Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  BIGBOX märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
mteachx
HV Guru
mteachx

liitunud: 22.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.02.2015 17:56:41 BIGBOX vasta tsitaadiga

http://www.bigbox.ee/et/

On keegi tellinud? Olete rahul pakkumistega. Kokkupuuted?

_________________
Vahetan tabletite/telefonide ekraane.Küsi lisa!
https://www.facebook.com/NutiPartner
SisNok OÜ
- Sinu isiklik nutipartner
Kommentaarid: 586 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 476
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.02.2015 18:14:38 vasta tsitaadiga

Telerite üldteemas on see nimi mõned korrad läbi käinud; esindajal kasutajagi foorumis. Sealne teemasisene otsing abiks.
_________________
Kommentaarid: 351 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 293
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 05.02.2015 19:22:30 vasta tsitaadiga

Olen ostnud, pesumasina. Kuna eesti firmad ja esindajad jama kokku keerasid, ning valikut konkreetsele mudelile enam polnudki, siis vaatasingi, et kust konkreetse kauba kätte saab.

Bigbox ütles päringu peale, et neil Leedu laos kaup olemas ja seega tellisin ära, esmaspäeval õhtul siis. Kui reedeks aga polnud masinast kipu ega kõppu, siis helistasin ise (erinevalt nende kodulehel lubatust), et mis toimub?
Uuriti, ning helistati ja e-mailiti vabanduste saatel tagasi, et masin olevat transpordikahjustustega ja esmaspäevaks lubas maaletooja uue masina saata.

Esmaspäevane päring andis vastuse, et kaup tuli, aga minu mudelit nende seas ei olnud icon_confused.gif . öeldi, et nad kannavad kohe raha tagasi. Ma ütlesin, et pidage hoogu...

Masinat ikka vaja ja kuna Eestist ei saa, või kui ka saab, on hind paarsada kalllim siis millal uus kaup võiks tulla?
No neljapäeval, maaletooja väitel, pakuti Bigboxist.

Igatahes saatis neljapäeval Bigbox mulle e-maili ja seal kirja tracking number. DPD kulleriks.
Jälgisin asja, ja reede hommikul 7:30 paiku oli kaup sissekande ootel Lehjmja DPD logistikakeskuses. Pärastlõunal helistasin, et kaua võib ja millal saab? Tulen vajadusel ise järgi.
Kuller helistas pool tunnikest hiljem, et esmaspäeval sel- ja sel ajavahemikul tahaks ta mulle kaupa tuua. No ma muidugi sel ajal tööl ja ei sobi. Tulen ise kaubale järgi, tahaks nagu lõpuks pesu pesta.
Umbes kelle kolmeks pärastlõunal oli mul kaup autosse tõstetud.

Võiks ju viriseda natuke, et müüja esimese tagasiside probleemi tekkides maha magas ja ise uurima pidin, aga kuna eelnev jama sama masina ostmiseks kulutas üle kolme nädala ja kaupa lõpuks ei saanudki, saab selle kahenädalase saaga siiski õnnelikult lõppenuks lugeda.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ready
HV kasutaja

liitunud: 25.11.2005




sõnum 11.02.2015 09:51:41 vasta tsitaadiga

Tellisime suure külmiku eelmise kuu lõpus. Tegime ettemaksu. Lubati 8-9 päevaga. Aga üllatus oli meeldiv, kui juba 5 päeva pärast oli külmik uksetaga. Ainult head emotsioonid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mteachx
HV Guru
mteachx

liitunud: 22.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2015 14:28:25 vasta tsitaadiga

Sai ka telefon tellitud sealt. Tellimus tehtud, helistati, et kahjuks kohapeal pole ja saabub paari-kolma päevaga lattu. Et kas võtan tellimuse tagasi või siiski soovin. Noh mõeldud, tehtud, et lükake tellimus käiku. Üllatus oli suur, kui järgmine päev (vähem kui 24h eelnevast kõnest oli möödas) helistas DPD, ma mõtlesin esialgu, et mida ta mulle siis tuua tahab, et nagu pole midagi tellinud justkui, mis peaks kohal olema. Kuna aga olin arvestanud, et sõidan ära paariks päevaks, siis saan kauba homme kätte, kokkuleppel kulleriga. Eks vaatan kauba üle aga esialgne üllatus, et nädalast saab päev oli küll igati thumbs_up.gif .

Väga meeldiv!

