praegune kellaaeg 19.04.2024 22:31:37
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
20.02.2024 10:01:00
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Uberis siis kõige odavamad ja halvemad juhid või meie polt võtab liiast? |
uberiga viimaselajal vaid head kogemused
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
20.02.2024 10:45:21
|
|
|
Bolt Drive'i kasutan vist tihedamalt kui taksot, Tallinnas ei ole mul üldjuhul ka probleemi vaba auto leidmisega või tsooniga. Hind tuleb ka omajagu soodsam.
Tartus on küll ikaldus - kui rongiga Tartusse satun, siis autosid enamasti ligidal pole ja igale poole ei saa pärast jätta ka.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
20.02.2024 11:26:40
|
|
|
Anti112 kirjutas: |
Tallink on sama odav või odavam kui Bolt/Comfort vaid siis, kui Boltil korralik hinnakordaja peal. Tavajuhul ei saa Tallink kuidagi odavam olla. |
Tundub siis, et mul veab jubedalt - regulaarselt kordaja peal.
Viimased kuud iga 2-3 nädala tagant hommikul 5ks lennujaama ja sõltuvalt päevast kas ~22:00 või ~0:45 tagasi. Bolt näitab basic/bolt kategooriat (teisi ei kipu vara hommikul saadaval olema nädala sees) kuhugi 12-13 eurot kanti, kui õnnestub varahommikuks Tallink ette tellida on need arved olnud 11-12. Ehk, et laias laastus samad.
Muidu - kuna Boltil tiksub ajatariif pidevalt siis pikema maa puhul saab ka madalamate hindade korral Bolt tulla Talinkist kallim - väga palju sõltub liiklusest.
Nüüd veidi heietades - kunagi oli reaalseks probleemiks taksomeetri kerimine ja sisuliselt see, et sama sõit võis vabalt maksta 10 krooni või 50 krooni - sõltuvalt palju keegi oma taksomeetrit torkinud oli. Nüüd oleme seisus kus kah sama teekond, sama ettevõttega maksab erineva summa sõltuvalt vedaja suvast (nüüd juba lausa kõrgemal tasemel kui juht ise). Tuuakse igasuguseid argumente alates sellest, et nii motiveeritakse vedajaid (lugedes erinevaid kommentaare jääb mulje, et isegi sellisel juhul ei tiksu just palju juhile lisaks) ja tagatakse parem saadavus/kvaliteet.
Odavamas otsas on kvaliteet veelgi kehvem - sisuliselt tagasi ajas kus vedavale masinale nõudeid polnud ja igasugused romud sõitsid ringi. Kõrgemates kategooriates on hinnad suuremad kui nö. klassikalise taksofirma puhul ja kvaliteet parimal juhul sama (jah, auto parem/kaasaegsem aga ikkagi vaja käte-jalgadega selgeks teha kuidas kohale jõuda kuna umbkeelsus... pealevõtu koha saan kenasti kaardil paika vedada, sihtkohta mitte).
Saadavus on kah paaris segmendis kehvemaks muutunud - saab kella peale küll ajastada aga see ei garanteeri, et masin ka kohal on. Kui varahommikul ikkagi kedagi pole (või on liialt kaugel) siis ei tule keegi ka kohale ning aja peale lennujaama jõudmine on keeruline. Kahjuks on ka nö. klassikalised firmad alla käinud - pole veel õnneks üle lastud aga korduvalt saanud õhtul 5-6 ajal helistades/kirjutades vastuseks, et "vabandame, kõik ette broneeritavad ajad on juba võetud, palun proovige soovitud ajal helistada, äkki keegi on sõidus/saadaval".
