Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
lurr
HV veteran
liitunud: 28.12.2002
|
15.10.2017 19:17:42
|
|
|
indrekp
mingid postid tagasi just nentisid et 800 ja 1600 on täis, 2600 midagi justkui veel mahuks. Ära hakka hämama, eksole.
---Mõista probleemi olemust ja ära räuska ning ole viisakas, siis tuleb ehk Telia ka appi ja pakub parimat lahendust. --- et siis mida? Ehk tuleb Telia appi ja ehk aitab ka? Palju sa joonud oled juba?
|
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.10.2017 20:01:03
|
|
|
lurr kirjutas: |
indrekp
mingid postid tagasi just nentisid et 800 ja 1600 on täis, 2600 midagi justkui veel mahuks. Ära hakka hämama, eksole.
---Mõista probleemi olemust ja ära räuska ning ole viisakas, siis tuleb ehk Telia ka appi ja pakub parimat lahendust. --- et siis mida? Ehk tuleb Telia appi ja ehk aitab ka? Palju sa joonud oled juba? |
ülimalt arusaadav kommentaar, eelnevalt kommenteerinud klent ütles, et telia ütles, et kosel on mast üle koormatud.
mina ütlesin, et mastis on 800 ja 1800 ning veel on ruumi 2600 jaoks.
ma küll ei tea kas see konkreetse kliendini leviks aga mis sinu mure on?
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
lurr
HV veteran
liitunud: 28.12.2002
|
15.10.2017 20:19:18
|
|
|
Osutasin sellele toredale nendingule et Telia ehk tuleb appi kui sa ei räuska.
WTF tal appi tulla on, kui teab et mast täis müüdud ja lähiajal muudatusi pole oodata...
800 on nagu on, saast,
1800 otsas istun olemati kiirusega
2600 on ilmselt Kosel, masti all istuva inimese jaoks.
|
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
sass24
HV kasutaja
liitunud: 01.09.2011
|
15.10.2017 21:10:41
|
|
|
Õnneliku lõpuga üritus võiks olla Telial järgmine: Kui inimene pöördub tehnilisse abisse, siis öeldaks talle kohe ära, et meie müügimehed on teinud head tööd ja ühenduse umbe müünud. Kui nii konkreetselt öeldaks, oleks asi selge ja klient teaks, et tuleb jalgadega hääletama hakata. Samas jääb selline süüdimatu müük mulle arusaamatuks, sest see ei tuleks muu firma puhul kõne allagi. Kas keegi kujutaks ette, et ta sitt ei läheks enam potist alla, kuna ehitati 1 maja juurde? jne jne. Piiramatu mahuga fix 4G ühendus müüdi ju kindlale aadressile ja vaba ressursi kontroll uute piletite väljastamise eel oleks ju elementaarne.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
Scott
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.08.2016
|
15.10.2017 21:18:34
|
|
|
LibBuffalo kirjutas: |
... saades 0 kuni 500 kbit/s kiirust (mitte kb/s see on mahu, mitte kiiruse ühik) |
Siin eksid ise. kb/s ehk kbit/s on kilobitt sekundis. Mahtu mõõdetakse (kilo)baitides ja lühendiks on kB või kB/s.
Bitt = väike b
Bait = suur B
sass24 kirjutas: |
[Antenn] On väljas korstna küljes katusel. |
Kui tegemist on suitsugaaside väljajuhtimise korstnaga, siis tuleb antenn selle küljest eemaldada. Suitsukorstende külge antennide jms kinnitamine on Eestis KEELATUD!
|
|
tagasi üles |
|
|
sass24
HV kasutaja
liitunud: 01.09.2011
|
15.10.2017 21:25:47
|
|
|
Sinu rahustuseks, et jutt päris mölaks ei läheks, ma mainin, et korstnakinnituse osas eksisin. Hoopis antennimastis on, . Nüüd peaks 1 erutus-aines vähem olema. Huvitav on see, et pärast teema avamist siin, kõigub upload juba 1 ja 2,5 Mb/s vahel! Kas tõesti on ime juhtunud, mets madalamaks läinud või on kõik kasutajad, kes Kose umbe jooksid, kordusõppustele võetud?
