Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 330, 331, 332  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 07.11.2017 19:13:17 vasta tsitaadiga

kas parooli küsimine on ainuke variant lukust lahti saada?
Pailapse link ülevalt on mingi teine asi?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lindman
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2017 19:17:58 vasta tsitaadiga

Kas see mitte ainult Samsungi konto puhul ei toimi või võtab ka Google konto kohe maha?
Google oma on see kurjajuur või turvafunktsioon, sõltuvalt vaatevinklist.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 07.11.2017 19:28:10 vasta tsitaadiga

Lindman, mis utiliseerimist sa räägid?
Üleval küsiti ju parooli eemaldamise eest pappi ja siis pidi ok olema.

Kas mitte teenindaja ei peaks telefoni ülevaatama ja veenduma, et telefon on ok, mitte hakkama hiljem peedistama...

_________________
Kulli või kirja... Iso kulli
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2017 20:13:58 vasta tsitaadiga

Äkki see 16€ küsitakse selle eest, et ametlikus teeninduses see telefon lahti teha?
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 07.11.2017 20:44:19 vasta tsitaadiga

16 eur tundub mulle käitlustasu.https://pood.telia.ee/remont-ja-hooldus

Minu poolt viidatud link kustutab seadme sisu ja seob Samsungi kontost lahti. Siduvus Google ja Google+ kontoga kaob samuti. Seadme esindusse toimetamine, et lukust lahti teha on üks võimalikke variante. Kui enda aeg maksab rohkem kui 16 eur, siis võib lasta ära teha. Mugavustasu.

Käitu nagu tüüpiline mölisev ja räuskav klient ja teevad ilma tasuta ära. Ilmselge on see, et kes kõvemini karjub ja kisab, see oma tahtmist saab. Nii on alati olnud. Endise Telia/Elion töötajana olen viimaseid juhtumeid tihti näinud.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2017 21:04:08 vasta tsitaadiga

Pailaps, sinu viidatud link Google'i konto osas ei ole seesama, millest siin jutt. Seadme eemaldamine arvuti kaudu Google'i kontolt ei tee seda lahti, kui factory reset on tehtud enne Google'i konto eemaldamist. Samuti ei kao see lukk lihtsalt Samsungi kontolt seadet kustutades. Täna sai seda töökaaslase värskelt soetatud kasutatud telefoniga proovitud. Õnneks saadi eelmine omanik kätte ja nüüd õhtul käis kohapeal ning eemaldas luku.
tsitaat:
If the device was factory reset with the Google account still on the phone and Factory Reset Protection/Device protection is enabled, the device will ask for the Google information on start up and remote removal will not work.

https://help.ting.com/hc/en-us/articles/205666168-Removing-Android-Activation-Lock
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lindman
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2017 21:28:33 vasta tsitaadiga

Henry kirjutas:
Lindman, mis utiliseerimist sa räägid?
Üleval küsiti ju parooli eemaldamise eest pappi ja siis pidi ok olema.

Kas mitte teenindaja ei peaks telefoni ülevaatama ja veenduma, et telefon on ok, mitte hakkama hiljem peedistama...


Ka vanad asendusseadmed lõpuks saadetakse utiili. Isegi neid kastide kaupa saatnud.
See 16€ ja kõik ok on tõesti variant, aga elu ei ole alati must-valge. Olen ise ajanud taga inimest mitu kuud selleks et ta korraks esindusse tuleks ja selle väikse lükke ära teeks, aga raha maksta ei taha. Lõhutud asendustelefonid on juba omaette ooper.

Jah peaks tegema täiskontrolli. Lülitama sisse, kõik kriimud üle vaatama ja kontrollima milline oli telefon üleandmisel, nii palju üles seadistama et ühtegi kontot peal ei ole, vajadusel koos kliendiga resettima ja siis alles hoolduses käinud seadme kallale asuma. Paraku kui klient ütleb et resettis ära, siis miks ma ei peaks teda uskuma?
Selliseid activation locke juhtus minu ajal alla 1% asendustelefonidel.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 07.11.2017 22:54:38 vasta tsitaadiga

Et vanad moblad lähevad utiili on ok, ma sain aru, et parooliga moblad võivad sattuda seetõttu utiili.