Ehk, et siin aastaid tagasi lubati suurelt paremat teenindust, kvaliteeti ja "soni ning nahkvestiga tüüpidest lahti saamist" - ei ole kusagilt näha paremat kvaliteeti või paremaid juhte. Pigem ka teised end rahulikult lõdvaks lasknud - kui turg nõus sellise teenindusega, siis miks rohkem pingutada? Kindlasti on igal platvormil ka häid juhte sõitmas, kuid üldine tase on siiski langenud ja kõvasti... tõsi - läbivalt saadavus on parem (va need imelikud kellaajad mida just mul vaja), selle üle ei vaidle. Keskmine ooteag (kui kell 4 teisipäeva varahommikul välja arvata) on mõni minut. Aastat 10-15 tagasi oli väga tavaline 15-20 minutit passimist ja seda isegi kesklinnas.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
20.02.2024 11:48:33
|
|
|
ref kirjutas: |
Kahjuks on ka nö. klassikalised firmad alla käinud - pole veel õnneks üle lastud aga korduvalt saanud õhtul 5-6 ajal helistades/kirjutades vastuseks, et "vabandame, kõik ette broneeritavad ajad on juba võetud, palun proovige soovitud ajal helistada, äkki keegi on sõidus/saadaval". |
Nõudlus on nii suur, sest neid äpitaksosid pole saada lihtsalt. Mäletan, et isegi pidin kohe Tallinki hommikuks ära broneerima, kui tööreisist teada sain. Eelneval õhtul helistades olid kõik juba broneeritud järgmiseks hommikuks.
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
20.02.2024 14:03:16
|
|
|
See koefitsient ise polegi päris halb mõte. Kas see just kõige õigemini realiseeritud on, see on omaette teema. Sama loogika on ju kasutusel näiteks hotellitubadega või kasvõi elektriga
10-15 aastat tagasi polnud asi päris sama ju. Siis said sõna otseses mõttes petta. Praegu näed enne tellimist sõidu maksumust ja võid loobuda kui pole väga hädasti taksot vaja või võiks sõidu mingi muu aja peale nihutada.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
12.04.2024 09:54:12
|
|
|
Aga mingu siis tööle...
Pigem need boltid jne on ju selle ideega, et käid sõidad siis kui viitsid ja teenid veidi lisaraha mitte ei tee seda põhitööna.
Ja mis moodi 1000-st eurist maksudeks 220€ läheb? Viimati oli tulumaks 20%
Vb vanasti teeniski kui juhte vähe jne... Samas lugedes neid igasugu boltide/woltide gruppe siis mõningatel vendadel on ikka ulme ootused. 30€ tund jne alla selle nad ei tööta
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
12.04.2024 10:42:51
|
|
|
tsitaat: |
Ja mis moodi 1000-st eurist maksudeks 220€ läheb? Viimati oli tulumaks 20%
|
Ja teine asi, kui Bolt võtab 25% vahelt, ehk 250 eur, siis riigi poolt maksustav summa peaks olema 750 eur, ehk sellest 20% on 150 eur.
Puhtalt peaks kätte jääma 600 eur. Sealt siis maha muud autoga seotud kulud.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
12.04.2024 12:30:08
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Aga mingu siis tööle...
Pigem need boltid jne on ju selle ideega, et käid sõidad siis kui viitsid ja teenid veidi lisaraha mitte ei tee seda põhitööna.
Ja mis moodi 1000-st eurist maksudeks 220€ läheb? Viimati oli tulumaks 20%
Vb vanasti teeniski kui juhte vähe jne... Samas lugedes neid igasugu boltide/woltide gruppe siis mõningatel vendadel on ikka ulme ootused. 30€ tund jne alla selle nad ei tööta |
Bolt puhul ma sellest ei saa aru, kuidas mõni kilkab, et teenib pea ministri palga ja mõni teine kurdab, et leibagi on raske lauale saada.
Aga taksojuhtidest on päris paljud elu hammasrataste vahele jäänud tegelased. Kui sul pole sentigi hinge taga ja lisaks veel võlad kaelas, siis taksot sõites saad kohe raha kätte, aga tööle minnes peab esimest palka ju kuu aega ootama ja siis võib kohtutäitur veel lõviosa ära võtta.
Tanel kirjutas: |
tsitaat: |
Ja mis moodi 1000-st eurist maksudeks 220€ läheb? Viimati oli tulumaks 20%
|
Ja teine asi, kui Bolt võtab 25% vahelt, ehk 250 eur, siis riigi poolt maksustav summa peaks olema 750 eur, ehk sellest 20% on 150 eur.
