Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  KLICK märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
reneSharp
HV kasutaja
reneSharp

liitunud: 13.11.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2014 17:50:02 vasta tsitaadiga

Ebameeldiv kogemus klickiga, ostsin Xperia Z1, nädal aega hiljem riivas silma asjaolu et sony logo pole ekraani peal.
Klick võttis asja garantiisse, pakuti välja display vahetus 180 euri ja tehti "profülaktiline" tarkvara uuendus, kuigi mul oli juba viimane androidi versioon sinna peale pandud ja sellega asi piirdus.
Mitte ühtegi kommentaari miks see telefon mulle sellisena müüdi/või lahendust probleemile.
Saatsin kokku vist 4 emaili , esimesele vastati : too garantiise, järnevat 3-e emaili saatis ignoreerimiselaine .
Peale kuu aega garantiis veetmist küsisin telefoni tagasi nii nagu ta oli.

Xperia mudelitega on selline lugu et kui telefonil tehasekile ekraanil peal pole siis pole ka ekraanil enam garantiid, nii et võta näpust.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
krist2an
HV veteran
krist2an

liitunud: 24.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.11.2014 13:04:27 vasta tsitaadiga

Läksin Klicki omale üht Trusti gamepad'i ostma ning võtsin kohe esimese karbi kätte, mis riiulil oli. Õnneks taipasin vaadata, ega karpi lahti võetud pole, sest just nii oligi tehtud: karbil olevad kinnituskleepsud olid tavalise läbipaistva teibiga odavalt üle tõmmatud. Võtsin siis riiulilt järgmise karbi ning sellel eelnimetatud probleemi ei esinenud. Läksin siis rõõmsalt koju ning karpi lahti tehes esines ikka väike üllatus: laadimiskaabel oli täiesti suvaliselt kokku keritud ning igasugused garantii jms flaierid suvaliselt karpi visatud. Seega jah... sain ikkagi vist juba kergelt kasutatud toote icon_evil.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UnknowFunk
Kreisi kasutaja
UnknowFunk

liitunud: 06.09.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 13.11.2014 14:36:34 vasta tsitaadiga

No kui sa juba Trusti ostma läksid, siis sul ei saanudki väga kõrged lootused olla. icon_rolleyes.gif Enivei kuna kaupluses on võimalus tutvuda tootega, siis ilmselt oli klientidele näidatud neid asju ja üldjuhul kasutatud neid ikkagi pole. Ka sinul on võimalus küsida enamus toote kohta, ning saad veenduda kas toode on täiesti kinnine või on "kergelt vaadatud". beer_yum.gif
_________________
Mida hiljem saabub kiirabi, seda täpsem on diagnoos.

M: CPU i5-7600 + i3-9100F
M: ASRock B250M-HDV Emaplaat
M: BitFenix Nova korpus
M: BeQuiet! 400W PURE POWER 10 Toiteplokk
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.11.2014 14:46:59 vasta tsitaadiga

Nokk kinni, saba lahti. Klient tahab enne ostmist kaupa näha, aga osta tahab avamata karbis kaupa icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.11.2014 15:03:22 vasta tsitaadiga

UnknowFunk kirjutas:
No kui sa juba Trusti ostma läksid, siis sul ei saanudki väga kõrged lootused olla. icon_rolleyes.gif Enivei kuna kaupluses on võimalus tutvuda tootega, siis ilmselt oli klientidele näidatud neid asju ja üldjuhul kasutatud neid ikkagi pole. Ka sinul on võimalus küsida enamus toote kohta, ning saad veenduda kas toode on täiesti kinnine või on "kergelt vaadatud". beer_yum.gif


Just nii see on! Sellist asja ei lubata, et töötaja kasutaks toodet oma tarbeks ja pärast müüb uuepähe maha.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewil-apple
HV kasutaja
ewil-apple

liitunud: 16.07.2011




sõnum 14.11.2014 13:01:16 vasta tsitaadiga

Teatuid brände võib kohapeal ümber vahetada, seega pole ime, kui mõni Trusti toode on närune ja kasutatud ja ümbervahetatud. Üldiselt võib üleüldse hoiduda odavamatest Trusti ja Defenderi toodetest. Kui te endale midagi ostate, siis te tahate, et see püsiks kaua. Tehke sellest lausest oma järeldus.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2014 19:38:07 vasta tsitaadiga

