Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dirt Rally märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 67, 68, 69  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 29.04.2015 11:47:49 vasta tsitaadiga

Eile sai siis esimesed 6h pelatud ning siin on minu esmased muljed Dirt Rally (DR) kohta icon_biggrin.gif Igaks juhuks märgin paksult ära, muidu tullakse jälle sõimama icon_razz.gif Et saaks natuke ka RBRiga võrrelda sai valitud Ford Fiesta RS ja Sweet Lamb, Walesi katse, mis siis mõlemas olemas. Kõik abid võtsin loomulikult maha, sõidan nagu ikka seest vaates ja manuaal kastiga, vastased PRO tasemega. Õnnestus kohtuda juba ka esimeste bugidega aga selles staadiumis mängu kohta on ta isegi stabiilsem kui RBR kunagi üldse olema sai väljalastes. Olgu üks asi kohe öeldud, et RBR ei ole mingi ideaaletalon maastikul, tal on väga palju puuduseid ja hädasid samuti, nüüdseks pehmendab seda kõike ka see, et RBR on siiski 10 aasta vanune simu/mäng.

Lühidalt, kas see Dirt Rally on ostu ja sõitmist väärt - JAH , kas ta on RBRist parem - JAH/EI. Ütleme nii, et kui RBR oli revolutsioon siis DR seda ei ole. Tavalisele rallisõidu huvilisele ma pakun on tegu kindlasti väga hea mänguga, pro simufännile ilmselt sõidetav aga nurinatega (olgu öeldud, et tõsihingelised simufännid virisevad ka RBRi kallal hoolega), gymkhana huvilistele ilmselt DRis võibolla midagi suurt ja huvipakkuvat ei ole. Heameel on tõdeda, et pean oma eilseid sõnu mitme koha pealt sööma ning tegu on kindlasti jälle üle pika aja ühe parema rallisimu/mänguga mis peale RBRi tulekut tehtud ning mis jõuab RBRile üsna lähedale või on kohati isegi parem thumbs_up.gif Selles suhtes on hea meel aga kindlasti oleksin oodanud veel paremat lahendust, sest tänapäeva tehnilised võimalused võiksid seda juba kõike lubada ning aeg võiks ikkagi sinna maale jõuda, et me suudame korralikult simuleerida erinevatel lahtistel pinnastel sõitu kui ka seda, et muldvallist teeäär, ei peaks ikkagi jätkuvalt betoonist olema.

Pikalt rääkides siis üsna sarnane või ligilähedane DR võrreldes RBRiga on. Sisseelamine tuli üllatavalt kiirelt, kuigi eks nagu iga uue asjaga on vaja ikka lähemalt tundma õppida ja harjutada. Pro taseme esimese mehega lõpuks juba suutsin sekund sekundisse sõita, vahepeal isegi edastada. Üle pika aja võttis selja märjaks see kruttimine rooli taga icon_lol.gif

Stoori

Mängu ülesehitus on klassikaline, üksikmäng on üsna RBRi sarnane ehk karjääri tegemise võimalus aga DR-is isegi natuke suuremalt ette võetud, saad oma tiimiga tegeleda/arendada, saad autosid osta ja uuendada/tuunida. On võimalus sõita nii hooaega kui üksikuid katseid. Lisaks siis mitmikmängu võimalus, liigade süsteem, community sõidud, paraku see on minujaoks veel tume maa ning siin midagi rääkida ei oska. Aga tunduvad paljulubavad ja huvitavad asjad olema. Keegi võiks kindlasti lähemalt rääkida, mida see endast kujutab. RBRis näiteks mitmikmängu võimalust vaikimisi mitte mingisugust ei olnud. Õnneks modderid leiutasid üsna pea võimalused nii jagatud ekraani peal kui võrgus võistluste korraldamiseks. Nagu aru sain siis peatselt lisatakse DRi ka mäkkeronimise võimalus, eks lisa boonus kindlasti.

