Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 176, 177, 178 ... 330, 331, 332  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 11.10.2018 22:17:14 vasta tsitaadiga

Ma käisin päeval 2-3 aeg.
Täiesti tühi oli. Hakkasin nuppu vajutama, et järtsu numbrit saada, aga juba karjuti, et "ärge vajutage ja tulge siia...". icon_razz.gif

_________________
▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
taavi
HV veteran

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.10.2018 16:50:11 vasta tsitaadiga

Esindusse saab aega kinni panna.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 12.10.2018 18:32:35 vasta tsitaadiga

Tellisin 3 eset, pakis oli 2 eset. Eks näis, mis vastatakse.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 12.10.2018 18:43:45 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Tellisin 3 eset, pakis oli 2 eset. Eks näis, mis vastatakse.

Mis eset¿¿
Mitu arvel oli? Mis pakis saatelehel kirjas oli?
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darkside
HV veteran
darkside

liitunud: 20.05.2005




sõnum 12.10.2018 18:49:14 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Tellisin 3 eset, pakis oli 2 eset. Eks näis, mis vastatakse.

Tuleb eraldi pakiga. Vaata saateleht uuesti üle.
Tellisin endale 2 ekraanipuhastusvahendit, mis tulid eraldi pakkidega icon_lol.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 12.10.2018 18:54:45 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
sakinaga kirjutas:
Tellisin 3 eset, pakis oli 2 eset. Eks näis, mis vastatakse.

Mis eset¿¿
Mitu arvel oli? Mis pakis saatelehel kirjas oli?
Saatelehte ei ole, pakiautomaadis oli. 2x usb to lightning kaablid olid, thunderbolt to ethernet oli puudu
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Smati
HV kasutaja

liitunud: 12.12.2006




sõnum 12.10.2018 22:18:39 vasta tsitaadiga

Mul saadeti üks asi võru esindusest ja teine mingist kesklaost, tulid eri saadetistega.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 17.10.2018 11:45:20 vasta tsitaadiga

Tellisin kaks sain ühe. Öeldi, et müüsid rohkem kui neil oli. Nüüd otsivad asendust või sarnast asja.

E: oligi otsas. Annavad mingisuguse samsung scoopi, tolle 10eurise urbanista asemel. Ei teagi kas on parem diil...
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.10.2018 10:13:46 vasta tsitaadiga

Telia levi ...
Tallinn-Viljandi rongis võimatu tööd teha. 4G ja 3G katkendlikud, hea küll kasutan Elroni wifit. Aga ka 2G ehk kõnelevi on vahepeal täiesti olematu. Kõned lihtsalt katkevad, totaalne no signal. EMT reklaamis vist juba aastal 1999, et riik on 99% kaetud. Jajah...
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.10.2018 10:19:06 vasta tsitaadiga

Kusjuures Postimaja ootesaalis ka 4G levi olematu.
Kirjutasin sellest juba ka Telia pressiesindajale, seoses äsjase pressiteatega "Telia suurendas oma võrguinvesteeringuid".

tsitaat:
Lisaks on sel aastal suurendatud investeeringuid mobiilivõrgu arendamisse. Kolmanda kvartaliga lõppes Tartu linna ja maakonna 3G ja 4G võrgu parendus, mille tulemusena paranes nii võrkude katvus kui lisandus mahte. Hetkel on aga fookuses Tallinna linn, kus samuti toimub peamiselt just 4G võrgu täiustamine ning tööd on planeeritud enam kui 100 tugijaamakohas.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.10.2018 14:27:58 vasta tsitaadiga

_marek kirjutas:
vist juba aastal 1999, et riik on 99% kaetud. Jajah...


Ei usu et sellist asja reklaamitud kunagi on.
99% elanikest võib küll kaetud olla.
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003



Online

sõnum 19.10.2018 14:44:49 vasta tsitaadiga

14.11.2006, 17:02
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/tele2-leviala-katab-99-eestimaast?id=51064187
tsitaat:
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 on leviala laiendamisesse tänavu investeerinud üle 90 miljoni krooni, mille tulemusel ulatub Tele2 leviala 99 protsendini Eesti territooriumist, teatas ettevõte.
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.10.2018 15:16:34 vasta tsitaadiga

Nojah, eks 450km2 sisse mahub paju levita jupikesi icon_lol.gif
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 19.10.2018 21:15:07 vasta tsitaadiga

Järjest tihedamine kuuleb juttu, et oih ma leviaugus icon_razz.gif
Seega ega seda 2G arengut vist enam ei jälgita.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2018 13:07:10 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
No krt Telia ikka oskab õhtut ära rikkuda.