Kas mingite suuremate asjade puhul nagu näiteks telekas on võimalus kuidagi ise kontrollida, kas on pakend avatud või mitte? Kas nendel karpidel mingeid turvateipe vmt kasutatakse?
_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Driftmoon
Kreisi kasutaja
Driftmoon

liitunud: 22.09.2002




sõnum 14.11.2014 19:42:10 vasta tsitaadiga

Telekatel ei ole turvakleepse karbil.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 16.11.2014 23:18:55 vasta tsitaadiga

http://tarbija24.postimees.ee/2989367/klickist-soetatud-iphone-laks-rikki

tsitaat:
Klient ostis möödunud aasta kevadel Rocca Al Mare kaubanduskeskuse Klickist iPhone 5, mis poole aasta pärast rikki läks. Tarbijakaebuste komisjon otsustas, et pood peab kliendile mobiiltelefoni eest raha tagasi maksma.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mxr
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2005




sõnum 19.11.2014 00:23:21 vasta tsitaadiga

Kas mitte akude garantii aeg pole 6 kuud ? Telefonidel kaasaarvatud siis.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 16.12.2014 01:31:24 vasta tsitaadiga

Kas mul ainsal pärast südaööd Klicki veebileht (endiselt) ei avane?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 16.12.2014 01:33:42 vasta tsitaadiga

Meid on siis kaks. Südaöö ajal veel toimis, surfasin, kuna HV oli järjekordselt oma database erroriga maas.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
solution
HV Guru
solution

liitunud: 21.06.2002




sõnum 29.12.2014 22:41:43 vasta tsitaadiga

Sooritasin pühapäeval esimese ostu Klicki e-poest. Tarneajaks oli määratud 2 - 7 tööpäeva. Sain ka tellimuse kinnituse, kus antud kuupäevad kirjas olid.
Esmaspäeval tekkis veebilehele kiri: TÄHELEPANU! Seoses suure koormusega võib tellimuse tarneaeg olla pikem kui 7 tööpäeva. Vabandame.

Miks mina kui tarbija pean kannatama/ootama kauem oma tellimust kui firma ei suuda oma tööd organiseerida?
Samas oleksin ma varem (tellimust tehes) teadnud, et tarneaeg nii pikk oleks ost tehtud kohe poes.

Ehk kokkuvõttes on hetkel emotsioonid negatiivsed icon_evil.gif thumbs_down.gif
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
StarLight
HV veteran

liitunud: 09.06.2004




sõnum 30.12.2014 01:16:16 vasta tsitaadiga

keset pühi loodate saada tellitavat nänni kiirelt kätte....optimistid.
_________________
Make no mistake. Despite every good thing i've ever done... I'm still a bad person
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 30.12.2014 01:19:30 vasta tsitaadiga

solution kirjutas:
Sooritasin pühapäeval esimese ostu Klicki e-poest. Tarneajaks oli määratud 2 - 7 tööpäeva. Sain ka tellimuse kinnituse, kus antud kuupäevad kirjas olid.
Esmaspäeval tekkis veebilehele kiri: TÄHELEPANU! Seoses suure koormusega võib tellimuse tarneaeg olla pikem kui 7 tööpäeva. Vabandame.

Miks mina kui tarbija pean kannatama/ootama kauem oma tellimust kui firma ei suuda oma tööd organiseerida?
Samas oleksin ma varem (tellimust tehes) teadnud, et tarneaeg nii pikk oleks ost tehtud kohe poes.

