Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
kiip
HV kasutaja

liitunud: 14.02.2014
|
21.11.2015 11:02:22
Turvavöö defekti tõttu kutsub Tesla tagasi kõik Model S elektriautod |
|
|
Maailmakuulus elektriautode tootja Tesla Motors teatas eile, et turvarikke tõttu kutsub firma tagasi kõik 90 000 seni klientidele tarnitud Model S elektriautot. Tagasikutsumise põhjuseks on defekte turvavöö, mis on seni avastatud vaid ühel Model S-il terves maailmas. Defekt avastati novembri alguses ühe Model S omaniku poolt, kui sõidu ajal purunes turvavöö kinniti. Väidetavalt ei olnud juht turvavööd tahtlikult lõhkunud vaid see purunes ajal, mil ta pööras oma pead, et vaadata tagaistmetel istujaid. Turvavöö kinniti purunemise tõttu ei ole ühtki avariid juhtunud, samuti ei ole keegi sellest mingeid vigastusi saanud. Tesla soovitab kõigil Model S omanikel pöörduda lähimasse hoolduskeskusesse.
Loe edasi Kiibist
_________________ Varsti on meil kõigil kiip sees |
|
tagasi üles |
|
 |
Geniuz
HV vaatleja
liitunud: 13.09.2011
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
UB
HV Guru

liitunud: 26.12.2002
|
21.11.2015 16:18:11
|
|
|
Ülikeeruline auto millel võiks rikki minna miljon asja ning nõrgemaks lüliks osutus turvavöö
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marie
HV Guru

liitunud: 23.06.2003
|
21.11.2015 16:39:30
|
|
|
Turvavöö kinniti purunemine on lai mõiste, esimene versioon sellest on, et kinnitus polt tuli lahti, vint üle keeratud või lõppes vahetus ja tööline jätis kergelt kohale paigaldatud poldi kinni keeramata.
_________________ CPU Power (Watt) Protsessorite voolutarve Pentium D 805 (4.1GHz) Full Load 474W  |
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
scrapper
HV kasutaja
liitunud: 09.01.2006
|
22.11.2015 12:46:12
|
|
|
UB kirjutas: |
Ülikeeruline auto millel võiks rikki minna miljon asja ning nõrgemaks lüliks osutus turvavöö  |
Pakun, et võrreldes mõne sama klassi sisepõlemismootoriga autol (S7, 7-seeria, CLS?) ta veosüsteemidega võrreldes olulisel määral lihtsam, samas tehnilistes lisadest rääkides tõesti võib palju keerulisem olla.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
22.11.2015 13:56:19
|
|
|
scrapper kirjutas: |
UB kirjutas: |
Ülikeeruline auto millel võiks rikki minna miljon asja ning nõrgemaks lüliks osutus turvavöö  |
Pakun, et võrreldes mõne sama klassi sisepõlemismootoriga autol (S7, 7-seeria, CLS?) ta veosüsteemidega võrreldes olulisel määral lihtsam, samas tehnilistes lisadest rääkides tõesti võib palju keerulisem olla. |
Millisel teisel autol on olnud varem nii, et tuleb tarkvarauuendus ja auto muutub isesõitvaks sellest?
Tavaautodel peaksid selle eest päris mitu kilo euri loovutama ja tagantjärgi võib samuti vaid unistada selle saamisest.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Thoros
HV vaatleja
liitunud: 12.08.2012
|
22.11.2015 14:14:42
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
scrapper kirjutas: |
UB kirjutas: |
Ülikeeruline auto millel võiks rikki minna miljon asja ning nõrgemaks lüliks osutus turvavöö  |
Pakun, et võrreldes mõne sama klassi sisepõlemismootoriga autol (S7, 7-seeria, CLS?) ta veosüsteemidega võrreldes olulisel määral lihtsam, samas tehnilistes lisadest rääkides tõesti võib palju keerulisem olla. |
Millisel teisel autol on olnud varem nii, et tuleb tarkvarauuendus ja auto muutub isesõitvaks sellest?
Tavaautodel peaksid selle eest päris mitu kilo euri loovutama ja tagantjärgi võib samuti vaid unistada selle saamisest. |
Kaks asja, mis teevad Tesla lihtsamaks:
1. Teslal pole käigukasti.
2. Elektrimootor on lihtsam kui sisepõlemismootor.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
22.11.2015 17:40:07
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
scrapper kirjutas: |
UB kirjutas: |
Ülikeeruline auto millel võiks rikki minna miljon asja ning nõrgemaks lüliks osutus turvavöö  |
Pakun, et võrreldes mõne sama klassi sisepõlemismootoriga autol (S7, 7-seeria, CLS?) ta veosüsteemidega võrreldes olulisel määral lihtsam, samas tehnilistes lisadest rääkides tõesti võib palju keerulisem olla. |
Millisel teisel autol on olnud varem nii, et tuleb tarkvarauuendus ja auto muutub isesõitvaks sellest?
Tavaautodel peaksid selle eest päris mitu kilo euri loovutama ja tagantjärgi võib samuti vaid unistada selle saamisest. |
Tesla puhul pidi ju samuti päris mitu kiloeuri loovutama
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
22.11.2015 18:15:17
|
|
|
Renka, sellegipoolest lisandus tagantjärgi oskusi, mis ostu hetkel küljes polnud ja mida ei reklaamitud sulle.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
markedmen
HV kasutaja

