Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
07.11.2017 19:13:17
|
|
|
kas parooli küsimine on ainuke variant lukust lahti saada?
Pailapse link ülevalt on mingi teine asi?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Lindman
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2007
|
07.11.2017 19:17:58
|
|
|
Kas see mitte ainult Samsungi konto puhul ei toimi või võtab ka Google konto kohe maha?
Google oma on see kurjajuur või turvafunktsioon, sõltuvalt vaatevinklist.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
07.11.2017 19:28:10
|
|
|
Lindman, mis utiliseerimist sa räägid?
Üleval küsiti ju parooli eemaldamise eest pappi ja siis pidi ok olema.
Kas mitte teenindaja ei peaks telefoni ülevaatama ja veenduma, et telefon on ok, mitte hakkama hiljem peedistama...
_________________ Kulli või kirja... Iso kulli |
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
07.11.2017 20:13:58
|
|
|
Äkki see 16€ küsitakse selle eest, et ametlikus teeninduses see telefon lahti teha?
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
07.11.2017 20:44:19
|
|
|
16 eur tundub mulle käitlustasu.https://pood.telia.ee/remont-ja-hooldus
Minu poolt viidatud link kustutab seadme sisu ja seob Samsungi kontost lahti. Siduvus Google ja Google+ kontoga kaob samuti. Seadme esindusse toimetamine, et lukust lahti teha on üks võimalikke variante. Kui enda aeg maksab rohkem kui 16 eur, siis võib lasta ära teha. Mugavustasu.
Käitu nagu tüüpiline mölisev ja räuskav klient ja teevad ilma tasuta ära. Ilmselge on see, et kes kõvemini karjub ja kisab, see oma tahtmist saab. Nii on alati olnud. Endise Telia/Elion töötajana olen viimaseid juhtumeid tihti näinud.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
07.11.2017 21:04:08
|
|
|
Pailaps, sinu viidatud link Google'i konto osas ei ole seesama, millest siin jutt. Seadme eemaldamine arvuti kaudu Google'i kontolt ei tee seda lahti, kui factory reset on tehtud enne Google'i konto eemaldamist. Samuti ei kao see lukk lihtsalt Samsungi kontolt seadet kustutades. Täna sai seda töökaaslase värskelt soetatud kasutatud telefoniga proovitud. Õnneks saadi eelmine omanik kätte ja nüüd õhtul käis kohapeal ning eemaldas luku.
tsitaat: |
If the device was factory reset with the Google account still on the phone and Factory Reset Protection/Device protection is enabled, the device will ask for the Google information on start up and remote removal will not work. |
https://help.ting.com/hc/en-us/articles/205666168-Removing-Android-Activation-Lock
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Lindman
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2007
|
07.11.2017 21:28:33
|
|
|
Henry kirjutas: |
Lindman, mis utiliseerimist sa räägid?
Üleval küsiti ju parooli eemaldamise eest pappi ja siis pidi ok olema.
Kas mitte teenindaja ei peaks telefoni ülevaatama ja veenduma, et telefon on ok, mitte hakkama hiljem peedistama... |
Ka vanad asendusseadmed lõpuks saadetakse utiili. Isegi neid kastide kaupa saatnud.
See 16€ ja kõik ok on tõesti variant, aga elu ei ole alati must-valge. Olen ise ajanud taga inimest mitu kuud selleks et ta korraks esindusse tuleks ja selle väikse lükke ära teeks, aga raha maksta ei taha. Lõhutud asendustelefonid on juba omaette ooper.
Jah peaks tegema täiskontrolli. Lülitama sisse, kõik kriimud üle vaatama ja kontrollima milline oli telefon üleandmisel, nii palju üles seadistama et ühtegi kontot peal ei ole, vajadusel koos kliendiga resettima ja siis alles hoolduses käinud seadme kallale asuma. Paraku kui klient ütleb et resettis ära, siis miks ma ei peaks teda uskuma?
