Enamus kohtades, vist pea kõikides on valik olemas
Vaja linnukest vajutada, et nähtavale tuleks.
Ma isegi ei mäleta millal ilma träkinguta tellinud olen _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Order time: 15:30 Apr. 18 2020
Shipment time: 2020-04-18 19:32:52
Logistics company: AliExpress Standard Shipping
Saadetise info vastu võetud: 07.05.2020 10:50
Saajale saadeti teavitus SMS teel: 09.05.2020 08:13 - "Paki saatja on Post11 ja see ootab Sind kuni ..."
Mu närvid maksavad rohkem kui see paar € mis ma "tasuta" saatmise pealt kokku hoiaks...
Tsensor on jälle kallal käinud. Ei tea mis talle ei meeldinud aga hea küll.
Ei anna see "AliExpress Standard Shipping" mingit kindlust ega garantiid. Hiinlased.
Oli vaja asi kuu ajaga kätte saada. Sai valitud AliExpress Standard Shipping maksumusega 3,95€.
Tellitud 19.02 . Trackingu järgi teele pandud 11.03 ja viimane märge 2020.03.12 20:17 (GMT-7): Shipped by air.
Siia maani ei midagi. Aegub 19.05 . Sai saatmise eest makstud 3,95€. Kas nüüd peaks närvid läbi olema või mitte ?
Mis mõttes müüja kinnitab, et olen kauba kätte saanud, kuigi tegelikult pole. Näitab et on kohale toimetatud ja justkui kõik korras. Tegelikult ma usun vedeleb siin eesti laos kuskil ilmselt. _________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus
Order time: 15:30 Apr. 18 2020
Shipment time: 2020-04-18 19:32:52
Logistics company: AliExpress Standard Shipping
Saadetise info vastu võetud: 07.05.2020 10:50
Saajale saadeti teavitus SMS teel: 09.05.2020 08:13 - "Paki saatja on Post11 ja see ootab Sind kuni ..."
Mu närvid maksavad rohkem kui see paar € mis ma "tasuta" saatmise pealt kokku hoiaks...
Tsensor on jälle kallal käinud. Ei tea mis talle ei meeldinud aga hea küll.
/.../
Kui ühe korra veel "tsensor" peab sekkuma siis sellele järgneb juba ka AM.
Aga üldiselt võiks täiskasvanud inimene aru saada mis vahet on tsensoril/tsenseerimisel ja modereerimisel. Kui ikka pidevalt peab ühe inimese ajupeeretusi modereerima sest need ei lisa teemasse muud kui rumalusi, segadust ja lihtlabaseid solvanguid siis sellist inimest ma ütleks, et ei ole siia keskkonda tarvis. _________________ There is no place like 127.0.0.1
Tegin ka meeltesegaduses 9 tellimust eelmine nädal. Üks veel välja saatmata. Saab paari nädala pärast muljetada _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Paar tellimust aprilli alguses, Ali standard shipping. Kohal ainult üks, mille trackingu lõpus oli FI. Teiste staatus - Hand over to airline.
Järgmine tellimus 21.04. Ühtegi FI lõpuga trackingut ei ole ning kõigil staatus - Hand over to airline.
Tundub et ei ole vist lennukeid mis Aasia vahet liiguksid ... .
20 aprill tehtud tellimus on ikka kusagil jälitamatu, kuigi aliexpress standard saatmisviis ja Omniva jälgimiskoodiga. Kuid pole tuvastatav mingigi liikumine.
Saatsin müüjale küsimuse, et kus mu pakk antud hetkel asub? _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Üks tähelepanek veel - viimase aja eBay trackinguga tellimustel ei kajastu Eestisised liikumised enam trackingus. Kuigi asi käes siis näitab ikka "On Transit" - kas sellele on mingi seletus? Võin ju nüüd sikku panna ja öelda, et pole saanud - systeem näitab nii .
Ütlesid midagi? _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Aliexpressist veeb--märts tehtud 6 ostust ainult 1 on jõudnud kohale. Kui olen avanud "Open Dispute", siis müüja pikendab "Buyer Protection"-it veel 30-60 päevaks ning Aliexpressist tuleb vastus, et kõik on OK ning oota veel.
Mitu pakki on nii pikendatud juba 2x. Sisuliselt on ju võimalik pikendada lõpmatuseni ???
Eks näis, millal siis kohale jõuavad. Igatahes praegu küll ei julge Aliexpressist midagi enam osta.
link _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Aliexpressist veeb--märts tehtud 6 ostust ainult 1 on jõudnud kohale. Kui olen avanud "Open Dispute", siis müüja pikendab "Buyer Protection"-it veel 30-60 päevaks ning Aliexpressist tuleb vastus, et kõik on OK ning oota veel.
