Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Taganemisõigust reguleerib seadus, mitte e-poe omavoli märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 25.01.2016 20:31:39 vasta tsitaadiga

Ekaubandus kirjutas:
Sults kirjutas:
Huvitab, kuidas saavad e-kaubanduse firmad tagada samal kuupäeval raha tagastuse, kui tagasi saadetud kaup laekub näiteks laupäeval, klient aga kasutab erinevat panka kuhu nädalavahetusel raha üle ei kanta?


E-kaupleja peab tagasimakse tegema 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest, tarbija peab omakorda 14 päeva jooksul tagastuse e-kauplejani toimetama. Nädalavahetused ja pühad on valdavalt e-poe klienditeeninduse jaoks puhkepäevad, tagastustega tegeletakse ja tagasimakseid tehakse tööpäeviti. Juhul, kui tarbija ei ole 14 päeva jooksul tagastust e-kauplejani saatnud, on kauplejal õigus tagasimaksega viivitada tagastuse kättesaamiseni.


Minu küsimus oligi ajendatud sellest, et on võimalik olukord, kus tagastus jõuab müüjani sellisel päeval, kus reaalselt ei ole võimalik sama päeva jooksul kliendile raha tagastada, kuigigi väidetavalt selline nõue on:
tsitaat:
Tarbija on kohustatud tagastuse kauplejani toimetama 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saatmisest. Juhul, kui tagastus ei ole nimetatud tähtaja jooksul kauplejani jõudnud, võib tagasimaksega viivitada päevani, kui tagastus on kauplejani jõudnud. Tagastuse kättesaamise päev on siis ühtlasi tagasimakse viimane tähtaeg.

Täisesti debiilne on see, et kliendi suutmatus tähtaja sees tagastada seab müüjale tagasimaksele nii jäiga ja kitsa tähtaja.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ekaubandus
HV vaatleja

liitunud: 19.01.2016




sõnum 26.01.2016 12:01:51 vasta tsitaadiga

makulatuur kirjutas:
Ekaubandus,

Kaks küsimust:
1) Kas kaupleja on juba seaduste vastu eksinud olukorras, kus alles 14-ndal päeval pärast taganemisavalduse saamist jõuab toode tagasi kaupleja lattu ning tagasimakse ei laeku kliendi kontole sel samal päeval?

2) Kes, kas ja kuidas arvestab toote väärtuse vähenemist kui toodet on kasutatud kliendi poolt teist moodi, kui ta seda saaks teha tavapärases kaupluses? Nt. mingi arvutihiir on "pommikindlast" pakendist välja võetud.


Vastan:
1) Eeldan, et kaupleja peab arvestust lattu saabuvate tagastuste üle, mille kohta taganemisavaldus on saadetud. Kui lattu saabunud toote puhul on näha, et see saabus viimasel päeval arvestades taganemisavalduse saamise kuupäeva, siis on mõistlik selline tagasimakse sooritada esimesel võimalusel. Usun, et keegi ei kaeba tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse, kui tagasimakse laekub seaduses sätestatust päev-kaks hiljem.

2) Toote väärtuse vähenemise arvestab kaupleja, tarbijal on õigus see vaidlustada või tellida ekspertiis, kui ta kaupleja eksperthinnanguga ei nõustu. Toodet võib proovida samas ulatuses, kui tavakaupluses (VÕS muudatus 2014. aastast). Kui tavakaupluses ei ole arvutihiire pakendist välja võtmine võimalik, pole tarbijal õigus seda ka e-poest ostetud toote puhul teha.

_________________
Aus äri väärib kiitmist. Veelgi parem, kui seda praktiseeritaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
xecroy
HV kasutaja
xecroy

liitunud: 23.05.2008




sõnum 01.02.2016 18:35:58 Kasutegur vasta tsitaadiga

Ekaubandus kirjutas:


Vastan:

2) Toote väärtuse vähenemise arvestab kaupleja, tarbijal on õigus see vaidlustada või tellida ekspertiis, kui ta kaupleja eksperthinnanguga ei nõustu. Toodet võib proovida samas ulatuses, kui tavakaupluses (VÕS muudatus 2014. aastast). Kui tavakaupluses ei ole arvutihiire pakendist välja võtmine võimalik, pole tarbijal õigus seda ka e-poest ostetud toote puhul teha.