viimati muutis sass24 15.10.2017 21:34:14, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
LibBuffalo
HV vaatleja
liitunud: 15.10.2017
|
15.10.2017 21:31:38
|
|
|
Scott kirjutas: |
LibBuffalo kirjutas: |
... saades 0 kuni 500 kbit/s kiirust (mitte kb/s see on mahu, mitte kiiruse ühik) |
Siin eksid ise. kb/s ehk kbit/s on kilobitt sekundis. Mahtu mõõdetakse (kilo)baitides ja lühendiks on kB või kB/s.
Bitt = väike b
Bait = suur B
|
Eksisin tõesti. Tean, et on väike ja suur "B" täht. Ei ole harjunud nägema kb/s lühendit, ajas eksiteele.
|
|
tagasi üles |
|
|
Scott
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.08.2016
|
15.10.2017 21:34:52
|
|
|
sass24, ei tasu oma ärritust-erutust kõigile laiendada. Lähtusin algandmetest, ma pole selgeltnägija. Tore, et antenn on Sul selleks ettenähtud kohas. Kõigil ei ole või pole sellest korstnakeelust teadlik ja paigaldabki antenni korstna külge, neile on see info vajalik. Et see nähtavam oleks, sai teksti rõhutatud.
LibBuffalo,
|
|
tagasi üles |
|
|
sass24
HV kasutaja
liitunud: 01.09.2011
|
15.10.2017 21:48:31
|
|
|
Julgen väita, et ca 10% tugijaama antennidest on korstende küljes, kuid paneme siin korstnateemale viisaka punkti, sest see pole selle teema ese ja ei tohiks ka mõjutada andmesidet. Kuid vaidluse lõpuks leidsin ehitusfoorumist http://www.ehitusfoorum.com/viewtopic.php?t=21427 sellise viite:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=788101
IV. NÕUDED ELEKTRI- JA KÜTTESEADMETE KASUTAMISELE
§66. Kütteseadme kasutamisel ei tohi:
2) kinnitada kütteseadme suitsukorstna külge raadio- või televisiooniantenni või muud samalaadset seadet, kui see ei ole ehitise või kütteseadme ehitusprojektiga ette nähtud.
Ehk, kui antenn on korstna- või majaprojektis, siis võib olla.
viimati muutis sass24 15.10.2017 21:48:52, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.10.2017 21:48:44
|
|
|
kurbnaljakas on see, et te ei tabanud pointi.
1. klient saab täna kuni kiirusega netti kätte kenasti JA keegi teine ei suudagi seda talle pakkuda.
2. keegi pole kinnitanud, et kose mast on kasutajate poolt koormatud... PEALE Telia enda kes selgitas seda kliendile, seega mida spekuleerida?
3. klienti ei sunnita tarbima aeglast teenust vaid kient tahab kasutada aeglast teenust.
Kooris laulmine on eestlasele kohane, üks kurdab muret, teised laulavad kaasa
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
sass24
HV kasutaja
liitunud: 01.09.2011
|
15.10.2017 22:08:18
|
|
|
Lugupeetud IndrekP, kas kuskilt tuleb lõpuks infot, miks konkreetselt 58604388 numbriga ühendus ei taha hästi toimida ja kas see on minu, kui kliendi seadmete viga või Telia viga? Hetkel on veidi parem nii 30 %, kuid kõigub. Mu eemärk ei ole siin auru välja lasta, ma olen seda jama vaikselt kannatanud mitu kuud, suhelnud Telioniga ja alles nüüd lõpuks kerisin teema üles. Ise teema on unhelpful Helpdesk, kuid maailmaparandamine pole siin minu eesmärk.