Ehk kokkuvõttes on hetkel emotsioonid negatiivsed icon_evil.gif thumbs_down.gif


Selle kuu nali..pühade ajal loodad õigel ajal asju kätte saada? icon_smile.gif
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2014 09:55:34 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif icon_lol.gif

Lugesin eile ise ka seda jama aga ei viitsinud targutama kukkuda icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hirff
HV kasutaja
Hirff

liitunud: 26.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2014 11:14:07 vasta tsitaadiga

Kohe kindlasti on kliendil õigus. Asjale võib tegelikult läheneda väga sirgjooneliselt - kliendi ootuseid ei suudeta täita, järelikult kehv firma. Arvestades Eesti konkurentsitingimusi ja väikest turgu on ERITI oluline, et iga klient saaks teenindatud võimalikult hästi/kiiresti. Heal firmal ei saa olla vara tarneaja pikendamiseks pühade ettekäändel. Pood (juhtkond) peaks teadma ette, et pühade ajal on töökoormus suurem ning sellest lähtuvalt/vastavalt tellimustele ollakse ka suuremate jõududega tööl.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2014 11:18:12 vasta tsitaadiga

DjPaulyD kirjutas:
Kohe kindlasti on kliendil õigus. Asjale võib tegelikult läheneda väga sirgjooneliselt - kliendi ootuseid ei suudeta täita, järelikult kehv firma. Arvestades Eesti konkurentsitingimusi ja väikest turgu on ERITI oluline, et iga klient saaks teenindatud võimalikult hästi/kiiresti. Heal firmal ei saa olla vara tarneaja pikendamiseks pühade ettekäändel. Pood (juhtkond) peaks teadma ette, et pühade ajal on töökoormus suurem ning sellest lähtuvalt/vastavalt tellimustele ollakse ka suuremate jõududega tööl.


Sinu jutuga olen nõus, kui kaup on olemas mõnes Klicki esinduses ja seejärel ei suudeta tarnida kaupa 7 päeva jooksul.

Kui aga kaupa peab eraldi Baltikumi ladudest tellima kliendile, siis ei ole küll Klick kuidagimoodi süüdi, et tarned sealt ei liigu, see küll puhas bs.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hirff
HV kasutaja
Hirff

liitunud: 26.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2014 11:51:51 vasta tsitaadiga

kjmrc kirjutas:
DjPaulyD kirjutas:
Kohe kindlasti on kliendil õigus. Asjale võib tegelikult läheneda väga sirgjooneliselt - kliendi ootuseid ei suudeta täita, järelikult kehv firma. Arvestades Eesti konkurentsitingimusi ja väikest turgu on ERITI oluline, et iga klient saaks teenindatud võimalikult hästi/kiiresti. Heal firmal ei saa olla vara tarneaja pikendamiseks pühade ettekäändel. Pood (juhtkond) peaks teadma ette, et pühade ajal on töökoormus suurem ning sellest lähtuvalt/vastavalt tellimustele ollakse ka suuremate jõududega tööl.


Kui aga kaupa peab eraldi Baltikumi ladudest tellima kliendile, siis ei ole küll Klick kuidagimoodi süüdi, et tarned sealt ei liigu, see küll puhas bs.

Kui kohalikes ladudes pole kaupa, mida rahaks teha, siis kes selles süüdi on, klient? Ainuke "bs" on see, kui hakatakse otsima ettekäändeid stiilis "laod on tühjad", "kaup seisab Leedus", "tädi Maali auto jäi sohu kinni", jne. Mida ma öelda tahan - kui tahetakse olla väga edukas ettevõte ning olla turul parimad, siis kliendi juurde sellise jutuga minna ei tasu. Näitab taaskord suutmatust prognoosida tulevikku. Annan endale aru, et teoorias kõlab "klient tahab, ettevõte teeb" väga lihtsalt, kuid pühade ajal kauba lõppemine/ressursi vähesus on kuidagi õnnetu põhjus. On ju pühad ja sellele eelnev aeg suure raha teenimise võimalus.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2014 11:56:51 vasta tsitaadiga

Mida sa ajad?
Kas ettevõte peab absoluutselt kõik kauba, mis tal e-poes müügil on, endale esindusse tarnima enne pühasi, et äkki keegi tahab midagi osta?
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hirff
HV kasutaja
Hirff

liitunud: 26.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2014 11:58:54 vasta tsitaadiga

kjmrc kirjutas:
Mida sa ajad?
Kas ettevõte peab absoluutselt kõik kauba, mis tal e-poes müügil on, endale esindusse tarnima enne pühasi, et äkki keegi tahab midagi osta?