Siin me jõuame rohkem nagu tarbija petmise juurde, kui reklaamitakse, et 14 päeva jooksul võid tagastada aga reaalsuses on pakutakse inimesele 70% summast tagasi. Samuti pole ma ühegi müüja lehel sellist juhendit näinud.

_________________
Kõige suurem pidur on alati ketas. Naudi inimväärset elu, osta SSD!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ekaubandus
HV vaatleja

liitunud: 19.01.2016




sõnum 02.02.2016 00:30:59 Re: Kasutegur vasta tsitaadiga

xecroy kirjutas:
Ekaubandus kirjutas:


Vastan:

2) Toote väärtuse vähenemise arvestab kaupleja, tarbijal on õigus see vaidlustada või tellida ekspertiis, kui ta kaupleja eksperthinnanguga ei nõustu. Toodet võib proovida samas ulatuses, kui tavakaupluses (VÕS muudatus 2014. aastast). Kui tavakaupluses ei ole arvutihiire pakendist välja võtmine võimalik, pole tarbijal õigus seda ka e-poest ostetud toote puhul teha.


Siin me jõuame rohkem nagu tarbija petmise juurde, kui reklaamitakse, et 14 päeva jooksul võid tagastada aga reaalsuses on pakutakse inimesele 70% summast tagasi. Samuti pole ma ühegi müüja lehel sellist juhendit näinud.


Toote väärtuse vähenemisest räägime juhul, kui 14-päevase tutvumisaja jooksul on tarbija kaupa kasutanud ja kauba e-poele tagastanud. Tagastamisõigus on ikka, kuid kaup tuleb tagastada siltidega, kasutamata, originaalpakendis. Kui neid nõudeid on rikutud, võib kaupleja arvestada toote väärtuse vähenemise. Ei ole kuidagi tarbija petmisega seotud. icon_smile.gif

_________________
Aus äri väärib kiitmist. Veelgi parem, kui seda praktiseeritaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2016 11:29:38 vasta tsitaadiga

Ekaubandus kirjutas:
makulatuur kirjutas:
Ekaubandus,

Kaks küsimust:
1) Kas kaupleja on juba seaduste vastu eksinud olukorras, kus alles 14-ndal päeval pärast taganemisavalduse saamist jõuab toode tagasi kaupleja lattu ning tagasimakse ei laeku kliendi kontole sel samal päeval?

2) Kes, kas ja kuidas arvestab toote väärtuse vähenemist kui toodet on kasutatud kliendi poolt teist moodi, kui ta seda saaks teha tavapärases kaupluses? Nt. mingi arvutihiir on "pommikindlast" pakendist välja võetud.


Vastan:
1) Eeldan, et kaupleja peab arvestust lattu saabuvate tagastuste üle, mille kohta taganemisavaldus on saadetud. Kui lattu saabunud toote puhul on näha, et see saabus viimasel päeval arvestades taganemisavalduse saamise kuupäeva, siis on mõistlik selline tagasimakse sooritada esimesel võimalusel. Usun, et keegi ei kaeba tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse, kui tagasimakse laekub seaduses sätestatust päev-kaks hiljem.

2) Toote väärtuse vähenemise arvestab kaupleja, tarbijal on õigus see vaidlustada või tellida ekspertiis, kui ta kaupleja eksperthinnanguga ei nõustu. Toodet võib proovida samas ulatuses, kui tavakaupluses (VÕS muudatus 2014. aastast). Kui tavakaupluses ei ole arvutihiire pakendist välja võtmine võimalik, pole tarbijal õigus seda ka e-poest ostetud toote puhul teha.


Võtame selle pakendatud arvutihiire juhtumi:
- Suuremas elektroonikapoes on "pommikindel" pakend avatud ja üks hiir demo-variandina näppimiseks väljas
- Väiksemas salongis ühtegi pakendit naljalt ei avata
Kummast variandist peaks e-poe puhul lähtuma, kui räägime tavapoega võrdsustamisest?