Juhitavus/Füüsika
Tuleb tõdeda ja nõustuda sellega mida internetis teised rallihuvilised kommenteerinud on, et on sarnane RBR-iga küll. Kas ta väärib simu nime kandma nagu RBRile seda antakse - mina julgeks anda küll. Aga RBRile annaksin ma siiski natuke paremad punktid veel. DR-i juhitavus ei ole halb aga ta on ebamäärane, ei ole nii konkreetne kui RBRis. Ei saa täpselt aru mida auto ikkagi tee peal teeb või kuidas see tagasiside kõik läbi teepinna/rataste/rooli minuni jõuab. RBRi üheks suurimaks puuduseks peetakse seda, et autod tunduvad väga kerged. DR-is on autod tuntavamalt raskemad, sellesmõttes, et on aru saada, et autol on massi. Aga mõlemat simu/mängu vaevab see probleem, et auto nagu hõljuks teepeal, ei oska seda kuidagi paremini sõnastada. Üks pluss DRile siit tuleb, sest nimelt DRis on olemas nii esi, taga kui ka nelivedu. RBRil on olemas vaid esi ja nelivedu, tänaseks päevaks on olemas ka tagavedu aga see on liba, ehk esivedu on häkitud tagurpidi ringi tagaveoks, koos sellele vastavate iseärasustega. Mingi imelik teema on aga DRil käsipiduriga, võimalik, et tegu on mingi minupoole probleemiga või isegi mängu bugiga aga käsipidur küll töötab (stardis kasutades kohapealt minnes) aga kurvides käsipidurit kasutades ei juhtu mitte midagi või absoluutselt ei ole käsipiduri mõju tunda. Üks suur häda mis ming veel häirib on see, kuidas masin käitub hüpates DR-is, hüppeid põhimõtteliselt ei ole tunda, ei saa aru eriti, et auto rattad maast lahti tõusevad või kuidas auto kolksuga/raskelt maanduks. RBRis on see kindlasti parem. DRis on kõik selline nagu või sees noaga ringi jalutamine, ei ole konkreetsust. Lisaks kurdavad paljud hetkel ka rooliseadistamise probleemide üle ning väga kehva force feedbacki üle. Ja siin tuleb mul nendega nõustuda, parendamise ruumi on siin küllalt. Kuigi ma enda sätted sain enamvähem selliseks keerata nagu mulle sobivad siis päris nii nagu oleks tahtud ei saanud veel. Üks asi mis meeldib ja millega tuleb nõus olla, on see, et kiiretel lõikudel on juhitavus väga hea ja loogiline.

Damage model
Üks asi mille kohta saan osaliselt oma varasemad sõnad tagasi võtta, et päris ilma damage modelita DR ei ole. Endal on õnnestunud sõites lõhkuda rehv kahte moodi. Rehv kas läheb kohe katki või tühjeneb tasapisi, see mulle meeldis. RBRis seda ei olnud. Olen suutnud veel lõhkuda jahutusradiaatori ja klaasi, kas vesi keema ka läheb ning sellest midagi halba juhtub ei ole kogenud aga võiks olla. RBRis see võimalus on. Lõplik katkestamine on samuti võimalik nagu RBRis, mida on tore öelda, et hea võimalus jällegi. Sõitsin Kreekas ühel katsel meelega kuristikku ja oligi kohe autoga jokk ning ralli läbi icon_smile.gif Küll aga on RBR palju karmim vigade koha pealt, ei andest nii palju kui DR ning väga lihtne on masinat vigastada. DRis aga kumab lausa läbi seda, et ta andestab väga palju, masin lihtsalt katki ei lähe, plekimõlkimised on kosmeetilised. Vedrustust paistab, et lõhkuda ei saa nagu RBRis, vähemalt mul pole veel õnnestunud icon_sad.gif Kindlasti võiks keegi ming täiendada kui tal on rohkem infot damage modeli kohta. Ega RBRis ka need võimalused just suured ei olnud, rattaid alt ära sõita paistab ei saa ka DRis icon_sad.gif

