Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Mobiilsidefirmade ühepoolsed lepingumuutmised ei saa vanaviisi jätkuda märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2015 22:22:50 Mobiilsidefirmade ühepoolsed lepingumuutmised ei saa vanaviisi jätkuda vasta tsitaadiga


Kuna sideteenuse lepingute ühepoolset muutmist puudutav regulatsioon on nüansirikas, koostas tarbijakaitseamet sideettevõtjatele juhendi, mis selgitab millistel tingimustel seda teha võib ning annab nõu ja soovitusi, kuidas sellisel juhul tarbijaid teavitada ja millised õigused on tarbijal.

Juhendi eesmärk on aidata ettevõtjail tegutseda nii, et oleks täidetud kõik kehtivad nõuded ning tagatud tarbijate õiguste ja huvide tõhusam kaitse. Sideettevõtjal on teatud juhtudel õigus ühepoolselt muuta sideteenuste lepingu tingimusi. Juhendis on täpsustatud juhud, millal lepingut ühepoolselt muuta saab.

Loe edasi: http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/mobiilsidefirmade-uhepoolsed-lepingumuutmised-ei-saa-vanaviisi-jatkuda?id=71986879

Sideteenuse lepingu tingimuste ühepoolset muutmist käsitlev juhend sideettevõtjatele 2015

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 26.07.2015 23:17:56 vasta tsitaadiga

soe õhk...
tsitaat:
Sideteenuse lepingu tingimuste ühepoolset muutmist käsitlev juhend sideettevõtjatele 2015

(2) Lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 1 sätestatule võib sideettevõtja muuta sideteenuse
lepingut vastavalt sideteenuse lepingus sätestatud tingimustele


sideettevõtja paneb tüüplepingusse, et tema võib ühepolselt muuta ja tarbija sel puhul, soovikorral lepingu katkestada - ongi JOKK

Pikk jutt, sisu "0".

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2015 23:18:13 vasta tsitaadiga



tsitaat:
Sideettevõtjatel tuleb tähele panna, et kui sideteenuse lepingu muutmise vajaduse tingib
lepingu sõlmimise aluseks olnud asjaolude muutumine, peab sellega ühtlasi kaasnema
lepingu täitmise kulude oluline suurenemine. Vastasel juhul puudub sideettevõtjal sellest
ESS-is sätestatud alusest tulenev õigus sideteenuse lepingu tingimuste muutmiseks.
Sideettevõtja peab vajadusel suutma Ametile selgitada ja tõendada, millised lepingu sõlmimise
aluseks olnud asjaolud muutusid peale lepingu sõlmimist ja kas sellega kaasnes sideettevõtjal
lepingu täitmise kulude oluline suurenemine.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ab79
HV kasutaja

liitunud: 17.10.2012




sõnum 26.07.2015 23:31:09 vasta tsitaadiga

Mina saan lühikesest sissejuhatusest aru nii, et ühepoolselt saab lepingutingimusi muuta vaid siis, kui need on põhjendatud. Et siis, lihtsalt muudatuste kehtimise kuupäeva teatamisest üksi enam EI piisa. Lihtsam on avalikult öelda a la' suurendatud investeeringud teenuse parandamise huvides bla-bla-bla...
Tegelikullt on asi lihtsam, ka ettevõtja või ükskõik millise muu äriühingu jaoks, seda praktikat kasutatakse tegelikult ammu, nimelt, kliendile antakse aega, kui klient kuu või muu mõistliku aja jooksul ei anna teada lepingu ülesütlemise soovist, loetakse, et ta nõustub tingimustega. TKA ei saa enam midagi teha,sest klienti on muudatustest teavitatud.
Niikaugele pole võimalik asja viia , et ettevõtja hakkab klientide käest nõusolekut küsima, kas nad ikka hinnatõusuga nõus on... icon_biggrin.gif Loomulikult EI ole ju.
On muidugi valdkondi, kus klientide õigused võiksid olla paremini kaitstud. EElkõige panganduses ja kiirlaenuärisektoris. Et ei oleks nii, et lihtsalt lambist lepingu kehtivuse ajal tõstetakse intresse või muid tasusid.
Lepingud mis on jõustunud enne muudatuste tegemist peaksid kehtima ükskõik mis juhul, siiski varem kokkulepitud tingimustel.
Samahästi saaks ma selle TKA avalduse alusel nüüd minna toidupoodi ja küsida, miks on kõik nii kallis.... icon_biggrin.gif Ma pole nõus rohkem maksma... icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 27.07.2015 09:45:41 vasta tsitaadiga

Pigem on siiamaani kummastanud see, et miks operaator ei võiks massi-sms'i laiali saata klientidele, kelle lepingutingimusi muudetakse?
Miks peab nendest teadaandmisi peitma oma veebilehele, mida klient peale kliendiks hakkamist enamasti ei külasta?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2015 09:47:43 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Miks peab nendest teadaandmisi peitma oma veebilehele, mida klient peale kliendiks hakkamist enamasti ei külasta?

