Tartu näitel jäi veel mulje, et mõni kasutab sõiduteed pigem kiusu pärast mitte ajavõidu ajendil. Arvestades, et ma enda ülekaaluga sõitsin mööda kergliiklust sama ajaga, mis mõni mööda sõiduteed st. aeglaselt ja jalus.
Riia tänaval nägin ka esimese linna ratta ära...tõsine invaliid ikka :lol:
Eks teeme katse, GPS track PPA-st Kaubamaja juurde, vaatame, kui suur vahe tuleb kõnnitee vs sõidutee :)
Tra mingi rattur sõitis ülekäigu rajal ülbelt ette - ise jube rahuloleva näoga. Sai pasunat aga ega aru ta tõenäoliselt ei saanud et midagi valesti oleks teinud.
Mulle lasi ka üks rattur ette. Lasin tuutu aga sellepeale vehiti hoopis vihaselt käega ja karjuti ka midagi. Krt, ise pole LSi isegi käes hoidnud aga õigust on ülegi...
kust tead, et sinusugune autojuht ei olnud? kes vokiga rebel on? _________________ ☠
Tra mingi rattur sõitis ülekäigu rajal ülbelt ette - ise jube rahuloleva näoga. Sai pasunat aga ega aru ta tõenäoliselt ei saanud et midagi valesti oleks teinud.
kas lõikuval sebral või pöörangujärgsel sebral?
lisaks, kas tema oli juba ületamas või vahetult enne sind sõitis ette?
liiklusseadus näeb ette, et vöötraja ees tuleb hoog maha võtta
Spetsiaalselt sõitis mulle ette olukorras kus tema pidi mulle teed andma.
kas konkreetne koht on k välja võimalik tuua, et süüdlast mõista? _________________ ☠
Tartu näitel jäi veel mulje, et mõni kasutab sõiduteed pigem kiusu pärast mitte ajavõidu ajendil. Arvestades, et ma enda ülekaaluga sõitsin mööda kergliiklust sama ajaga, mis mõni mööda sõiduteed st. aeglaselt ja jalus.
Riia tänaval nägin ka esimese linna ratta ära...tõsine invaliid ikka
Leidsin vist Kesk tänavale hea alternatiivi - Tähe tänav, peab veel katsetama...
Peab ka arvestama, et rattaringluse rattal puudub amort, seega igasugune ebatasasus on korralik matakas ja tundub, et rattas laguneb kohe ära. Selleks ka kergliiklusteel igasugused ristuvad äärekivid on paras tüütus...
viimati muutis ajuNolk 20.08.2019 20:22, muudetud 1 kord
True.. aga natuke ainult, palju ei julge enamasti.
Mõte oli vast selles, et paljud autojuhid rikuvad ka seadust iagpäevaselt (enamasti isegi teadlikult), aga teistelt eeldatavd 100% puhast LS järgimist (nt jalgrattaga juhtidelt)
True.. aga natuke ainult, palju ei julge enamasti.
Mõte oli vast selles, et paljud autojuhid rikuvad ka seadust iagpäevaselt (enamasti isegi teadlikult), aga teistelt eeldatavd 100% puhast LS järgimist (nt jalgrattaga juhtidelt)
Kas pole väike erinevus seaduse rikkumisel, kui see kedagi ei ohusta, sega või isegi näha pole ja teiste liiklejate otsesel sihilikul takistamisel ning ohtlike olukordade tekitamisel endale ja teistele liiklejatele? _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
poliitiline korrektsus - doktriin, mis on seisukohal, et sitajunni on võimalik end määrimata üles noppida, kui haarata selle puhtast otsast (lüh, Uncyclopedia)
True.. aga natuke ainult, palju ei julge enamasti.
Mõte oli vast selles, et paljud autojuhid rikuvad ka seadust iagpäevaselt (enamasti isegi teadlikult), aga teistelt eeldatavd 100% puhast LS järgimist (nt jalgrattaga juhtidelt)
Ikka sõltub mida teed. Ülekäigul ette sõita on ikka kaunis võrreldamatu asi.
Tuleb maha saab üle. Loomulikult kui võimalik aeglustan, aga ühe supinaha pärast ma küll hoogu kinni ei pidurda - see oleks juba looduse reostamine.