Tellisin telefoni. Toodi koju. Millegipärast oli karbis kaasas kaks uut SIM kaarti - mul tekkis küsimus, et milleks - enne kui telefoni karbi avasin või üldse midagi tegin helistasin igaks juhuks 123, et mis värk on. Tellimise hetkel sai konkreetselt eemaldatud linnuke kohalt kus uut SIM kaarti pakuti (kuna mul SIM on ju olemas ja mobiil-ID'ga seotud ja ei tahtnud sellest ilma jääda). Telefoni teel ei osatud slele peale midagi tarka vastata. Üeldi ainult, et juu keegi tegi vea ja "ärge muretse, pange need sahtlisse". Asi selge ikka juhtub.

Läheme ajas ~1h edasi ja olemasolev SIM kaart enam ei tööta. Telefon ütleb "no service". Sai jälle 123 helistatud ja muret kurdetud. Sai ka mainitud, et näe saadeti täna kaks uut SIM kaarti mis kästi sahtlisse pista, et no äkki on kuidagi seotud. Klienditeenindaja vastas selle peale, et ei ole asjad seotud ja probleemi lahendamiseks tuleb telefonile restart teha. Üritasin küll sellest kõrvale põigelda, et mure on ikka midagi muud aga ta ei soostunud minuga üldse edasi rääkima enne kui telefonile on restart tehtud ja telefon peab olema VÄHEMALT 10 minutit välja lülitatud enne kui tagasi lülitada. No ilmselgelt see ei aidanud ju.

Kolmas kõne 123 - seekord otse tehnilisse tukke. Seal siis uuriti täpsemalt ja vaadati, et tõesti aktiveeritud on üks neist uutest SIM kaartidest ja vana suletud. Aga ärgu ma Mobiil-ID pärast muretsegu - see töötab edasi - pangu ma ainult uus SIM telefoni (andis konkreetse seerianumbri). Julgesin kahelda selles seega proovisime Mobiil-ID töötamise koheselt järgi kui klienditeenindaja toru otsas oli. Selge see, et see ei töötanud ju doh.gif klienditeenindaja lubas siis asja uurida ja tagasi helistada. Natukese aja pärast siis teataski, et nüüd ongi nii, et ma pean minema Telia esindusse ja omale uue Mobiil ID lepingu tegema ja Telia poolt ei ole midagi teha. Väljendasin oma pahameelt siis ja pakkusin , et Telia keeras selle jama kokku siis tulgu ja lahendagu ise ära ka. Aga see oli kurtidele kõrvadele - ikka ainuke jutt, et tuleb minna esindusse ja uus Mobiil-ID tellida. Kusjuures mingit juttu ei olnud, et selle tasuta saaksin kuna Telia kala oli. Tõenäoliselt kasseeritakse teenustasu ka mult veel (aga eks näeb kui see tehtud on).


Krt kui ma oleks tahtnud oma aega raisata ja teenindust külastada siis ma oleksin läinud ja selle telefoni sealt otse ostnud kohe ja poleks sellist probleemi olnud. Nüüd on kokkuvõttes aja ja närvikulu veel hulga suurem icon_mad.gif thumbs_down.gif


Tanel kirjutas:
Draqula, Teliat on juba teavitatud ja tegelevad probleemiga.


Huvitav kas ikka veel tegelevad? icon_razz.gif eusa_think.gif Ma pole vähemalt siiani midagi kuulnud, et milles asi oli ja mis põhjusel mind niimoodi jooksutati.

Täitsin eraldi veel nende tagasiside vormi mis tuleb peale 123 helistamist mailile ja selle peale küll helistati tagasi ja tänati info eest ning vabandati, et teenindajad udu mulle telefonis ajasid. Aga algse põhjuse kohta ei osatud nagu midagi kosta ja siiani pole ma kusagilt otsast veel kuulnud, et miks selline jama tekitati ning miks ma Telia tegevuse tõttu pidin ise reede õhtul ringi jooksma ja lahendusi otsima.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2018 13:54:32 vasta tsitaadiga

Renka, ei ole rohkem midagi kuulda olnud, saadan uue vihje.
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2018 14:59:24 vasta tsitaadiga

võib üsna julgelt pakkuda, et ei aita ka HV-pomo olemine - ainus viis neilt suurtelt kontsernidelt infot saada on läbi meedia ja ähvarduste, seda kardetakse, veel.
Tanel võib ju küsida aga see sumbub kuskile süsteemi...

