Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
11.10.2018 22:17:14
|
|
|
Ma käisin päeval 2-3 aeg.
Täiesti tühi oli. Hakkasin nuppu vajutama, et järtsu numbrit saada, aga juba karjuti, et "ärge vajutage ja tulge siia...".
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
taavi
HV veteran
liitunud: 04.02.2002
|
12.10.2018 16:50:11
|
|
|
Esindusse saab aega kinni panna.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
12.10.2018 18:32:35
|
|
|
Tellisin 3 eset, pakis oli 2 eset. Eks näis, mis vastatakse.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
12.10.2018 18:43:45
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Tellisin 3 eset, pakis oli 2 eset. Eks näis, mis vastatakse. |
Mis eset¿¿
Mitu arvel oli? Mis pakis saatelehel kirjas oli?
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
darkside
HV veteran
liitunud: 20.05.2005
|
12.10.2018 18:49:14
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Tellisin 3 eset, pakis oli 2 eset. Eks näis, mis vastatakse. |
Tuleb eraldi pakiga. Vaata saateleht uuesti üle.
Tellisin endale 2 ekraanipuhastusvahendit, mis tulid eraldi pakkidega
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
12.10.2018 18:54:45
|
|
|
indrpo kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
Tellisin 3 eset, pakis oli 2 eset. Eks näis, mis vastatakse. |
Mis eset¿¿
Mitu arvel oli? Mis pakis saatelehel kirjas oli? |
Saatelehte ei ole, pakiautomaadis oli. 2x usb to lightning kaablid olid, thunderbolt to ethernet oli puudu
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
Smati
HV kasutaja
liitunud: 12.12.2006
|
12.10.2018 22:18:39
|
|
|
Mul saadeti üks asi võru esindusest ja teine mingist kesklaost, tulid eri saadetistega.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
17.10.2018 11:45:20
|
|
|
Tellisin kaks sain ühe. Öeldi, et müüsid rohkem kui neil oli. Nüüd otsivad asendust või sarnast asja.
E: oligi otsas. Annavad mingisuguse samsung scoopi, tolle 10eurise urbanista asemel. Ei teagi kas on parem diil...
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
_marek
HV Guru
liitunud: 31.12.2002
|
19.10.2018 10:13:46
|
|
|
Telia levi ...
Tallinn-Viljandi rongis võimatu tööd teha. 4G ja 3G katkendlikud, hea küll kasutan Elroni wifit. Aga ka 2G ehk kõnelevi on vahepeal täiesti olematu. Kõned lihtsalt katkevad, totaalne no signal. EMT reklaamis vist juba aastal 1999, et riik on 99% kaetud. Jajah...
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
19.10.2018 10:19:06
|
|
|
Kusjuures Postimaja ootesaalis ka 4G levi olematu.
Kirjutasin sellest juba ka Telia pressiesindajale, seoses äsjase pressiteatega "Telia suurendas oma võrguinvesteeringuid".
tsitaat: |
Lisaks on sel aastal suurendatud investeeringuid mobiilivõrgu arendamisse. Kolmanda kvartaliga lõppes Tartu linna ja maakonna 3G ja 4G võrgu parendus, mille tulemusena paranes nii võrkude katvus kui lisandus mahte. Hetkel on aga fookuses Tallinna linn, kus samuti toimub peamiselt just 4G võrgu täiustamine ning tööd on planeeritud enam kui 100 tugijaamakohas. |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
19.10.2018 14:27:58
|
|
|
_marek kirjutas: |
vist juba aastal 1999, et riik on 99% kaetud. Jajah... |
Ei usu et sellist asja reklaamitud kunagi on.
99% elanikest võib küll kaetud olla.
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
19.10.2018 15:16:34
|
|
|
Nojah, eks 450km2 sisse mahub paju levita jupikesi
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
19.10.2018 21:15:07
|
|
|
Järjest tihedamine kuuleb juttu, et oih ma leviaugus
Seega ega seda 2G arengut vist enam ei jälgita.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
20.10.2018 13:07:10
|
|
|
Renka kirjutas: |
No krt Telia ikka oskab õhtut ära rikkuda.
Tellisin telefoni. Toodi koju. Millegipärast oli karbis kaasas kaks uut SIM kaarti - mul tekkis küsimus, et milleks - enne kui telefoni karbi avasin või üldse midagi tegin helistasin igaks juhuks 123, et mis värk on. Tellimise hetkel sai konkreetselt eemaldatud linnuke kohalt kus uut SIM kaarti pakuti (kuna mul SIM on ju olemas ja mobiil-ID'ga seotud ja ei tahtnud sellest ilma jääda). Telefoni teel ei osatud slele peale midagi tarka vastata. Üeldi ainult, et juu keegi tegi vea ja "ärge muretse, pange need sahtlisse". Asi selge ikka juhtub.