Mitu pakki on nii pikendatud juba 2x. Sisuliselt on ju võimalik pikendada lõpmatuseni ???
Eks näis, millal siis kohale jõuavad. Igatahes praegu küll ei julge Aliexpressist midagi enam osta.
Olen ise ka Dispuutidega viimsel ajal tegelenud. Mul on summad paari tuhande kandis. Nett on muidugi erinevaid juhtumeid täis.Tuleb ilmselt teha screenshot algsest lubatud ajast. See jääb Dispute puhul tõendiks. Kaldun ka arvama, et Ali otsustab rohkem ostja kasuks kui level on kõrgem (Plaatina,Teemant). Ma arvan, et vastus võib olla siin: https://www.reddit.com/r/Aliexpress/comments/9qyx1k/what_is_the_point_of_the_seller_being_able_to/
pavkac
1 point
·
1 year ago
Simply keep the original email that says "Your order has been shipped". In that email it says: The Purchase Protection of order XXXXXXXXXX will end on 2019.0X.XX. Keep THIS date in mind (write it down somewhere) and once that date passes and your order hasn't been delivered, open dispute. Sellers trick you into thinking the open dispute time for order not received hasn't come yet, by constantly extending the purchase protection, just ignore that.
I always open dispute once the original date of delivery (the original purchase protection time) has passed and I always get my money back. It's also called On time delivery Money Back Guarantee - which is self-explanatory.
Hope that helps.
Üks müüja saadab oma jutu järgi kauba 2 (ühes on aku, mõnevõrra rahustab mind) eraldi pakiga. Küsisin, kus mu pakk siis on? ... seepeale andis trakingu nr.(enne kasutas faket) kus oli näha, et kaup tulemas. Kauba kaalu aga vaadates selgus, et 6kg (peaks olema 11-13kg). Küsisin, et mis värk nüüd siis. Vastas, et saadab teisi paki veel, Dont worry. Kõik jutuajamine toimus dispuudi viiasel tunnil. Palus koguaeg dispuut lõpetada. Ok, variante oli vähe. Kogusin jutuajamise käigus võimalikult palju tõendeid, et kaup saadatakse 2 eraldi pakiga. Mitte kuskil kauba kirjelduses ei olnud, et 2 pakiga. Muidu ehk sain kauba kätte ühe ja kõik on ok. Nüüd on siis hilisema dispuudi jaoks tõendid olemas kui 2 pakk ei saabu. Aga kogu tegevus käib neil koguaeg venitades, viimasel minutil vastates, konkreetseid vastuseid ei anta. Nüüd on levimas uus vabandus "WE ARE SORRY, VIRUS...".
mul ka bangoodist mingi 2 pakki tulemata. üks neist tellitud UK laost delivery ajaga 2-5 tööpäeva. praeguseks mingi 10 möödunud... ootan nädala lõpuni ja läheb dispute _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
mul ka bangoodist mingi 2 pakki tulemata. üks neist tellitud UK laost delivery ajaga 2-5 tööpäeva. praeguseks mingi 10 möödunud... ootan nädala lõpuni ja läheb dispute
See delivery aeg ongi õige. AGA kaval hiinlane alles tellib selle hiinast. See võtab umbes kuu. Senikaua näed fake tracking numbrit. Ja siis saadab delivery ajaga 2-5 tööpäeva. Sama skeem toimib ka mujal, Geekbuying, Aliexpress.
https://www.trustpilot.com/review/www.banggood.com?languages=en&stars=1
.....I have been waiting 2 months for my order. Still no way to even track where exactly it is. I would never recommend this company.
19. aprillil Alist, Poola laost ostetud kaup. Delivery time oli 5-20 päeva. Jah, Poolast tuleb kiiresti aga enne seda tuleb Hiinast ja seda teekonda ei näe. Hiinlane ütleb selle peale "we are sorry, virus". Omale saab ta nüüd statistikasse kirja, et saadab kiiresti, 3 päevaga. Vot nipimehed.
Eile avasin 7 disputet tellimustele, mis on automaatselt suletuks märgitud timeriga ja millel nüüd 15 päeva vaidluseks tiksub. Hiinlane muidugi ikka seltab et virus ja virus, aga ega mina ka ei pea neid riske enda peale võtma. Tegemist enne pandeemiat tellitud kraamiga mingist tollasest kupongikampaaniast.
Viimase aja haige teema on ikkagi see ,et võtad korraliku postiga ja trackitava koodiga ja siis lihtsalt ei panda teele. ootad oma 3 nädalat seda waiting for dispatchi ja siis cancelled. Algab raha tagasinõudmine. Mõttetu tegevus tundub, aga juu nad siis loodavad, et äkki osad ei märka ja saavad tasuta raha. _________________ Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.