Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
24.10.2018 15:42:58
|
|
|
Üldiselt kui tellimisel annab kellaajaliselt valida tarnet, siis telia (või muu firma) ja kullerfirma vahel peaks olema need asjad lepinguliselt fikseeritud. Vaevalt seal mingi "hea tava" punkt vaid on.
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
24.10.2018 17:39:53
|
|
|
DigeBeni, sul kulleri trackingut polnud? Selle järgi näed ära ju kas kullerile sai ikka normaalsel ajal pakk üle antud. Senised kogemused Teliaga on olnud sellised, et trackingu järgi pakk on kulleri käes varahommikul aga viimane võtab ühendust siis kui ise viitsib ja tavaliselt annab saabumise aja mis on tunde peale valitud vahemiku (isegi kui helistab hommikul aga vahemik on õhtune, siis ta tuleb veel hiljemgi). Paki peal aga on isegi olnud kirjas minu valitud ajavahemik.
Niiet siin laseb ikka kuller(firma) üle ja seni kuni ei kurda Teliale, jäävadki üle laskma. Kui ma ei eksi, siis peale epoest tellimist saab mingi aeg ka tagasiside küsimustiku - anna seal halvem tagasiside ja kirjuta põhjus kah (ära lahmi ja ära jäta tühjaks kui soovid, et asjaga ka tegeletaks). Mida rohkem selliseid tuleb, seda rohkem saab Telia ka oma koostööpartnerit survestada.
(Niipalju saan öelda, et kõige mõistlikum on tagasisidet anda just tagasiside küsimustikes. Probleemide korral aitavad ka kõned/emailid kuid sealt vastavad inimesed kes peale vabandamise ning konkreetse probleemiga aitamise ei saa midagi peale hakata. Kõik negatiivsed ankeedid, isegi kui nende peale ei võeta ühendust, saavad läbi käidud ning üle vaadatud kuna need hinded mõjutavad statistikat/eesmärke ning statistika on üks asi millest sellised firmad väga hoolivad... seetõttu kui tahad, et sinu probleemi märgataks, pane negatiivne hinnang).
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
24.10.2018 17:54:54
|
|
|
Clover, loe palun eelnevat mõttevahetust uuesti, kõik sinu poolt küsitud ja soovitatu on läbi arutatud ja käidud tee, korduvalt.
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
24.10.2018 18:37:59
|
|
|
Kui Klickist tellid ja sama kuller tuleb (ja tõenäoliselt tuleb) siis on kaup õigeaegselt kohal? Kui jah, siis peaks Telia kaubalao väljastust tõsisemalt kontrollima.
Oma pisipakid mis automaati on tulnud, on kas lubatud päev kohal või isegi samal päeval ehk üldiselt lubatakse sama päeva tarnet kui hommikul tellida ja kui pealelõunat tellida siis järgmiseks päevaks.
Kui mõni kaup on otsakorral ja kaup saadetakse mõnest esindusest, on ilmselt tarneaeg mõned päevad kuid lubatud ajavahemik peaks ikka suures mahus vastama.
Olles kogenud erinevaid kullerteenuseid, siis võib öelda, et praaki on seal küll, vahel ei helistata ja õhtul märkad jälgimisest, et pakk on lattu tagasi viidud kuna misiganes põhjus siis välja tuuakse.
See selleks, kompensatsioon tarnija poolt on igati kohane kui tarneaeg on üle mõistuse. Näiteks tellisin Klickist lapsele mingi monster puldiauto..üsna kallis.
Tellimus sai tehtud 11.sept ja ootan siiani. Algne info oli esinduse kaudu, et nendel pole, aga linnas on mitmes esinduses, telli epoest. Peale tellimust tuli kiri, et kahjuks otsas ja tellivad kusagilt välismaalt. Siis nädala kaupa pikendati tarneaega kuni eelmise nädala alguses küsimise peale selgus, et kaup on pealinna jõudnud..kuna oleme kaua oodanud, kingivad lisaaku ja laadija pealekauba .. siiani ootame infot millal kaup 60km kaugusele esindusse jõuab.
Samas ma ei närvelda, et lapse sünnipäeva kink pole ka veel kuu ajaga kohale jõudnud.
Ehk, et ka kuller on inimene ja kui kaup vähemalt lubatud päeval kohale jõuab, olen mina tänulik mitte ei kägise vaese transamehe kallal kes pidi ka oma marsruuti mõistlikuks planeerima.