Rajad
Njah, rajad on nii ja naa. Nad ei ole halvad aga ei ole ka väga palju paremad kui RBRis. Tunneli/renni jutu kohta pean ka sõnad tagasi võtma, päris nii hull asi ei ole. Kannatab kohati isegi lõigata ning avaramates kohtades välja sõita rajalt. Samas DR-i teed on eranditult siledad, auke pole seni veel näinud, millest on kahju icon_sad.gif Õnneks on olemas nn. amplituudid, tõusud, langused ning teekalded. RBRis on aukus teed ja vahepeal rööpad jne, see andis väga palju juurde. Graafiliselt on muidugi DR rajad ilusad ning imersion väga hea, metsas on tunne nagu olekski metsas sees jne icon_smile.gif Aga aeg on edasi läinud ning see on loomulik ja oodatud progress. Samas kas mäletatud kui RBRi välja tuli ning kui avalikustati esimesed pildid radadest, mis paljusid lausa ahhetama pani, et kui head need välja näevad. DR-i rajad näevad ka kindlasti head välja, siin pole kahtlust. Natuke rohkem on dünaamikat ka sisse toodud võrreldes RBRiga, rahvas ikka natuke liigub, lehvitab kätega ka rajaääres. Samas ega see ei olegi peamine muidugi.

Autod
Meeldivalt palju ja erinevaid autosid, kindlasti pluss punkt DRile siit. Nüüdseks on aastatega modderid ka RBRile korraliku masinapargi valmis suutnud teha aga algusajal oli RBR selles suhtes palju nukramas seisus. Hea on, et koheselt on olemas esi, taga ja nelivedu autod ning veel eri ajastute masinad thumbs_up.gif RBRis näiteks tagaveo füüsika üldse puudus. RBRis oli ka ghostcari võimalus, DRis paistab seda ei ole. Teinekord päris abiks asi hottläppimisel icon_smile.gif Autode käitumise kohapealt DRis võib ma arvan rahule jääda, autode vahel on tuntav vahe sees. Tagavedu ja nelivedu on selgelt tuntavad ning käituvad veole vastavalt. Esivedu on minuarust natuke vildakas (lugesin, et võrgus kurdavad paljud sama probleemi üle), auto ei käitu esiveole kohaselt vaid on pigem tagaveo laadne. Tagavedu natuke töllerdab liiga palju (võibolla kõik kinni ka selles, et seni kõik sõidud tehtud default seadetega). 4WD kiirendus on natuke kahtlaselt aeglane, gaasi vabastamisel pidurdub hoog liiga kiirelt.

Sound
Vot sound engine on kindlasti väga hea ja kõvasti parem kui RBRis oli või üheski teises varasemas rallimängus. Siit kohe väga tugevad punktid DR-ile. Nii autode mootori hääled kui muu rajal seonduv, efektid on väga hästi õnnestunud. Samas kaardilugeja osa on selline kuidagi monotoonne, lugejal ei ole energiat või midagi sellist mis kuuldu esile tooks. See on nüüd küll personaalne teema pigem. Saab küll muuta etteütlemise kiirust aga see on ka kõik. Ma ei tea kes DR-is co-driveri hääleks on, kas keegi päris kaardilugeja või mitte? RBRis näiteks oli kaardilugejaks reaalne kaardilugeja Robert Reid. Kaardilugeja on väga tähtis osa rallisimulaatoris! Võtame kasvõi mitmed kuulsad kaardilugejad, neil on oma intonatsioon, hääl. Lisaks vajaks co-driveri ja pacenote-ide osa kindlasti järeleaitamist, sellisel kujul ta mind ei rahulda. Tahaks ise muuta detailsust, mida ma tahan kuulda, mida mitte, veel parem oleks kui saaks ise legendi koostada.