Teine küsimus:
Kas ja kuidas mõjutab kättesaamise viis e-poest ostu puhul tagastusõigust?
St kui ma valin kauba kättesaamise kohaks kaupluse esinduse siis ost on küll tehtud sidevahendi abil (veebipoe tellimus), kuid tegelikult oleks mul võimalik poe ruumis kaubaga tutvuda kättesaamisel.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ekaubandus
HV vaatleja

liitunud: 19.01.2016




sõnum 02.02.2016 16:24:59 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:
Ekaubandus kirjutas:
makulatuur kirjutas:
Ekaubandus,

Kaks küsimust:
1) Kas kaupleja on juba seaduste vastu eksinud olukorras, kus alles 14-ndal päeval pärast taganemisavalduse saamist jõuab toode tagasi kaupleja lattu ning tagasimakse ei laeku kliendi kontole sel samal päeval?

2) Kes, kas ja kuidas arvestab toote väärtuse vähenemist kui toodet on kasutatud kliendi poolt teist moodi, kui ta seda saaks teha tavapärases kaupluses? Nt. mingi arvutihiir on "pommikindlast" pakendist välja võetud.


Vastan:
1) Eeldan, et kaupleja peab arvestust lattu saabuvate tagastuste üle, mille kohta taganemisavaldus on saadetud. Kui lattu saabunud toote puhul on näha, et see saabus viimasel päeval arvestades taganemisavalduse saamise kuupäeva, siis on mõistlik selline tagasimakse sooritada esimesel võimalusel. Usun, et keegi ei kaeba tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse, kui tagasimakse laekub seaduses sätestatust päev-kaks hiljem.

2) Toote väärtuse vähenemise arvestab kaupleja, tarbijal on õigus see vaidlustada või tellida ekspertiis, kui ta kaupleja eksperthinnanguga ei nõustu. Toodet võib proovida samas ulatuses, kui tavakaupluses (VÕS muudatus 2014. aastast). Kui tavakaupluses ei ole arvutihiire pakendist välja võtmine võimalik, pole tarbijal õigus seda ka e-poest ostetud toote puhul teha.


Võtame selle pakendatud arvutihiire juhtumi:
- Suuremas elektroonikapoes on "pommikindel" pakend avatud ja üks hiir demo-variandina näppimiseks väljas
- Väiksemas salongis ühtegi pakendit naljalt ei avata
Kummast variandist peaks e-poe puhul lähtuma, kui räägime tavapoega võrdsustamisest?

Teine küsimus:
Kas ja kuidas mõjutab kättesaamise viis e-poest ostu puhul tagastusõigust?
St kui ma valin kauba kättesaamise kohaks kaupluse esinduse siis ost on küll tehtud sidevahendi abil (veebipoe tellimus), kuid tegelikult oleks mul võimalik poe ruumis kaubaga tutvuda kättesaamisel.


Asi lihtne. Näidis, tester jne ei tähenda, et tarbija võib tootepakendi avada ja seda proovima asuda. Näiteks lõhnadel on suuremates poodides testrid, kuid see ei tähenda, et e-poest parfüümi tellides võib pakendi avada ja piserdama hakata. Seega kui tavapoes ei ole toode mõeldud pakendist välja võtmiseks ja avamiseks (CD-plaadid, sukkpüksid, kosmeetika, hambaharjad, hügieenitooted jne), ei saa tarbija eeldada seda ka e-poe ostu puhul. Sellised erisused tuleb kindlasti e-poe müügitingimustes lahti kirjutada, vastasel korral võib tarnbija kõik e-poest ostetu tagastada. Põhjaliku loetelu toodetest, millele taganemisõigus ei kehti, leiate VÕSist.

Kui tarbija on kauba tellinud ja tasunud veebis, kuid kätte saab kauplusest, kehtib talle taganemisõigus. Kui tarbija on kauba tellimuse vormistanud veebis, kuid ostu sooritab ja maksab kaupluses kohapeal, st tutvub enne makse sooritamist kaubaga ja kohtub kauplejaga, ei näe VÕS taganemisõigust ette. Sellest tuleb tarbijat e-poe müügitingimustes kindlasti teavitada ja paha ei tee vastav avaldus ka kaupluses. Sidevahendi abil ostetud müük/teenus on selline, kus tarbija ja kaupleja müügitehingu vormistamiseks ei kohtu ning tarbija ei saa enne ostmist kaubaga tutvuda.