Läheme ajas ~1h edasi ja olemasolev SIM kaart enam ei tööta. Telefon ütleb "no service". Sai jälle 123 helistatud ja muret kurdetud. Sai ka mainitud, et näe saadeti täna kaks uut SIM kaarti mis kästi sahtlisse pista, et no äkki on kuidagi seotud. Klienditeenindaja vastas selle peale, et ei ole asjad seotud ja probleemi lahendamiseks tuleb telefonile restart teha. Üritasin küll sellest kõrvale põigelda, et mure on ikka midagi muud aga ta ei soostunud minuga üldse edasi rääkima enne kui telefonile on restart tehtud ja telefon peab olema VÄHEMALT 10 minutit välja lülitatud enne kui tagasi lülitada. No ilmselgelt see ei aidanud ju.
Kolmas kõne 123 - seekord otse tehnilisse tukke. Seal siis uuriti täpsemalt ja vaadati, et tõesti aktiveeritud on üks neist uutest SIM kaartidest ja vana suletud. Aga ärgu ma Mobiil-ID pärast muretsegu - see töötab edasi - pangu ma ainult uus SIM telefoni (andis konkreetse seerianumbri). Julgesin kahelda selles seega proovisime Mobiil-ID töötamise koheselt järgi kui klienditeenindaja toru otsas oli. Selge see, et see ei töötanud ju klienditeenindaja lubas siis asja uurida ja tagasi helistada. Natukese aja pärast siis teataski, et nüüd ongi nii, et ma pean minema Telia esindusse ja omale uue Mobiil ID lepingu tegema ja Telia poolt ei ole midagi teha. Väljendasin oma pahameelt siis ja pakkusin , et Telia keeras selle jama kokku siis tulgu ja lahendagu ise ära ka. Aga see oli kurtidele kõrvadele - ikka ainuke jutt, et tuleb minna esindusse ja uus Mobiil-ID tellida. Kusjuures mingit juttu ei olnud, et selle tasuta saaksin kuna Telia kala oli. Tõenäoliselt kasseeritakse teenustasu ka mult veel (aga eks näeb kui see tehtud on).
Krt kui ma oleks tahtnud oma aega raisata ja teenindust külastada siis ma oleksin läinud ja selle telefoni sealt otse ostnud kohe ja poleks sellist probleemi olnud. Nüüd on kokkuvõttes aja ja närvikulu veel hulga suurem |
Tanel kirjutas: |
Draqula, Teliat on juba teavitatud ja tegelevad probleemiga. |
Huvitav kas ikka veel tegelevad? Ma pole vähemalt siiani midagi kuulnud, et milles asi oli ja mis põhjusel mind niimoodi jooksutati.
Täitsin eraldi veel nende tagasiside vormi mis tuleb peale 123 helistamist mailile ja selle peale küll helistati tagasi ja tänati info eest ning vabandati, et teenindajad udu mulle telefonis ajasid. Aga algse põhjuse kohta ei osatud nagu midagi kosta ja siiani pole ma kusagilt otsast veel kuulnud, et miks selline jama tekitati ning miks ma Telia tegevuse tõttu pidin ise reede õhtul ringi jooksma ja lahendusi otsima.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
20.10.2018 14:59:24
|
|
|
võib üsna julgelt pakkuda, et ei aita ka HV-pomo olemine - ainus viis neilt suurtelt kontsernidelt infot saada on läbi meedia ja ähvarduste, seda kardetakse, veel.
Tanel võib ju küsida aga see sumbub kuskile süsteemi...
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
24.10.2018 11:47:45
|
|
|
... ja taaskord kogemus, et e-poes märgitud aeg kauba kohale toomiseks on vaid illustratiivse väärtusega
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
lohesell
HV vaatleja
liitunud: 21.05.2004
|
24.10.2018 12:26:29
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... ja taaskord kogemus, et e-poes märgitud aeg kauba kohale toomiseks on vaid illustratiivse väärtusega |
Äkki on probleem sul kohaliku kulleriga hoopis?
Mul on alati asjad õigel ajal kohale jõudnud. Reeglina isegi varem.
