praegune kellaaeg 20.04.2024 18:02:06
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
28.06.2017 21:36:29
|
|
|
tsitaat: |
Samas selge on see, et garantiiline teler, mille ekraan on ämblik juba aasta, ning siis selgub, et emaplaat on surnud ja pilti ette ei võta, ei lähe siiski garantii alla. Ükskõik milline probleem avaldub, garantii katkeb hetkest kui seadmel on väline ehk mehaaniline vigastus, piisab ühest silmnähtavast kivitäkkest mis tekib seadme maandumisel asfaltile.
|
Pole päris selge.
Täpseid asjaolusid ei mäleta, aga aastad mõned tagasi sai EMT'ga maadeldud, kus rooditud seadmel ilmnesid LCD'l liimijäljed (kollased laigud). Telefon oli garantii korras sama probleemiga juba välja vahetatud. Aga öeldi, et garantiid ei ole, kuna telefon on tarkvaraliselt modifitseeritud - OLGUGI, et tarkvaraline modifikatsioon ei põhjustanud ilmselget riistvaralist riket (aktis on kirjas, et tarkvara modifitseeritud; ja eraldi, et LCD rike; ja nad ei suutnud mulle tõestada, et üks tekkis teisest, ega ise ka aktis seda väitnud). Peale paljut veenmist ja õigusbürooga konsulteerimisi ei tulnund asjast ikkagi midagi välja - kuigi kohtulahendina ilmselt oleks; demagoogitsesime selle peale, et me ei soovi, et garantiid kohaldatakse tarkvarale, vaid telefoni riistvaralisele kvaliteedile e luua siin ilmselgelt vajalik erisus (correlation is not causation). Sel ajal olin aga rahaliselt liiga vaene, et pretsedenti luua ja asja õiguslikult edasi ajada. TElefoni saab üles pildistada, aga sellist ebaloogilist kliendi keppimist pole ma veel kohanud. Järeldus on vaid üks - tehakse kõik, et keerata.
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
28.06.2017 21:44:52
|
|
|
Oeh, ei oskagi midagi öelda. Ise ajan läbi:
http://www.etsc.ee/ee/
Neil küll tehnik nüüd kaks nädalat puhkusel (sellest nädalast). Saadavad edasi Lätti.
Mul on samamoodi nimme telefon alati ümbrises olnud + klaas peal. Maha kukkunud ei ole ja täitsa kriimu/kraamu vaba (v.a ostes, kus juba pärast kile ära võtmist nägin hääästi pisikest kriimu ekraanil, aga no seda peab ka otsima ja ei viitsinud tõmblema hakata). Ootan põnevusega enda saagat, aga MTTCst üritan 100% hoiduda. Soovitan LG Baltic vms ka väike kaebekiri saata, et mis siin Eestis toimub. Veel parem, kuhugi kõrgemale. Aga eks nad ole sellest kindlasti teadlikud ja andnud tehnikutele suunised ette...
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
28.06.2017 23:06:35
|
|
|
Mario. kirjutas: |
tsitaat: |
Samas selge on see, et garantiiline teler, mille ekraan on ämblik juba aasta, ning siis selgub, et emaplaat on surnud ja pilti ette ei võta, ei lähe siiski garantii alla. Ükskõik milline probleem avaldub, garantii katkeb hetkest kui seadmel on väline ehk mehaaniline vigastus, piisab ühest silmnähtavast kivitäkkest mis tekib seadme maandumisel asfaltile.
|
Pole päris selge.