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2018 11:47:45 vasta tsitaadiga

... ja taaskord kogemus, et e-poes märgitud aeg kauba kohale toomiseks on vaid illustratiivse väärtusega thumbs_down.gif
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lohesell
HV vaatleja

liitunud: 21.05.2004




sõnum 24.10.2018 12:26:29 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... ja taaskord kogemus, et e-poes märgitud aeg kauba kohale toomiseks on vaid illustratiivse väärtusega thumbs_down.gif

Äkki on probleem sul kohaliku kulleriga hoopis?
Mul on alati asjad õigel ajal kohale jõudnud. Reeglina isegi varem.
Ma ei tea, et Telia ise kauba kliendini viib. Kaup läks kesklaost ehk ikka õigel ajal välja?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2018 12:54:48 vasta tsitaadiga

... ja saab sind kohalikuks indikaatoriks pidada, mille järgi mõõta? Kogemused on üle Eesti ja täpne pole olnud ükski kullerteenus, mida e-pood valikus on pakkunud. Mind absoluutselt ei huvita, mis protseduure kaup läbib minuni jõudmisel, kui mulle antakse võimalus määrata ajavahemik, mil kaup kohale tuuakse, siis peaks olema sellel mingi mõte. Praegusel juhul helistas kuller alles tund aega pärast õiget ajaperioodi, et umbes 2-3 tunni pärast jõuab. Hiljutine kogemus oli, et ei helistatud üldse ja toodi täiesti suvalisel ajal ette helistamata mitu päeva hiljem. Ma ei telli kaupa üldjuhul aadressile niisama, mõlemal mainitud juhul oli tegemist suuremõõtmelise kaubaga, seega ei oleks saanud eeldada selle lihtsalt üle ukse andmist. Varasemaid juhtumeid on korduvalt veel olnud, kuid kuna nende käekiri ei erine kahest viimasest, siis neid pole mõtet siia refereerima hakata. Teliat ennast kah teavitatud, kuid sealt tuleb vastuseks ainult formaalset kantseliiti, mis ilmselgelt ei jõua kuhugi. Oleks tegemist suvalise keldripoega, lööks käega, kuid Telialt ootaks ikka natuke enamat ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lohesell
HV vaatleja

liitunud: 21.05.2004




sõnum 24.10.2018 13:05:53 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... ja saab sind kohalikuks indikaatoriks pidada, mille järgi mõõta? Kogemused on üle Eesti ja täpne pole olnud ükski kullerteenus, mida e-pood valikus on pakkunud. Mind absoluutselt ei huvita, mis protseduure kaup läbib minuni jõudmisel, kui mulle antakse võimalus määrata ajavahemik, mil kaup kohale tuuakse, siis peaks olema sellel mingi mõte. Praegusel juhul helistas kuller alles tund aega pärast õiget ajaperioodi, et umbes 2-3 tunni pärast jõuab. Hiljutine kogemus oli, et ei helistatud üldse ja toodi täiesti suvalisel ajal ette helistamata mitu päeva hiljem. Ma ei telli kaupa üldjuhul aadressile niisama, mõlemal mainitud juhul oli tegemist suuremõõtmelise kaubaga, seega ei oleks saanud eeldada selle lihtsalt üle ukse andmist. Varasemaid juhtumeid on korduvalt veel olnud, kuid kuna nende käekiri ei erine kahest viimasest, siis neid pole mõtet siia refereerima hakata. Teliat ennast kah teavitatud, kuid sealt tuleb vastuseks ainult formaalset kantseliiti, mis ilmselgelt ei jõua kuhugi. Oleks tegemist suvalise keldripoega, lööks käega, kuid Telialt ootaks ikka natuke enamat ...


Ei ole mõtet mulle mingeid tiitleid või muid arusaamatuid tunnuseid (indikaator) külge pookida. Mu point on, et tekitad kära tühjast kohast ning vales suunas. Ma usun, et Telial on päevas väga suur hulk saadetisi ning saadetise hilinemine sõltub kullerteenusest. Üksikjuhtumi või konkreetse regiooni puhul ei saa üldistusi teha.
Juu siis teenindab sinu piirkonda vaid üks kullerfirma või on logistiliselt ebaotstarbekas iga saadetise pärast erinevaid autosid/kaubikuid teele saata.

Kui tahad veel tatti pritsida, siis jäta parem vahele. Mine hinga õues värsket õhku.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2018 13:56:01 vasta tsitaadiga

... millest selline isiklikku laadi valuline reaktsioon, see oli kõigest küsimus, oled Telia töötaja? Ma ei imestaks üldse, sest Telia tagasiside, kuigi märksa viisakam, järgib samasugust maneeri. Alati on tegemist üksikjuhtumiga ja kuigi vabandatakse, siis antakse toonitatult mõista, et tegemist lepingupartnerist tingitud probleemiga, nagu nende e-poest ostmise kasutamiskogemus poleks osa sellest. Ma saan aru, et väiksematel netipoodidel pole hoobasid, et oma lepingupartnereid ohjata, kuid arvestades Telia mõjujõudu turul, siis on see kaheldav. Pigem viitab taaskord mingitele sisemistele monoliitsetele protsessidele, mida täidetakse masinlikult, inimlikust aspektist eriliselt hoolimata. Statistikas võib edukas kohale toimetamise protsent paista ilus, kuid see ei peegelda pahatihti reaalset kogemust. Tilk tõrva võib rikkuda meepüti ja minu pütis ei ole kaugeltki enam tilk, vaid terve loik seda soovimatut ainet. Kordan veel, kogemus ei ole kaugeltki paikne, vihje Eestile kui piirkonnale, ei olnud juhuslik. Telia võib pidada seda tühjalt kohalt kära tekitamiseks, kuid minu jaoks on see mainimist väärt probleem, kui see üha kordub ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 24.10.2018 14:36:45 vasta tsitaadiga