Replayd
Miks küll ei taheta teha normaalselt replay süsteemi, sama jama oli ka RBRis. DR-is ei ole see ka teps midagi kiiduväärt. RBRis sai vähemalt replaysid salvestada ja järel vaadata, DR-is ma seda võimalust ei ole leidnud. Vaadata paistab saab vaid kohe peale katse lõppu. Ok, tänasel päeval on meil palju abiprogramme Fraps, Shadowplay jne, et jäädvustada ja replayda, selles osas vast nii väga ei mureteks. Aga miks ei võiks olla juba korralik replay/analüüsimise süsteem sees. Tahaks pärast oma sõitu analüüsid jne. Seda pole. Teine asi, et vaadates replaysid mingi auto välise kaameraga, on üsna halb. Seestvaatest on veel enamvähem aga osad välised (eriti linnulennult) kaamerad kui vaadata sõitu siis on päris hirmutavalt halb, auto sõidab ebaloomulikult rajal jne. RBRis ei olnud ka see muidugi suurt kiita. Nii mitmeski ringraja simus on need asjad kuidagi palju paremini õnnestunud ja tehtud, võiks rallisimus ka ikka olla reaalsem.

Seadistamine
Seadistamise võimalused on olemas aga võrreldes RBRiga mitte nii põhjalikud. Neile kellel meeldis RBRis seadistada kõike mida hing ihaldas ning läbi selle endale eri radadele väga täpseid/sobivaid autoseadeid teha, need seda siit ei saa. Lisaks paistab, et DRis ei ole olemas eri marki/tüüpi rehve ning nende valiku võimalusi. RBRi mängumootoris oli, rehvi tüüpe sai avalikult valida, rehvi marke oli 2, küll jah varjatult aga siiski oli.

Stabiilsus
Mäng jookseb üllatavalt hästi ja stabiilselt, võrreldes sellega kui RBR omal ajal välja tuli icon_smile.gif Mõnede bugide otsa sattusin ka juba. Vahepeal lähevad mingil x-põhjusel splitid segaseks (tekib kuskilt mingi labikaotus minutites lausa). Vahepeal kas alt-tabiga ringi liikudes või mängu käivitades ei suuda mängu aken püsida full screen/windowed mode-is, see käib nagu jummal juhatab. Kaks korda on juhtunud nii, et menüüdes ei saa enam liikuda, aitas mängu sulgemine korras. Crashinud samas ei ole mäng mul veel ühtegi korda, mida RBRi kohta just väga öelda ei saa icon_razz.gif Aga noh selles staadiumis on see täiesti ok ja arusaadav asi, tegu siiski betaga. Minu profiilimasinaga v-sync on 60FPS stabiilne ning mingit kakkumist või läägi ei esinenud thumbs_up.gif

Kokkuvõte
Kui Codemasters pööraks tähelepanu ja viimistlust füüsikale ning teeks avatuks modderitele + loodud korralikud võimalused rallivõistluste korraldamiseks neti vahendusel oleks tegu vägagi korraliku platvormiga rallikommuuni jaoks thumbs_up.gif Samas jääb ikkagi kummitama minu mõtteid see, et no miks küll, ei taha mängutegijad aru saada, et mis on kasvõi antud juhul rallisimulaatori mõte icon_sad.gif Rallisimulaatori mõte on puhtalt see, et see inimene kes seda mängib saaks ennast ümber kehastuda rallisõitjaks. Mida see tähendab? Ei see ei tähenda seda, et sõidan kruusa metsavahel ja auto näeb välja või käitub nagu ralliauto. See tähendab seda, et sa saad osaks ralli melust - kõigest sellest mida sõna ralli endast tähendab või kujutab. No miks küll, miks on nii raske sellest aru saada. Miks ma ei saa ülesõite teha, miks peab finishi joonel auto kontroll minu käest ära võetama (Miks?), miks ma ei saa AKP-sse sõita või kohtuniku laua juurde (RBRis sai seda vähemalt teha), miks on mingid mõttetud cutsceenid ennem starti, miks ma ei saa ise legendi koostada, jne. Üks asi mis häirib, sama oli ka RBRis, on see konsoolidele mõeldud menüü, no miks ei võiks PC peal olla kasvõi hiir lubatud kasutada. Jah, ka RBRi peal harjus pikapeale sellega ära aga mugav lahendus see minuarust ei ole. Ühesõnaga DR on hea alternatiiv RBRile aga päris next gen rallisimu siit ka veel ei ole tulnud.


