Ütleks, et käesoleva aasta oma ja ise polnud seda kohanud tänaseni.
Ja kumb siis süüdi jäi? Tore oli vaadata, et valge auto nägi suure reastumist, tõmbles ja tõmbles, kuid eest ka ära ei läinud. _________________ Müüa kõlarid on
See Ehiatajate tee klipp küll mingi karma või õiglus pole. Politsei sattus lihtsalt tavalist liiklusõnnetust pealt nägema. _________________ Üks Hiid jõuab rohkem küsida kui sada ahvi vastata.
www.FunBox.ee - lahedad ja lõbusad kingitused ja muidu vidinad.
www.top24.ee - kõik vajalik ja praktiline sinu koju.
Liiklusjärelevalvekeskus on võtnud kätte ja teinud puust ette ja punaseks, et fooriga reguleeritud ülekäiguraja ees oleval ristmikul, kus stoppjoon on enne ristmikku, on ülekäigurada mitteületavad pöörded lubatud. Tahetakse tulevikus ka seaduse sõnastust parandada, et asi üheselt mõistetav oleks.
Liiklusjärelevalvekeskus on võtnud kätte ja teinud puust ette ja punaseks, et fooriga reguleeritud ülekäiguraja ees oleval ristmikul, kus stoppjoon on enne ristmikku, on ülekäigurada mitteületavad pöörded lubatud. Tahetakse tulevikus ka seaduse sõnastust parandada, et asi üheselt mõistetav oleks.
Miks peaks? Seadust alles soovitakse muuta ju.
Aga tõlgendus on endiselt lihtsalt tõlgendus, kuna seaduses on ka kirjas (ilma erandita), et stoppjoont ei tohi ületada, kui foor keelab ülekäigurajale sõita. Seaduses ei ole toodud välja erandit selle kohta, et kuhu sina tahad sõita.
Trahvida küll ei saa ülekäigurajale/ristmikule sõitmise eest, kuid saaks ära väänata § 242 järgi (muu rikkumine, stoppjoone ületamine keelava fooritulega).
Seadus on väidetatavalt juba praegu nii tõlgendatav, seega päris hea küsimus.
Samas on kahju sellest, et üks hea rusikareegel - kui foori ees on stoppjoon, siis punasega peatutakse selle taga - on nüüd tingimuslik, mõnikord peab, mõnikord ei pea. Kusjuures see peab/ei pea sõltub sisuliselt nüüd sellest kas ristuval tänaval on foor või ei, ehk siis senist peatee määramise absurdsust (selleks, et kindlaks teha et sul on peatee, tuleb vaadata ristuva tee liiklusmärke) laiendati nüüd ka fooriristmikele. Võibolla tõesti on siin tõsesti kuskil mingi suur eelis peidus, kuid reeglite süsteem ja igapäevane liiklus muutus tegelikult just keerulisemaks.
Seadus on väidetatavalt juba praegu nii tõlgendatav, seega päris hea küsimus.
Samas on kahju sellest, et üks hea rusikareegel - kui foori ees on stoppjoon, siis punasega peatutakse selle taga - on nüüd tingimuslik, mõnikord peab, mõnikord ei pea. Kusjuures see peab/ei pea sõltub sisuliselt nüüd sellest kas ristuval tänaval on foor või ei, ehk siis senist peatee määramise absurdsust (selleks, et kindlaks teha et sul on peatee, tuleb vaadata ristuva tee liiklusmärke) laiendati nüüd ka fooriristmikele. Võibolla tõesti on siin tõsesti kuskil mingi suur eelis peidus, kuid reeglite süsteem ja igapäevane liiklus muutus tegelikult just keerulisemaks.
Ses mõttes ei ole keerulisem et stoppjoone funktsioon on ju kinnisõitmiste vältimine. See on koht kus oodata lubatud manöövrit. Ja kui soovid ära pöörata enne foori siis pole tuled olulised vaid annad ainult teed neile kellele peab, oodates joone taga.
Ja see kehtib ühtmoodi kas joon on näha või pole, kas valid ise koha kus oodata või näidatakse see koht ette. Aga kas sõitmine on keelatud või lubatud ei tohiks sõltuda joone olemasolust. Aga selline ebaõnnestunud lause on sisse saanud mis nagu seaks tingimusliku keelu, kui lumi maas võid sõita, kui joon ei vasta normidele võid sõita, aga kui on uus ja värske siis ei tohi. _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Ses mõttes ei ole keerulisem et stoppjoone funktsioon on ju kinnisõitmiste vältimine.
Stoppjoone funktsioon on see, et näidata kohta, kus seisma jääda, kui sõitmine lubatud pole, nimigi ütleb seda. Ja mida ühesemalt on paika pandud see, millal sõitmine lubatud pole, seda parem on, nii nendele, kes peavad joone taha seisma jääma kui ka teised, kes saaksid vajadusel sellega arvestada.
elukaz kirjutas:
Ja kui soovid ära pöörata enne foori siis pole tuled olulised vaid annad ainult teed neile kellele peab, oodates joone taga.
