Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 330, 331, 332  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2018 15:42:58 vasta tsitaadiga

Üldiselt kui tellimisel annab kellaajaliselt valida tarnet, siis telia (või muu firma) ja kullerfirma vahel peaks olema need asjad lepinguliselt fikseeritud. Vaevalt seal mingi "hea tava" punkt vaid on.
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Clover
HV veteran
Clover

liitunud: 26.03.2009




sõnum 24.10.2018 17:39:53 vasta tsitaadiga

DigeBeni, sul kulleri trackingut polnud? Selle järgi näed ära ju kas kullerile sai ikka normaalsel ajal pakk üle antud. Senised kogemused Teliaga on olnud sellised, et trackingu järgi pakk on kulleri käes varahommikul aga viimane võtab ühendust siis kui ise viitsib ja tavaliselt annab saabumise aja mis on tunde peale valitud vahemiku (isegi kui helistab hommikul aga vahemik on õhtune, siis ta tuleb veel hiljemgi). Paki peal aga on isegi olnud kirjas minu valitud ajavahemik.
Niiet siin laseb ikka kuller(firma) üle ja seni kuni ei kurda Teliale, jäävadki üle laskma. Kui ma ei eksi, siis peale epoest tellimist saab mingi aeg ka tagasiside küsimustiku - anna seal halvem tagasiside ja kirjuta põhjus kah (ära lahmi ja ära jäta tühjaks kui soovid, et asjaga ka tegeletaks). Mida rohkem selliseid tuleb, seda rohkem saab Telia ka oma koostööpartnerit survestada.

(Niipalju saan öelda, et kõige mõistlikum on tagasisidet anda just tagasiside küsimustikes. Probleemide korral aitavad ka kõned/emailid kuid sealt vastavad inimesed kes peale vabandamise ning konkreetse probleemiga aitamise ei saa midagi peale hakata. Kõik negatiivsed ankeedid, isegi kui nende peale ei võeta ühendust, saavad läbi käidud ning üle vaadatud kuna need hinded mõjutavad statistikat/eesmärke ning statistika on üks asi millest sellised firmad väga hoolivad... seetõttu kui tahad, et sinu probleemi märgataks, pane negatiivne hinnang).
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2018 17:54:54 vasta tsitaadiga

Clover, loe palun eelnevat mõttevahetust uuesti, kõik sinu poolt küsitud ja soovitatu on läbi arutatud ja käidud tee, korduvalt.
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 24.10.2018 18:37:59 vasta tsitaadiga

Kui Klickist tellid ja sama kuller tuleb (ja tõenäoliselt tuleb) siis on kaup õigeaegselt kohal? Kui jah, siis peaks Telia kaubalao väljastust tõsisemalt kontrollima.
Oma pisipakid mis automaati on tulnud, on kas lubatud päev kohal või isegi samal päeval ehk üldiselt lubatakse sama päeva tarnet kui hommikul tellida ja kui pealelõunat tellida siis järgmiseks päevaks.

Kui mõni kaup on otsakorral ja kaup saadetakse mõnest esindusest, on ilmselt tarneaeg mõned päevad kuid lubatud ajavahemik peaks ikka suures mahus vastama.

Olles kogenud erinevaid kullerteenuseid, siis võib öelda, et praaki on seal küll, vahel ei helistata ja õhtul märkad jälgimisest, et pakk on lattu tagasi viidud kuna misiganes põhjus siis välja tuuakse.

See selleks, kompensatsioon tarnija poolt on igati kohane kui tarneaeg on üle mõistuse. Näiteks tellisin Klickist lapsele mingi monster puldiauto..üsna kallis.
Tellimus sai tehtud 11.sept ja ootan siiani. Algne info oli esinduse kaudu, et nendel pole, aga linnas on mitmes esinduses, telli epoest. Peale tellimust tuli kiri, et kahjuks otsas ja tellivad kusagilt välismaalt. Siis nädala kaupa pikendati tarneaega kuni eelmise nädala alguses küsimise peale selgus, et kaup on pealinna jõudnud..kuna oleme kaua oodanud, kingivad lisaaku ja laadija pealekauba thumbs_up.gif .. siiani ootame infot millal kaup 60km kaugusele esindusse jõuab.
Samas ma ei närvelda, et lapse sünnipäeva kink pole ka veel kuu ajaga kohale jõudnud.