PS! Minu jutt ei ole kindlasti jäässe raiutud ning kindlasti võib edasi mängides ja mängu edasi arenedes muutuda. Aga võibolla kellelegi, kes veel otsustab kas osta või mis mängu võtta, siis neile on siit vahest ehk abi. Ning kui keegi näeb midagi täiendada või ümber lükata siis on alati tere tulnud icon_smile.gif Sest ega minu vana pea ka kõike enam ei mäleta täpselt icon_razz.gif

Väike video kah, Sweet Lamb aeg 6:29.7 (parim pro AI sõitja aeg mida näinud olen hetkel oli midagi 6:25)
Spoiler Spoiler Spoiler


Edit: Mõned täiendused postitusele juurde lisatud mis veel meelde tulid.

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015


viimati muutis Equinox 29.04.2015 13:49:32, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DanelM
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2015 12:27:02 vasta tsitaadiga

Equinox kirjutas:
Damage model
...Vedrustust paistab, et lõhkuda ei saa nagu RBRis, vähemalt mul pole veel õnnestunud icon_sad.gif Kindlasti võiks keegi ming täiendada kui tal on rohkem infot damage modeli kohta. Ega RBRis ka need võimalused just suured ei olnud, rattaid alt ära sõita paistab ei saa ka DRis icon_sad.gif


Vedrustust saab lõhkuda, olen juba hakkama saanud. Tahab lihtsalt üsna kõva pauku saada ja siis on ka juba muud asjad, mis juhitavust mõjutavad, seega vedrustus ei paista eriti välja. Või oli see lihtsalt minu ettekujutus, aga tundus vähemalt, et oleks katki olnud.
Rattaid konkreetselt vist alt ära sõita ei saa, küll aga saab rehvi alt ära sõita nii, et auto on velje peal. Masin vajub korralikult kreeni ja juhitavus muutub ikka väga kehvaks.
Kommentaarid: 94 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 29.04.2015 12:42:24 vasta tsitaadiga

Ahjaa, tegin igaks juhuks liiga ka Codemastersi lehele, sama mis RBRi Tšehhi pluginas. Kuna liiga nimi saab vaid 16 sümbolit pikka olla (ei tea miks?) siis nimeks WRT ESTONIA ehk World Rally Team Estonia. Kasutajanimegega on samuti piirangud, miskipärast, naljakas. Kuigi natuke möhh olek on mul, ei saa täpselt aru mis nad nende liigadega plaanivad. Kokku saab kuni 6 liigat omavahel vist võistlema panna, liiga siseselt saab teha hooaegu ja võistelda liiga siseselt aga palju imelikke piiranguid on seal. Ok liiga kui tiimina saaks veel aru aga muus osas inimesed tahaksid ikkagi üle maailma omavahel võistelda, mitte liigad omavahel. Segane teema icon_smile.gif

DanelM kirjutas:
Equinox kirjutas:
Damage model
...Vedrustust paistab, et lõhkuda ei saa nagu RBRis, vähemalt mul pole veel õnnestunud icon_sad.gif Kindlasti võiks keegi ming täiendada kui tal on rohkem infot damage modeli kohta. Ega RBRis ka need võimalused just suured ei olnud, rattaid alt ära sõita paistab ei saa ka DRis icon_sad.gif


Vedrustust saab lõhkuda, olen juba hakkama saanud. Tahab lihtsalt üsna kõva pauku saada ja siis on ka juba muud asjad, mis juhitavust mõjutavad, seega vedrustus ei paista eriti välja. Või oli see lihtsalt minu ettekujutus, aga tundus vähemalt, et oleks katki olnud.
Rattaid konkreetselt vist alt ära sõita ei saa, küll aga saab rehvi alt ära sõita nii, et auto on velje peal. Masin vajub korralikult kreeni ja juhitavus muutub ikka väga kehvaks.


Ok see on hea teada kui saab thumbs_up.gif Aga seda on näha ja tunda jah, et asjad lihtsalt ei lagune, tuleb ikka jõudu kasutada ennem selleks icon_razz.gif Rehvi lagunemist kogesin ise ka juba paar korda.