Kui tahan rattaga üle, siis ajastan nii et saan üle, kui keegi tahab üle lasta, siis on tal see vabadus. Seejuures ei seisa ülekäigu servas, nii et mingit jõuvõtet ei proovi.
Aeg-ajalt ikka kohtab jah rattureid, kes liiklusseadust ei tunne või kellel on pohh. Vahel nt tüübid, kes sõidavad keset teed, kuigi saaks ka paremale teepoolele hoida. Eelmine nädal sõitsin Rocca al Mare keskusest välja ja hakkasin parempööret tegema peateele. Seal on pööramise kohas reguleerimata ülekäigurada. Vaatasin siis, et jalakäijaid pole ja hakkasin vasakult tulevaid autosid jälgima. Järsku paremalt poolt tuli mingi rattur ja vuras suure hooga üle ülekäiguraja, minu eest läbi. Õnneks silmanurgast nägin ja mu kiirus oli suht minimaalne, niiet ohtlikku olukorda ei tekkinud, aga see ei pruugi alati nii minna...no otsi lolli
True.. aga natuke ainult, palju ei julge enamasti.
Mõte oli vast selles, et paljud autojuhid rikuvad ka seadust iagpäevaselt (enamasti isegi teadlikult), aga teistelt eeldatavd 100% puhast LS järgimist (nt jalgrattaga juhtidelt)
Kui just kiire pole siis lasen enamasti ka pedaali seljas olevad üle. Kui mingi eriline kukk just pole.
Aga muidu see mida dogbert ütles, ning nagu ma eelnevalt öelnud olen. Sõida ja lase sõita. Ninapidi seaduses jârge ajada on lamp.
Minupärast sõitke kiiremini kui lubatud või punasega üle kui see kedagi ei sega ega ohusta. Sama ka ratturite kohta, sõitku või tagurpidi kui teisi ei sega. _________________ I don't need anger management. I need people to stop pissing me off !
True.. aga natuke ainult, palju ei julge enamasti.
Mõte oli vast selles, et paljud autojuhid rikuvad ka seadust iagpäevaselt (enamasti isegi teadlikult), aga teistelt eeldatavd 100% puhast LS järgimist (nt jalgrattaga juhtidelt)
Kas pole väike erinevus seaduse rikkumisel, kui see kedagi ei ohusta, sega või isegi näha pole ja teiste liiklejate otsesel sihilikul takistamisel ning ohtlike olukordade tekitamisel endale ja teistele liiklejatele?
Tõesti, sul on õigus, autoga kihutajad on ohtlikumad kui ratturid ja võiks kiirust alla võtta
Hea tekst oli seal jah. Logistikud paraku ei saa aru, et hind tingib selle, et sellised sõidavad.
Sakslased näiteks kasutavad ka seda Leedu suurvedajat mida meil kirutakse, et ajab hinda alla. Samas Eesti partner on neil enamasti mitte umbkeelne kohalik firma
Sams kui tegemist on otseveo kaubaga, siis tuleb kena viipekeel...
Pidurdad ja lased ratturi üle, mis sa nii närvi lähed nüüd kohe? Võibolla ta ei tea liiklusreeglitest midagi, autot ei oma, juhiluba pole olnudki. Mõlemad jäite terveks nagu ma aru saan, niiet milles probleem?
... kui kõrvalteelt peateele auto ette keerab, oleksid sama leplik? Teoorias sama olukord, kõrvalteelt on kah peateele lubatud pöörata, kuid sama moodi puudub eesõigus, nagu ratturil ülekäigurajal ... _________________
ratturil ei ole ülekäigurajal eesõigust, kui muud liikluskorraldusvahendid teisiti sätesta
enamasti on nendeks siis anna teed märgid, pöörangul teeandmise kohustus, sealhulgas ringristmikule peale- ja mahasõit.
Sebral ei tohi jalgrattur sõita kiiremini, kui jalakäija kiirus, kuid rattaseljast maha tulema ei pea
nendel, kes sebral peatuvad, olen möödasõites paar kõlavamat patsutust kapotile teinud, korra mingi lexuse vend kargas autost välja ka ja hakkas midagi vehkima _________________ ☠
libe, kas su mõte jäi poolikuks või mida sa selle postiga öelda tahtsid? Sebral peatujad on küll üsna inetu nähtus, sellega olen nõus. Paraku on väga paljud ristmikud joonitud nii, et autojuht ei saa veenduda enne sebrat, kas ristuv tee on edasi sõitmiseks vaba või mitte ja seetõttu on sunnitud sõitma sebrale ja seal seisma jääma ehk teinekord pole autojuhid selles olukorras otseselt süüdi. _________________
Mingi rattateema jälle?