Ehk, et ka kuller on inimene ja kui kaup vähemalt lubatud päeval kohale jõuab, olen mina tänulik mitte ei kägise vaese transamehe kallal kes pidi ka oma marsruuti mõistlikuks planeerima.
Siiski kui terve kullerfirma üldiselt ei kontakteeru ega teavita olukorrast, on tegemist lihtsalt kehva ettevõttega ning töökorraldusega.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 24.10.2018 22:07:57 vasta tsitaadiga

Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cooper9
HV vaatleja


liitunud: 12.03.2003




sõnum 24.10.2018 23:35:13 vasta tsitaadiga

Kas keegi teab rääkida täpsemalt Tallinnas Nõmmel toimuvast Telia valguskaabli projektist. Meie tänavasse ei ole veel jõutud (peaks jõutama järgmise aasta alguses).
Kas ühenduse saamine maksab ka midagi ? Keegi rääkis siin mingist tasuta liitumisperioodist vms päris mitu lehte eespool.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 25.10.2018 07:17:17 vasta tsitaadiga

alpha kirjutas:
Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab.

Ei, jutt käis paki kokkulepitud kättesaamise ajast ja kulleri käest.

cooper9 kirjutas:
Kas keegi teab rääkida täpsemalt Tallinnas Nõmmel toimuvast Telia valguskaabli projektist. Meie tänavasse ei ole veel jõutud (peaks jõutama järgmise aasta alguses).
Kas ühenduse saamine maksab ka midagi ? Keegi rääkis siin mingist tasuta liitumisperioodist vms päris mitu lehte eespool.

Kõik Telia algatatud vase pealt optikale viimised on tasuta. (Ma olen kirjeldanud seda kui kampaaniat, kunagi ei tea millal see lõppeb).
Küll nad selle Nõmme ära teevad, kõik piirkonnad järjest, lihtsalt korraga ei saa, pole fiibri vedajaid niipalju.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2018 10:13:01 vasta tsitaadiga

indrpo, ei, jutt käib e-poes määratavast tarneajast, mida saab klient ise teha ostu sooritades ja seal saab lisaks kuupäevale valida ka ajalise perioodi, millal täpselt sel päeval kaup kohale peaks toodama. Mis mõte on sel määratlusel, kui sellest kinni ei peeta? Ma ei keerutaks siin tolmu üles mingi üksiku juhtumi pärast, kahjuks on neid juhtumeid mitu, erinevates linnades ja linnaosades, seega see pole mingi piirkonna probleem, kui piirkonnaks ei pea just tervet Eestit. Kõigil neil juhtudel on tegemist olnud suuremõõtmelise kaubaga ja selle vastu võtmise viperused tekitasid olulisi ebamugavusi kliendi jaoks. Kõigil neil juhtudel on ka tagasisidet antud, kuid lugedes siin Telia jüngrite olukorda marginaliseerida ja vastutust kõrvale juhtida üritavaid repliike, siis ilmselt pole mõtet liigset lootust olukorra paranemiseks hellitada ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 25.10.2018 11:05:32 vasta tsitaadiga

DigeBeni, justnimelt ja sa tahad väita, et Telia ei anna kullerfirmale seda tähtaega üle või milles asi. Kaup liigub peale tellimust ju kohe kulleri kätte ja seda sellepärast, et erinevalt teistest on Telias kaup kohe kohapeal või esinduses, mitte ei tellita kusagilt poolast või hiinast.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2018 11:07:48 vasta tsitaadiga

... ma juba kirjutasin, mida mina öelda tahan, korduvalt ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2018 11:20:16 vasta tsitaadiga

indrpo, puust ja punaseks.
Kui kodulehel antakse sellised valikud nagu spoileris, siis kliendina ma eeldan, et sellistel kellaaegadel ka kohale ilmutakse
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 25.10.2018 11:21:24 vasta tsitaadiga

jeesus188, just nii ongi..eeldus peab paika pidama, kui ei pea, anna tagasiside kohe paki kättesaamisel olevale meilile.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cooper9
HV vaatleja


liitunud: 12.03.2003




sõnum 25.10.2018 13:09:23 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:

cooper9 kirjutas:
Kas keegi teab rääkida täpsemalt Tallinnas Nõmmel toimuvast Telia valguskaabli projektist. Meie tänavasse ei ole veel jõutud (peaks jõutama järgmise aasta alguses).
Kas ühenduse saamine maksab ka midagi ? Keegi rääkis siin mingist tasuta liitumisperioodist vms päris mitu lehte eespool.

