Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  BIGBOX märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2019 23:25:18 vasta tsitaadiga

Seda "äritehnoloogiat" ei harrasta kaugelt mitte ainult BigBox. On ka mitmeid teisi, kes reklaamivad odavamat hinda ainult selleks, et tehing sõlmida ning seejärel hakata teisi variante pakkuma.
Viimane taoline kogemus PCSTO-ga.

Minu isiklik arvamus on, et see on haiglane käitumine. Aga eks konkurents ja äri ei küsi...
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sykrot
HV kasutaja
sykrot

liitunud: 14.08.2007




sõnum 28.12.2019 00:39:34 vasta tsitaadiga

Selline tunne, et suur osa arvustusi on google translatest läbi lastud - leidsin odavama toote siit aga ei meelita ostma, kui need arvustused ei näe tõesed välja.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
akibo
HV vaatleja
akibo

liitunud: 26.06.2008




sõnum 30.12.2019 11:27:29 vasta tsitaadiga

uuziwuuzi kirjutas:
Muidu kõik thumbs_up.gif aga 16.12 sai tellitud, lubasid et saan 21.12 aga sain 02.01

<-- see oli 16.12.2018.

Omapoolne kogemus 16.12.2019, kus oli vaja jõuluvana koti sisse kiirelt üks pakk tellida (Euronicsis oli sama asja hind +40%).
Tegemist oli esmasp. hommikuga ja näitas, et tarne 3-4tp (Leedu laos kaup olemas). Tellisin ära ja tegin kõne peale, et kas ikka jõuab? Tavatelefoninr-le hellasin 2x aga teine kõne pooleli ja ei pääsenud löögile. Minu suureks üllatuseks helistati ~10min pärast tagasi ja uuriti, mis mureks. Esitasin oma küsimused ära ja sain enamvähem paljulubava kinnituse, et kuna tegemist just külmkapiga ei ole, siis peaks kenasti jõudma.

Long story short: 16.12.2019 ~10:45 tellisin ja enamvähem täpselt 3 päeva hiljem ehk 19.12.2019 oli kaup käes.

Pelgalt suhtluse pealt poe esindajaga julgen soovitada ja kui on juba suht viimasele minutile ost jäänud, siis tasub proovida, ehk jõuab kaup ka kiireimal perioodil õigeaegselt saajani.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.01.2020 14:11:54 vasta tsitaadiga

Tellisin suuremat sorti tehnika mille kohapealt teine netipood ütles, et neil on tarne üks kuu. Bigboxi tegin tellimuse 31.12 hommikul, varsti helistati ja uuriti üle, äkki tahan lisagarantiid + mõni jooksev küsimus. 03.01 oli kaup kohal. Ehk siis täideti kolme tööpäevaga. Tipp-topp kõik.
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.02.2020 20:36:12 vasta tsitaadiga

Võtsin taas ühe kallima teleri ja suurepärane kogemus thumbs_up.gif

Pühapäeval tellisin ja teisipäeva varahommikul tuli kohale. Vedas et laos oli, aga kogu suhtlus jättis mulje kui korralikust poest ja mitte odavmüügi kohast - hoiti hästi kursis kauba liikumisest, asjatundlikud soovitused, juba teatati ette kuidas aitavad võimalike probleemide korral tulevikus. 5+ beer_yum.gif

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 393 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
August12
HV vaatleja

liitunud: 06.11.2017




sõnum 14.05.2020 12:23:46 vasta tsitaadiga

Jagan ka enda arvamust.

2018 augustis sai ostetud BIGBOX e-poest telefon Huawei P9 lite (2017), peale tellimist helistati umbes 1h pärast ja öeldi, et neil seda toodet ei ole kuigi e-poes tundus et kõik on ok. Kui kõne tuli, siis pakuti ka mulle P9 lite 2016 versiooni, alguses keeldusin, kuid pärast helistasin tagasi ja ütlesin, et sooviks seda siiski (kui ma seda poleks soovinud oleks nad raha järgmisel päeval tagasi kandnud). Oli nädal möödunud, telefoni kohal pole, helistasin ja küsisin kuidas on, öeldi, et järgmise nädala jooksul peaks tulema vms, tuli järgmine nädal, ikka mitte midagi, helistasin uuesti küsisin kuidas nüüd on, ütlesid, et läheb kauem aega, kuna oli mu tellimuse mingi telekaga segamini ajanud. Lõpuks jõudis 1. september kätte ja telefon DPDga kodus, igatahes üsna tüütu oli, kuna ootasin umbes 3. nädalat. icon_confused.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009