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 04.08.2015 16:22:07 vasta tsitaadiga

SMS-ga teavitatakse kui võrgust väljas olnud ja kõne tulnud, aga seda 1 SMS kord 5a jooksul ei jõua saata?
Millegipärast kahtlen, et rahas asi... 300 000 klienti x 0.04s\sms= 12 000senti=>120€, tappev summa küll...
Huvitav palju see maksma läheks kui 300k klienti 30ndal kuupäeval kõik korraga serverit külastaksid ja kooma ajaksid?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2015 17:57:39 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
SMS-ga teavitatakse kui võrgust väljas olnud ja kõne tulnud, aga seda 1 SMS kord 5a jooksul ei jõua saata?
Millegipärast kahtlen, et rahas asi... 300 000 klienti x 0.04s\sms= 12 000senti=>120€, tappev summa küll...
Huvitav palju see maksma läheks kui 300k klienti 30ndal kuupäeval kõik korraga serverit külastaksid ja kooma ajaksid?

Valesti mõistsid. Mitte et palju SMS saatmine maksma läheb, vaid telekomid teenivadki "üllatusarvetega" endale lisaraha.
Mõned kliendid on veel sellised, kes protestima ei hakka, löövad käega ja neelavad paari-eurose hinnatõusu alla. Business as usual...

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kakukeo
HV Guru

liitunud: 24.04.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2015 18:03:00 vasta tsitaadiga

Samas pole ju protestist kasu kah, tõstab üks,tõstab teine ja ongi nõiaring käes.
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 191
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2015 18:04:51 vasta tsitaadiga

kakukeo kirjutas:
Samas pole ju protestist kasu kah, tõstab üks,tõstab teine ja ongi nõiaring käes.

Seda kutsutaks kartellikokkuleppeks sellisel juhul.
Eesti telekomide vahel ma seda ei usu, kuid suund on kõikidel hinnatõstmise või kraanide kinnikeeramise poole küll.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 04.08.2015 18:10:30 vasta tsitaadiga

Endal ajas hinge täis juba see elisa 60 sendi küsimine arve saatmise eest meilile. Nüüd panen tuima, reageerin arve maksimisega alles siis kui meeldetuletus SMS tuleb, et arve maksmata - juba aasta+ toimib nii icon_smile.gif Arve esitavad kuu alguses, maksan kuu lõpus - ju neile nii sobib, et nende raha viibib. Kui hakkavad midagi sanktsioneerima, on põhjust operaatorit vahetada. järelikult e-kirja saatmine on kulukam, kui hoiatus SMS-ide saatmine.
Ainuke mure, et mul mingi perepakett vanast ajast ja üks number ämma kasutada - temale tuleb ka seesama hoiatus SMS, siis pean läbi naise seletama, et ei ole rahalisi raskuseid ja maksan ikka ära icon_lol.gif Nüüdseks ta ka juba harjunud ja rahunenud icon_smile.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2015 18:12:16 vasta tsitaadiga

H_K, kui juba meeldetuletus tuleb, kas mingit intressi arvele pole juurde lisatud?
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kakukeo
HV Guru

liitunud: 24.04.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2015 18:12:18 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
kakukeo kirjutas:
Samas pole ju protestist kasu kah, tõstab üks,tõstab teine ja ongi nõiaring käes.

Seda kutsutaks kartellikokkuleppeks sellisel juhul.
Eesti telekomide vahel ma seda ei usu, kuid suund on kõikidel hinnatõstmise või kraanide kinnikeeramise poole küll.

Ei ole ju otseselt kokkulepet, lihtsalt tele2 ütleb õigustuseks, näete elisa tõstis ka, peame meiegi tõstma,et kvaliteet püsiks.
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 191
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2015 18:13:29 vasta tsitaadiga

tsitaat:

lihtsalt tele2 ütleb õigustuseks, näete elisa tõstis ka

viidet? Ma pole kuulnud ühtegi sellelaadset hinnatõusu põhjendust, et konkurent tõstis, me tõstame ka.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 04.08.2015 18:30:13 vasta tsitaadiga

Keegi avalikult küll ei ptle et tõstame kuna konkurent tõstis. Lihtsalt teised näevad ka võimalust siis rohkem küsida ja tõstetakse ka kuid jäetakse nt pakett paar senti odavamaks....
Seekord tuli elisalt e-mail kus kirjas et muutub kallimaks.