Kõik Telia algatatud vase pealt optikale viimised on tasuta. (Ma olen kirjeldanud seda kui kampaaniat, kunagi ei tea millal see lõppeb).
Küll nad selle Nõmme ära teevad, kõik piirkonnad järjest, lihtsalt korraga ei saa, pole fiibri vedajaid niipalju.

Mul tuleb Telia vask tuppa küll, kuid hetkel ei ole sellega mingit lepingut taga (ADSL ei ole piisavalt kiire, hetkel kasutan üle õhu muid asju). Selleks siis, et siis fiibrit tasuta saada peaks enne siis vana vaseühenduse uuesti aktiveerima enne või see ei aitaks?
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 25.10.2018 13:49:29 vasta tsitaadiga

liini rajamise leping tuleb sõlmida. https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale/sideehitiste-hooldus/. võrguinseneride kontaktid siin.
_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 25.10.2018 17:47:41 vasta tsitaadiga

alpha kirjutas:
Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab.

No aga kojutoomisteenuse ostad ju kullerfirmalt või lased pakiautomaati saata. Osades veebipoodides on võimalik isegi mitme eri teenusepakkuja vahel valida. Ma võtan küll alati kullerfirma ette, kui näen, et kaup on poest välja saadetud, aga kuhugi toppama jäänud. Kui ma oleksin asju veebipoe kaudu ajama hakanud, oleks palju rohkem aega kulunud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 25.10.2018 18:55:11 vasta tsitaadiga

harakas kirjutas:
alpha kirjutas:
Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab.

No aga kojutoomisteenuse ostad ju kullerfirmalt või lased pakiautomaati saata. Osades veebipoodides on võimalik isegi mitme eri teenusepakkuja vahel valida. Ma võtan küll alati kullerfirma ette, kui näen, et kaup on poest välja saadetud, aga kuhugi toppama jäänud. Kui ma oleksin asju veebipoe kaudu ajama hakanud, oleks palju rohkem aega kulunud.


No täpselt. Mõne inimese mõistus ei küündi kaugemale lihtsalt, kohe on pood süüdi kui kaup kohal pole.
Tellid kasvõi hiinast kauba ja valid transpordiviisi kus lubatakse ORIENTEERUVAT aega. Tihtilugu ei klapi see üldse reaalsusega.
Teine asi on Telia veebipoest pakutav aeg mida PAKUB PAKI KOHALE TOIMETAJA läbi süsteemi. Kui see kuller ikka nägu ei näita õigel ajavahemikul või vähemalt kontakti ei võta. Siis tagasiside peale paki saamist on kohane ja see liigub otse õigesse punkti õigeaegselt.
Kuna aga see protsent on taas tühine ja puudutab enamasti tundlikku HV kasutajat siis isiklikult ei näe probleemi. Tellin igasugu pisividinaid aga ka suuremaid ja kulleriga kontakt on hea.. tervitab nimepidi juba.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 25.10.2018 19:52:12 vasta tsitaadiga

On's sellist teenust vaja pakkuda, mille toimimist tagada ei suudeta?
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 25.10.2018 19:52:20 vasta tsitaadiga

Ma näen jeesuse pildil omniva ja dpd logosid siis ma ei eeldaks, et telia neid aegu kontrollib nagu jumal. Kui pakk ei tule tolles vahemikus, siis ma viskaks kivi kullerfirma kapsaaeda. Kui seal oleks telia logo, siis oleks vähe teine tera.
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 25.10.2018 20:06:41 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
harakas kirjutas:
alpha kirjutas:
Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab.

No aga kojutoomisteenuse ostad ju kullerfirmalt või lased pakiautomaati saata. Osades veebipoodides on võimalik isegi mitme eri teenusepakkuja vahel valida. Ma võtan küll alati kullerfirma ette, kui näen, et kaup on poest välja saadetud, aga kuhugi toppama jäänud. Kui ma oleksin asju veebipoe kaudu ajama hakanud, oleks palju rohkem aega kulunud.