sõnum 20.05.2020 09:38:07 vasta tsitaadiga

Viimane ost bigboxist oli pesumasin ja kui 29.aprill tellisin, siis 30.aprill oli kohal juba. Nüüd tellisin Ninebot Max G30 ning toote kirjelduses lubatud 1-2tp tarne venib vist veidi pikemaks kui lubatud. Tellimuse ning makse tegin neljapäeval pärast tööpäeva lõppu. Esmaspäeva lõunani polnud mingit uut infot tellimuse staatuse kohta. Kirjutasin neile Messengeri ning lubati 3-4tp jooksul kohale toimetada. Tunni aja pärast sain teavituse, et kullerile üle antud. Nüüd on käes kolmapäev ja DPD-lt pole kuulnud midagi veel.

Lisaks see tellimuse staatuse info tundub olevat kõik otsetõlge leedu keelest vms nii et jube raske on aru saada, kus mu pakk parasjagu on ning millal võiksin oodata kättesaamist. Veel, kui pakk on kullerile üle antud, siis peaks DPD väljastama mingi tracking numberi ka, et klient saaks jälgida tellimuse olekut, aga ka seda pole seni mulle antud.

Igatahes midagi kriitilist veel pole ja pole nädalatki tellimuse tegemisest möödas, aga kommunikatsioon võiks selgem ja operatiivsem olla.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valmarL
HV vaatleja
valmarL

liitunud: 13.05.2013




sõnum 03.06.2020 23:28:22 vasta tsitaadiga

Olen ka varasemalt Tv sealt soetanud ja kõik oligi tip-top, aga viimane klienditeeninduse kogemus andis ikka korralikult soovida. Lisaküsimustele ei taheta üldse vastata, oota või nädal.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rtfm99
HV kasutaja

liitunud: 08.04.2007




sõnum 17.06.2020 14:45:59 vasta tsitaadiga

tegin tellimuse 13.06 ja ehkki soovisin saada toote (ps4 pult) pakiautomaati tõi dpd kuller täna 17.06 kauba koju. positiivne.
_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
51004
HV kasutaja
51004

liitunud: 14.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.10.2020 08:31:18 vasta tsitaadiga

Tellisin külmiku ja pesumasina. Kõik viks ja viisakas, kohale toodi kiiresti. Kuid kõik sujus selle hetkeni, kui uue külmiku käima panin ja selgus, et see ei tööta. Soovitati pöörduda garantiiremonti, kus öeldi et järjekord nädalaid. Suhtlesin uuesti müüjaga ja sealt 0 lahendust. Istu oma katkise külmikuga ja tee mis tahad. Kõige toredam on see, et küsiti ka ostu kohta tagasisidet, kuid paraku ei olnud see ilmselgelt nende jaoks sobiv ja seda ei avaldata icon_biggrin.gif Kodulehel ainult klientide kiidulaul.
Aga jah, kui see pole oluline, kas uus asi töötab või mitte, siis kindlasti soovitan thumbs_up.gif
Pesumasinat pole veel käima pannud.....
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.10.2020 08:35:34 vasta tsitaadiga

Mis brandi külmik, kui tohib küsida?
Huvitav, kas DOA (dead-on-arrival) protseduuri polegi siis olemas...

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
51004
HV kasutaja
51004

liitunud: 14.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.10.2020 11:53:11 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Mis brandi külmik, kui tohib küsida?
Huvitav, kas DOA (dead-on-arrival) protseduuri polegi siis olemas...


Beko külmik.
Ja kui ütlesin et tagastan 14p taganemiigusega siis öeldi et nagunii kontrollime üle ja läheb meil ekspertiisi ja läbi lillede vihjati et külmik ei pruugi uueväärses seisus tagasi jõuda ...
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bigbox.ee
HV vaatleja

liitunud: 12.05.2014




sõnum 13.10.2020 10:54:33 vasta tsitaadiga

51004 kirjutas:
Tellisin külmiku ja pesumasina. Kõik viks ja viisakas, kohale toodi kiiresti. Kuid kõik sujus selle hetkeni, kui uue külmiku käima panin ja selgus, et see ei tööta. Soovitati pöörduda garantiiremonti, kus öeldi et järjekord nädalaid. Suhtlesin uuesti müüjaga ja sealt 0 lahendust. Istu oma katkise külmikuga ja tee mis tahad. Kõige toredam on see, et küsiti ka ostu kohta tagasisidet, kuid paraku ei olnud see ilmselgelt nende jaoks sobiv ja seda ei avaldata icon_biggrin.gif Kodulehel ainult klientide kiidulaul.
Aga jah, kui see pole oluline, kas uus asi töötab või mitte, siis kindlasti soovitan thumbs_up.gif
Pesumasinat pole veel käima pannud.....