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2015 12:45:58 vasta tsitaadiga

Equinox, Hea jutt! thumbs_up.gif

Seni kuulnud igalt poolt ainult positiivset, tundub et peab ära võtma. Kuigi early access mänge eriti ei osta, siis 2 mängu mida olen ostnud pettuma ei ole pidanud ja väga kahtlen, et sellise arendaja nagu Codemasters'i mäng Early Accessisse toppama jääb, vaid jõuab kindlalt kuhugi välja. Juba praegu on potentsiaali kõvasti ja kui siit ei peaks ka tulema parimat rallimängu, siis kindlasti üle pika aja midagi üsna head rallisõpradele. Hind on ka väga hea praegu, mis kindlasti enne release tõuseb, nii et miks mitte!
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Serio
HV kasutaja
Serio

liitunud: 05.12.2004




sõnum 29.04.2015 13:06:10 vasta tsitaadiga

No krt. kas tõesti pean nüüd rooli omale ostma jälle. Klaviatuuriga sai proovitud aga nii ei saa asjast päris õiget tunnet kätte. Ausalt öeldes oli CM minu tabeli lõpus, kes oskaks üllatada millegi põnevaga aga videote ja juttude-ülevaadete põhjal võib järeldada, et potentsiaal on täitsa olemas.
Tänud Equ-le põhjaliku ülevaate eest, täitsa võib mõelda uuesti liigas sõite teha jõudumööda thumbs_up.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 29.04.2015 13:32:10 vasta tsitaadiga

Equinox, loodetavasti kirjutasid selle jutu ka DR discussion lehele Steamis, et devid saaks feedbacki
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 29.04.2015 13:52:11 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Equinox, loodetavasti kirjutasid selle jutu ka DR discussion lehele Steamis, et devid saaks feedbacki

Ei ole. Mõelda ju võiks, samas see oleks päris suur tegemine, inglise keeles ka veel, mis mul niiväga tugev ei ole icon_biggrin.gif

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2015 15:52:24 vasta tsitaadiga

Ostetud, juba ainuüksi liigasüsteemi pärast olen elevil thumbs_up.gif
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wordmc9
HV Guru

liitunud: 09.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2015 15:54:26 vasta tsitaadiga

g25 tolmust puhtaks icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 333 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 278
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pohmakas,
käed värisevad
pohmakas,

liitunud: 11.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2015 16:09:16 vasta tsitaadiga

Equinox, kuidas radade pikkusega on? Pole mingid 2-3 minutit jupid, kus ei saa automootoritki soojaks sõita?
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dj-E
HV veteran
Dj-E

liitunud: 19.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2015 17:03:31 vasta tsitaadiga

Mina ei osta enam ühtegi EA mängu. Kui juba suurfirma Codemasters ei taha ise testimise eest maksta siis las lollid maksavad ja teevad nende eest kogu töö ära. icon_razz.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Syncmahv
HV Guru
Syncmahv

liitunud: 01.01.2006




sõnum 29.04.2015 17:30:34 vasta tsitaadiga

pohmakas,, Rajad on kuidas kunagi, vahepeal 3-4min, vahepeal mingi 6-7min.
Tahaksin puldiga sõitmise kohapealt lisada et endal sain juhitavuse kõige paremaks kui panin sensitivity põhja ning Steering linearity täiesti maha. Sedasi tundub juhitavus täiesti 1:1 olevat. Sõidan Razer Sabertoothiga. Käsipidur töötab vägahästi, ei tea kurta.
Imelik on see arendajate poolt määratud recomended: 780Ti. Ise saan profiili kastiga 1920x1080@ high/ultra 2xAA 60-80fps


viimati muutis Syncmahv 18.06.2015 21:34:16, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 29.04.2015 17:50:48 vasta tsitaadiga

pohmakas, kirjutas:
Equinox, kuidas radade pikkusega on? Pole mingid 2-3 minutit jupid, kus ei saa automootoritki soojaks sõita?

Ma ütleks, et rajad on keskelt läbi sama pikad kui RBRis 4-7 minutit. Kokku 36 (3 maad) ehk sama palju kui RBR-l release-i ajal oli (seal oli 6 maad ja 6 rada igas vist kui mäletan korrektselt). Samas DR-i puhul lubatakse uusi maid ja radu veel juurde lisada.