Selliseid activation locke juhtus minu ajal alla 1% asendustelefonidel.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
07.11.2017 22:54:38
|
|
|
Et vanad moblad lähevad utiili on ok, ma sain aru, et parooliga moblad võivad sattuda seetõttu utiili.
Aga parooliküsimused on küll telia poolt
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
07.11.2017 23:51:04
|
|
|
Ühesõnaga laiskus, ei viitsita telefoni tagasi võttes kontrollida, kas lukk on maas või mitte.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
Lindman
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2007
|
07.11.2017 23:52:07
|
|
|
Henry kirjutas: |
Et vanad moblad lähevad utiili on ok, ma sain aru, et parooliga moblad võivad sattuda seetõttu utiili.
Aga parooliküsimused on küll telia poolt |
Vaatame tõele näkku see on täielik äärmus. Juhtub väga harva ja enamasti leitakse mõni normaalne lahendus.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
08.11.2017 00:15:11
|
|
|
Seda siin ju räägitud ongi, et parooli küsimine ei ole normaalne lahendus.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
08.11.2017 09:00:44
|
|
|
seega jõudsime õige lahenduseni, teenindaja usaldab klienti kes ütleb, et on telefoni resettinud, hiljem selgub, et seade on siiski lukus ja klient ei usalda teenindajale oma parooli lahtilukustamiseks, selle küsimine on not ok ning klient saab kokkulepitud summas arve.
ideaalne lahendus ja klient ning teenindaja on rahul.
ps. antud juhtumi korral oli muidugi tänuväärne, et seade saadeti lähimasse esindusse, ja klient saab minna tagasi parooli maha võtma.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
08.11.2017 12:22:38
|
|
|
Ja huvitav kuidas see 16€ aitab telefoni lahti lukustada?
Kui tegemist oleks iPhonega ja too AppleID seotud, kas siis ka maksab 16€ ja kõik? Telia teeb/saab telefoni ise lahti? Julgen kahelda.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 161 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
08.11.2017 12:32:44
|
|
|
Ei aitagi, apple puhul utiil.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
ufo56
HV Guru
liitunud: 18.11.2004
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
08.11.2017 12:44:12
|
|
|
ufo56, pole päris viimaste uudistega kursis, varem oli utiil, aga räägi lähemalt, hakkan kohe varastatud iphone kokku ostma siis.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
ufo56
HV Guru
liitunud: 18.11.2004
|
08.11.2017 14:37:03
|
|
|
Telefonitega ma ei tea, aga ipadil nand maha, uus serial peale ja tuld. Pole eriliselt keeruline.
On veel mingeid variante aga eks google meil kõigil olemas. Mõlemal seadmel peaks variante jaguma.
Näiteks ios11.1 all saab ilma abivahenditeta icloudi eemaldada tänu bugile.
Kahjuks on päris palju täitsa ausaid inimesi kellel ühel või teisel põhjusel icloudi access kadunud.
_________________ Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
Archibald
HV veteran
liitunud: 09.01.2002
|
08.11.2017 15:25:06
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
Ja huvitav kuidas see 16€ aitab telefoni lahti lukustada?
Kui tegemist oleks iPhonega ja too AppleID seotud, kas siis ka maksab 16€ ja kõik? Telia teeb/saab telefoni ise lahti? Julgen kahelda. |
Võimalusi on, Apple-i puhul vähem, Android FRP + Samsungi kontoga rohkem Kui oli Samsung, siis huvi pärast uurisin, saab maha, S7 pealt kindlasti
|
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
153 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
08.11.2017 21:20:29
|
|
|
Mis siin keerulist on, Apple lahtilukustamise ehk defekteerimistasu (utiliseerimine) on näiteks 250€ sest parooli küsida on ju ebaturvaline ning täiesti kohatu sest see pole kliendile vastutulek, vaid määramata reeglite rikkumine ning see uudis sobiks Delfisse liiga hästi kommenteerimiseks.