Mis ma ajan? Räägin teeninduskultuurist, ettekäänetest ja toimivast firmast. Vastus teisele küsimusele: kindlasti tuleks veenduda, et esinduses oleks nii palju kaupa kui võimalik ning varud täidetud icon_smile.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 30.12.2014 12:13:38 vasta tsitaadiga

DjPaulyD, sa ei räägi teeninduskultuurist vaid ostjate poolutoopilistest ootustest.
Ükski asjalik klient ei eelda pühade perioodil ülikiiret teenindust. Nii võttes oleks ainus variant asi kauplusest kohapealt osta.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 30.12.2014 18:58:05 vasta tsitaadiga

softis, tegelikult on ettevõttele väga hästi ette teada pingelisest turusituatsionist selliste pühade ajal. Seega on see tahtlik tegevus ettevõtte poolt mitte pakkuda kliendile sujuvat ja kiiret lahendust.
Mida ettevõte eelnevalt tegi, et ära hoida suurtest klentide hordidest tekkinud tööjõuressursi puudujääki? Õigemini, mida teadlikult tegemata jättis.

Ettevõttel on pohh sellest paarist kliendist, sest raha tuleb sisse niigi ojadena.

Kaupluses saab jah osta seda, mis kohal on olemas. E-poes peab olema aga väljas info võimaliku tarneaja kohta, mitte et osta ära ja siis ma vaatan edasi, millal sulle suvatsen kauba tarnida.

Samas, kas keegi teab veel ühtegi teist e-poodi, kus oleks üleval hoiatus: Tähelepanu! Seoses suure koormusega võib tellimuse tarneaeg olla pikem kui 7 tööpäeva. Vabandame.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
solution
HV Guru
solution

liitunud: 21.06.2002




sõnum 04.01.2015 03:47:54 vasta tsitaadiga

solution kirjutas:
Sooritasin pühapäeval esimese ostu Klicki e-poest. Tarneajaks oli määratud 2 - 7 tööpäeva. Sain ka tellimuse kinnituse, kus antud kuupäevad kirjas olid.
Esmaspäeval tekkis veebilehele kiri: TÄHELEPANU! Seoses suure koormusega võib tellimuse tarneaeg olla pikem kui 7 tööpäeva. Vabandame.

Miks mina kui tarbija pean kannatama/ootama kauem oma tellimust kui firma ei suuda oma tööd organiseerida?
Samas oleksin ma varem (tellimust tehes) teadnud, et tarneaeg nii pikk oleks ost tehtud kohe poes.

Ehk kokkuvõttes on hetkel emotsioonid negatiivsed icon_evil.gif thumbs_down.gif


Võtan sõnad tagasi, kaup oli kohal kolme päeva pärast thumbs_up.gif
Klienditeenindusest väideti muidugi, et enne aastavahetust ei saa.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 07.01.2015 01:39:23 vasta tsitaadiga

Ehh Talina inimesed ei viitsi isegit mette esidnusse/poodigi minna, mis kilomeeter kümmekond eemale jäävad, et asja kohe kätte saada...
Ma saaks aru, et kaugeltnurga mehed vinguvad pika tarneaja üle kevadel või suvel või sügisel või talevel ( ja mette pühade ajal, siis veel hullem, eriti veel kui lumerohke talv) ja siis ka kaupa ei tooda kodu kätte, vaid ligemasse postipunkti...
Siis vaata ise kut järge jõuad... kui ei jõua haka viiivist kah veel maksma...
Näiteks selle aasta jõulude aegu ootasin oma ostu Elionist 6 päeva. Üldse ei virise, sest oskasin arvestada et KÕIK on inimesed... ja firmades töötavad KA INIMESED, kes tahavad ennast ka inimestena tunda ja seapekki ning verivorsti pugida ja siis nädal aega seda seedida vaikselt...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  KLICK mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.