_________________
Vahetan tabletite/telefonide ekraane.Küsi lisa!
https://www.facebook.com/NutiPartner
SisNok OÜ
- Sinu isiklik nutipartner
Kommentaarid: 586 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 476
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 20.04.2015 18:34:21 vasta tsitaadiga

Telefonidele keegi ei vasta. Meilidele saad vastuse alles neli päeva hiljem. Tubli tubli. Jätkake samas vaimus jäite ilma seitsmesajast eurost kuna konkurent oli lihtsalt aktiivsem!
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Toomas
Kreisi kasutaja
Toomas

liitunud: 10.03.2003




sõnum 24.06.2015 12:55:49 vasta tsitaadiga

Kah esimene ostukogemus Bigboxiga olemas. Soetasin Samsung UE55H6400 teleri ja kuna varasem kokkupuude puudus, siis valisin makseviisiks tasumise sularahas kauba kättesaamisel. Praktiliselt kohe peale tellimuse tegemist helistas klienditeenindus ja andis teada täpse kohaletoimetamise kuupäeva ning palus kulleri jaoks täpse koguse sularaha valmis panna. Lubatud kuupäeval oligi kaup kohal Venipak kulleriga. Sula kullerile, teler mulle. Kokkuvõttes igati positiivne kogemus thumbs_up.gif
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vester1
HV kasutaja

liitunud: 01.11.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2015 10:20:24 vasta tsitaadiga

Sai tellitud telekas sealt ja valitud sularas tasumine kulleriga. Esmaspäeval lõunal esitasin netist tellimuse,teisipäeval helistati ja kolmapäeval kell 12.15 oli kuller Tartus uksetaga ilusti telekaga. Arvet ainult ei ole veel ja just uuringi, et millealusel probleemide korral garantii kehtib icon_razz.gif Eks see saadetakse loodetavasti meilile siis icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Toomas
Kreisi kasutaja
Toomas

liitunud: 10.03.2003




sõnum 04.09.2015 11:36:29 vasta tsitaadiga

vester1 kirjutas:
Sai tellitud telekas sealt ja valitud sularas tasumine kulleriga. Esmaspäeval lõunal esitasin netist tellimuse,teisipäeval helistati ja kolmapäeval kell 12.15 oli kuller Tartus uksetaga ilusti telekaga. Arvet ainult ei ole veel ja just uuringi, et millealusel probleemide korral garantii kehtib icon_razz.gif Eks see saadetakse loodetavasti meilile siis icon_biggrin.gif

Nad saadavad arve mõne aja pärast meilile jah, selle alusel ka garantii.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 29.07.2002




sõnum 04.09.2015 11:37:50 vasta tsitaadiga

Samuti telekas sealt ostetud ning sulas kullerile tasutud. Igati positiivne.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalltar
HV vaatleja

liitunud: 22.11.2002




sõnum 16.09.2015 14:13:26 vasta tsitaadiga

Kahjuks üsna kahetised kogemused nendega.
Esmane kogemus. Aasta tagasi ostsin neilt 40" Samsung teleka ja kuna nende veebipoodide usaldusväärsusega on nagu on, siis valisin makseviisiks tasumise sularahas. Noh läkski 3 päeva mööda ja DPD kuller helistab. Sain kulleri siis linna pealt kätte, annab mulle teleka ja võtab allkirja. Ma küsin, et peaksin nagu maksma ka ikka icon_smile.gif Kuller vaatab suurte silmadega otsa ja minu jutu peale, et peaksin tasuma sularahas helistab kuskile ülemusele. Selgub, et baasis mäerget pole, et ta sularaha peaks võtrma. Annab mulle siis teleka sõnadega, võta telekas ja aja ise nendega asjad korda icon_smile.gif Ausa inimesena otsin siis Bigboxi numbri ning ütlen, et teil on probleem icon_smile.gif Et sain teie kauba, aga raha ei tahetudki. Siis uuriti asja ja helistati tagasi ning vabanduste saatel nenditi, et oli jah andmebaasi vastav märge jäänud tegemata ja nendepoolse apsu kompensatsiooniks sain teleka kätte ilma kohaletoimetamise tasuta. Saadeti siis arve ning maksin neile teleka eest ülekandega ära. Ehk tegelikult oli kogemus positiivne va see, et võtsin ekstra selleks sobiva koguse sularaha välja ja hiljem tuli kontolt veel neile ülekanne teha.