Täpseid asjaolusid ei mäleta, aga aastad mõned tagasi sai EMT'ga maadeldud, kus rooditud seadmel ilmnesid LCD'l liimijäljed (kollased laigud). Telefon oli garantii korras sama probleemiga juba välja vahetatud. Aga öeldi, et garantiid ei ole, kuna telefon on tarkvaraliselt modifitseeritud - OLGUGI, et tarkvaraline modifikatsioon ei põhjustanud ilmselget riistvaralist riket (aktis on kirjas, et tarkvara modifitseeritud; ja eraldi, et LCD rike; ja nad ei suutnud mulle tõestada, et üks tekkis teisest, ega ise ka aktis seda väitnud). Peale paljut veenmist ja õigusbürooga konsulteerimisi ei tulnund asjast ikkagi midagi välja - kuigi kohtulahendina ilmselt oleks; demagoogitsesime selle peale, et me ei soovi, et garantiid kohaldatakse tarkvarale, vaid telefoni riistvaralisele kvaliteedile e luua siin ilmselgelt vajalik erisus (correlation is not causation). Sel ajal olin aga rahaliselt liiga vaene, et pretsedenti luua ja asja õiguslikult edasi ajada. TElefoni saab üles pildistada, aga sellist ebaloogilist kliendi keppimist pole ma veel kohanud. Järeldus on vaid üks - tehakse kõik, et keerata. |
Pane diiselautosse bensiini ja mine pärast garantiisse, küllap leitakse lahendus...arvega.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
28.06.2017 23:53:13
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Mario. kirjutas: |
tsitaat: |
Samas selge on see, et garantiiline teler, mille ekraan on ämblik juba aasta, ning siis selgub, et emaplaat on surnud ja pilti ette ei võta, ei lähe siiski garantii alla. Ükskõik milline probleem avaldub, garantii katkeb hetkest kui seadmel on väline ehk mehaaniline vigastus, piisab ühest silmnähtavast kivitäkkest mis tekib seadme maandumisel asfaltile.
|
Pole päris selge.
Täpseid asjaolusid ei mäleta, aga aastad mõned tagasi sai EMT'ga maadeldud, kus rooditud seadmel ilmnesid LCD'l liimijäljed (kollased laigud). Telefon oli garantii korras sama probleemiga juba välja vahetatud. Aga öeldi, et garantiid ei ole, kuna telefon on tarkvaraliselt modifitseeritud - OLGUGI, et tarkvaraline modifikatsioon ei põhjustanud ilmselget riistvaralist riket (aktis on kirjas, et tarkvara modifitseeritud; ja eraldi, et LCD rike; ja nad ei suutnud mulle tõestada, et üks tekkis teisest, ega ise ka aktis seda väitnud). Peale paljut veenmist ja õigusbürooga konsulteerimisi ei tulnund asjast ikkagi midagi välja - kuigi kohtulahendina ilmselt oleks; demagoogitsesime selle peale, et me ei soovi, et garantiid kohaldatakse tarkvarale, vaid telefoni riistvaralisele kvaliteedile e luua siin ilmselgelt vajalik erisus (correlation is not causation). Sel ajal olin aga rahaliselt liiga vaene, et pretsedenti luua ja asja õiguslikult edasi ajada. TElefoni saab üles pildistada, aga sellist ebaloogilist kliendi keppimist pole ma veel kohanud. Järeldus on vaid üks - tehakse kõik, et keerata. |
Pane diiselautosse bensiini ja mine pärast garantiisse, küllap leitakse lahendus...arvega. |
Siinkohal pädeks ikka taoline võrdlus:
Pane mootorile chip peale ja mine garantiisse kere probleeme kurtma. Saadetakse tagasi, kuna oled mootorit näppinud. Või tehakse tasuliselt korda. No ei päde. Aga eks tootjafirmad on lepingusse/garantiisse vastavad klauslid lisanud...
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Acid Mew
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2003
|
29.06.2017 11:55:12
|
|
|
Löön ka saagasse kaasa.
Dets. 2015 ostetud Nexus 5X, teenis hästi täpipealt poolteist aastat ja seejärel üks hommik oli lihtsalt bootloopis. Fööniga soojendades sain failid kätte, tegin factory resa, lukustasin bootloaderi ja panin stock androidi peale ning kuna garantiid veel aasta lõpuni, pöördusin teenusepakkuja poole, kellelt telefon ostetud, sealt saadeti mind aja kokkuhoiuks otse MTTCsse.