OnExX kirjutas:
HotSeati võimalust on ?

Uurisin mööda menüüsid ringi ja paistab, et ei ole sellist võimalust icon_sad.gif

PS! Vahepeal uus Build 605936 väljas, 6.6MB update.

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kremka
Kreisi kasutaja
Kremka

liitunud: 07.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2015 20:14:21 vasta tsitaadiga

Audio Fix - We had a word with the co-driver about his attitude and he should now be talking to you if he wasn't before. icon_lol.gif
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siinus
HV Guru
siinus

liitunud: 20.01.2007




sõnum 30.04.2015 01:30:25 vasta tsitaadiga

Ostsin ka täna ära ( icon_biggrin.gif)

Emotsioonid laes. Füüsika minujaoks 10/10. Mäng igat senti väärt.
HD7970OC peal jookseb 5292x1050 @Ultra 2xMSAA - 40FPS avg, mis on silma järgi täiesti sujuv ja ka üllatavalt kena.
Klaveriga sai veidi proovitud, aga kaua ei suutnud. Xbox360 pult külge ja avanes nagu uus mõõde. Pole elus paremat rallimängu mängind. Rool pole väga minu rida.

Ja ma olen pühapäevamängur...

_________________
suck less | ANNA MU SAI!
Ma arvasin, et see oli Priit, aga tegelikult oli Tõnu,
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 30.04.2015 04:48:49 vasta tsitaadiga

Keegi oskab siin jagada G27 peale äkki normaalseid seadeid roolile? Logitech profiler ja mängus endas.. olen kuskile ära kaotanud enda vanad seaded ning hetkel pea ei võta enam kuidas normi seadistust saada icon_biggrin.gif
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 634 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 495
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
pohmakas,
käed värisevad
pohmakas,

liitunud: 11.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2015 05:07:35 vasta tsitaadiga

HDTanel kirjutas:
Keegi oskab siin jagada G27 peale äkki normaalseid seadeid roolile? Logitech profiler ja mängus endas.. olen kuskile ära kaotanud enda vanad seaded ning hetkel pea ei võta enam kuidas normi seadistust saada icon_biggrin.gif

Ehk on kuidagi abiks
http://forums.codemasters.com/discussion/5814/our-wheel-settings-direct-from-the-car-handling-team
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2015 09:01:40 vasta tsitaadiga

Ostsin ka eile ära. Põdesin algul, kas klaveriga on üldse mõtet proovida, aga polnudki kõige hullem. Pulti ei viitsinud külge panna eile ja proovida jõudsin ainult karjääri, aga lühike esmamulje on super.

P.S Keegi G27 või G25 ei müü mõistliku hinnaga? icon_smile.gif

_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 30.04.2015 10:39:55 vasta tsitaadiga

Kogenum mängija käest küsiks, et kas antud mängus on asjalikumad, keerukamad ja varieeruvad rajad või on samasugune jura nagu dirt 2 jms code mängudes, et üks ja sama rada 10x erinevate juppide kaupa lühikeste osadena ette antud?

Ehk siis kui keerukad ja erinevad on erinevad rajad? Kas Colin 2, RBR vms asjalikuma mänguga võrreldavad?

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 30.04.2015 14:05:24 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Kogenum mängija käest küsiks, et kas antud mängus on asjalikumad, keerukamad ja varieeruvad rajad või on samasugune jura nagu dirt 2 jms code mängudes, et üks ja sama rada 10x erinevate juppide kaupa lühikeste osadena ette antud?

Ehk siis kui keerukad ja erinevad on erinevad rajad? Kas Colin 2, RBR vms asjalikuma mänguga võrreldavad?


