Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
reneSharp
HV kasutaja
liitunud: 13.11.2005
|
12.11.2014 17:50:02
|
|
|
Ebameeldiv kogemus klickiga, ostsin Xperia Z1, nädal aega hiljem riivas silma asjaolu et sony logo pole ekraani peal.
Klick võttis asja garantiisse, pakuti välja display vahetus 180 euri ja tehti "profülaktiline" tarkvara uuendus, kuigi mul oli juba viimane androidi versioon sinna peale pandud ja sellega asi piirdus.
Mitte ühtegi kommentaari miks see telefon mulle sellisena müüdi/või lahendust probleemile.
Saatsin kokku vist 4 emaili , esimesele vastati : too garantiise, järnevat 3-e emaili saatis ignoreerimiselaine .
Peale kuu aega garantiis veetmist küsisin telefoni tagasi nii nagu ta oli.
Xperia mudelitega on selline lugu et kui telefonil tehasekile ekraanil peal pole siis pole ka ekraanil enam garantiid, nii et võta näpust.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
krist2an
HV veteran
liitunud: 24.08.2008
|
13.11.2014 13:04:27
|
|
|
Läksin Klicki omale üht Trusti gamepad'i ostma ning võtsin kohe esimese karbi kätte, mis riiulil oli. Õnneks taipasin vaadata, ega karpi lahti võetud pole, sest just nii oligi tehtud: karbil olevad kinnituskleepsud olid tavalise läbipaistva teibiga odavalt üle tõmmatud. Võtsin siis riiulilt järgmise karbi ning sellel eelnimetatud probleemi ei esinenud. Läksin siis rõõmsalt koju ning karpi lahti tehes esines ikka väike üllatus: laadimiskaabel oli täiesti suvaliselt kokku keritud ning igasugused garantii jms flaierid suvaliselt karpi visatud. Seega jah... sain ikkagi vist juba kergelt kasutatud toote
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
UnknowFunk
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.09.2009
|
13.11.2014 14:36:34
|
|
|
No kui sa juba Trusti ostma läksid, siis sul ei saanudki väga kõrged lootused olla. Enivei kuna kaupluses on võimalus tutvuda tootega, siis ilmselt oli klientidele näidatud neid asju ja üldjuhul kasutatud neid ikkagi pole. Ka sinul on võimalus küsida enamus toote kohta, ning saad veenduda kas toode on täiesti kinnine või on "kergelt vaadatud".
_________________ Mida hiljem saabub kiirabi, seda täpsem on diagnoos.
M: CPU i5-7600 + i3-9100F
M: ASRock B250M-HDV Emaplaat
M: BitFenix Nova korpus
M: BeQuiet! 400W PURE POWER 10 Toiteplokk |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
13.11.2014 14:46:59
|
|
|
Nokk kinni, saba lahti. Klient tahab enne ostmist kaupa näha, aga osta tahab avamata karbis kaupa
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
13.11.2014 15:03:22
|
|
|
UnknowFunk kirjutas: |
No kui sa juba Trusti ostma läksid, siis sul ei saanudki väga kõrged lootused olla. Enivei kuna kaupluses on võimalus tutvuda tootega, siis ilmselt oli klientidele näidatud neid asju ja üldjuhul kasutatud neid ikkagi pole. Ka sinul on võimalus küsida enamus toote kohta, ning saad veenduda kas toode on täiesti kinnine või on "kergelt vaadatud". |
Just nii see on! Sellist asja ei lubata, et töötaja kasutaks toodet oma tarbeks ja pärast müüb uuepähe maha.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
ewil-apple
HV kasutaja
liitunud: 16.07.2011
|
14.11.2014 13:01:16
|
|
|
Teatuid brände võib kohapeal ümber vahetada, seega pole ime, kui mõni Trusti toode on närune ja kasutatud ja ümbervahetatud. Üldiselt võib üleüldse hoiduda odavamatest Trusti ja Defenderi toodetest. Kui te endale midagi ostate, siis te tahate, et see püsiks kaua. Tehke sellest lausest oma järeldus.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
Dijital
HV Guru
liitunud: 09.06.2003
|
14.11.2014 19:38:07
|
|
|
Kas mingite suuremate asjade puhul nagu näiteks telekas on võimalus kuidagi ise kontrollida, kas on pakend avatud või mitte? Kas nendel karpidel mingeid turvateipe vmt kasutatakse?
