Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
artur-
HV veteran
liitunud: 06.07.2004
|
25.01.2017 21:00:29
|
|
|
T6hh, avalduse tegid vabas vormis?
Ma ei leia seda nende kodulehelt.
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
marli1
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.01.2004
|
26.01.2017 23:29:42
|
|
|
Neil on seal jah mingi avatud pakenditega toodete müük ilmselt. Sai kunagi sealt telefon ostetud ja selgus et pole ainuüksi avatud pakendiga vaid oli oskamatult ilmselt üritatud flashida. Igatahes ei leidnud telefon SIM kaarti ja ka kaamera tarkvara oli tuksis. Õnneks vahetati küll paari nädalaga ümber kuid kindlasti on see ettevaatlikuks tegev.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
artur-
HV veteran
liitunud: 06.07.2004
|
27.01.2017 01:22:16
|
|
|
Mul on vaja lihtsalt kraam tagasi anda mille ma valesti tellisin(loe: naine saatis mulle lingi ja ma tellisin ja maksin ära aga vale kaup). Nüüd ootan neilt vastust mida ja kuhu ja kuidas tahavad.
Ärge soovitage telefonis helistada.
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
27.01.2017 14:28:30
|
|
|
artur- kirjutas: |
Mul on vaja lihtsalt kraam tagasi anda mille ma valesti tellisin(loe: naine saatis mulle lingi ja ma tellisin ja maksin ära aga vale kaup). Nüüd ootan neilt vastust mida ja kuhu ja kuidas tahavad.
Ärge soovitage telefonis helistada. |
neil ju kirjas lehel mis pead tegema.. kui helistada ei taha mine kohapeale. asuvad Läänemere Keskuses lasnamäel.
tsitaat: |
12. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda Frog.ee kauplustesse ostudokumendil toodud aadressil Läänemere tee 30 või helistage meie klienditeeninduse numbrile E-R 6 225 838 ning Teid juhendatakse, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.
14. pretensioonide käsitlemise aeg 15 päeva ja raha tagasimakse tähtaeg 14 päeva arvates otsuse tegemisest, kui toodet ei ole võimalik asendada või parandada või kui Tarbija on taganenud müügilepingust. |
allikas: frog.ee
lol.. või ma ei saa aru milles sul probleem...
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
artur-
HV veteran
liitunud: 06.07.2004
|
27.01.2017 15:26:38
|
|
|
1 on riitardim kui teine
Toote tagastamiseks või väljavahetamiseks on vajalik tootega ostmisel kaasas olnud signeeritud arve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong.
Oled tagastanud või oled lihtsalt omast arust "tark"?
Telefonile nad ei vastand(peale kahte korda uuesti ei proovind) ja meilile ei vasta.
Ma ei viitsi lampi 30+km maha kütta lambist.
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
27.01.2017 17:06:02
|
|
|
artur- kirjutas: |
1 on riitardim kui teine
Toote tagastamiseks või väljavahetamiseks on vajalik tootega ostmisel kaasas olnud signeeritud arve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong.
Oled tagastanud või oled lihtsalt omast arust "tark"?
Telefonile nad ei vastand(peale kahte korda uuesti ei proovind) ja meilile ei vasta.
Ma ei viitsi lampi 30+km maha kütta lambist. |
konkreetselt neile ei ole. teistele küll.
14 päeva õigusega kas siis:
- ise kohapeale viinud, et tegevus oleks kiire ja vahetu - ei oleks kaheti mõistmisi ega venitamisi. (vaatan sinu otsa AT kellele avaldusega koos asi sai üle antud ja teenindaja lubas 2-3 päevaga et raha tuleb üle, kuid tuli alles viimasel/eelviimasel päeval 2 nädalat hiljem kui meeldetuletuse saatsin, et mehed aeg on kohe läbi ja kas nad saavad aru mida see tähendab. raha tuli ka kohe üle...)