Aga, laup läksime lõunamaale. Ees sõitis üks tibin panin tema kannul, enne tartut waze näitas kaamerat otsin ei näe ja siis äkitselt keset teed olev post vilgutas punast... Arvasin, et mina sain, ok lasin alla jõudsin posti kõrvale, kuramus vilgutas uuesti. Nüüd sain mina siis. Saime mõlemad... Minu taga olev auto jäi kole kaugele maha kohe...
Täna tuli arve, 50 alas 58 ehk pluss 4 ja 12 euri. Elu esimene kiiruse trahv. Ootan infot palju eessõitja sai...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
libe, kas su mõte jäi poolikuks või mida sa selle postiga öelda tahtsid? Sebral peatujad on küll üsna inetu nähtus, sellega olen nõus. Paraku on väga paljud ristmikud joonitud nii, et autojuht ei saa veenduda enne sebrat, kas ristuv tee on edasi sõitmiseks vaba või mitte ja seetõttu on sunnitud sõitma sebrale ja seal seisma jääma ehk teinekord pole autojuhid selles olukorras otseselt süüdi.
enamasti on autojuht selles süüdi, eritikui ristuva sõidutee ja sebra vahel on auto pikkuse jagu ruumi _________________ ☠
libe, pole sinu asi sebrale ronida enne kui see vaba on. Samamoodi nagu ei ole autojuhi asi enne ristmikule ronida kui see vaba on. _________________ There is no place like 127.0.0.1
libe, kas su mõte jäi poolikuks või mida sa selle postiga öelda tahtsid? Sebral peatujad on küll üsna inetu nähtus, sellega olen nõus. Paraku on väga paljud ristmikud joonitud nii, et autojuht ei saa veenduda enne sebrat, kas ristuv tee on edasi sõitmiseks vaba või mitte ja seetõttu on sunnitud sõitma sebrale ja seal seisma jääma ehk teinekord pole autojuhid selles olukorras otseselt süüdi.
enamasti on autojuht selles süüdi, eritikui ristuva sõidutee ja sebra vahel on auto pikkuse jagu ruumi
... sellest väitest nähtub ilmekalt, et saa ei liikle autoga _________________
libe, pole sinu asi sebrale ronida enne kui see vaba on. Samamoodi nagu ei ole autojuhi asi enne ristmikule ronida kui see vaba on.
velpoe.dekatel on õigust ülearu jälle. kui temal on vaja siis läheb hoolimata sellest, et ei LS ega terve mõistus pea seda minekut võimalikuks. kui keegi ütleb talle, et tema tegevus ei ole ei LS ega terve mõistusega kooskõlas, hakkab kiun käima. kui talle auto kolkimise eest seadusega peale lennata, tuleb ilmselt mingi järgmine kiun kus velipe.de on MEES ja talle ei kehti ei ühed ega teised seadused, vaid loodusseadus ja seegi kehtib talle siis kui ta ise on suurem ja tugevam. ükspäev oli uudis selle kohta, et liikluses sõitis viis velope.det ennast vastu maad, isegi mitte vastu mingeid teisi liiklevaid objekte. hakkab selle velope.denduse vastu tekkima umbes samasugune emotsioon mis sundis adbockerit rakendama. ma veelkord velope.dede käest küsin, et kui ma hakkan mootorrattaga tegema samasuguseid jaburusi mida teie teete ja te mul siis teepeal ees olete, mis saab? siis olete väiksed ja väetid kohe? mudakaga ei saa aru ka väga kui mingi vänt kuskile alla jäi.
riia ringil saab seda ülekäigurajale mittesõitmist harjutada. seal on viie ajal koguaeg keegi kes tuleb paremalt vöötrajale. vaatad vasakult ringil olijaid enamasti. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: lenovo X200/201 https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=793868&highlight=
Mulle helistades pead teadma, et kõned salvestatakse.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.