Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
19.04.2018 11:42:47
|
|
|
Renka kirjutas: |
hkurujo88r, miks sa peaksid autouksed lukku panema kui inimesed autos on? |
See oli selle kohta, et auto käib poe ees.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
19.04.2018 11:43:24
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
Ära siis hingagi, mõttetut torisevat penskarit viskad juba. Õues -15, laps jääb emaga autosse, käin kiirelt poes ära. Miks nad peaks külmetama? Suitsetavaid jorre igalpool poe ees täis, need veel hullemad. |
Aga kui on +15 ja autos pole kedagi.
EDIT: Kui ma autos pikemalt ootan siis panen mootori seisma ja teen akna lahti. Mõnusam variant oleks mootor koos kondiga käima panna ja tümmi kuulata aga diisel.
viimati muutis degreal 19.04.2018 11:47:12, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Märt.
HV Guru
liitunud: 17.01.2004
|
19.04.2018 11:43:26
|
|
|
tsitaat: |
Ära siis hingagi, mõttetut torisevat penskarit viskad juba. Õues -15, laps jääb emaga autosse, käin kiirelt poes ära. Miks nad peaks külmetama?
|
Kui külm hakkab, paned Webasto puldist tööle. Lihtne.
Isegi olen niimoodi tunnikese -20 külmaga autos kaasat oodanud.
_________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel." |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
19.04.2018 12:07:12
|
|
|
degreal kirjutas: |
hkurujo88r kirjutas: |
Ära siis hingagi, mõttetut torisevat penskarit viskad juba. Õues -15, laps jääb emaga autosse, käin kiirelt poes ära. Miks nad peaks külmetama? Suitsetavaid jorre igalpool poe ees täis, need veel hullemad. |
Aga kui on +15 ja autos pole kedagi.
EDIT: Kui ma autos pikemalt ootan siis panen mootori seisma ja teen akna lahti. Mõnusam variant oleks mootor koos kondiga käima panna ja tümmi kuulata aga diisel. |
Siis mootor jääb seisma. Puldist aknad ja katuseluuk natuke lahti. Arvutiga sai aktiveerida ka vihmasensori, kuskile pargitud ja hakkab sadama, paneb ise aknad kinni. Huvitav miks tehasest kohe ei aktiveerita sellist lisa.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
Ainivana
HV veteran
liitunud: 30.05.2008
|
19.04.2018 12:09:53
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
Jänes kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Ja kui starterit ei suuda muretseda, siis on vale auto soetatud.
|
Mis point sel SS-il on, kui 2-3 aasta tagant pead starteri+aku vahetama ? Palju sest kütusesäästust niimoodi alles jääb ? Mul läks aku 2 aastaga. Starter pidas "lõpuni" (3 aastat) vastu. |
Sooja mootoriga on starteri/aku kulumine minimaalne. Lisaks jäetakse mootor seisma sellises asendis, kus teda on lihtne uuesti käima saada. Anekdootlik näide ei anna tervikpilti. |
Millegipärast kulub hammasvöö just ühest kohast ära. Väntvõll jääb ühte kindlasse asendisse seisma peale mootori väljasuretamist. |
Tehniliselt rääkides siis ei kulu 1 kohast...
Praktiliselt 4 jast kohast surve takti pärast.
Seda kõigil masinatel, mis 4 takti ja starteriga.
Ssil ei jäeta mootorit kinni kindlas kohas, see pole võimalik.
_________________ Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
19.04.2018 12:31:26
|
|
|
Ainivana kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
Jänes kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Ja kui starterit ei suuda muretseda, siis on vale auto soetatud.
|
Mis point sel SS-il on, kui 2-3 aasta tagant pead starteri+aku vahetama ? Palju sest kütusesäästust niimoodi alles jääb ? Mul läks aku 2 aastaga. Starter pidas "lõpuni" (3 aastat) vastu. |
Sooja mootoriga on starteri/aku kulumine minimaalne. Lisaks jäetakse mootor seisma sellises asendis, kus teda on lihtne uuesti käima saada. Anekdootlik näide ei anna tervikpilti. |
Millegipärast kulub hammasvöö just ühest kohast ära. Väntvõll jääb ühte kindlasse asendisse seisma peale mootori väljasuretamist. |
Tehniliselt rääkides siis ei kulu 1 kohast...