_________________
Aus äri väärib kiitmist. Veelgi parem, kui seda praktiseeritaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 02.02.2016 19:19:07 vasta tsitaadiga

See viimane on selline vaidlemise koht kaupmehega. Alles umbes nädala eest oli ühe kaupmehe tingimustes kirja, et kuna kauplusesse tullakse kaubale järgi siis saab kättesaamisel kaubaga tutvuda ja vajadusel küsimusi esitada. Seega nagu on kaubaga tutvutud kättesaamisel.
Tänase seisuga see jutt on eemaldatud.

Ma ise ka ei osanud tarbijana seisukohta võtta, kas selline e-poe ostmine ja füüsilises poes ise kaubale järgi minemine ikka on taganemisõigusega, või mitte.
On see kusagil mingis paragrahvis või selgituses ka eraldi välja toodud, et vajadusel saab viidata mingile ametlikule viitele?

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 03.02.2016 00:04:18 vasta tsitaadiga

Tähtis on pigem just see, et sa algatasid ostu ja tasusid ostu eest eemalt kaupa füüsiliselt nägemata.
See, et ise järgi lähed ei muuda asjaolu, et ost on juba teostatud.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 09.02.2016 22:55:17 vasta tsitaadiga

xecroy kirjutas:
Täpsustuseks veel see, et antud jutt kehtib juhul kui kaupleja ja ostja asuvad mõlemad Eestis. Mis juhtub kui e-poe lehelt pole infot selle kohta kus kaupleja asub?


tsitaat:
15. veebruaril avatakse uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada kõikide Euroopa Liidu e-kauplejatega tekkinud kaebusi. ODR-platvorm hõlbustab nii siseriiklike kui ka piiriüleste tehingutega seotud vaidluste lahendamist.

http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/node/11302

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002




sõnum 10.02.2016 00:27:19 vasta tsitaadiga

Kaupa näperdada võib siis või ei või?
Kui midagi teha kaubaga ei tohi, siis milleks see jant kõik üldse?
Mis tagastamisõigusest me räägime? icon_lol.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 645 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 502
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 10.02.2016 00:30:32 vasta tsitaadiga

Võid kõike seda, mis füüsilises poeski oleks võimalik.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002




sõnum 10.02.2016 00:35:38 vasta tsitaadiga

a kus ma seda tean, mis poes on võimalik?
Täna öeldi mulle poes, kuhu telefoni tagastama läksin, et näperdada oleksid võinud, aga sim kaarti sisse panna ei tohtinud. Seda me ei luba ka poes.
Pärast Smartpostist kätte saamist, sai mulle 0.5h jooksul selgeks, et ostetud kraam mind ei rahulda. 14 päevast on asi kaugel.
Samas, kui ma oma karedate kätega nühiks seda telefoni 14 päeva, ilma SIM kaarti sisse panemata, siis oleks kõik OK? icon_rolleyes.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 645 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 502
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 10.02.2016 00:42:49 vasta tsitaadiga

SIM kaarti ei lubata sisse panna ja ega nad peale demo masinate väga sisse ka lükata ei taha neid. Lisaks siidkinnastega suhtkoht hoitakse kui klaasi tagant tuleb.

Sellisteks puhkudeks ongi ju poes suurem osa poppe mudeleid tolle nõmeda juhtme küljes rippumas. Kui telefonidest räägime vähemalt.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nipi1000
HV kasutaja

liitunud: 25.10.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.02.2016 00:47:15 vasta tsitaadiga

olen ka ise e-poodidega vaielnud tagastuse üle, nüüd siis hea kaupleja suunata nendele linkidele, kui edaspidi peaks probleeme tekkima...samas tundub see e-poodidele üsna suure nuhtlusena. nt. osasid kaupasid ei julge salongist enam üldse osta. viimase monitori tellisin samuti otse koju ja kontrollisin surnud pikslid ja muud probleemid üle, enne kui kleepekaid hakkasin eemaldama, et siis probleemi korral saaks tagastada, kuigi oleks võinud ka salongi järgi minna ja oleks ehk kauba kiireminigi kätte saanud
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002




sõnum 10.02.2016 00:53:41 vasta tsitaadiga

mis selle vastu e-pood teha saab, kui ma hakkan iga päev uut asja ostma ja isegi pakist lahti ei võta, saadan aga tagasi.
Peaks kõik OK olema?