Radadel on tehnilisust ja keerukust küll, on pikki ja kiireid lõike, on väga tehnilisi lõike ja ka aeglaseid, selles osas nagu probleemi ei näe. Radade varieeruvuse osas on kõike, on kasutatud edaspidi-tagurpidi, jupitamist eri lõikudest eri katsetel ehk ühte rada on kasutatud korduvalt. Sees on reaalseid ralli katseid (Sweet Lamb, Col du Turini) aga need ei ole ilmselt reaalse pikkusega või ma ei ole uurinud kas või kui reaalsed need päris katsetega on. Ise ootaks väga ka pikki katseid (näiteks vanas Network Q-RAC Rallys oli minu mäletamist mööda üks katse 50km pikk), see oleks fun. Selles mõttes, et hetkel on 36 rada ning need ei ole kõik unikaalsed. Samas uusi radu ja riike lubatakse juurde, selles osas peaks tulevik vist helge olema icon_smile.gif

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 30.04.2015 14:44:47 vasta tsitaadiga

selles mõttes, et kas peab ühte ja sama rada kogu aeg sõitma või võtab aega ennem kui tekib tunne, et "seda rada juba sõitsin"

code'i eelnavetel mängudel on viimasel ajal väga palju seda radade puudulikust olnud, sellepärast uurin.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 30.04.2015 15:08:22 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
selles mõttes, et kas peab ühte ja sama rada kogu aeg sõitma või võtab aega ennem kui tekib tunne, et "seda rada juba sõitsin"
code'i eelnavetel mängudel on viimasel ajal väga palju seda radade puudulikust olnud, sellepärast uurin.

Hmm, ma ei tea kas ma saan sinust korrektselt aru aga niiöelda riigiti on rajad küll üsna erinevad (ning maastikud samuti). Praegu on 3 riiki (Kreeka, Inglismaa ja Monte Carlo), 36 katset ehk siis igas riigis 12 katset. Sama riigi sisesed katsed, jah, seal on kasutatud edasi-tagurpidi, tükikest mingist katsest millest on veel mingi sprindi katsed tehtud aga on ka täiesti iseseisvaid katseid ehk mis ei kordu. Selles mõttes on radade korduvus olemas ning nendega tuleb tunne küll kiirelt peale, et "tuttav on". Ehk siis need 12 katset riigiti ei ole kõik unikaalsed. Ma olen hetkel kõige rohkem Inglismaad sõitnud ja seal on juba paljud rajad tuttavad, isegi osad kurvid ja kohad on meelde jäänud hotläppides icon_biggrin.gif Samas ma ei ütleks, et midagi hullu, RBRis olid küll tõsi vist kõik 36 katset (6 riiki, 6 katset igas) erinevad.

Väike näide ka füüsika hädadest icon_lol.gif

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2015 15:11:44 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
selles mõttes, et kas peab ühte ja sama rada kogu aeg sõitma või võtab aega ennem kui tekib tunne, et "seda rada juba sõitsin"

code'i eelnavetel mängudel on viimasel ajal väga palju seda radade puudulikust olnud, sellepärast uurin.


Korduvaid lõike on küll, aga sedasi on ju päris rallis ka, et sama rada sõidetakse kahte pidi või mingid teatud lõigud on korduvkasutuses.

_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 30.04.2015 15:34:22 vasta tsitaadiga

Pean silmas Dirt 2 sugust käkerdist kus pms kogu mäng koosnes paarist rajast mida serveeriti kui -> üks kord sõidad rada algust, siis keskosa ja siis lõppu ning lõpuks täis pikka rada ja seda lugesid nad kokku 4 jaks erinevaks rajaks + see oligi kogu championship.

Või on asi rohkem Colin 2, 4 maiguline kus kergelt rajad meelde ei jää ja on reaaselt pikad, huvitavad ja varieeruvad. Seda on teada, et rallis sõidetakse ühte rada mitu korda edasi ja tagurpidi läbi.
Colin 2, 4 RBR sellist probleemi ei mäletaks, et oleks olnud.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
martin366
HV Guru
martin366

liitunud: 07.09.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2015 16:29:22 vasta tsitaadiga

Mind häiris ka Dirt 2 ja 3 puhul see radade kordus. Koguaeg üks ja sama.. mõned tunnid on mäng huvitav, edasi mõttetu..
Loodame Dirt Rallyst parimat siis icon_razz.gif
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dirt Rally mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 67, 68, 69  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.