Telefon oma eluea mind kenasti teeninud, ekraan klaasi all olnud, tagaosa ja ääred dbrands kleepsuga kaetud ning valdav osa ajast ka kaitsekorpus ümber. Nexust MTTCsse andes hakkas aga blond klienditeenindaja koheselt vaat, et luubiga mehaanilisi vigu otsima ja korpuse eemaldades ühest nurgast SÕRMEGA painduva metallinurga mõlgi leides võidurõõmsalt kohe kirjeldama : "Kasutatud Kulunud, kriimud, täkked, löögi jäljed." läksid akti sisse. Kommentaariks veel juurde, et ei pruugi nähtavate mehaaniliste jälgede tõttu garantii alla minna. Varasemad kogemused kõige sellega puudusid ja sai lootusega toimivatest seadustest, austusest tarbijasse/klienti ja vastutulelikkusest (neile makstakse ju kõik kinni, kui garantiikorras parandus) sealt lahkutud. Järgmisel päeval oli aktis tehniku kommentaar : "mehaaniline kahjustus (tugevad loogi jaljed, kriimud telefoni korpusel),garantii kehtivus lopetatud.vajab alusplaadi vahetust. hind 260 eur. Kas klient soovib maksta ?"
Antud tulemus pehmelt öelda šokeeris. Ilmselgelt ei kavatse ma telefoni turuväärtusest suurema summa asja korda tegemiseks maksta. Peale selle sain telefonile järgi minnes garantii kehtivuse lõpetamise eest veel neile peale maksta.
Tarbijakaitseamet laiutas käsi, ükski ekspertiis asja ära ei tasu ning LG balti kõneliin saatis mu väga viisakalt pikalt.
Ideid, kuidas või kuhu veel pöörduda?
Arvestades "föönitamise" toimimist ja kõike, mis googeldades leiab, tekib küsimus, et kas foorumist või kuskilt mujalt leiaks vähe paremate seadmete ja kindla käega inimest, kes ilmselgelt kas praguliseks läinud või lahti ühendunud jootekohad emaplaadil kuumaõhujaamaga üle käiks? Viimane variant oleks emaplaat ahju pista, kuid seda ei tihka teha, fix tundub sellel kujul temporary olevat.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
jaani8
HV kasutaja
liitunud: 27.09.2004
|
29.06.2017 14:07:29
|
|
|
Acid Mew kirjutas: |
Löön ka saagasse kaasa.
Dets. 2015 ostetud Nexus 5X, teenis hästi täpipealt poolteist aastat ja seejärel üks hommik oli lihtsalt bootloopis. Fööniga soojendades sain failid kätte, tegin factory resa, lukustasin bootloaderi ja panin stock androidi peale ning kuna garantiid veel aasta lõpuni, pöördusin teenusepakkuja poole, kellelt telefon ostetud, sealt saadeti mind aja kokkuhoiuks otse MTTCsse.
Telefon oma eluea mind kenasti teeninud, ekraan klaasi all olnud, tagaosa ja ääred dbrands kleepsuga kaetud ning valdav osa ajast ka kaitsekorpus ümber. Nexust MTTCsse andes hakkas aga blond klienditeenindaja koheselt vaat, et luubiga mehaanilisi vigu otsima ja korpuse eemaldades ühest nurgast SÕRMEGA painduva metallinurga mõlgi leides võidurõõmsalt kohe kirjeldama : "Kasutatud Kulunud, kriimud, täkked, löögi jäljed." läksid akti sisse. Kommentaariks veel juurde, et ei pruugi nähtavate mehaaniliste jälgede tõttu garantii alla minna. Varasemad kogemused kõige sellega puudusid ja sai lootusega toimivatest seadustest, austusest tarbijasse/klienti ja vastutulelikkusest (neile makstakse ju kõik kinni, kui garantiikorras parandus) sealt lahkutud. Järgmisel päeval oli aktis tehniku kommentaar : "mehaaniline kahjustus (tugevad loogi jaljed, kriimud telefoni korpusel),garantii kehtivus lopetatud.vajab alusplaadi vahetust. hind 260 eur. Kas klient soovib maksta ?"
Antud tulemus pehmelt öelda šokeeris. Ilmselgelt ei kavatse ma telefoni turuväärtusest suurema summa asja korda tegemiseks maksta. Peale selle sain telefonile järgi minnes garantii kehtivuse lõpetamise eest veel neile peale maksta.
Tarbijakaitseamet laiutas käsi, ükski ekspertiis asja ära ei tasu ning LG balti kõneliin saatis mu väga viisakalt pikalt.
Ideid, kuidas või kuhu veel pöörduda?