_________________
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Driftmoon
Kreisi kasutaja
liitunud: 22.09.2002
|
14.11.2014 19:42:10
|
|
|
Telekatel ei ole turvakleepse karbil.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
16.11.2014 23:18:55
|
|
|
http://tarbija24.postimees.ee/2989367/klickist-soetatud-iphone-laks-rikki
tsitaat: |
Klient ostis möödunud aasta kevadel Rocca Al Mare kaubanduskeskuse Klickist iPhone 5, mis poole aasta pärast rikki läks. Tarbijakaebuste komisjon otsustas, et pood peab kliendile mobiiltelefoni eest raha tagasi maksma. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
mxr
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2005
|
19.11.2014 00:23:21
|
|
|
Kas mitte akude garantii aeg pole 6 kuud ? Telefonidel kaasaarvatud siis.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
16.12.2014 01:31:24
|
|
|
Kas mul ainsal pärast südaööd Klicki veebileht (endiselt) ei avane?
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
16.12.2014 01:33:42
|
|
|
Meid on siis kaks. Südaöö ajal veel toimis, surfasin, kuna HV oli järjekordselt oma database erroriga maas.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
solution
HV Guru
liitunud: 21.06.2002
|
29.12.2014 22:41:43
|
|
|
Sooritasin pühapäeval esimese ostu Klicki e-poest. Tarneajaks oli määratud 2 - 7 tööpäeva. Sain ka tellimuse kinnituse, kus antud kuupäevad kirjas olid.
Esmaspäeval tekkis veebilehele kiri: TÄHELEPANU! Seoses suure koormusega võib tellimuse tarneaeg olla pikem kui 7 tööpäeva. Vabandame.
Miks mina kui tarbija pean kannatama/ootama kauem oma tellimust kui firma ei suuda oma tööd organiseerida?
Samas oleksin ma varem (tellimust tehes) teadnud, et tarneaeg nii pikk oleks ost tehtud kohe poes.
Ehk kokkuvõttes on hetkel emotsioonid negatiivsed
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
StarLight
HV veteran
liitunud: 09.06.2004
|
30.12.2014 01:16:16
|
|
|
keset pühi loodate saada tellitavat nänni kiirelt kätte....optimistid.
_________________ Make no mistake. Despite every good thing i've ever done... I'm still a bad person |
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramm
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2004
|
30.12.2014 01:19:30
|
|
|
solution kirjutas: |
Sooritasin pühapäeval esimese ostu Klicki e-poest. Tarneajaks oli määratud 2 - 7 tööpäeva. Sain ka tellimuse kinnituse, kus antud kuupäevad kirjas olid.
Esmaspäeval tekkis veebilehele kiri: TÄHELEPANU! Seoses suure koormusega võib tellimuse tarneaeg olla pikem kui 7 tööpäeva. Vabandame.
Miks mina kui tarbija pean kannatama/ootama kauem oma tellimust kui firma ei suuda oma tööd organiseerida?
Samas oleksin ma varem (tellimust tehes) teadnud, et tarneaeg nii pikk oleks ost tehtud kohe poes.
Ehk kokkuvõttes on hetkel emotsioonid negatiivsed |
Selle kuu nali..pühade ajal loodad õigel ajal asju kätte saada?