Praktiliselt 4 jast kohast surve takti pärast.
Seda kõigil masinatel, mis 4 takti ja starteriga.
Ssil ei jäeta mootorit kinni kindlas kohas, see pole võimalik. |
Annan Sulle natuke aega ennast täiendada, postitust muuta
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Ainivana
HV veteran
liitunud: 30.05.2008
|
19.04.2018 12:39:33
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
Jänes kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Ja kui starterit ei suuda muretseda, siis on vale auto soetatud.
|
Mis point sel SS-il on, kui 2-3 aasta tagant pead starteri+aku vahetama ? Palju sest kütusesäästust niimoodi alles jääb ? Mul läks aku 2 aastaga. Starter pidas "lõpuni" (3 aastat) vastu. |
Sooja mootoriga on starteri/aku kulumine minimaalne. Lisaks jäetakse mootor seisma sellises asendis, kus teda on lihtne uuesti käima saada. Anekdootlik näide ei anna tervikpilti. |
Millegipärast kulub hammasvöö just ühest kohast ära. Väntvõll jääb ühte kindlasse asendisse seisma peale mootori väljasuretamist. |
Tehniliselt rääkides siis ei kulu 1 kohast...
Praktiliselt 4 jast kohast surve takti pärast.
Seda kõigil masinatel 4 silindriga, mis 4 takti ja starteriga.
Ssil ei jäeta mootorit kinni kindlas kohas, see pole võimalik. |
Annan Sulle natuke aega ennast täiendada, postitust muuta |
Jaga meiega oma geniaalset informatsiooni...
Mõtle natuke ise loogiliselt, kindlasti erineva kompressiooni tõttu kui auto mootor on uus ja kulunud,
ei saa jääda mootori väntvõll kindlasse asendisse seisma, niivisi et kohe 3 hamba liigutamisest auto käivitub.
Mootoris, kastis ei ole pidurit mis pidurdaks kindlasse kohta hooratta seisma.
Seega endiselt kuskilt saunalavalt võetud teooria mis ei pea paika.
_________________ Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub!
viimati muutis Ainivana 19.04.2018 12:46:13, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
19.04.2018 12:42:13
|
|
|
Oisu räägib ühepütasest muruniidukist
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 645 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
502 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
19.04.2018 12:42:47
|
|
|
Ainivana kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
Jänes kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Ja kui starterit ei suuda muretseda, siis on vale auto soetatud.
|
Mis point sel SS-il on, kui 2-3 aasta tagant pead starteri+aku vahetama ? Palju sest kütusesäästust niimoodi alles jääb ? Mul läks aku 2 aastaga. Starter pidas "lõpuni" (3 aastat) vastu. |
Sooja mootoriga on starteri/aku kulumine minimaalne. Lisaks jäetakse mootor seisma sellises asendis, kus teda on lihtne uuesti käima saada. Anekdootlik näide ei anna tervikpilti. |
Millegipärast kulub hammasvöö just ühest kohast ära. Väntvõll jääb ühte kindlasse asendisse seisma peale mootori väljasuretamist. |
Tehniliselt rääkides siis ei kulu 1 kohast...
Praktiliselt 4 jast kohast surve takti pärast.
Seda kõigil masinatel, mis 4 takti ja starteriga.
Ssil ei jäeta mootorit kinni kindlas kohas, see pole võimalik. |
Annan Sulle natuke aega ennast täiendada, postitust muuta |
Jaga meiega oma geniaalset informatsiooni...