Aga parooliküsimused on küll telia poolt icon_confused.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 07.11.2017 23:51:04 vasta tsitaadiga

Ühesõnaga laiskus, ei viitsita telefoni tagasi võttes kontrollida, kas lukk on maas või mitte.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lindman
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2017 23:52:07 vasta tsitaadiga

Henry kirjutas:
Et vanad moblad lähevad utiili on ok, ma sain aru, et parooliga moblad võivad sattuda seetõttu utiili.

Aga parooliküsimused on küll telia poolt icon_confused.gif


Vaatame tõele näkku see on täielik äärmus. Juhtub väga harva ja enamasti leitakse mõni normaalne lahendus.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 08.11.2017 00:15:11 vasta tsitaadiga

Seda siin ju räägitud ongi, et parooli küsimine ei ole normaalne lahendus.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.11.2017 09:00:44 vasta tsitaadiga

seega jõudsime õige lahenduseni, teenindaja usaldab klienti kes ütleb, et on telefoni resettinud, hiljem selgub, et seade on siiski lukus ja klient ei usalda teenindajale oma parooli lahtilukustamiseks, selle küsimine on not ok ning klient saab kokkulepitud summas arve.

ideaalne lahendus ja klient ning teenindaja on rahul.
ps. antud juhtumi korral oli muidugi tänuväärne, et seade saadeti lähimasse esindusse, ja klient saab minna tagasi parooli maha võtma.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2017 12:22:38 vasta tsitaadiga

Ja huvitav kuidas see 16€ aitab telefoni lahti lukustada?
Kui tegemist oleks iPhonega ja too AppleID seotud, kas siis ka maksab 16€ ja kõik? Telia teeb/saab telefoni ise lahti? Julgen kahelda.

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2017 12:32:44 vasta tsitaadiga

Ei aitagi, apple puhul utiil.
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2017 12:39:48 vasta tsitaadiga

Ei ole utiil icon_razz.gif
_________________
 Lae pildid -> pilt.io
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2017 12:44:12 vasta tsitaadiga

ufo56, pole päris viimaste uudistega kursis, varem oli utiil, aga räägi lähemalt, hakkan kohe varastatud iphone kokku ostma siis.
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2017 14:37:03 vasta tsitaadiga

Telefonitega ma ei tea, aga ipadil nand maha, uus serial peale ja tuld. Pole eriliselt keeruline.
On veel mingeid variante aga eks google meil kõigil olemas. Mõlemal seadmel peaks variante jaguma.
Näiteks ios11.1 all saab ilma abivahenditeta icloudi eemaldada tänu bugile.

Kahjuks on päris palju täitsa ausaid inimesi kellel ühel või teisel põhjusel icloudi access kadunud.

_________________
 Lae pildid -> pilt.io
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2017 15:25:06 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
Ja huvitav kuidas see 16€ aitab telefoni lahti lukustada?
Kui tegemist oleks iPhonega ja too AppleID seotud, kas siis ka maksab 16€ ja kõik? Telia teeb/saab telefoni ise lahti? Julgen kahelda.

Võimalusi on, Apple-i puhul vähem, Android FRP + Samsungi kontoga rohkem icon_smile.gif Kui oli Samsung, siis huvi pärast uurisin, saab maha, S7 pealt kindlasti
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 153
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.11.2017 21:20:29 vasta tsitaadiga

Mis siin keerulist on, Apple lahtilukustamise ehk defekteerimistasu (utiliseerimine) on näiteks 250€ sest parooli küsida on ju ebaturvaline ning täiesti kohatu sest see pole kliendile vastutulek, vaid määramata reeglite rikkumine ning see uudis sobiks Delfisse liiga hästi kommenteerimiseks.
Puhtalt ühe hingetõmbega tehtud näide kuidas tänapäeval peaks asju ajama nii, et kliendiga koos mitte mõistlikku ja soodsamat lahendust leida vaid lihtsalt ära teha nii nagu on reeglite järgi õige.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TREMAN
HV kasutaja

liitunud: 17.04.2005




sõnum 08.11.2017 21:55:11 vasta tsitaadiga

Minu Telia saaga selleks korraks läbi. Käisin esinduses ja logisin oma kontoga telefoni sisse.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2017 22:09:28 vasta tsitaadiga