Arvestades "föönitamise" toimimist ja kõike, mis googeldades leiab, tekib küsimus, et kas foorumist või kuskilt mujalt leiaks vähe paremate seadmete ja kindla käega inimest, kes ilmselgelt kas praguliseks läinud või lahti ühendunud jootekohad emaplaadil kuumaõhujaamaga üle käiks? Viimane variant oleks emaplaat ahju pista, kuid seda ei tihka teha, fix tundub sellel kujul temporary olevat. |
Naljakas, lugege minu põhjendus ja leidke 10 erinevust.
Tere
Meieni jõudis seoses Teie telefoni remondiga, nr 1442187 selline info MTTC Eestist "Vajalik kliendi kinnitus hinnapakkumisele: mehaaniline kahjustus (tugevad loogi jaljed, kriimud telefoni korpusel ),garantii kehtivus lopetatud.vajab alusplaadi vahetust. hind 251eur. Kas klient soovib maksta ?"
MTTC vastus:
Tere
Lisasin manusega kaasa meie tehniku poolt teostatud pildid (hooldustöö nr E1442187-1 jne) ja Teie poolt tehtud pildid (DSF4302-klick), kus märkisin punase ringiga samade vigastuste olemasolu.
Tehniku piltidel näevad vigastused nn suuremad, sest tehnik on pildistamisel suuminud ja kasutanud spetsiaalset pildi masinat, mis toob selgemalt vigastused välja.
Parimate soovidega / Best regards
Katrina Laanepere
Klienditeeninduse ja Logistika grupijuht
Küsisin telefoni tagasi ja hoidun elu lõpuni firmadest MTTC ja kahjuks ka Klick.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
29.06.2017 14:13:15
|
|
|
jaani8 kirjutas: |
Küsisin telefoni tagasi ja hoidun elu lõpuni firmadest MTTC ja kahjuks ka Klick. |
Omalt poolt lisan sinna ka LG. Täiesti nõme firma lihtsalt.
On sul neid pilte sheerida? Mida sealt siis leiti ja kas kindlasti tegu sinu telefoniga, mitte mingi suvalise lutsuga?
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
jaani8
HV kasutaja
liitunud: 27.09.2004
|
29.06.2017 14:41:58
|
|
|
Lord Ami kirjutas: |
jaani8 kirjutas: |
Küsisin telefoni tagasi ja hoidun elu lõpuni firmadest MTTC ja kahjuks ka Klick. |
Omalt poolt lisan sinna ka LG. Täiesti nõme firma lihtsalt.
On sul neid pilte sheerida? Mida sealt siis leiti ja kas kindlasti tegu sinu telefoniga, mitte mingi suvalise lutsuga? |
Sellessuhtes, et korralik zuum ja makrovõte, mõlgid/kriimud nagu kartulivaod. Ei hakkagi vastu.
Sõber kellel oli enne mind bootloop N5X ei kasutanud kesta ega kaitseklaasi. Uurin, kus temal Telia lasi emaplaadi vahetada.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
jako07
HV kasutaja
liitunud: 08.12.2006
|
29.06.2017 14:49:57
|
|
|
Tahaks ka neid pilte näha, tundub päris vahva, eriti see "tehnik on pildistamisel suuminud ja kasutanud spetsiaalset pildi masinat".
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
jaani8
HV kasutaja
liitunud: 27.09.2004
|
29.06.2017 15:22:29
|
|
|
jako07 kirjutas: |
Tahaks ka neid pilte näha, tundub päris vahva, eriti see "tehnik on pildistamisel suuminud ja kasutanud spetsiaalset pildi masinat". |
Pärast vb näitan teile ka neid shedöövreid.
Klicki klienditeenindaja vastab:
Pean tõdema, et mul on MTTC-ga sarnased kogemused. Tol korral öeldi elukaaslase ümbrises olnud LG G2 kohta "makro-zoomiga mikro mõrad" ja garantii lõpetati.
Kahju et Teie telefoniga nii läks. Samas tänan Teid mõistva suhtumise eest. Kui hästi meenutan, siis ausalt öeldes olete esimene klient kes saab aru, et Klick ei paranda telefone.