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2015 18:36:08 vasta tsitaadiga

Seepärast ei saagi selliseid väiteid õhku visata - asju tuleb nimetada õigete nimedega.
Loomulikult kõiki kasumit teenivaid ettevõtteid ühendab üks nimetaja - rentaablus - kasumlikkus (puhaskasumimarginaal).
Kuid mitte keegi ei viita hinnatõusu korral kunagi konkurendi tegevusele (hinnatõstmisele), hinnalangetamise korral mõnikord küll (näiteks tanklad, viidates turusituatsioonile).

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 04.08.2015 18:42:55 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
H_K, kui juba meeldetuletus tuleb, kas mingit intressi arvele pole juurde lisatud?
Lappasin iseteeninduses selle aasta arved läbi. Viivist on arvestatud 1.märts - 1.märts eest 0.19 senti, ja 19.juuli - 26. juuli eest 0.19 senti, ülejäänud arvetel viivist ei ole arvestatud icon_smile.gif tuleb ikka odavam, kui 60 senti maksta iga kuu icon_smile.gif

Minu kogemuse järgi on kõige klassikalisem hindade muutmise moodus pakettide ümbertegemine - niipea, kui inimesed hakkavad vaikselt pakettide virr-varris orienteeruma ja omale soodsaima leiavad, tehakse uued paketid, uute tingimuste ja uute nimedega - mõnda aega segadust, kuni varsti kõik kordub icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2015 18:47:12 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Minu kogemuse järgi on kõige klassikalisem hindade muutmise moodus pakettide ümbertegemine - niipea, kui inimesed hakkavad vaikselt pakettide virr-varris orienteeruma ja omale soodsaima leiavad, tehakse uued paketid, uute tingimuste ja uute nimedega - mõnda aega segadust, kuni varsti kõik kordub

nii paraku on. Ühelt poolt soovitakse konkurentidelt uusi kliente haarata, teisalt üritatakse kasumlikkust säilitada.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Naabrivana
HV kasutaja
Naabrivana

liitunud: 01.06.2012




sõnum 05.08.2015 15:01:53 vasta tsitaadiga

Minu vaidlus Tele 2 jõudis samal teemal, siis selle asja peale sinnani, et mulle tulistati sellise roduga vastu:

Tele2 muutis alates 21.06.2015 teenuspaketi tingimusi, teavitades kliente sellest muudatusest Tele2 kodulehe vahendusel: http://tele2.ee/uudised/muudatus_paketitingimustes/.

Klientidel, kes ei nõustunud paketi muudatustega, oli õigus lõpetada liitumisleping ilma leppetrahvita 1 kuu jooksul alates teate avaldamise hetkest.

Vastavalt Tele2 teenuste kasutamise tingimustele http://tele2.ee/tugiinfo/tingimused/yldtingimused:

10.3. Tingimuste ja/või hinnakirja muutmisest ja/või täiendamisest või uute tingimuste ja/või hinnakirja kehtestamisest teatab Tele2 kliendile tingimuste punktides 10.9 ja 10.10 sätestatud korras.