Teine kogemus sellest kuust. Isal kodus endiselt vana, keskmise naise kaaluga kineskoop Sony Trinitron ning kuna tal sünnipäev kohe tulemas mõtlesime, et ostame uue teleka kingiks talle. Valisin ja lugesin siis teste netist mõned päevad ning veebipoode uurides jõudsin taas Bigboxini. Esimene valik oli üks 40" Philips. Mõtlesin, et enne ostu vormistamist küsin üle, et mis on tegelik tarneaeg, et siis tean ostu ajastada, et saaks enne sünnat kätte. Vastati, et kahjuks seda mudelit siiski enam tellida ei saa. No selge, tuleb siis midagi muud valida(takkajärgi Philipsi kodukal olevat foorumit lugedes läks vist õnnekski, et seda soetatud ei saanud kuna tarkvara aegluse kohta olid eepose mõõtu nutulaulud)
Tegelesin siis taas mõned tunnid veebipoodide valiku kaardistamsie ning revjuude lugemisega. Valikkuse langes siis üks Samsung taaskord Bigboxist. No vaatasin et tarne 3tp, et no Samsungi neil ikka vast on. Vormistasin tellimuse ära ja järgmine päev tuleb kiri, et seda mudelit ka neil siiski pakkuda pole. Olin juba suht ärritunud, et mida te neid seal pagana nimekirjas siis hoiate kui te neid enam tarnida ei suuda. Selle peale soovitati mul osta see sama teleka mudel, mille aasta tagasi endale ostsin. Ütlesin, et ei aitäh, kuna sellel pole DVB-S sisendit, mis oli minu jaoks valikus oluline, et saaks ka vabakanalite sati tüüneri pensionile saata.
Valisin siis veel pool päeva telekat nende lehelt ning seekord vaagisin pikalt LG ja Sony vahel. Kuna LG konkreetse mudeli pilti õnnestus näha Elioni esindusest, siis otsustasin et võtan siiski Sony kuna LG teleka 1993a piraatvideo kvaliteediga sarnanevat 576p telepilti nagu aastal 2015 enam vaadata ei tahaks. Vaatasin et täpsustan enne Bigboxis selle Sony tarne aja üle, öeldi, et 4-5 tp veebis kirjas oleva 3-4 tp asemel. Vaatasin, et no kah sobib, et saab kenasti enne sünnipäeva kätte.

Tegin tellimuse äranädal tagasi, kolmapäeval. Eile õhtuks ehk 4 täistööpäeva hiljem näitas endiselt tellimuse staatuseks vaid "edastatud" ehk ei märkigi, et kaup välja saadetud või kulleri käes. Kirjutasin neile eile õhtul, et mis seis selle tellimusega ikka on. Täna hommikul helistati, et oi kaup laost otsas ja uus partii tuleks täna kolmapäeval ehk ning saaksime tarnida seda järgmiseks esmaspäevaks-teisipäevaks. Ma ütlesin, et krt see on siis juba nagu 9 või 10tp mitte lubatud 3-5tp. Ja sel juhul oleks teleka kätte saanud peale sünnipäeva ehk oleks olnud suht pekkis variant. HinnaVaatlusest nägin siis, et ka üks kohalik maaletooja oli antud mudeli hinda alandanud Bigboxist veidi madalamakski. Kiire kõne sinna ja lubati homseks kohale tuua. Soovisin siis Bigboxi tellimust tühistada, nende kaks mulle teadaolevat klienditoe telefoni ei võtnud kumbki minu kõnet vastu. Õnneks seal veebiaknas tegutsev Dainis reageeris kohe ja sain tellimuse tühistatud.
Nüüd siis Eesti poes tellimus tehtud ning vaatab, et kas neilt saab asja õigeks ajaks kätte.
Igatahes Bigbox põhjustas suure pettumuse kuna toote sortiment ei vasta tegelikult pakutavale ning tarne ajad on kohati ikka väga valed. Kes sealt ostab, sel soovitan enne oma närvi Maxima ostukeskustes treenida ning kindlasti eelnevalt üle täpsustada laoseisu ja tarneaegu.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 16.09.2015 16:15:43 vasta tsitaadiga

Laoseis ja tarneaeg on ikka kõigil e-poodidel nagu jumal juhatab. Sõltub täiesti hulgilao seisust.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
terminator
HV Guru
terminator

liitunud: 06.11.2001




sõnum 01.10.2015 01:18:45 vasta tsitaadiga

Ostsin esimest korda BigBoxist esmaspäeval 21.9.2015 Stollar BKE820 veekeetjad 2tk koos 5€ sooduskupongiga kokku 223€-tarne 3-4 tööpäeva ehk oleks pidanud juba reedeks 25.9.2015 tulema aga ehk tuuakse siis esmaspäeval-eks näis:

http://www.bigbox.ee/et/veekeetjad/veekeetja-stollar-bke820-2733.html

EDIT: Täna juba 1.10. öö ja ikka pole saabunud. 29.9. saabus meili teade et minu tellimust käsitletakse-mida see peaks tähendama-kuna ma asjad REAALSELT kätte saan? Üritasin helistada klienditeenindusse-hõivatud. Saatsin siis eile meili millele pole vastatud.