Loodan, et selle telefoni pärast Teie arvamus telefonide edasimüüjate suhtes halvenenud ei ole.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
29.06.2017 15:41:57
|
|
|
Kõige huvitavam on asja juures see, et kuidas seda bootloopi siis diagnoositakse (UUTEL KORRALIKEL seadmetel)?
Loogiline ju oleks, et kui viga on teada (nt protsessori joode on lahti) siis kuidas saab olla, et üks telefon saab selle tehtud ja teine lihtsalt ei saa, sest "äkki lõhkus ise ära". Kuidas saab 101% sama veaga asju erinevalt käidelda, kui viga on 101% tootjapoolne ja netis pikemat aega laierdatud teema. Mis te tahate väita, et kui kasutaja poolt "lõhutud" telefonil see sama bootloopi põhjus ära vahetada, siis see ei hakka endiselt tööle? Nali x3. Viimati räägitakse pigem sellest, et refurbished telefonid olla otsa saanud ja praegu oodatakse uut laari. Suht kindel, et sama on emaplaatidega.
Olen ka 99% kindel et neil on LG poolt seatud piir ala - teete kuus 10 seadet korda ja ülejäänutele otsite vabanduse. Inimesena nad loomulikult teeksid ka kõige hullema risu tootja rahadega korda, aga ju see Eesti on ikka nii mõttetu maa, et siia küll midagi ei investeerita. Las jobud ostavad ja kasutavad vigaseid asju.
Või tahab keegi tehnik meid, rumalaid tootjapoolse veaga telefoniomanikke, valgustada?
Sorri aga mind ajab selline keberniitamine tõsiselt häiresse...
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
RedFusion
HV kasutaja
liitunud: 14.12.2009
|
29.06.2017 16:15:35
|
|
|
Täna siis endal ka Nexus 5X bootloop. Recovery mode'ga proovisin paari asja, aga ei miskit. Proovisin fööniga soojendamist ja sügavkülmas hoidmist. Vahepeal sain 5 minutiks tööle telefoni, aga siis jälle sama asi. Peaks vist garantiid veel olema, aga nagu siit teemast lugenud olen, siis vist väga suuri lootusi ei tohiks seada?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
29.06.2017 16:16:29
|
|
|
Saada juba sportlikust huvist, et mida nad nüüd kokku mõtlevad, miks see jälle kasutaja süü on
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
29.06.2017 16:19:02
|
|
|
Tee meile enne mikrokriimudest pilte ka, lihtsam ilmselt kodukindlustusega sehkendada
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
jako07
HV kasutaja
liitunud: 08.12.2006
|
29.06.2017 17:35:10
|
|
|
RedFusion kirjutas: |
Täna siis endal ka Nexus 5X bootloop. Recovery mode'ga proovisin paari asja, aga ei miskit. Proovisin fööniga soojendamist ja sügavkülmas hoidmist. Vahepeal sain 5 minutiks tööle telefoni, aga siis jälle sama asi. Peaks vist garantiid veel olema, aga nagu siit teemast lugenud olen, siis vist väga suuri lootusi ei tohiks seada? |
Vana telefon on?
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
RedFusion
HV kasutaja
liitunud: 14.12.2009
|
29.06.2017 18:42:19
|
|
|
jako07 kirjutas: |
RedFusion kirjutas: |
Täna siis endal ka Nexus 5X bootloop. Recovery mode'ga proovisin paari asja, aga ei miskit. Proovisin fööniga soojendamist ja sügavkülmas hoidmist. Vahepeal sain 5 minutiks tööle telefoni, aga siis jälle sama asi. Peaks vist garantiid veel olema, aga nagu siit teemast lugenud olen, siis vist väga suuri lootusi ei tohiks seada? |
Vana telefon on? |
Aasta ja üks kuu vana. Garantiid on kokku 2 aastat, ostetud Klicki digipoest. Kas Klicki viies nad annavad asendustelefoni ülevaatuse/remondi ajaks? Päris halb seis, sest töö jaoks oleks telefoni kiirelt vaja. Ma tahaks näha, mida nad ütlevad, sest telefon on hästi hoitud, kate koguaeg peal ja näeb välja peaaegu nagu uus
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
29.06.2017 21:26:04
|
|
|
See näitab taaskord, miks Apple on kliendisõbralik. Olgugi, et maksangi võibolla 1 telefoni eest kahe telefoni hinna aga kui mingi tüüpviga avaldub, siis ei pea klient seda probleemi avaldumist ootama jääma, apple teavitab, et need ja need seerianumbrid on praagid ja tooge esindusse, anname uue telefoni. sama on kordunud laadijatega, telefoni kaamerate jms põhjustel.