Ma ei tea, et Telia ise kauba kliendini viib. Kaup läks kesklaost ehk ikka õigel ajal välja?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
24.10.2018 12:54:48
|
|
|
... ja saab sind kohalikuks indikaatoriks pidada, mille järgi mõõta? Kogemused on üle Eesti ja täpne pole olnud ükski kullerteenus, mida e-pood valikus on pakkunud. Mind absoluutselt ei huvita, mis protseduure kaup läbib minuni jõudmisel, kui mulle antakse võimalus määrata ajavahemik, mil kaup kohale tuuakse, siis peaks olema sellel mingi mõte. Praegusel juhul helistas kuller alles tund aega pärast õiget ajaperioodi, et umbes 2-3 tunni pärast jõuab. Hiljutine kogemus oli, et ei helistatud üldse ja toodi täiesti suvalisel ajal ette helistamata mitu päeva hiljem. Ma ei telli kaupa üldjuhul aadressile niisama, mõlemal mainitud juhul oli tegemist suuremõõtmelise kaubaga, seega ei oleks saanud eeldada selle lihtsalt üle ukse andmist. Varasemaid juhtumeid on korduvalt veel olnud, kuid kuna nende käekiri ei erine kahest viimasest, siis neid pole mõtet siia refereerima hakata. Teliat ennast kah teavitatud, kuid sealt tuleb vastuseks ainult formaalset kantseliiti, mis ilmselgelt ei jõua kuhugi. Oleks tegemist suvalise keldripoega, lööks käega, kuid Telialt ootaks ikka natuke enamat ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
lohesell
HV vaatleja
liitunud: 21.05.2004
|
24.10.2018 13:05:53
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... ja saab sind kohalikuks indikaatoriks pidada, mille järgi mõõta? Kogemused on üle Eesti ja täpne pole olnud ükski kullerteenus, mida e-pood valikus on pakkunud. Mind absoluutselt ei huvita, mis protseduure kaup läbib minuni jõudmisel, kui mulle antakse võimalus määrata ajavahemik, mil kaup kohale tuuakse, siis peaks olema sellel mingi mõte. Praegusel juhul helistas kuller alles tund aega pärast õiget ajaperioodi, et umbes 2-3 tunni pärast jõuab. Hiljutine kogemus oli, et ei helistatud üldse ja toodi täiesti suvalisel ajal ette helistamata mitu päeva hiljem. Ma ei telli kaupa üldjuhul aadressile niisama, mõlemal mainitud juhul oli tegemist suuremõõtmelise kaubaga, seega ei oleks saanud eeldada selle lihtsalt üle ukse andmist. Varasemaid juhtumeid on korduvalt veel olnud, kuid kuna nende käekiri ei erine kahest viimasest, siis neid pole mõtet siia refereerima hakata. Teliat ennast kah teavitatud, kuid sealt tuleb vastuseks ainult formaalset kantseliiti, mis ilmselgelt ei jõua kuhugi. Oleks tegemist suvalise keldripoega, lööks käega, kuid Telialt ootaks ikka natuke enamat ... |
Ei ole mõtet mulle mingeid tiitleid või muid arusaamatuid tunnuseid (indikaator) külge pookida. Mu point on, et tekitad kära tühjast kohast ning vales suunas. Ma usun, et Telial on päevas väga suur hulk saadetisi ning saadetise hilinemine sõltub kullerteenusest. Üksikjuhtumi või konkreetse regiooni puhul ei saa üldistusi teha.
Juu siis teenindab sinu piirkonda vaid üks kullerfirma või on logistiliselt ebaotstarbekas iga saadetise pärast erinevaid autosid/kaubikuid teele saata.