EDIT Kaamerapildi järgi on hetkel Kosel tugev vihm, kuid ühenduse kiirus üles on siiski hetkel 0,5 ja 2.5 vahel, st vihm ei mõjuta.
viimati muutis sass24 15.10.2017 22:13:18, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.10.2017 22:11:27
|
|
|
lugupeetud foorumlane sass24, ma usun, et kui sa maksad Teliale teenuse eest mis on kiirusega kuni 20/5 siis suhtle probleemide korral oma teenusepakkujaga.
1. teenusepakkuja pakub veel hetkel TASUTA tehnikut rendil olevate seadmete paigaldamiseks korrektselt õiges seadistuses.
2. pakub kuni XX kiirust.
3. pakub teenuse lõpetamist kui teenuse pakkumiseks antud asukohas ei ole ka levi või muude tehniliste parameetrite tagamine võimalik.
teenusepakkuja pole jumal ja masti ta iga kiendi õuele ei raja, nii nagu ei hakka fiiber ka iga kliendi hoonesse tasuta voolama.
seega me võime siin kaela õieli ajada ja öelda, et ma ka ju maksan (21€+) aga see ei tähenda, et teenusepakkuja jookseb (XXXXX€) mingit arendust tegema.
Investeering on sarnane iga kliendi enda investeeringule, kui on tulu, tehakse, kui mitte, siis pole midagi.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
sass24
HV kasutaja
liitunud: 01.09.2011
|
15.10.2017 22:27:58
|
|
|
Lugupeetud IndrekP
See jutt pole ju vastus minu küsimusele, miks Te üldse raiskate oma ja ka minu aega ning foorumi ruumi sellise triviaalse jutu produtseerimisele?
P-d 1 ja 2 ei vääri suurt vastamist (ruuter on Telia hallatav Zyxel), kuid p 3 puhul troonitan üle, et suvel veel asi toimis. St, ma tulin sinna ca 1,5 a tagasi nö täiesti arvestava piletiga, kuid nüüd on mind piltlikult öeldes Telia nahaalse tegutsemise või tegematajätmise tõttu sundseisu lükatud. Kuid, palun, ärge nähke vaeva triviaalse vastamisega, ma soovin vaid tehnilist infot ja lahendust.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
Renq
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
15.10.2017 23:59:49
|
|
|
No mulle helistatigi nüüd paari päeva eest tagasi ja öeldi, et kahe masti vahel on ruuter valinud ja ülekoormus on ja tehniline pool on sellest teadlik (Pirital siis). Plaanis on lisada ka täiendavat ressurssi aga ajajoonest ei tahtnud ta rääkida, sest kindlaid kuupäevi ei ole. Alternatiivseid lahendusi pakkus, soodustust mitte. Kas see zyxel töötab ka teiste opekatega? Ma ei harrasta edasi tagasi pendeldamist aga õhtul koomas netiga ei ole ka väga palju teha.
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
16.10.2017 00:35:47
|
|
|
sass24, sinu lootus leida foorumist lahendust on kuidagi arusaamatu.
kui sa ei aktsepteeri lepingu tingimusi, miks peaks operaator seda tegema?
mul on vana telefonitraat toiminud nii analoog kui digitaaltelefoniga, adsl kui adsl2+ liinina, nüüd vdsl2 kui ka varsti V-plus püsiühendusega ja seda võrgu investeeringut pole mina erilisel kujul kinni tagnud peale tagasihoidliku kuumaksu.
oled sa nõus, et õhu kaudu tarbitav nett on jagatud ressurss ja ei ole garanteeritud kiirusega?
samuti sõltub see asukohast ja levitingimustest.
see sinu 800Mhz oli ainult aja küsimus, millal kasutajate arv kasvab ja see pole uudis.
see, et eile toimis ja täna mitte, ei tähenda, et kohe midagi toimub. teenuse leping jäi ikka selliseks nagu eile.