LG teab sellest bootloop probleemist ning ei tee väljagi, remondifirmad järgivad oma standard protseduure ja iga kriim ning mõlk saab olla vabanduseks miks telefon ei käivitu.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
iir
HV Guru
liitunud: 20.06.2006
|
29.06.2017 21:32:25
|
|
|
See on ka põhjus miks ma ei osta G6, vaatasin tükk aega, aga nagu näha siis LG kvaliteet küll ei muutu...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
jaani8
HV kasutaja
liitunud: 27.09.2004
|
29.06.2017 22:17:43
|
|
|
Heh, ka minul oli Klick 1,1a ja bootloop. Sõber ostis ja viis sama veaga telefoni Germandiasse. 2 nädalaga sai uue emaplaadiga isendi tagasi. Ei ühtegi ümbrist/klaasi aasta jooksul kasutanud. Klickis läheb sul juba üle nädala transpordile MTTC'sse RedFusion, proovima pead ikka. Edu!
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
ashenden
HV vaatleja
liitunud: 06.10.2008
|
30.06.2017 06:58:19
|
|
|
ashenden kirjutas: |
minu isendit tabas ka siis nüüd bootloop - eile õhtul üks hetk lambist, aga kapitaalselt. Korra õnnestus telefon isegi käima saada, aga crashis u minuti järel.
On kellelgi Teliaga suhtlemisel sel teemal kogemusi? Telefonil veel kehitv garantii nii et sean sammud esindusse. Tüütus kuubis. |
Pühapäeval siis läks Teliasse ja sealt remonti. Hooldustööde lehel nüüd märge, et emaplaadi vahetus ja teel tagasi esindusse.
(Loodetavasti saan täna tagasi - asenduseks saadtud Huawei P8 Lite on kõige õudsem telefon, mida ma eales kasutanud olen...)
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
RedFusion
HV kasutaja
liitunud: 14.12.2009
|
30.06.2017 15:48:32
|
|
|
Huvitav, kas on ka statistikat teiste telefonide bootloopide kohta, et võrrelda Nexusega? Sest probleem pidavat olema ka teistel Androidi isenditel, aga ilmselt vist enamasti siiski tarkvaraline probleem, mille võimalik lihtsamalt ära lahendada.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
vortex
HV veteran
liitunud: 02.02.2003
|
30.06.2017 16:03:35
|
|
|
See konkreetne probleem on LG spetsiifiline ja raua viga. Esineb ka teistel LG toodetud telefonidel.
_________________ twitter: @meelisv |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
t-force
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.07.2004
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
07.07.2017 14:32:18
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
Lord Ami kirjutas: |
Nonii, paistab, et sõrmejälje lugeja otsustas täiesti suvaliselt töölepingu lõpetada... |
Kindel? Üldse ei tööta või ei tunne enam su näppe ära?
Mingi äpp lugejat endale krabanud ei ole? Mul näiteks kui Keepass2 on avatuna ekraanil, siis ekraani väljalülitumisel näpujäljega enam sisse ei pääse, st et Keepass2 on lugeja omale "ära krabanud" ja droid ise ei pääse enam löögile. Ühesõnaga näib sedasi, et droidis võib mingi suvaline äpp lugeja täiesti blokeerida. |
Etsakae. Hakkaski tööle pärast Blockchain äpi avamist... Väga lamp. Aga nüüd töötab taas. Blockchain lendas prügikasti.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
jaani8
HV kasutaja
liitunud: 27.09.2004
|
13.07.2017 09:20:01
|
|
|
Lg Eesti soovitas http://www.etsc.ee/
Kes oli nõus asja töösse võtta ja garantiisse võtta.
Klick tagastas puutumata kujul MTTCst tulnud isendi ja 25€ käsitlustasu arve.
Hoian kursis, saaga jätkub.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|