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 645 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 502
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 10.02.2016 00:58:40 vasta tsitaadiga

Nad sulle varsti ei müü enam. icon_biggrin.gif
See pole mingi vabandus, et nad poes ei lase SIM kaarti paigaldada. Loe nende e-poe kasutustingimused läbi, vaevalt et neil selline klausel sees on.
Mis väärtuse kahanemine selle kaardi sisestamisega tekib ka?

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 15.02.2016 13:27:24 vasta tsitaadiga

Erinevaid arutelusid on tihti olnud, kui kusagil veebipoes on kaubal ebareaalselt madal hind (enamasti süstemivea tõttu) ja siis tehakse proovioste, et kas näkkab.
Sõbrapäeval oli samasugune juhus ja tuhanded üritasid seda süsteemiviga ära kasutada. Ei läinud neil õnneks, kõik ostud, mis olid süsteemiveaga, ehk siis ebareaalselt madala hinnaga seotud, tühistati.
http://tarbija24.postimees.ee/3583427/susteemi-vea-tottu-sai-veebipoes-tooteid-suisa-tuhat-korda-odavamalt

tsitaat:
Shoppa.ee teavitab, et sõbrapäeval ajavahemikul 07.15 kuni 00.25 peale südaööd esinenud süsteemivea tõttu oli e-poe klientidel võimalik teatud tooteid osta märkimisväärselt vale hinnaga, ehk reaalhinnast isegi kuni tuhat korda odavamalt.


Kevad läheneb icon_lol.gif
tsitaat:
Nimetatud ajavahemikul osteti ainuüksi jalgrattaid üle 2,3 miljoni euro eest.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002




sõnum 18.02.2016 17:26:25 vasta tsitaadiga

mul läks kõik ootuspäraselt.
Lubati raha tagasi kanda.
Telia säästis omale sellega kliendi. icon_wink.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 645 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 502
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2016 17:55:34 vasta tsitaadiga

Kuidas selliselt tagastatud kauba edasi müümine on reguleeritud? Kas ostjat mitte ei pea teavitama? Ostsin just ühe vidina poest uue pähe aga karp oli seest katki ehk oli näha et enne avatud.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 18.02.2016 19:03:00 vasta tsitaadiga

elukaz, kasutatud kauba müümisest peab klienti teavitama. Muidu paki kokku ja saada tagasi.
Oli endal aasta tagasi pesumasinaga sama lugu. Saadeti näidistoode, kriim siin-seal. Küsisin, et mis toimub ja kas näidistoote eest allahindlust saab?

Ei miskit, saatsin tagasi ja ostsin mujalt.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002




sõnum 18.02.2016 19:08:15 vasta tsitaadiga

ma olen pooltel kordadel saanud Euronicsist neid kodumasinaid, mis saalis väljas. icon_razz.gif
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 645 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 502
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2016 19:12:34 vasta tsitaadiga

Kusjuures, kliendil on õigus nõuda just seda masinat, mis on vitriinil väljas.
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 18.02.2016 19:35:43 vasta tsitaadiga

Hiid, sa oled teadlikult ostu teinud, ma olen poes samuti nn. viimase kodumasina ostnud.
E-poest ostes aga ma eeldan, et saan uue ja kasutamata kauba.

Tanel, suht palju on poodides näha, et "näidiseid ei müüda" silti.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2016 19:43:57 vasta tsitaadiga

tsitaat:

suht palju on poodides näha, et "näidiseid ei müüda" silti.

peaks olema kehtetu see silt.
Keegi targem võiks kommenteerida.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 15.03.2016 13:49:53 vasta tsitaadiga

Veel tarbijakaitse alaseid müüte versus tegelikkus

http://tarbija24.postimees.ee/3618971/muudid-purustatud-vaata-millised-oigused-tarbijal-tegelikult-on
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Taganemisõigust reguleerib seadus, mitte e-poe omavoli mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.