Mõtle natuke ise loogiliselt, kindlasti erineva kompressiooni tõttu kui auto mootor on uus ja kulunud,
ei saa jääda mootori väntvõll kindlasse asendisse seisma, niivisi et kohe 3 hamba liigutamisest auto käivitub.
Mootoris, kastis ei ole pidurit mis pidurdaks kindlasse kohta hooratta seisma.
Seega endiselt kuskilt saunalavalt võetud teooria mis ei pea paika. |
Koolis ikka oled käinud? Ok, võibolla mõeldakse W12 mootorit. Aga nelja silindrilisel neljataktilisel toimub 4 töötakti KAHE väntvõlli pöördega. Mõtle nüüd edasi...
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
19.04.2018 12:43:00
|
|
|
Ainivana, äkki peeti silmas midagi Mazda i-Stop sarnast:
tsitaat: |
The i-Stop system, Mazda’s first start stop system, detects which piston is in the best position to restart quickest, which is the one in the combustion stroke phase, where air and fuel are in the cylinder, ready to be ignited. The mixture in this cylinder is ignited by the spark plug, forcing that piston down, and with partial-assistance from the starter motor, results in a near instantaneous engine restart time of 0.35 seconds. |
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 161 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
19.04.2018 12:46:07
|
|
|
Kasutakse genekat ja gaasisiibrit et mootor õigesse kohta seisma jätta.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Ainivana
HV veteran
liitunud: 30.05.2008
|
19.04.2018 12:48:00
|
|
|
Vagil kindlasti mitte...
_________________ Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
19.04.2018 13:50:31
|
|
|
Toimetus on mingi klienditeenindus Tallink Taksole, et rahulolematud kliendid sinna pöörduvad?
Aga kellelgi uute Renault Megane'idega kah kogemusi on? Luukpäradega eelkõige.
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
19.04.2018 13:51:46
|
|
|
mingi kogemus renault meganiga on
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
19.04.2018 14:17:39
|
|
|
Sain mitu päeva uue Sports Toureriga sõita. Nii linnas kui maanteel.
Opeli mõistes vist täislisadega selle klassi kohta (reahoidja, esikokkupõrke hoiatus ja hädapidurdusabi, parkimisabi nii paralleeli kui boksi jaoks jms pudipadi). Automaatkast (klassikaline, mitte topeltsiduriga) ja S-S ka peal. Tuled täisledid ja isetoimetavad.
Linnas sõitmiseks täitsa mugav, 110kw 1,4 mootorist välja võetud vurriga (3L diislimehed võivad nüüd jälle jonnida, et laguneb kiirelt ära selline kombo). S-S toimis ka täitsa prognoositavalt. Külma mootoriga ei tööta, soojalt saab veidi piduriga mängides selle rakendumist vältida kui mingil konkreetsel hetkel vaja mootor valmis hoida. Mootor kusjuures läks päris kiirelt soojaks linnas võrreldes mu oma 2014 aasta masinaga, mis ka 1,4T. Kütusekulu jäi 8,1L/100 kanti (kõik linnasõidud, va üks maanteeots). Mingi eriline rakett see ei olnud aga linnas ja maanteel oli täitsa piisav minu jaoks (ma ei tee 140 km/h) möödasõite.
Sportlikud istmed, juhi ja kõrvalistuja omad päris mitmes suunas seatavad. Loomulikult 4x istmesoojendus ja 4x elektriaknad ja elektriline kahes asendis avanev tagaluuk (koos jalavibutusega). Istmed ei väsitanud ka pikal otsal (Eesti mõistes).
Multimeedia on küll iganenud kujundusega. Imelik oli, et CD-mängija puudu täiesti. Samas bluetooth jms olemas. WiFi valmidus ka (Mis see tähendab üldse, et valmidus? Pean ise sim-kaardi ostma?).