10.9. Tingimuste muutmine
10.9.1. Tele2-l on õigus ühepoolselt muuta ja/või täiendada tingimusi või kehtestada uued tingimused juhul, kui seda tingivad muudatused kehtivates õigusaktides või tavades, vastava valdkonna või teenuste tehnilisest või sisulisest arengust, klientidele teenuste kasutamiseks täiendavate või paremate võimaluste loomisest või vajadusest täpsustada teenuste osutamise või kasutamisega seotud asjaolusid.
10.9.2. Tingimuste muudatustest ja/või täiendustest või uutest tingimustest teatab Tele2 kliendile teate avaldamisega massiteabekanalite vahendusel, Tele2 interneti koduleheküljel või saates muudatused ja/või täiendused või uued tingimused kliendile kirjalikult vähemalt üks (1) kuu enne muudatuste ja/või täienduste või uute tingimuste kehtima hakkamist. Kliendi soovil annab Tele2 klienditeenindus talle teavet tingimuste muutustest ja/või täiendustest või uutest tingimustest.
10.9.3. Kui klient ei nõustu tingimuste muudatuste ja/või täiendustega või uute tingimustega, siis on tal õigus leping ilma leppetrahvi tasumata üles öelda, teatades sellest Tele2 klienditeenindusele ühe (1) kuu jooksul arvates muudatuste ja/või täienduste või uute tingimuste kehtima hakkamise kohta teate avaldamisest. Lepingu ülesütlemine ei vabasta klienti kuni lepingu ülesütlemiseni tekkinud kohustuste täitmisest.
10.9.4. Kui klient lepingut ühe (1) kuu jooksul arvates muudatuste ja/või täienduste või uute tingimuste kehtima hakkamise kohta teate avaldamisest massiteabekanalites üles ei ütle, loetakse, et ta on vaikimisega avaldanud tahet nõustuda muudetud ja/või täiendatud tingimustega või uute tingimustega ega oma sellega seoses Tele2 vastu pretensioone.
10.9.5. Muudetud ja/või täiendatud tingimused või uued tingimused saavad oma jõustumise päevast lepingu lahutamatuks osaks ning osapooltele täitmiseks kohustuslikuks. Varem kehtinud tingimuste sätete või tingimuste kehtivus loetakse sellega lõppenuks.

Teie poolt kirjale kaasa pandud dokument: http://www.tarbijakaitseamet.ee/sites/default/files/failid/dokumendid/sideteenuse_lepingu_tingimuste_uhepoolset_muutmist_kasitlev_juhend_sideettevotjatele_2015.pdf ei ole seadus, vaid soovitus sideettevõtjale. Ka dokumendis endas on kirjas:

Tarbijakaitseameti põhimääruse § 14 punkti 10 kohaselt võib Tarbijakaitseamet oma pädevuse piires välja anda soovituslikke juhendeid õigusaktidest tulenevate tarbijakaitsealaste nõuete järgimiseks.

Tele2 on lähtunud lepingu muudatuse teavitamisel Elektroonilise side seadusest:

§ 99. Sideteenuse lepingu tingimuste muutmine

(1) Sideettevõtja võib ühepoolselt muuta sideteenuse lepingu tingimusi, kui muutmise vajadus tuleneb õigusaktide muutmisest või kui pärast sideteenuse lepingu sõlmimist muutuvad lepingu sõlmimise aluseks olnud asjaolud ja sellega kaasneb sideettevõtjal lepingu täitmise kulude oluline suurenemine.

(2) Lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 1 sätestatule võib sideettevõtja muuta sideteenuse lepingut vastavalt sideteenuse lepingus sätestatud tingimustele.

(3) Sideettevõtja peab teavitama kirjalikult lõppkasutajat sideteenuse lepingu muutmise kavatsusest vähemalt üks kuu ette ning esitama teates selgitused selle kohta, et lõppkasutajal on õigus muudatustega mittenõustumise korral leping üles öelda. Kokkulepe, mis kohustab lõppkasutajat maksma leppetrahvi lepingu ülesütlemise korral seoses selle muutmisega sideettevõtja poolt, on tühine.

(4) Käesoleva paragrahvi lõikes 3 sätestatud teavitamiskohustuse täitmiseks võib sideettevõtja avaldada teate oma veebilehel või veebilehe puudumisel vähemalt ühes üleriigilise levikuga päevalehes.

Vastavalt lõikele 2 on Tele2 teenuste kasutamise tingimustes, mis on Tele2 liitumislepingu oluline ja ka selgelt viidatud osa, sätestanud igal ajal ja ühepoolselt õiguse lepingu tingimusi, sealhulgas hinnakirja muuta. Antud juhul on Tele2 käitunud kooskõlas elektroonilise side seaduse ning Teiega sõlmitud teenuslepinguga.

Lähtudes eeltoodust on Tele2 seisukohal, et on teavitanud oma kliente õigeaegselt ning seadusega ettenähtud korras. Kui klient ei öelnud 1 kuu jooksul lepingut ülesse, aktsepteeris ta automaatselt uusi lepingutingimusi.

Teie numbril on tähtajaline kohustus kuni 25.04.2017 Juhul, kui soovite lepingust taganeda ennetähtaegselt, kuulub tasumisele leppetrahv vastavalt lepingu tingimustele.

Tele2 vastus on lõplik ning sellega mittenõustumisel on Teil õigus kasutada oma seadusest tulenevaid õigusi.

_________________
Oma ala meister.. www.grillmeister.ee
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Mobiilsidefirmade ühepoolsed lepingumuutmised ei saa vanaviisi jätkuda
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.