Tere

Kuna sai ilmsiks, et Teie meie viimaseid sõnumeid chatis ei lugenud/kätte ei saanud, kuna kirjutasime Teile arvatavasti siis, kui olite ta juba sulgenud, kirjutan ka Teile siia:

Kahjuks meil ei ole paremat lahendust antud hetkel pakkuda, kuna a) kui Te väidate, et toode on katki (st. saabus tehasepoolse defektiga), siis peab tootele tegema igal juhul 100% ekspertiisi, ei ole vahet, kas antud puhul oodata tehniku saabumist oma koju või b) me saadame ta transpordiga Leetu tagasi. Leedus läheks asjaga veelgi kauem (kuna transpordi aeg lisandub: alguses meie peakontorisse ning sealt servisesse) ning lisaks sellele, tagastamise puhul on üldiselt klient vastutav selle eest, et kui toode läheb tema poolt tagasi, et ta jõuaks meieni transpordivigastuseta: suured kodumasinad saavad väga kergesti mõlke jm. kui nad on kas või natukenegi valesti pakendatud. Antud situatsioon oleks halb meile mõlemile.

Kui Teil käib tehnik kodus ära ning Te saate paberi kätte, mis tõendab tootjapoolset defekti (ei ole vahet, kas toode kantakse maha või esialgu remonditakse), siis me saadame Teile uue külmiku asemele ning vana külmiku kas a) servis utiliseerib või b) me korjame ära otse servisest.

Proovime protsessi Teie jaoks kiirendada.

Lugupidamisega
Bigbox.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
51004
HV kasutaja
51004

liitunud: 14.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2020 13:28:11 vasta tsitaadiga

Bigbox.ee kirjutas:

Kui Teil käib tehnik kodus ära ning Te saate paberi kätte, mis tõendab tootjapoolset defekti (ei ole vahet, kas toode kantakse maha või esialgu remonditakse), siis me saadame Teile uue külmiku asemele ning vana külmiku kas a) servis utiliseerib või b) me korjame ära otse servisest.

Proovime protsessi Teie jaoks kiirendada.

Lugupidamisega
Bigbox.ee


Pole käinud ühtegi tehikut. Nädala alguses helistas tehnik, kes vea kirjelduse järgi ütles, et tuleb tellida seadme vedu töökotta. Ma küsisin, et millal see transport toimuda võiks, vastus oli et nädala lõpus. Seelle peale viisin kapi ise kohe töökotta ja palusin võimalikult kiiresti viga kõrvaldada. Praeguseks ei kipu ei kõppu!

Täielik kopp.gif on sellest jurast!
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
walkman
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.11.2020 16:49:36 vasta tsitaadiga

Igaksjuhuks tasub ettevaatusega tellida sealt.
Nädal möödas, kaupa pole. (lubatakse 3nda nädala alguseks.

Vahepeal on sama kaup kodulehel ca 30€ odavamaks muutunud. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2021 17:48:57 vasta tsitaadiga

Soetasin külmkapi. Enne tellimist küsisin üle, et mis mudelid laos saadaval on.
Valisin ühe ja ülejärgmine päev DPD kuller helistas thumbs_up.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tom9828
HV vaatleja

liitunud: 11.01.2022




sõnum 11.01.2022 12:03:00 vasta tsitaadiga

Lord Ami kirjutas:
Soetasin külmkapi. Enne tellimist küsisin üle, et mis mudelid laos saadaval on.
Valisin ühe ja ülejärgmine päev DPD kuller helistas thumbs_up.gif


Kuidas tuppa said? Heliatas ka DPD ja ütles, et üle maja uksest sisse nad ei tõsta. Võib-olla tõstavad, aga pole kindel.
Bigbox andis mõista, et üle 60 kg asju nad ei tõstagi tuppa. Ei ole võimalik ka lisatasu eest.
Reedel tuleb kuller, ei teagi mida teha. Kas pean hakkama otsima mingit lisa transpordifirmat, kes 5 meetrit majaukseni veaks ja välisuksest sisse tõstaks?
Bigbox ei osanud kuidagi aidata, andis mõista, et minu probleem.
Kaalun tühistamist... külmik 160 kg, ei tahaks jääda reedel hoovi sellega.
Aastal 2021 võiks pakkuda täisteenust, hetkel iga suurema toote ostja peab ise vaatama kuidas hakkama saab. Neil võiks vähemalt olla soovitada keegi partner teenusepakkuja, kes tuleb ja raske asja tõstab tuppa.