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
30.12.2014 09:55:34
|
|
|
Lugesin eile ise ka seda jama aga ei viitsinud targutama kukkuda
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Hirff
HV kasutaja
liitunud: 26.05.2011
|
30.12.2014 11:14:07
|
|
|
Kohe kindlasti on kliendil õigus. Asjale võib tegelikult läheneda väga sirgjooneliselt - kliendi ootuseid ei suudeta täita, järelikult kehv firma. Arvestades Eesti konkurentsitingimusi ja väikest turgu on ERITI oluline, et iga klient saaks teenindatud võimalikult hästi/kiiresti. Heal firmal ei saa olla vara tarneaja pikendamiseks pühade ettekäändel. Pood (juhtkond) peaks teadma ette, et pühade ajal on töökoormus suurem ning sellest lähtuvalt/vastavalt tellimustele ollakse ka suuremate jõududega tööl.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
30.12.2014 11:18:12
|
|
|
DjPaulyD kirjutas: |
Kohe kindlasti on kliendil õigus. Asjale võib tegelikult läheneda väga sirgjooneliselt - kliendi ootuseid ei suudeta täita, järelikult kehv firma. Arvestades Eesti konkurentsitingimusi ja väikest turgu on ERITI oluline, et iga klient saaks teenindatud võimalikult hästi/kiiresti. Heal firmal ei saa olla vara tarneaja pikendamiseks pühade ettekäändel. Pood (juhtkond) peaks teadma ette, et pühade ajal on töökoormus suurem ning sellest lähtuvalt/vastavalt tellimustele ollakse ka suuremate jõududega tööl. |
Sinu jutuga olen nõus, kui kaup on olemas mõnes Klicki esinduses ja seejärel ei suudeta tarnida kaupa 7 päeva jooksul.
Kui aga kaupa peab eraldi Baltikumi ladudest tellima kliendile, siis ei ole küll Klick kuidagimoodi süüdi, et tarned sealt ei liigu, see küll puhas bs.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Hirff
HV kasutaja
liitunud: 26.05.2011
|
30.12.2014 11:51:51
|
|
|
kjmrc kirjutas: |
DjPaulyD kirjutas: |
Kohe kindlasti on kliendil õigus. Asjale võib tegelikult läheneda väga sirgjooneliselt - kliendi ootuseid ei suudeta täita, järelikult kehv firma. Arvestades Eesti konkurentsitingimusi ja väikest turgu on ERITI oluline, et iga klient saaks teenindatud võimalikult hästi/kiiresti. Heal firmal ei saa olla vara tarneaja pikendamiseks pühade ettekäändel. Pood (juhtkond) peaks teadma ette, et pühade ajal on töökoormus suurem ning sellest lähtuvalt/vastavalt tellimustele ollakse ka suuremate jõududega tööl. |
Kui aga kaupa peab eraldi Baltikumi ladudest tellima kliendile, siis ei ole küll Klick kuidagimoodi süüdi, et tarned sealt ei liigu, see küll puhas bs. |
Kui kohalikes ladudes pole kaupa, mida rahaks teha, siis kes selles süüdi on, klient? Ainuke "bs" on see, kui hakatakse otsima ettekäändeid stiilis "laod on tühjad", "kaup seisab Leedus", "tädi Maali auto jäi sohu kinni", jne. Mida ma öelda tahan - kui tahetakse olla väga edukas ettevõte ning olla turul parimad, siis kliendi juurde sellise jutuga minna ei tasu. Näitab taaskord suutmatust prognoosida tulevikku. Annan endale aru, et teoorias kõlab "klient tahab, ettevõte teeb" väga lihtsalt, kuid pühade ajal kauba lõppemine/ressursi vähesus on kuidagi õnnetu põhjus. On ju pühad ja sellele eelnev aeg suure raha teenimise võimalus.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
30.12.2014 11:56:51
|
|
|
Mida sa ajad?
Kas ettevõte peab absoluutselt kõik kauba, mis tal e-poes müügil on, endale esindusse tarnima enne pühasi, et äkki keegi tahab midagi osta?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Hirff
HV kasutaja
liitunud: 26.05.2011
|
30.12.2014 11:58:54
|
|
|
kjmrc kirjutas: |
Mida sa ajad?