Siiski kui terve kullerfirma üldiselt ei kontakteeru ega teavita olukorrast, on tegemist lihtsalt kehva ettevõttega ning töökorraldusega.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
24.10.2018 22:07:57
|
|
|
Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
cooper9
HV vaatleja
liitunud: 12.03.2003
|
24.10.2018 23:35:13
|
|
|
Kas keegi teab rääkida täpsemalt Tallinnas Nõmmel toimuvast Telia valguskaabli projektist. Meie tänavasse ei ole veel jõutud (peaks jõutama järgmise aasta alguses).
Kas ühenduse saamine maksab ka midagi ? Keegi rääkis siin mingist tasuta liitumisperioodist vms päris mitu lehte eespool.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
25.10.2018 07:17:17
|
|
|
alpha kirjutas: |
Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab. |
Ei, jutt käis paki kokkulepitud kättesaamise ajast ja kulleri käest.
cooper9 kirjutas: |
Kas keegi teab rääkida täpsemalt Tallinnas Nõmmel toimuvast Telia valguskaabli projektist. Meie tänavasse ei ole veel jõutud (peaks jõutama järgmise aasta alguses).
Kas ühenduse saamine maksab ka midagi ? Keegi rääkis siin mingist tasuta liitumisperioodist vms päris mitu lehte eespool. |
Kõik Telia algatatud vase pealt optikale viimised on tasuta. (Ma olen kirjeldanud seda kui kampaaniat, kunagi ei tea millal see lõppeb).
Küll nad selle Nõmme ära teevad, kõik piirkonnad järjest, lihtsalt korraga ei saa, pole fiibri vedajaid niipalju.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
25.10.2018 10:13:01
|
|
|
indrpo, ei, jutt käib e-poes määratavast tarneajast, mida saab klient ise teha ostu sooritades ja seal saab lisaks kuupäevale valida ka ajalise perioodi, millal täpselt sel päeval kaup kohale peaks toodama. Mis mõte on sel määratlusel, kui sellest kinni ei peeta? Ma ei keerutaks siin tolmu üles mingi üksiku juhtumi pärast, kahjuks on neid juhtumeid mitu, erinevates linnades ja linnaosades, seega see pole mingi piirkonna probleem, kui piirkonnaks ei pea just tervet Eestit. Kõigil neil juhtudel on tegemist olnud suuremõõtmelise kaubaga ja selle vastu võtmise viperused tekitasid olulisi ebamugavusi kliendi jaoks. Kõigil neil juhtudel on ka tagasisidet antud, kuid lugedes siin Telia jüngrite olukorda marginaliseerida ja vastutust kõrvale juhtida üritavaid repliike, siis ilmselt pole mõtet liigset lootust olukorra paranemiseks hellitada ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
25.10.2018 11:05:32
|
|
|
DigeBeni, justnimelt ja sa tahad väita, et Telia ei anna kullerfirmale seda tähtaega üle või milles asi. Kaup liigub peale tellimust ju kohe kulleri kätte ja seda sellepärast, et erinevalt teistest on Telias kaup kohe kohapeal või esinduses, mitte ei tellita kusagilt poolast või hiinast.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
25.10.2018 11:07:48
|
|
|
... ma juba kirjutasin, mida mina öelda tahan, korduvalt ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
25.10.2018 11:20:16
|
|
|
indrpo, puust ja punaseks.
Kui kodulehel antakse sellised valikud nagu spoileris, siis kliendina ma eeldan, et sellistel kellaaegadel ka kohale ilmutakse
Spoiler
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
25.10.2018 11:21:24
|
|
|
jeesus188, just nii ongi..eeldus peab paika pidama, kui ei pea, anna tagasiside kohe paki kättesaamisel olevale meilile.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
cooper9
HV vaatleja
liitunud: 12.03.2003
|
25.10.2018 13:09:23
|
|
|
indrpo kirjutas: |
cooper9 kirjutas: |
Kas keegi teab rääkida täpsemalt Tallinnas Nõmmel toimuvast Telia valguskaabli projektist. Meie tänavasse ei ole veel jõutud (peaks jõutama järgmise aasta alguses).
Kas ühenduse saamine maksab ka midagi ? Keegi rääkis siin mingist tasuta liitumisperioodist vms päris mitu lehte eespool. |
Kõik Telia algatatud vase pealt optikale viimised on tasuta. (Ma olen kirjeldanud seda kui kampaaniat, kunagi ei tea millal see lõppeb).