Kui tahad veel tatti pritsida, siis jäta parem vahele. Mine hinga õues värsket õhku.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
24.10.2018 13:56:01
|
|
|
... millest selline isiklikku laadi valuline reaktsioon, see oli kõigest küsimus, oled Telia töötaja? Ma ei imestaks üldse, sest Telia tagasiside, kuigi märksa viisakam, järgib samasugust maneeri. Alati on tegemist üksikjuhtumiga ja kuigi vabandatakse, siis antakse toonitatult mõista, et tegemist lepingupartnerist tingitud probleemiga, nagu nende e-poest ostmise kasutamiskogemus poleks osa sellest. Ma saan aru, et väiksematel netipoodidel pole hoobasid, et oma lepingupartnereid ohjata, kuid arvestades Telia mõjujõudu turul, siis on see kaheldav. Pigem viitab taaskord mingitele sisemistele monoliitsetele protsessidele, mida täidetakse masinlikult, inimlikust aspektist eriliselt hoolimata. Statistikas võib edukas kohale toimetamise protsent paista ilus, kuid see ei peegelda pahatihti reaalset kogemust. Tilk tõrva võib rikkuda meepüti ja minu pütis ei ole kaugeltki enam tilk, vaid terve loik seda soovimatut ainet. Kordan veel, kogemus ei ole kaugeltki paikne, vihje Eestile kui piirkonnale, ei olnud juhuslik. Telia võib pidada seda tühjalt kohalt kära tekitamiseks, kuid minu jaoks on see mainimist väärt probleem, kui see üha kordub ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
24.10.2018 14:36:45
|
|
|
DigeBeni, ütle palun mulle, milliste lepinguliste sanktsioonidega saaks Telia oma lepingupartnerit survestada? Iseenesest, kui protsentuaalselt 98 % tellimustest õnnestuks, siis üksikjuhtumid saab tagasisidena teadmiseks võtta. Ilmselgelt tuleks kulleriaega lubada ajavahemikuna , mitte kindla lubadusena. Sanktsioonid rahalise trahvimisena ei oleks hea tava.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
24.10.2018 14:45:06
|
|
|
Pailaps, ma tean, et küsimusele pole sobilik küsimusega vastata, kuid et sellele midagi vastata, peaks teadma, mis selle 98% moodustab ja kas seda üldse piisavalt diferentseeritakse, et oleks võimalik probleemist aru saada, kui see reaalselt eksisteerib? Kas süsteem on üldse nii paindlik, et suudab adekvaatselt reageerida klientide kaebustele või loeb vaid käsuahelas liikuv sõnum? Minu jaoks oli see osa öeldust rohkem retoorika ja mulle ei lähe väga korda, kuidas Telia oma tööd organiseerib seni, kuni see ei riku minu kui lõpptarbija kogemust.
Jah, ma olen isekas, mulle on oluline just minu kogemus ja selle kohta kirjutasin üsna konkreetselt, loe uuesti, kui jäi märkamata. Ajavahemik on igati aktsepteeritav, kuid kui see venib ennelõuna asemel õhtusse või üldse mõnda teise päeva, kord teavitatakse ja siis jälle mitte, mis kindlast lubadusest me täpselt räägime?
Ma saan aru, et eestlaste kukil on maru lihtne sõita, enamik ei tõsta kohe tõrvikut taevasse, kui probleeme tekib, isegi suuremad nahaalsused elatakse rusikas taskus üle. Mina sellist mentaliteeti ei jaga, kui on probleem ja see üha kordub, siis tuleb sellest teada anda. Varasem kogemus on näidanud, et ainult firma enda sisendite kaoudu teavitamine ei ole piisav, sest nende puhul on küüned alati enda poole ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
kaabakas
HV veteran
liitunud: 01.04.2002
|
24.10.2018 15:37:45
|
|
|
Ameerikamaa suvaline pitsakuller annab sulle pitsa tasuta kui sellega hiljaks jääb.
Normaalne inimene korraldab sisuliselt kogu oma elu ümber sellel päeval kui kuller tuleb lihtsalt selleks et oleks võimalik kulleriga kokku saada kokku lepitud punktis kokku lepitud ajal. Ja kui kuller sinu juurde kaks tundi hilineb siis sa oma tööpäeva ei päästa enam. Mitte et ma ütleks et keegi peaks telefoni tasuta saama aga mingitkimoodi peaks ettevõtte tunnistama, et on kliendile ebameeldivusi tekitanud. Isegi elementaarne viisakus oleks juba palju parem kui mitte midagi, aga sedagi on meie maal vist palju tahetud.
Pailaps kirjutas: |
Sanktsioonid rahalise trahvimisena ei oleks hea tava. |
Nagu me väga hästi teame, kui raha mängus ei ole, siis midagi ei muutu ka. Mitterahaline hea tava saab sellisel juhul sisuliselt olla ainult soovitus edaspidi samamoodi üle lasta.
Põhimõtteliselt, kui ettevõtte on mulle lubanud x asja y kohas z raha eest, siis selle lubaduse rikkumine peaks minema kas ettevõtte enesväärikuse või võlaõigusseaduse alla.
Et Telial eneseväärikust pole, seda me teame siin kõik juba ammu. Et kullerifirmadel samuti sellega probleeme esineb, pole ka mingi üllatus. Kas ja mida ütleb selle kohta VÕS, võib ehk keegi targem öelda.
Kui Teliat huvitaks enda antud lubadused, siis ta kas kompenseeriks kullerfirma praagi kliendile ise või käsiks seda teha kullerfirmal. Aga üldjoontes, Eesti ettevõtluskliimas ei huvita sellised asjad mitte kedagi mitte üheski protsessi etapis. Mäng käib sellele et vastutus hajub õhku ja klient neelab sita alla.
_________________ Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea. |
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
|