Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Huawei käive ületas kümne miljardi künnise märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2015 15:59:05 Huawei käive ületas kümne miljardi künnise vasta tsitaadiga

link :: Huawei


PRESSITEADE - Huawei laiatarbeseadmete grupi 2014. aasta käive suurenes mullusega võrreldes 30%, ulatudes 12,2 miljardi USA dollarini – esimest korda ületati kümne miljardi künnis. Tarne kasvas 7,8% – 2014. aastal tarnis Huawei kokku 138 miljonit seadet, sealhulgas 75 miljonit nutitelefoni. 2013. aastaga võrreldes tähendab see 45% kasvu.

„Keskendusime oma strateegia kohaselt kesk- ja tippklassi toodetele. Oleme 2014. aastal saavutanud märkimisväärseid tulemusi tootearenduse, kaubamärgiteadlikkuse, müügikanalite arenduse, turuosa kasvu jpm vallas. See tugevdas meie kolmandat kohta üleilmsel nutitelefoniturul veelgi. Meie kaubamärgi üleilmne mõju on pidevalt kasvanud. Huawei on esimene Mandri-Hiina ettevõte, mis pääses konsultatsioonifirma Interbrand 2014. aasta 100 maailma parima kaubamärgi edetabelisse,“ ütles Huawei laiatarbeseadmete grupi tegevjuht Richard Yu.

Kesk- ja tippklassi toodetele keskendumine on toonud edu
2014. aasta märkimisväärsemaid saavutusi on kesk- ja tippklassi nutitelefonide tarnete osakaalu kasv 18 protsendini. Ühte meie telefonide lipulaeva Huawei P7 tarniti vaid esimese kuue kuuga neli miljonit. Ka Huawei Mate7 on kõikidel turgudel ärijuhtide seas avasüli vastu võetud ja seda on esimese kolme kuuga tarnitud üle kahe miljoni.

Avatud kanalite kiire laienemine
Märkida tasub ka avatud kanalitest (sh e-kaubandusest) saadud käibe tähelepanuväärset kasvu – see jõudis 41 protsendini kogukäibest. 2014. aasta lõpu seisuga on Huawei laiatarbeseadmete grupp rajanud 630 Huawei kaubamärgiga poodi. See kõik on aidanud parandada tarbijate ostukogemusi nii internetis kui ka jaemüügikohtades.

Üleilmne kaubamärgiteadlikkuse kasv
Hiljutine IPSOSe 32 riiki hõlmanud tarbijauuring märkis aruandes, et teadlikkus Huawei kaubamärgist kasvas aastatel 2013–2014 52%-lt 65%-le, mis tähendab, et Huawei kaubamärki teab neist riikidest peaaegu kaks kolmandikku. IPSOSe andmetel kasvas Huawei soovitusindeks 43 protsendini, mis seadis Huawei kolme parima kaubamärgi hulka. Huawei kuulub ka Brand Momentumi kaubamärkide edetabeli esikolmikusse.

Huawei ja Honori ühine kaubamärgistrateegia loob sünergiaid
Huawei laiatarbeseadmete grupp on alates 2012. aastast keskendunud kesk- ja tippklassi seadmetele. Huawei P-seeria mudelid P1 kuni P7, Mate7-seeria mudelid Huawei Mate kuni Mate7, mudelid Honor 6 ja Honor 6 Plus, kõik Huawei laiatarbeseadmete grupi edukamad tooted püüavad eristuda erakordse kasutajakogemuse kaudu, mis jõuab tarbijateni tänu Huawei suurele asjatundlikkusele. Suurepäraste kaameratega P-seeria annab nutitelefonide disainile uue tähenduse; Mate seeria paistab silma suure ekraani ja aku kestuse poolest; Honori tooted pakuvad tarbijatele erakordset ühendatust, kvaliteeti ja aku kestust.

„Huawei ja Honori ühine kaubamärgistrateegia on osutunud äärmiselt edukaks ning loonud sünergiat, mis on kasvatanud kaubamärgi tuntust ja Huawei laiatarbeseadmete grupi turuosa tervikuna. Huawei kaubamärk on oma juhtpositsiooni kesk- ja tippklassi nutitelefonide turul kindlustanud, Honor aga on ennast tõestanud julge ja populaarse kaubamärgina kohalike digiseadmete kasutajate seas,“ ütles Huawei laiatarbeseadmete grupi turunduse asepresident Shao Yang.

Jätkame samal kursil ka 2015. aastal
2015 on Huawei laiatarbeseadmete grupi jaoks strateegilistele positsioonidele asumise aasta. Avardame oma võimalusi interneti, asjade interneti ehk nutistu ja autosüsteemide arendamisega, et saavutada läbimurre paljudes ärivaldkondades, sh toodete, kaubamärgi, turunduse, kanalite, jaemüügi ja e-kaubanduse vallas. Huawei laiatarbeseadmete grupp keskendub uusimate toodete kaubamärgiturundusele, et luua Huawei kaubamärgi kuvand, mis sümboliseerib tippklassitoodete kaudu uuenduslikkust ja kvaliteeti. Honori kaubamärk keskendub internetiärile, et korrata oma e-äri tähelendu ka kaugematel välisturgudel.

„Huawei laiatarbeseadmete grupp loodab 2014. aasta trende jätkata ja kindlustada Huawei juhtivat positsiooni kesk- ja tippklassi nutitelefonide turul veelgi, tarnides 2015. aastal 100 miljonit seadet. Huawei tehniline suutlikkus võimaldab laiatarbeseadmete grupil pakkuda ka edaspidi kogu maailma tarbijatele erilisi kaubamärgielamusi ja täita inimeste unistusi,“ ütles Richard Yu.

Huaweil on 16 teadus- ja arenduskeskust Saksamaal, Rootsis, USAs, Prantsusmaal, Itaalias, Venemaal, Indias, Hiinas ja teistes riikides. Huawei tooted ja teenused on saadaval rohkem kui 170 riigis ja neid kasutab kolmandik maailma rahvastikust. 2014. aastal saavutas Huawei nutitelefonide üleilmne tarne maailmas kolmanda koha. Huawei laiatarbeseadmete grupp on üks Huawei kolmest ärigrupist. Ta pakub tarbijatele mobiiltelefone, mobiilse lairibaühenduse seadmeid ja kodulahendusi. Rohkem kui 20 aastat rikkalikke kogemusi info- ja kommunikatsioonitehnoloogia valdkonnas, ulatuslik üleilmne võrgustik, laiaulatuslik globaalne äritegevus ja partnerite võrgustikud – Huawei laiatarbeseadmete grupp töötab pühendunult, et tuua tarbijateni uusim tehnoloogia, pakkuda rohkelt valikuvõimalusi, luua erakordseid elamusi ja täita inimeste unistusi.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Huawei käive ületas kümne miljardi künnise
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.