No täpselt. Mõne inimese mõistus ei küündi kaugemale lihtsalt, kohe on pood süüdi kui kaup kohal pole.
Tellid kasvõi hiinast kauba ja valid transpordiviisi kus lubatakse ORIENTEERUVAT aega. Tihtilugu ei klapi see üldse reaalsusega.
Teine asi on Telia veebipoest pakutav aeg mida PAKUB PAKI KOHALE TOIMETAJA läbi süsteemi. Kui see kuller ikka nägu ei näita õigel ajavahemikul või vähemalt kontakti ei võta. Siis tagasiside peale paki saamist on kohane ja see liigub otse õigesse punkti õigeaegselt.
Kuna aga see protsent on taas tühine ja puudutab enamasti tundlikku HV kasutajat siis isiklikult ei näe probleemi. Tellin igasugu pisividinaid aga ka suuremaid ja kulleriga kontakt on hea.. tervitab nimepidi juba.
Tundub õrn koht olevat, kui nii isiklikuks mindakse. Ja muidugi Hiinast kauba tellimisega võrdlemine on ikka eriline tase thumbs_up.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2018 20:07:10 vasta tsitaadiga

ajuNolk kirjutas:
Ma näen jeesuse pildil omniva ja dpd logosid siis ma ei eeldaks, et telia neid aegu kontrollib nagu jumal. Kui pakk ei tule tolles vahemikus, siis ma viskaks kivi kullerfirma kapsaaeda. Kui seal oleks telia logo, siis oleks vähe teine tera.

Mis mõttes, kui kellaajalist teenust pakutakse, siis peab sellest kinni hoidma. Muul juhul on see tarbija petmine. Võtku kellaajad sealt tagant siis ära ja kõik oleks ok

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 25.10.2018 20:10:24 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
ajuNolk kirjutas:
Ma näen jeesuse pildil omniva ja dpd logosid siis ma ei eeldaks, et telia neid aegu kontrollib nagu jumal. Kui pakk ei tule tolles vahemikus, siis ma viskaks kivi kullerfirma kapsaaeda. Kui seal oleks telia logo, siis oleks vähe teine tera.

Mis mõttes, kui kellaajalist teenust pakutakse, siis peab sellest kinni hoidma. Muul juhul on see tarbija petmine. Võtku kellaajad sealt tagant siis ära ja kõik oleks ok
see on liiga keeruline jutt neile
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2018 20:11:38 vasta tsitaadiga

alpha kirjutas:
jeesus188 kirjutas:
ajuNolk kirjutas:
Ma näen jeesuse pildil omniva ja dpd logosid siis ma ei eeldaks, et telia neid aegu kontrollib nagu jumal. Kui pakk ei tule tolles vahemikus, siis ma viskaks kivi kullerfirma kapsaaeda. Kui seal oleks telia logo, siis oleks vähe teine tera.

Mis mõttes, kui kellaajalist teenust pakutakse, siis peab sellest kinni hoidma. Muul juhul on see tarbija petmine. Võtku kellaajad sealt tagant siis ära ja kõik oleks ok
see on liiga keeruline jutt neile

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 25.10.2018 21:42:21 vasta tsitaadiga

Ja selleni me jõudsimegi, et kui kuller lubab kaupa Telia laost ajavahemikus kell 8.00-10.00 siis see peakski sel ajal laekuma.
Sellega nõustuvad siin kõik kommenteerijad.
Küsimus oli, mida teha kui see kaup ei laekunud õigeaegselt.
Kas minna delfisse, kiruda Teliat foorumis... või anda tagasiside iga kauba tellimuse korral, kui meilile tuleb vastav küsitlus.
Tegelik tarnija oli ikkagi kuller aga siin on lihtsalt raske mõista, mis tööd keegi teeb.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 25.10.2018 21:50:36 vasta tsitaadiga

Olukorda arvestades, siis Telia ei tohiks kodulehel kellaaega lubada. Sellega on ta võtnud kliendi suhtes vastutuse.
Tuleb muuta kellaaeg "päeva jooksul" või miski muu lahendus, et ei oleks seda lubadust seal kirjas, ehk kellaaega.

Telia tagasiside ka äkki sellise suhtumisega, et kuller eraldi alltöövõtja ja Telia ei vastuta selle eest.
Klient saab omniva või dpd dispetšeri numbri sealt tagasisidelt, et uurige sealt oma asja ise. icon_razz.gif

_________________
▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2018 21:56:36 vasta tsitaadiga

indrpo, telia on sõlminud lepingu kullerfirmadega. Telia asi on, et partnerid täidaks lepingut.
Tundub, et telia üle laskmine partnerite poolt pole juhuslik vaid tavapärane. Ehe näide on kava.ee vms icon_rolleyes.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 330, 331, 332  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.