Puhtalt ühe hingetõmbega tehtud näide kuidas tänapäeval peaks asju ajama nii, et kliendiga koos mitte mõistlikku ja soodsamat lahendust leida vaid lihtsalt ära teha nii nagu on reeglite järgi õige.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
TREMAN
HV kasutaja
liitunud: 17.04.2005
|
08.11.2017 21:55:11
|
|
|
Minu Telia saaga selleks korraks läbi. Käisin esinduses ja logisin oma kontoga telefoni sisse.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
08.11.2017 22:09:28
|
|
|
Installisid kiirelt mingi rootkiti ka ikka?
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
08.11.2017 23:48:09
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Mis siin keerulist on, Apple lahtilukustamise ehk defekteerimistasu (utiliseerimine) on näiteks 250€ sest parooli küsida on ju ebaturvaline ning täiesti kohatu sest see pole kliendile vastutulek, vaid määramata reeglite rikkumine ning see uudis sobiks Delfisse liiga hästi kommenteerimiseks.
Puhtalt ühe hingetõmbega tehtud näide kuidas tänapäeval peaks asju ajama nii, et kliendiga koos mitte mõistlikku ja soodsamat lahendust leida vaid lihtsalt ära teha nii nagu on reeglite järgi õige. |
PAROOLI KÜSIMINE ÜLE TELEFONI EI OLE MÕISTLIK LAHENDUS.
Pead seda vist tahvli peale kirjutama nagu Bart Simpsonite algustiitrites, ega muidu kohale ei jõua.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
09.11.2017 01:05:00
|
|
|
Talle jõuab kohale küll, kuid ta on võtnud südameasjaks aeg-ajalt kummipuud mängida eriti kui jälle "Teliat rünnatakse". Selle koha pealt edasi kaob mõistus...
|
|
tagasi üles |
|
|
Scott
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.08.2016
|
09.11.2017 03:11:23
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Apple lahtilukustamise ehk defekteerimistasu (utiliseerimine) on näiteks 250€ ... |
Lugedes seda teemat, kõlab siin tihti sõna "utiliseerimine". Huvitab, kas (suur)firmadel käib tõesti nii, et kui näiteks praktiliselt uuel telefonil mingi pisem viga või antud juhul parooliprobleem, kliendilt saadakse "defekteerimistasu" ja telefon pressi alla? Kui saaks natukenegi rohelisemalt mõelda ja see telefon koos lisaseadmetega kuhugi riiulile jätta, juhuks kui keegi teine sama mudeliga tuleb, millel ekraan puruks vms. Saab ju pakkuda, kas tellime uue varuosa või paneme kasutatu.
|
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
09.11.2017 09:05:11
|
|
|
LOL ma ajan samasugust traati nagu teiegi. See arutelu ei vii niikuinii kusagile, klient ja Telia said ilusti mõistliku lahendi ja meie siin arutame, aga mis siis kui...
Saage aru, et teenindaja ja kliendi vahel võib toimida ka sina suhtlus, ehk inimeselt inimesele, ei ole alati vaja juriidilisi reegled ja raudpolt jäigalt arvete alusel suhtlust. Loomulikult EI TOHI parooli küsida aga mis see sinu asi on kui kaks inimest sellega mure lahendatud saavad ning sellest kellelegi kahju ei sünni.
Ma rõhutaks ohtudele mis võivad selle tagajärjeks olla. Keegi varastab kellegi andmed? kasutajad peaks piisavalt tihti oma paroole vahetama, võibolla unustab kasutaja üldse oma asendustelefonisse pildid ja kontod ilma ekraanilukuta sisse ning teenindaja püüab olukorda lahendada koos kliendiga, olgu see lahendus siis nende asi.
ps. mina ei tea esinduse ja asendustelefonide reeglitest või järeltegevustest muud midagi kui ise kasutand olen. võtsin seadme allkirja vastu kus pandi kirja telefoni vigastused ja seisukord, teks puudutas ka tagastamist ning telefoni algseadistuse kohustust ja vabastamist igasugustest lukkudest.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
|