Küll nad selle Nõmme ära teevad, kõik piirkonnad järjest, lihtsalt korraga ei saa, pole fiibri vedajaid niipalju. |
Mul tuleb Telia vask tuppa küll, kuid hetkel ei ole sellega mingit lepingut taga (ADSL ei ole piisavalt kiire, hetkel kasutan üle õhu muid asju). Selleks siis, et siis fiibrit tasuta saada peaks enne siis vana vaseühenduse uuesti aktiveerima enne või see ei aitaks?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
harakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.06.2004
|
25.10.2018 17:47:41
|
|
|
alpha kirjutas: |
Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab. |
No aga kojutoomisteenuse ostad ju kullerfirmalt või lased pakiautomaati saata. Osades veebipoodides on võimalik isegi mitme eri teenusepakkuja vahel valida. Ma võtan küll alati kullerfirma ette, kui näen, et kaup on poest välja saadetud, aga kuhugi toppama jäänud. Kui ma oleksin asju veebipoe kaudu ajama hakanud, oleks palju rohkem aega kulunud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
25.10.2018 18:55:11
|
|
|
harakas kirjutas: |
alpha kirjutas: |
Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab. |
No aga kojutoomisteenuse ostad ju kullerfirmalt või lased pakiautomaati saata. Osades veebipoodides on võimalik isegi mitme eri teenusepakkuja vahel valida. Ma võtan küll alati kullerfirma ette, kui näen, et kaup on poest välja saadetud, aga kuhugi toppama jäänud. Kui ma oleksin asju veebipoe kaudu ajama hakanud, oleks palju rohkem aega kulunud. |
No täpselt. Mõne inimese mõistus ei küündi kaugemale lihtsalt, kohe on pood süüdi kui kaup kohal pole.
Tellid kasvõi hiinast kauba ja valid transpordiviisi kus lubatakse ORIENTEERUVAT aega. Tihtilugu ei klapi see üldse reaalsusega.
Teine asi on Telia veebipoest pakutav aeg mida PAKUB PAKI KOHALE TOIMETAJA läbi süsteemi. Kui see kuller ikka nägu ei näita õigel ajavahemikul või vähemalt kontakti ei võta. Siis tagasiside peale paki saamist on kohane ja see liigub otse õigesse punkti õigeaegselt.
Kuna aga see protsent on taas tühine ja puudutab enamasti tundlikku HV kasutajat siis isiklikult ei näe probleemi. Tellin igasugu pisividinaid aga ka suuremaid ja kulleriga kontakt on hea.. tervitab nimepidi juba.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
25.10.2018 19:52:12
|
|
|
On's sellist teenust vaja pakkuda, mille toimimist tagada ei suudeta?
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
25.10.2018 19:52:20
|
|
|
Ma näen jeesuse pildil omniva ja dpd logosid siis ma ei eeldaks, et telia neid aegu kontrollib nagu jumal. Kui pakk ei tule tolles vahemikus, siis ma viskaks kivi kullerfirma kapsaaeda. Kui seal oleks telia logo, siis oleks vähe teine tera.
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
25.10.2018 20:06:41
|
|
|
indrpo kirjutas: |
harakas kirjutas: |
alpha kirjutas: |
Mis see Klick siia loeb? Või kuller? Jutt käib Teliast. Samas jutt kui kava teenuse puhul, et ega Telia kava tee, see ju vaid Kava.ee probleem. Inimene ostab teenuse Telialt ja kui Telia lubab sellist teenust, siis seda klient ka ootab. |
No aga kojutoomisteenuse ostad ju kullerfirmalt või lased pakiautomaati saata. Osades veebipoodides on võimalik isegi mitme eri teenusepakkuja vahel valida. Ma võtan küll alati kullerfirma ette, kui näen, et kaup on poest välja saadetud, aga kuhugi toppama jäänud. Kui ma oleksin asju veebipoe kaudu ajama hakanud, oleks palju rohkem aega kulunud. |
No täpselt. Mõne inimese mõistus ei küündi kaugemale lihtsalt, kohe on pood süüdi kui kaup kohal pole.
Tellid kasvõi hiinast kauba ja valid transpordiviisi kus lubatakse ORIENTEERUVAT aega. Tihtilugu ei klapi see üldse reaalsusega.