DigeBeni, ütle palun mulle, milliste lepinguliste sanktsioonidega saaks Telia oma lepingupartnerit survestada? Iseenesest, kui protsentuaalselt 98 % tellimustest õnnestuks, siis üksikjuhtumid saab tagasisidena teadmiseks võtta. Ilmselgelt tuleks kulleriaega lubada ajavahemikuna , mitte kindla lubadusena. Sanktsioonid rahalise trahvimisena ei oleks hea tava.
_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2018 14:45:06 vasta tsitaadiga

Pailaps, ma tean, et küsimusele pole sobilik küsimusega vastata, kuid et sellele midagi vastata, peaks teadma, mis selle 98% moodustab ja kas seda üldse piisavalt diferentseeritakse, et oleks võimalik probleemist aru saada, kui see reaalselt eksisteerib? Kas süsteem on üldse nii paindlik, et suudab adekvaatselt reageerida klientide kaebustele või loeb vaid käsuahelas liikuv sõnum? Minu jaoks oli see osa öeldust rohkem retoorika ja mulle ei lähe väga korda, kuidas Telia oma tööd organiseerib seni, kuni see ei riku minu kui lõpptarbija kogemust.
Jah, ma olen isekas, mulle on oluline just minu kogemus ja selle kohta kirjutasin üsna konkreetselt, loe uuesti, kui jäi märkamata. Ajavahemik on igati aktsepteeritav, kuid kui see venib ennelõuna asemel õhtusse või üldse mõnda teise päeva, kord teavitatakse ja siis jälle mitte, mis kindlast lubadusest me täpselt räägime?
Ma saan aru, et eestlaste kukil on maru lihtne sõita, enamik ei tõsta kohe tõrvikut taevasse, kui probleeme tekib, isegi suuremad nahaalsused elatakse rusikas taskus üle. Mina sellist mentaliteeti ei jaga, kui on probleem ja see üha kordub, siis tuleb sellest teada anda. Varasem kogemus on näidanud, et ainult firma enda sisendite kaoudu teavitamine ei ole piisav, sest nende puhul on küüned alati enda poole ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaabakas
HV veteran
kaabakas

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2018 15:37:45 vasta tsitaadiga

Ameerikamaa suvaline pitsakuller annab sulle pitsa tasuta kui sellega hiljaks jääb.
Normaalne inimene korraldab sisuliselt kogu oma elu ümber sellel päeval kui kuller tuleb lihtsalt selleks et oleks võimalik kulleriga kokku saada kokku lepitud punktis kokku lepitud ajal. Ja kui kuller sinu juurde kaks tundi hilineb siis sa oma tööpäeva ei päästa enam. Mitte et ma ütleks et keegi peaks telefoni tasuta saama aga mingitkimoodi peaks ettevõtte tunnistama, et on kliendile ebameeldivusi tekitanud. Isegi elementaarne viisakus oleks juba palju parem kui mitte midagi, aga sedagi on meie maal vist palju tahetud.

Pailaps kirjutas:
Sanktsioonid rahalise trahvimisena ei oleks hea tava.
Nagu me väga hästi teame, kui raha mängus ei ole, siis midagi ei muutu ka. Mitterahaline hea tava saab sellisel juhul sisuliselt olla ainult soovitus edaspidi samamoodi üle lasta.
Põhimõtteliselt, kui ettevõtte on mulle lubanud x asja y kohas z raha eest, siis selle lubaduse rikkumine peaks minema kas ettevõtte enesväärikuse või võlaõigusseaduse alla.

Et Telial eneseväärikust pole, seda me teame siin kõik juba ammu. Et kullerifirmadel samuti sellega probleeme esineb, pole ka mingi üllatus. Kas ja mida ütleb selle kohta VÕS, võib ehk keegi targem öelda.
Kui Teliat huvitaks enda antud lubadused, siis ta kas kompenseeriks kullerfirma praagi kliendile ise või käsiks seda teha kullerfirmal. Aga üldjoontes, Eesti ettevõtluskliimas ei huvita sellised asjad mitte kedagi mitte üheski protsessi etapis. Mäng käib sellele et vastutus hajub õhku ja klient neelab sita alla.

_________________
Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea.
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 176, 177, 178 ... 330, 331, 332  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.