Eraldi küsimus on, et kui ma kuidagi toote kätte saan ja panen arvutusse hindeks 1, kas see neil kodulehel keskmises hindes 4.82 ka arvesse võetakse?
Keegi varasemalt siin mainis, et halvad hinded seal ei lähe arvesse icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.01.2022 12:05:03 vasta tsitaadiga

Sa teed nalja eksole?
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2022 12:17:34 vasta tsitaadiga

tom9828 kirjutas:
Kas pean hakkama otsima mingit lisa transpordifirmat

Otsi pigem kolimisfirmat. Või sõpru-sugulasi.
Ja "päris" poest ostes toodi küll kapp ilusasti tuppa, täitsa ise tõid, vana viisid minema ka.
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mumbles
HV kasutaja
Mumbles

liitunud: 08.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2022 12:38:40 vasta tsitaadiga

Mul selline juhtum, ostsin sealt BigBoxist 75" teleka, maksin DPD-le lisateenuse eest summa ära.
DPD-l on lisateenuste all Kahe mehe kandeteenus (https://www.dpd.com/ee/et/lisateenused)
Päev saabus kätte ja DPD autojuht helistas, et kaup on kohal ja tulge alla icon_lol.gif
Ütlesin, et nalja teete või, maksin 2-he mehe kandeteenuse eest, nii et viige tuppa.
Pärast tuli välja, et seesama üksik pisike juht lohistas ja loksutas selle teleka mööda trepiastmeid tuppa.
Helistasin DPD-sse ja tegin kõvemat häält, samapäev maksid raha tagasi ja vabandasid.
Nii, et võid proovida seda kahemehe teenust, kirjuta e-mail, saadavad arve, siis maksa DPD-le ära, kontrolli mitu korda üle kas telefoni või meili teel ja rõhuta nr.2 meest beer_yum.gif
Ja ära BigBoxi peale looda midagi, nemad lasevad DPD-l kauba järgi minna ja kõik, räägid nagu seinaga.
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.01.2022 12:41:54 vasta tsitaadiga

2 meest hakkavad 160kg tassima? See lükatakse roklaga luugist maha ja kõik.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2022 12:48:10 vasta tsitaadiga

Kaks meest seda kindlasti käte peal ei tassi, võimalik juhul kui neil on vastav tehnika, rattad all ja puha. Aga sellisel juhul saaks häda korral vast ka üks mees asjaga hakkama.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tom9828
HV vaatleja

liitunud: 11.01.2022




sõnum 11.01.2022 12:49:21 vasta tsitaadiga

Mumbles kirjutas:
Ja ära BigBoxi peale looda midagi, nemad lasevad DPD-l kauba järgi minna ja kõik, räägid nagu seinaga.


Helistasin DPD'sse ka veel üle, aga pole abi loota:

DPD tingimused kirjutas:
Sobib saadetiste transpordiks mille kogukaal on üle 150 kg või ühe ühiku kaal saadetises on üle 31,5 kg. Saadetis võib koosneda mitmest pakkeüksusest, kuid ühe pakkeüksuse reaalkaal (koos pakendiga) ei tohi ületada 80 kg


Külmik 160 kg

Olen Euronicsiga ära harjunud, toovad kõik tuppa ja ühendavad ära ka.

Otsin kolimisfirmast abi...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mumbles
HV kasutaja
Mumbles

liitunud: 08.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2022 12:54:20 vasta tsitaadiga

Rääkisin lihtsalt oma juhtumist, aga võta 2 x 2 mehe teenust icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2022 12:56:09 vasta tsitaadiga

Need kõik ei mahu sinna kapi ümber lihtsalt ära, 2 seisaksid veidi eemal, käed taskus. icon_razz1.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  BIGBOX mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.