi KÕIGILE teada-tuntud teadmiseks olevaks.
Kui elektriautol juppe pole ja nende olematute juppide valmistamiseks energiat ei kulutata, siis miks nii kõrge hind?
Elektriauto kasutegur on oluliselt madalam kui tavaautol. Fakt! See on testitud Ruhnu saare elektriauto peal. Kasutegurit tuleb hinnata ikka terve ahela lõikes, mitte üksnes viimast etappi.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Tesla esitles uut elektriautot Model 3, hind algab 32 000 eurost mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.