"Hea Klient,
Teie tellimus #XXXXXX käsitletakse. Kui te soovite oma tellimust muuta, andke palun sellest meile teada nii kiiresti kui võimalik. Tellimust saab muuta enne kaupade väljasaatmist.

Täname Teid tellimuse eest!"

Lubatud 3-4tp asemel kulunud juba 7tp.

_________________
2023 QULBIX Q140 12kW 16hj 280Nm el.ratas 6300€
Jura Ena Micro 299€
Jalas 9985 BOA-kiirkinnitus 120€
Kommentaarid: 494 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 373
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
er!k
HV vaatleja

liitunud: 21.05.2008




sõnum 02.10.2015 08:43:55 vasta tsitaadiga

Tellitud sai pesumasin, kuid negatiivne kogemus.
Tuli kohale kiiresti, kuid ilmnes probleem kohe kui esimest korda avasin pesumasina kaane. Pesupulbri sahtli kaks kõrva oli ära murdunud. Kohe andsin vigasest detailist neile teada nagu nende eeskiri ette näeb ja lisaks saatsin neile palju pilte detailist ja masinast nagu nad palusid - Bigbox.ee ja tema tootjapoolne esindus/garantiiremondi esindaja polnud nõus seda toodet parandama ega väljavahetama, kuna tootjapoolne garantiiremondi esindaja polnud nõus väitega et masin on tehasest vigasena välja saadetud, kuid pakkusid uut sahtlit mulle müüa 40€, 2-3 nädalat tarneaeg.

Õnneks sai kohaliku Whirlpool esindusega ise kontakteeritud ja nende poolne volitatud teenindus väljastas ühe päevaga uue sahtli tasuta.
Bigbox ja kliendi vaheline ekirja vahetus koos piltide saatmisega võttis 1,5 nädalat aega, kliendisõbraliku lahendust leidmata.


PS. Samal ajal kui ootasin nende poolt tagasisidet, tutvusin nende kodulehel erinevate tingimustega.
Mõned nopped:
Näiteks kui te soovite kaupa tagastada (14 päeva seadus) siis teadmiseks:

TAGASTAMINE
tsitaat:
Tarbija kannab tagastamise tavalised kulud kuni summa ulatuses, mis vastab 10 eurole ning selles mahus tagastavast summast maha võtta*.
- Tagastatavad tooted peavad olema tagastatud BIGBOX.EE kontori aadressile: Savanoriu pr. 136, Kaunas, LT-44148, Leedu.
Tarbija on vastutav tagastatava toote sujuva ja ohutu saabumise BIGBOX.EE kontorisse.


GARANTII TEOSTAMINE
tsitaat:
3.3. Kliendil tuleb probleemne või garantiiremonti vajav seade toimetada vastava konkreetse tootja autoriseeritud hoolduskeskusesse.
3.4. Transport garantiiremonti toimub kliendi kulul.


Tarbijakaitse seaduse kohaselt aga on:
Kauba puuduse kõrvaldamisega seotud kulutused, nagu posti-, veo-, tööjõu- ja materjalikulu peab tasuma müüja.

Lisada võib veel et kaasas polnud eestikeelset kasutusjuhendit, ega vihjet kust seda saada. Kõik oli läti keelne.
Whirlpool eesti kodulehe kaudu sai teha avaluse kasutusjuhendi saamiseks, mis samal päeval ka maili peale laekus.

Kellele kasulik info, kelle mitte aga selline minu kogemus sellest kohast tellimisega.
Järgmine kord kui pesumasina tellin siis enne vastuvõtmist avan pakendi ja uurin kohe kas masina sees kõik korras, alles siis annan allkirja. Saaks kohe tagasi saata kui mingi selline jama.

_________________
Arvutifoorum «Vista»
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
terminator
HV Guru
terminator

liitunud: 06.11.2001




sõnum 14.10.2015 14:16:19 vasta tsitaadiga

1 veekeetja tuli kohale kuid makstud oli 2 eest. Helistasin siis kohe klienditeenindusse ja vabandati ning 14.10.2015 peaksin saama ka teise veekeetja.