Puhtalt peaks kätte jääma 600 eur. Sealt siis maha muud autoga seotud kulud. |
Kui OÜtada, siis saab autoga seotud kulud ka maha arvata.
Aga teistpidi jälle ma ei tea kuidas see asi juriidiliselt korraldatud on. Kui kliendile esitab arve Bolt, siis see kassa 1000€ on ilmselt koos käibemaksuga summa ja sealt see 22% võis tulla.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
12.04.2024 12:35:40
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
tsitaat: |
Ja mis moodi 1000-st eurist maksudeks 220€ läheb? Viimati oli tulumaks 20%
|
Ja teine asi, kui Bolt võtab 25% vahelt, ehk 250 eur, siis riigi poolt maksustav summa peaks olema 750 eur, ehk sellest 20% on 150 eur.
Puhtalt peaks kätte jääma 600 eur. Sealt siis maha muud autoga seotud kulud. |
Kui OÜtada, siis saab autoga seotud kulud ka maha arvata.
Aga teistpidi jälle ma ei tea kuidas see asi juriidiliselt korraldatud on. Kui kliendile esitab arve Bolt, siis see kassa 1000€ on ilmselt koos käibemaksuga summa ja sealt see 22% võis tulla. |
Bolt vahendab. Kui vedaja pole käibeka kohuslane siis käivet ei lisata... Pisteliselt vaadates viimase aja sõite - mitte ühelgi pole käivet peal ja on nii erinevaid OÜsid kui füüsilisi isikuid.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Invention
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.02.2005
|
17.04.2024 22:02:09
|
|
|
Juhi (hobikorras) vaatenurgast - veel aasta tagasi oli täiesti okei sõita ja saigi öelda, et teenistus oli üle keskmise hea. Praegu on meeletult palju (ja ilmselt klientidena olete tähele pannud, et riigikeelt mittekõnelevaid) juhte, kõigile lihtsalt tööd ei jätku, suur osa ajast käib munade laiaks istumine kuskil parklas.
Kui raha tuleb OÜ kontole ja sa sealt endale leiba tahad laua peale osta, siis läheb maksudeks üsna märkimisväärne summa (lisaks tulumaksule sotsmaks jms.), millest enne on siis Bolt juba 25% vahelt võtnud. Lisaks kütus ei ole ka tasuta ning autopesu võtab ka arvestatava ampsu teenitavast summast. Õnneks endal pole vajadust seda raha OÜlt välja kanda, vastasel juhul seda tööd ei teeks.
Suur osa juhte sõidab rendiautodega, mis tähendab seda, et kasumisse jäämiseks pead sa põhimõtteliselt elama autos. Rendihinnad autodele jäävad ca. 150-200€/nädal vahemikku (võrdluseks - 10 tunnise tööpäevaga teenid praegusel ajal puhtalt firmakontole ca 100-120€, pärast kütuse eest tasumist. Ja seda siis, kui tööd on). Ja no KM kohustuslasena sõita on üldse jabur...
Seega ma ei mõista, kuidas seda tööd üldse põhitööna teha saab nii, et muuks eluks aega jätkub.
Selge see, et iga firma eesmärgiks on kasumit teenida, aga mingisugune eetika võiks jääda. Viimasest hinnamuutusest, millega juhtide sissetulekuid vähendati, teada ei antud. Lihtsalt mõned juhid panid tähele, et saadav summa ei ole see, mis ta peaks olema. Ja kui hakati uurima, siis öeldi, et "katsetame uut hinnastust". Oleks enne teada antud, saaks igaüks valida, kas sõidab või mitte. Aga isegi sõitsin mitu nädalat arvates, et sõidutasu on suurem kui see, mis ta tegelikult oli.
_________________ Soovite oma üritusele/pulma kvaliteetset (tantsu)muusikat? Võtke julgelt ühendust!
https://www.facebook.com/danceophones/
www.danceophones.eu |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|