liitunud: 25.09.2009
|
22.11.2015 18:20:26
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
scrapper kirjutas: |
UB kirjutas: |
Ülikeeruline auto millel võiks rikki minna miljon asja ning nõrgemaks lüliks osutus turvavöö  |
Pakun, et võrreldes mõne sama klassi sisepõlemismootoriga autol (S7, 7-seeria, CLS?) ta veosüsteemidega võrreldes olulisel määral lihtsam, samas tehnilistes lisadest rääkides tõesti võib palju keerulisem olla. |
Millisel teisel autol on olnud varem nii, et tuleb tarkvarauuendus ja auto muutub isesõitvaks sellest?
Tavaautodel peaksid selle eest päris mitu kilo euri loovutama ja tagantjärgi võib samuti vaid unistada selle saamisest. |
Täiesti loogiline asi, mis võib näiteks uue S-klassiga ka juhtuda. Tarkvara uuenduse tulemusena tekib juurde isesõitmine, sest sensorid ning kaamerad on juba küljes. Ja see, kas see asi kliendile tasuta või tasuline on, ei mõjuta küll auto keerukust. See isesõitmine on täiesti ülehaibitud asi Tesla puhul, mitmed autod tegid seda juba enne teslat. Minu teada eelmine S-klassi mersu suutis juba joonte vahel sõita, kiirendada-pidurdada, märke lugeda jne
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
22.11.2015 20:59:53
|
|
|
Kuidas see uudis täpsemalt IT-maailmaga seotud on?
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
22.11.2015 21:04:37
|
|
|
Kategooria on varia, tehnika ikka sobib siia ju
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
22.11.2015 21:10:15
|
|
|
Defektne turvavöö ja maailm saab hukka. Praegu ühel tüübil lihtsalt läks turvavöö katki ja kogu teema on üldse täis mingit isesõitmise juttu. Mõttetu klikikogumise uudis...
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirVorkars
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.12.2003
|
22.11.2015 22:04:13
|
|
|
toyota teemat ka veel keegi mäletab?
Kui gaasipedaal jäi porimati taha kinni ja seda ei juhtunud mitte ühel autol, nagu teslal, vaid mitmel...
See veel hullem ju kui tesla turvavöö värk....
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
22.11.2015 22:23:56
|
|
|
Foresteril hakkas suvel piduripedaalilt kummikate maas käima. Peaks enne talve üle vaatama vist, libeda saapaga selle metalli pihta küll ei saa.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
iFlop
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.05.2003
|
22.11.2015 22:33:14
|
|
|
SirVorkars kirjutas: |
toyota teemat ka veel keegi mäletab?
Kui gaasipedaal jäi porimati taha kinni ja seda ei juhtunud mitte ühel autol, nagu teslal, vaid mitmel...
See veel hullem ju kui tesla turvavöö värk.... |
Toyota puhul oli asi palju keerulisem. Keegi ei saanud täpselt aru milles viga on. Lõpuks aga avastati, et gaasipedaali juhtsüsteemi tarkvara ei kannata mitte mingisugust kriitikat:
http://www.edn.com/design/automotive/4423428/Toyota-s-killer-firmware--Bad-design-and-its-consequences
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirVorkars
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.12.2003
|
23.11.2015 11:32:45
|
|
|
Mulle jäi meelde see kummimati teema. Ilmselt algul valetati siis või on neil neid äpardusi rohkem olnud....
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
|