See just saabki nüüd huvitav olema, määrata seda, kellele peab teed andma. Kui muidu oleks piisanud sellest, et foor on foor ja stoppjoon on stoppjoon, siis nüüd hakkab kalkuleerimine - kas on ainult ülekäigurada või reguleeritav ristmik? Kas teistel on foor või ei? Omaette asi on see, et sellised trikiga ülekäigurajad on ju reeglina selliste ristmike juures, kus muidu oleks tiheda liikluse tõttu suht raske löögile pääseda (sellest ka kaugele tõstetud stoppjoon), seal läheb elu nüüd kohe tükk jagu huvitavamaks.
Esimene vihje et ristmik on reguleerimata on see et risti ees ei ole foori. Ja reguleerimata ristil ei ole kõrvalteelt tulijal mitte ühelgi hetkel eesõigust. Jääb see habemega küsimus et kust ma tean et ma olen peateel. Eriti võõras linnas, siis lähed lihtsalt vooluga kaasa ja kui kuskilt tuutu saad siis mõtled et krt teab kellel nüüd õigus oli _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Endal tekkis foori koha pealt korraks sama mõte, nii et lappasin kiiresti seaduseid ja määruseid, aga ei leidnud kuskilt, et foor ilmtingimata ristmiku ees peab olema. Ja esimene näide, mille elust enesest leidsin, Toompuiestee ja Tehnika rist, suunaga Balti jaama poole - https://www.google.com/maps/@59.4363292,24.7327318,3a,75y,9.74h,78.56t/data=!3m6!1e1!3m4!1sON2EHgpaPPLcWkauP7UK4g!2e0!7i13312!8i6656 Seal on see ristuv tee küll ühesuunaline, aga mõtet see ei muuda, reguleeritav ristmik, aga foor hoopis teisel pool ristmikku. Arvestades milliste inspiratsioonikogustega Tallinna liikluskorraldajad teinekord hakkama peavad saama, ei julge enam eriti kuskil kindel olla.
Seadus on väidetatavalt juba praegu nii tõlgendatav, seega päris hea küsimus.
Samas on kahju sellest, et üks hea rusikareegel - kui foori ees on stoppjoon, siis punasega peatutakse selle taga - on nüüd tingimuslik, mõnikord peab, mõnikord ei pea. Kusjuures see peab/ei pea sõltub sisuliselt nüüd sellest kas ristuval tänaval on foor või ei, ehk siis senist peatee määramise absurdsust (selleks, et kindlaks teha et sul on peatee, tuleb vaadata ristuva tee liiklusmärke) laiendati nüüd ka fooriristmikele. Võibolla tõesti on siin tõsesti kuskil mingi suur eelis peidus, kuid reeglite süsteem ja igapäevane liiklus muutus tegelikult just keerulisemaks.
Endal tekkis foori koha pealt korraks sama mõte, nii et lappasin kiiresti seaduseid ja määruseid, aga ei leidnud kuskilt, et foor ilmtingimata ristmiku ees peab olema. Ja esimene näide, mille elust enesest leidsin, Toompuiestee ja Tehnika rist, suunaga Balti jaama poole - https://www.google.com/maps/@59.4363292,24.7327318,3a,75y,9.74h,78.56t/data=!3m6!1e1!3m4!1sON2EHgpaPPLcWkauP7UK4g!2e0!7i13312!8i6656 Seal on see ristuv tee küll ühesuunaline, aga mõtet see ei muuda, reguleeritav ristmik, aga foor hoopis teisel pool ristmikku. Arvestades milliste inspiratsioonikogustega Tallinna liikluskorraldajad teinekord hakkama peavad saama, ei julge enam eriti kuskil kindel olla.
Endal tekkis foori koha pealt korraks sama mõte, nii et lappasin kiiresti seaduseid ja määruseid, aga ei leidnud kuskilt, et foor ilmtingimata ristmiku ees peab olema. Ja esimene näide, mille elust enesest leidsin, Toompuiestee ja Tehnika rist, suunaga Balti jaama poole - https://www.google.com/maps/@59.4363292,24.7327318,3a,75y,9.74h,78.56t/data=!3m6!1e1!3m4!1sON2EHgpaPPLcWkauP7UK4g!2e0!7i13312!8i6656 Seal on see ristuv tee küll ühesuunaline, aga mõtet see ei muuda, reguleeritav ristmik, aga foor hoopis teisel pool ristmikku. Arvestades milliste inspiratsioonikogustega Tallinna liikluskorraldajad teinekord hakkama peavad saama, ei julge enam eriti kuskil kindel olla.
Seal on mõlemast suunast tulles lisasektsiooniga foor, mis reguleerib vasak- ja parempööret. Seal küll see ülaltoodu ei kehti.
Seal juba ca aasta aega teine liikluskorraldus, eraldi pöördefoorid mõlemal pool lisasekstsioonide asemel.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.