EDIT: Täna 14.10. pole DPD helistanud kuigi tavaliselt helistab kohe hommikul kl 8 ehk teist veekeetjat pole senimaani kätte saanud. Klienditugi lasi pikalt kutsuda ja siis lihtsalt katkestas: 51 82 073. Pole just meeldiv kogemus selliste asjade peale nii palju aega ja energiat kulutada. Väga kathlane firma! Saatsin ka meili-eks näis kas/kuna suvatsetakse vastata.

EDIT: 15.10. suvatses klienditeenindus pärast 3. katset vastata (eelmised 2 katkestas). Selgus et pakk oli kuskile Lätti kinni jäänud kuna kleepekas maha tulnud adressaadiga. 20.10. peaks löpuks kätte saama.

_________________
2023 QULBIX Q140 12kW 16hj 280Nm el.ratas 6300€
Jura Ena Micro 299€
Jalas 9985 BOA-kiirkinnitus 120€


viimati muutis terminator 17.10.2015 04:19:45, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 494 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 373
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
vanavares
HV vaatleja

liitunud: 20.10.2007




sõnum 16.10.2015 08:38:18 vasta tsitaadiga

Ostsin BigBox'ist kaks telefoni. Müüja helistas peale tellimuse tegemist üle, soovitas sama mudeli paremat varianti. Tegi muudatused ja ajas ise kõik korda. Tarneajaks lubas vist 5-10 päeva. DPD helistas mõned päevad hiljem ja andis paki üle. Kõik positiivne.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VeixES
HV veteran

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2016 07:28:25 vasta tsitaadiga

EDIT: Tanel parandas hinna ära.
_________________
Tule ja arutle mobiilsidest, võrkude kaardistamisest, tehnoloogiast, telefonidest ja operaatoritest http://t.me/cellmappereesti
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Märt.
HV Guru
Märt.

liitunud: 17.01.2004




sõnum 25.05.2016 17:38:54 vasta tsitaadiga

Sai tellitud Huawei Nexus 6P 64GB, hõbedane. Kohe teatati, et tegelikult neil see otsas ja et kui ma teist värvi ei soovk, siis tuleb kaup 9 tööpäeva pärast. Jõudis paar päeva varemgi,.minu poolt okei, rahul. thumbs_up.gif
Ahjaa, telefon oli suisa "ahjusoe", mai turvauuendused peale ja valmis.

_________________
Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel."
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
VisaHinGG
HV kasutaja
VisaHinGG

liitunud: 11.01.2014




sõnum 06.09.2016 16:42:33 vasta tsitaadiga

business lisati musta nimekirja. tasub ettevaatlik olla.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2016 16:57:24 vasta tsitaadiga

Linki?
Tundub natuke kahtlane selle musta nimekirjaga

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VisaHinGG
HV kasutaja
VisaHinGG

liitunud: 11.01.2014




sõnum 06.09.2016 17:13:32 vasta tsitaadiga

http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/komisjoni-otsuseid-mittetaitnud-ettevotted
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2016 17:24:16 vasta tsitaadiga

hmm, ma seda kahtlustasingi, et tegemist on 1 juhtumiga. Detaile just palju ei avaldata, huvitav oleks teada mis veaga oli tegemist.
Pm mingi tarkvara kamm, sai uue isendi, tegu update ja jälle pekkis (ausalt ei tea, lamp pakkumine) icon_biggrin.gif

Ise sealt mitmeid asju ostnud 10€-4000€, no problemos thumbs_up.gif

Eks lihtsam oleks raha tagasi maksta ja kõik, aga ilmselgelt mingi põhimõtte värk ole.
Samas näitab see juhtum, et asi on liiga tarbija poole kallutatud kui 1 juhtumiga saad end musta nimekirja sokutada

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 06.09.2016 19:42:15 vasta tsitaadiga

Tarbijakaitseamet ongi tarbija piile kallutatud sest sinna on kogunenud paar kibestunud tarbijat. See on umbes sama nagu suur osa mente on lapsepõlves kiusatud jne (true fact)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2016 19:44:41 vasta tsitaadiga

Ma nagu ei öelnud seda icon_rolleyes.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 06.09.2016 19:50:40 vasta tsitaadiga

okieV kirjutas:
Ma nagu ei öelnud seda icon_rolleyes.gif


Mina ütlesin sest minu arvates see nii on. Olen ikka sirvinud neid artikleid ja kohati täiesti arusaamatuid otsuseid teevad. Oleks vaid nt kindlustusfirmad sellised icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  BIGBOX mine lehele 1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.