Kas ettevõte peab absoluutselt kõik kauba, mis tal e-poes müügil on, endale esindusse tarnima enne pühasi, et äkki keegi tahab midagi osta? |
Mis ma ajan? Räägin teeninduskultuurist, ettekäänetest ja toimivast firmast. Vastus teisele küsimusele: kindlasti tuleks veenduda, et esinduses oleks nii palju kaupa kui võimalik ning varud täidetud
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
30.12.2014 12:13:38
|
|
|
DjPaulyD, sa ei räägi teeninduskultuurist vaid ostjate poolutoopilistest ootustest.
Ükski asjalik klient ei eelda pühade perioodil ülikiiret teenindust. Nii võttes oleks ainus variant asi kauplusest kohapealt osta.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
30.12.2014 18:58:05
|
|
|
softis, tegelikult on ettevõttele väga hästi ette teada pingelisest turusituatsionist selliste pühade ajal. Seega on see tahtlik tegevus ettevõtte poolt mitte pakkuda kliendile sujuvat ja kiiret lahendust.
Mida ettevõte eelnevalt tegi, et ära hoida suurtest klentide hordidest tekkinud tööjõuressursi puudujääki? Õigemini, mida teadlikult tegemata jättis.
Ettevõttel on pohh sellest paarist kliendist, sest raha tuleb sisse niigi ojadena.
Kaupluses saab jah osta seda, mis kohal on olemas. E-poes peab olema aga väljas info võimaliku tarneaja kohta, mitte et osta ära ja siis ma vaatan edasi, millal sulle suvatsen kauba tarnida.
Samas, kas keegi teab veel ühtegi teist e-poodi, kus oleks üleval hoiatus: Tähelepanu! Seoses suure koormusega võib tellimuse tarneaeg olla pikem kui 7 tööpäeva. Vabandame.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
solution
HV Guru
liitunud: 21.06.2002
|
04.01.2015 03:47:54
|
|
|
solution kirjutas: |
Sooritasin pühapäeval esimese ostu Klicki e-poest. Tarneajaks oli määratud 2 - 7 tööpäeva. Sain ka tellimuse kinnituse, kus antud kuupäevad kirjas olid.
Esmaspäeval tekkis veebilehele kiri: TÄHELEPANU! Seoses suure koormusega võib tellimuse tarneaeg olla pikem kui 7 tööpäeva. Vabandame.
Miks mina kui tarbija pean kannatama/ootama kauem oma tellimust kui firma ei suuda oma tööd organiseerida?
Samas oleksin ma varem (tellimust tehes) teadnud, et tarneaeg nii pikk oleks ost tehtud kohe poes.
Ehk kokkuvõttes on hetkel emotsioonid negatiivsed |
Võtan sõnad tagasi, kaup oli kohal kolme päeva pärast
Klienditeenindusest väideti muidugi, et enne aastavahetust ei saa.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
07.01.2015 01:39:23
|
|
|
Ehh Talina inimesed ei viitsi isegit mette esidnusse/poodigi minna, mis kilomeeter kümmekond eemale jäävad, et asja kohe kätte saada...
Ma saaks aru, et kaugeltnurga mehed vinguvad pika tarneaja üle kevadel või suvel või sügisel või talevel ( ja mette pühade ajal, siis veel hullem, eriti veel kui lumerohke talv) ja siis ka kaupa ei tooda kodu kätte, vaid ligemasse postipunkti...
Siis vaata ise kut järge jõuad... kui ei jõua haka viiivist kah veel maksma...
Näiteks selle aasta jõulude aegu ootasin oma ostu Elionist 6 päeva. Üldse ei virise, sest oskasin arvestada et KÕIK on inimesed... ja firmades töötavad KA INIMESED, kes tahavad ennast ka inimestena tunda ja seapekki ning verivorsti pugida ja siis nädal aega seda seedida vaikselt...
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
|