Teine asi on Telia veebipoest pakutav aeg mida PAKUB PAKI KOHALE TOIMETAJA läbi süsteemi. Kui see kuller ikka nägu ei näita õigel ajavahemikul või vähemalt kontakti ei võta. Siis tagasiside peale paki saamist on kohane ja see liigub otse õigesse punkti õigeaegselt.
Kuna aga see protsent on taas tühine ja puudutab enamasti tundlikku HV kasutajat siis isiklikult ei näe probleemi. Tellin igasugu pisividinaid aga ka suuremaid ja kulleriga kontakt on hea.. tervitab nimepidi juba. |
Tundub õrn koht olevat, kui nii isiklikuks mindakse. Ja muidugi Hiinast kauba tellimisega võrdlemine on ikka eriline tase
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
25.10.2018 20:07:10
|
|
|
ajuNolk kirjutas: |
Ma näen jeesuse pildil omniva ja dpd logosid siis ma ei eeldaks, et telia neid aegu kontrollib nagu jumal. Kui pakk ei tule tolles vahemikus, siis ma viskaks kivi kullerfirma kapsaaeda. Kui seal oleks telia logo, siis oleks vähe teine tera. |
Mis mõttes, kui kellaajalist teenust pakutakse, siis peab sellest kinni hoidma. Muul juhul on see tarbija petmine. Võtku kellaajad sealt tagant siis ära ja kõik oleks ok
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
25.10.2018 20:10:24
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
ajuNolk kirjutas: |
Ma näen jeesuse pildil omniva ja dpd logosid siis ma ei eeldaks, et telia neid aegu kontrollib nagu jumal. Kui pakk ei tule tolles vahemikus, siis ma viskaks kivi kullerfirma kapsaaeda. Kui seal oleks telia logo, siis oleks vähe teine tera. |
Mis mõttes, kui kellaajalist teenust pakutakse, siis peab sellest kinni hoidma. Muul juhul on see tarbija petmine. Võtku kellaajad sealt tagant siis ära ja kõik oleks ok |
see on liiga keeruline jutt neile
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
25.10.2018 20:11:38
|
|
|
alpha kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
ajuNolk kirjutas: |
Ma näen jeesuse pildil omniva ja dpd logosid siis ma ei eeldaks, et telia neid aegu kontrollib nagu jumal. Kui pakk ei tule tolles vahemikus, siis ma viskaks kivi kullerfirma kapsaaeda. Kui seal oleks telia logo, siis oleks vähe teine tera. |
Mis mõttes, kui kellaajalist teenust pakutakse, siis peab sellest kinni hoidma. Muul juhul on see tarbija petmine. Võtku kellaajad sealt tagant siis ära ja kõik oleks ok |
see on liiga keeruline jutt neile |
Spoiler
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
25.10.2018 21:42:21
|
|
|
Ja selleni me jõudsimegi, et kui kuller lubab kaupa Telia laost ajavahemikus kell 8.00-10.00 siis see peakski sel ajal laekuma.
Sellega nõustuvad siin kõik kommenteerijad.
Küsimus oli, mida teha kui see kaup ei laekunud õigeaegselt.
Kas minna delfisse, kiruda Teliat foorumis... või anda tagasiside iga kauba tellimuse korral, kui meilile tuleb vastav küsitlus.
Tegelik tarnija oli ikkagi kuller aga siin on lihtsalt raske mõista, mis tööd keegi teeb.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
25.10.2018 21:50:36
|
|
|
Olukorda arvestades, siis Telia ei tohiks kodulehel kellaaega lubada. Sellega on ta võtnud kliendi suhtes vastutuse.
Tuleb muuta kellaaeg "päeva jooksul" või miski muu lahendus, et ei oleks seda lubadust seal kirjas, ehk kellaaega.
Telia tagasiside ka äkki sellise suhtumisega, et kuller eraldi alltöövõtja ja Telia ei vastuta selle eest.
Klient saab omniva või dpd dispetšeri numbri sealt tagasisidelt, et uurige sealt oma asja ise.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
25.10.2018 21:56:36
|
|
|
indrpo, telia on sõlminud lepingu kullerfirmadega. Telia asi on, et partnerid täidaks lepingut.
Tundub, et telia üle laskmine partnerite poolt pole juhuslik vaid tavapärane. Ehe näide on kava.ee vms
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
|