Installisid kiirelt mingi rootkiti ka ikka?
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 08.11.2017 23:48:09 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Mis siin keerulist on, Apple lahtilukustamise ehk defekteerimistasu (utiliseerimine) on näiteks 250€ sest parooli küsida on ju ebaturvaline ning täiesti kohatu sest see pole kliendile vastutulek, vaid määramata reeglite rikkumine ning see uudis sobiks Delfisse liiga hästi kommenteerimiseks.
Puhtalt ühe hingetõmbega tehtud näide kuidas tänapäeval peaks asju ajama nii, et kliendiga koos mitte mõistlikku ja soodsamat lahendust leida vaid lihtsalt ära teha nii nagu on reeglite järgi õige.
PAROOLI KÜSIMINE ÜLE TELEFONI EI OLE MÕISTLIK LAHENDUS.

Pead seda vist tahvli peale kirjutama nagu Bart Simpsonite algustiitrites, ega muidu kohale ei jõua.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 09.11.2017 01:05:00 vasta tsitaadiga

Talle jõuab kohale küll, kuid ta on võtnud südameasjaks aeg-ajalt kummipuud mängida eriti kui jälle "Teliat rünnatakse". Selle koha pealt edasi kaob mõistus...
beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scott
Kreisi kasutaja
Scott

liitunud: 09.08.2016




sõnum 09.11.2017 03:11:23 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Apple lahtilukustamise ehk defekteerimistasu (utiliseerimine) on näiteks 250€ ...

Lugedes seda teemat, kõlab siin tihti sõna "utiliseerimine". Huvitab, kas (suur)firmadel käib tõesti nii, et kui näiteks praktiliselt uuel telefonil mingi pisem viga või antud juhul parooliprobleem, kliendilt saadakse "defekteerimistasu" ja telefon pressi alla? Kui saaks natukenegi rohelisemalt mõelda ja see telefon koos lisaseadmetega kuhugi riiulile jätta, juhuks kui keegi teine sama mudeliga tuleb, millel ekraan puruks vms. Saab ju pakkuda, kas tellime uue varuosa või paneme kasutatu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 09.11.2017 09:05:11 vasta tsitaadiga

LOL ma ajan samasugust traati nagu teiegi. See arutelu ei vii niikuinii kusagile, klient ja Telia said ilusti mõistliku lahendi ja meie siin arutame, aga mis siis kui...

Saage aru, et teenindaja ja kliendi vahel võib toimida ka sina suhtlus, ehk inimeselt inimesele, ei ole alati vaja juriidilisi reegled ja raudpolt jäigalt arvete alusel suhtlust. Loomulikult EI TOHI parooli küsida aga mis see sinu asi on kui kaks inimest sellega mure lahendatud saavad ning sellest kellelegi kahju ei sünni.
Ma rõhutaks ohtudele mis võivad selle tagajärjeks olla. Keegi varastab kellegi andmed? kasutajad peaks piisavalt tihti oma paroole vahetama, võibolla unustab kasutaja üldse oma asendustelefonisse pildid ja kontod ilma ekraanilukuta sisse ning teenindaja püüab olukorda lahendada koos kliendiga, olgu see lahendus siis nende asi.

ps. mina ei tea esinduse ja asendustelefonide reeglitest või järeltegevustest muud midagi kui ise kasutand olen. võtsin seadme allkirja vastu kus pandi kirja telefoni vigastused ja seisukord, teks puudutas ka tagastamist ning telefoni algseadistuse kohustust ja vabastamist igasugustest lukkudest.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 330, 331, 332  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.