Renq, sa ju tead, et mingi aeg pole määratav kui mängus on investor, planeerija ja ehitaja.
mis on 4g rike mis vajab soodustust?
kui Telia tugjaam ei tööta 2+ tööpäeva mis on mõistlik rikke lahendamise aeg.
kui kliendil on renditud seadmed ning neid ei saa vahetada 2+ tööpäeva jooksul.
kui Telia on teinud mõne vea arvelduses mis vajab kompenseermist jms.
mis ei vaja soodustust:
kui klient arvab, et ta peaks saama rohkem kui leping ette näeb
kui klient arvab, et mõni asi peaks tasuta pealekauba olema
kui klient arvab, et kui enne toimis ja nüüd ei ole päris nii nagu enne.
jms.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
sass24
HV kasutaja
liitunud: 01.09.2011
|
16.10.2017 10:06:13
|
|
|
IndrekP, kasutajate arv ei kasva, vaid seda kasvatatakse teenusepakkuja poolt. Aratavasti süüdimatult. Saad aru erinevusest "kasvab" vs "kasvatatakse"? Muus osas on jutt tõenäoliselt ennast ammendanud.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
16.10.2017 14:17:03
|
|
|
Teistpidi seda hala ei jõuaks ka ära kuulata, kui Telia teataks et selles piirkonnas on kõik koduühendused juba välja müüdud, küsi poole aasta pärast uuesti
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Renq
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
16.10.2017 16:40:52
|
|
|
indrekp kirjutas: |
sass24, sinu lootus leida foorumist lahendust on kuidagi arusaamatu.
kui sa ei aktsepteeri lepingu tingimusi, miks peaks operaator seda tegema?
mul on vana telefonitraat toiminud nii analoog kui digitaaltelefoniga, adsl kui adsl2+ liinina, nüüd vdsl2 kui ka varsti V-plus püsiühendusega ja seda võrgu investeeringut pole mina erilisel kujul kinni tagnud peale tagasihoidliku kuumaksu.
oled sa nõus, et õhu kaudu tarbitav nett on jagatud ressurss ja ei ole garanteeritud kiirusega?
samuti sõltub see asukohast ja levitingimustest.
see sinu 800Mhz oli ainult aja küsimus, millal kasutajate arv kasvab ja see pole uudis.
see, et eile toimis ja täna mitte, ei tähenda, et kohe midagi toimub. teenuse leping jäi ikka selliseks nagu eile.
Renq, sa ju tead, et mingi aeg pole määratav kui mängus on investor, planeerija ja ehitaja.
mis on 4g rike mis vajab soodustust?
kui Telia tugjaam ei tööta 2+ tööpäeva mis on mõistlik rikke lahendamise aeg.
kui kliendil on renditud seadmed ning neid ei saa vahetada 2+ tööpäeva jooksul.
kui Telia on teinud mõne vea arvelduses mis vajab kompenseermist jms.
mis ei vaja soodustust:
kui klient arvab, et ta peaks saama rohkem kui leping ette näeb
kui klient arvab, et mõni asi peaks tasuta pealekauba olema
kui klient arvab, et kui enne toimis ja nüüd ei ole päris nii nagu enne.
jms. |
Soodustusest kirjutasin, kuna enne on pakutud kui ikaldus oli. Aga kas Zyxel toetab siis teiste opekate kaarte ka või ei?
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
16.10.2017 17:21:29
|
|
|
Renq, kui saad APN käsitsi muuta, siis tõenäoliselt toetab, samas 100% ei välista, et sellel operaatori lukk peal on. Kõige lihtsam osta 1€ eest mõne teise operaatori kõnekaart ja proovi kui kellegi käest kaarti laenata ei saa.