Keskkonsool võiks suurem olla aga see on vist kõikide väikekeskklassi masinate mure, et käetoe ees peab tühjus haigutama selle asemel, et kõik ülespoole tõsta ja rohkem ruumi panipaigale või lihtsalt toetuspinnale tekitada.
Noh, salongilõhnastajat ei olnud vist küll. Selle asemel oli mingi ebamäärane pilu, kuhu justkui saaks telefoni toetada püstiselt aga see ei paku mingi reaalset tuge ja kurvis libiseb välja.
Müra oli sellise klassi kohta okei e võrdlemisi palju. Kong taga aitas kaasa sellele väga hästi.
Kas see oli oma klassi kohta hea? Jah, võib nii öelda küll. Kas ma oleks selle kõige varustuse eest nõus maksma ca 26 000€ ? Pigem mitte. Ma pole korralikult süvenenud, aga sama raha eest saab juba päris sarnase varustusega Insignia ja ka Mazda6, Avensise jms e suuremad ja ka mugavamad masinad.
Vot selline väike ülevaade siis.
Ah jaa, all olid esimese hooaja Hankooki lamellid. Paar korda hakkas libisema kurvis, kus ma oma kolmandaja hooaja GY naastudega (niiske asfalt, suht sama temperatuur) ja sama hooga ilusti läbi saan sõita.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
19.04.2018 14:26:38
|
|
|
cd tänaseks üsna mõttetu ka. aga 26k on astra eest ikka palju.
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
19.04.2018 14:40:03
|
|
|
softis, mis sports tourer, hinna järgi astra?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
19.04.2018 14:51:43
|
|
|
Astra jah. See jäi täpsustamata
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
19.04.2018 16:49:37
|
|
|
Autol on 215/65 R16 talverehvid ja pehmel kruusateel kipub ujuma rohkem kui normaalne oleks. Kas oleks mõtet suverehvid hankida natuke madalamad?
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
omg
HV kasutaja
liitunud: 14.04.2006
|
19.04.2018 16:52:33
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
Ainivana, äkki peeti silmas midagi Mazda i-Stop sarnast:
tsitaat: |
The i-Stop system, Mazda’s first start stop system, detects which piston is in the best position to restart quickest, which is the one in the combustion stroke phase, where air and fuel are in the cylinder, ready to be ignited. The mixture in this cylinder is ignited by the spark plug, forcing that piston down, and with partial-assistance from the starter motor, results in a near instantaneous engine restart time of 0.35 seconds. |
|
Kusjuures Mazdal on see SS küll normaalselt tehtud , kui ei taha et rakenduks siis ei vajuta pidurit liiga tugevalt vaid niipalju et auto seisab. Kui tugevamini siis lülitab sisse aga käivitus on küll kiire ja ei sega üldse
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
19.04.2018 17:01:50
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Autol on 215/65 R16 talverehvid ja pehmel kruusateel kipub ujuma rohkem kui normaalne oleks. Kas oleks mõtet suverehvid hankida natuke madalamad? |
Mida see ujumine tähendab?
Palju rehvirõhk?
//
Suvekas on jäigem, nii et rehv ise küll karkassist ei uju niipalju.
Küll kõnnib suvekas kivide peal kordades rohkem.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
19.04.2018 17:28:59
|
|
|
No sina oled igatmoodi teistmoodi
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
19.04.2018 17:33:46
|
|
|
Magic kirjutas: |
von Wu kirjutas: |
Autol on 215/65 R16 talverehvid ja pehmel kruusateel kipub ujuma rohkem kui normaalne oleks. Kas oleks mõtet suverehvid hankida natuke madalamad? |
Mida see ujumine tähendab?
Palju rehvirõhk?
//
Suvekas on jäigem, nii et rehv ise küll karkassist ei uju niipalju.
Küll kõnnib suvekas kivide peal kordades rohkem. |
Rehvirõhk 2,2. Soovituslik on isegi 2,0
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
|