NB! super, simpel ja Diil on ka Telia kaardid kuigi müüakse teise kaubamärgi all. Ehk sobiv on ZEN, Mint, Smart vms. kõnekaart.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
16.10.2017 18:25:42
|
|
|
Renq kirjutas: |
Aga kas Zyxel toetab siis teiste opekate kaarte ka või ei? |
toetab, üleval paremal on wizard kus saad APN valida või suvalise panna.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
sass24
HV kasutaja
liitunud: 01.09.2011
|
20.10.2017 18:55:24
|
|
|
Eile õhtul helistas Telia 123-st viisakas inimene ja kinnitas, et Kosel ja Orus ei ole upload umbes, vaid minu signaal on nõrk. Samas ei taha see asi lähema Kose masti külge ennast haakida, vaid oli pööranud oma juhmi pilgu Oru peale (vähemalt eile 123 väitel). Kuigi Poola reha on suunatud Kose peale. 2,8 km Kose vs ca 10 km Oru ei ole talle meeldiv alternatiiv. Kas tugijaamade juhtimise loogikas viga? Hetkel, ilma minupoolse sekkumiseta, reedeõhtuse eeldatava tipptunni ajal on mul signaal enam-vähem kombes. Mulle jõuab 1 kliendi jaoks 1,6 Mb/s, mis tagab juba video ja kaamera PTZ-i toimimise. Müstika?
viimati muutis sass24 20.10.2017 22:17:42, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
STAAR
HV vaatleja
liitunud: 09.04.2013
|
20.10.2017 20:55:08
|
|
|
Pole kuskil mujal parem 😀 Käigus kõik 3 opekate 4g paketid. See aasta on minu kõnede peale 3x T2 oravad mastis käinud. Esialgu olin ju mina oma seadmetega süüdi. Samas elisasse ja teliasse tuleb aastas ikkagi päris mitukümmend kõnet teha, et midagi tööle saada. Jube porno on ikka see mille promomise alla kõva papp pannakse. Näkke telefonide otsa vist iga-aastaselt juurde vaja palgata, kes mulle ütlevad, et sikuta ruuter välja vooluvõrgust kui 4g õige sageduse peal ära ei ühenda 😀
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
lurr
HV veteran
liitunud: 28.12.2002
|
20.10.2017 20:58:32
|
|
|
nojah, seda juttu aeti mulle ka. Olen ca võrdsel kaugusel Kosest ja Orust. Antenn suunatud kosele, seal ka kinni ja 1800 peal lukustatud.
Praegune, mõni minut tagasi tulemus on siin.
nuff said...
|
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
20.10.2017 21:26:43
|
|
|
arvestades iga kliendi maja asukohta, puid ja edasist metsa tihedust, kaugust ja sagedusi, sektoreid ning koormuseid, ei ole ideaalset vastust siit leida.
kose võib olla ülekoormatud ja seda võib kinnitada eelnev speedtest ja see võibki olla kohati loogilisem, et suunata antenn ka kasvõi kaugemale mastile, et kiirus kätte saada, sõltuvalt kohast võib olla ka vajalik sageduse fikseerimine aga sellega ei pea klient tegelema, riketele info, uuritakse siis nädal või kaks, antakse info ka masti kohta või soovitatakse ise antenni keerata või pakutakse tehniku abi.
ärgem lootkem õhu teenusest kaabliga võrdväärset teenust kuid siiski võiks olla lahendus kas rahuldav või tuleb siis pakkujat vahetada kui lootust paranemisele ei anta.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
lurr
HV veteran
liitunud: 28.12.2002
|
21.10.2017 09:16:00
|
|
|
Indreku jutt loogiline, nii peaks olema jah. Paraku oli ca pool aastat tagasi samas seades (v.a. lukustus sagedusele) kiirused nagu vaja ja tellitud. Tehniku teema läbitud, masti keeratud ja ainuke soovitus oligi vahetada oma tore taskuruuter sellise vastu millel sagedust lukku saab panna.
Ja nagu ennegi juba mainitud, pole teised teenusepakkujad siin parema leviga. Leviauk kõigil, nüüd siis pool aastat ka Telial.
|
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
|