- smartposti kaudu tellinud ja smartposti kaudu tagastus (vastavate tagastus koodidega) kus pakile lisanud omapoolse avalduse kui vastav blankett on puudunud.
garantii korras:
kas samuti ise kohale viinud alati kui võimalus või on müüjapoolne kuller kontoris kraamil järel käinud.
ei pane tarka - lihtsalt on öeldud 2 võimalust - kas telefoniga kontakt või kohapeale. meilitsi teemat pole müüja kirjeldanud. ehk siis kas helistada ja saada juhised kuidas edasi käituda (ehk helistada ja oodata ja närve kulutada) või minna ise koha peale ja asi korda ajada. see mida keegi viitsib või ei viitsi ei oma ju tähtsust. see ju igaühe oma eelistus kas tagastada asi või mitte.
mis minuga kurjustad ma ka ei tahaks kuhugi taha-Lasnamäele seiklema minna, isegi kui lähemal elan. aga kuna otsustasid sealt poest osta siis nii ju on lood.
no eks ma võin ju siis ka olla... olen pehme ja karvane ning söön banaani
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
artur-
HV veteran
liitunud: 06.07.2004
|
01.02.2017 22:23:50
|
|
|
jtz, Head isu igaljuhul
Mind see raha tagastamisaeg väga ei huvita aga mingi 114€ aparaat vahib tühja.
Eks vaatan siis kas homme või ülehomme lähen kohale.
E:
Viisin kohale ja normaalne. Võeti vastu väikeste viperustega.
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Timoha
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2006
|
27.06.2017 17:12:46
|
|
|
Sai soetatud ventilaatori Dyson AM07 Air, kullerina kasutasin Venipak võimaluse.
Tellitud/makstud: 19.06.2017
Kaup ukse taga: 27.06.2017
Huvitav tähele panek ....ostukuupäeval oli neil soodukas ja hind oli 349€ + 6€ kuller. Järgmine päev asjal hind juba 469€ (samuti soodukaga). Paistab seekord joppas
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
lopes39
HV Guru
liitunud: 08.11.2004
|
30.07.2017 12:53:11
|
|
|
Ostsin Logitech G430 kõrvaklapid tuli 8 päevaga läbi Venipak teenusega. Lubatud oli 3-7 aga arvestades, et ma tellisin esmaspäeva õhtul mingi 11 pool 12 umbes siis pole midagi imestada.
Timoha, Mul oli sarnane hinna muutus. kõrvaklapid maksid 59€ kui ma ostsin ja mõni päev hiljem olid need 69€
Samas mujal oli kuskil alates 70€ kandis.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
acer
HV veteran
liitunud: 22.06.2002
|
14.09.2017 19:44:29
|
|
|
Alguses tundus koht kahtlane, kuid lugedes teiste positiivseid kommentaare, julgesin tellida. Tellisin mikseri nädalavahetusel. Arvestades ainult tööpäevi, siis tuli kaup 4 päeval pakimaati. Pangalink ei toiminud, ei saanudki aru, mis sellega oli, igatahes tegin siis ülekande, kuna ei viitsinud jurada selle pangalingiga. Imelik oli muidugi see, et omniva koodi ei tulnud, millega saaks pakki jälgida. Tellin järgmine kordki.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
lviktor
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2003
|
21.03.2018 15:22:18
|
|
|
ei pea tarneaegadest kinni, mõttetu koht
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
rtfm99
HV kasutaja
liitunud: 08.04.2007
|
01.06.2018 09:52:43
|
|
|
tahtsin tellida aknapesu robotit. makse tegin 10.05. õhtul. 15.05 ilmus tellimuse staatusesse teade, et kaupa ikka pole ja maksavad raha tagasi. 18.05 enne lõunat saatsin neile kirja, et millal raha tagasi kantakse. automaatvastus ütles, et kirjale vastatakse kahe tööpäeva jooksul. 21.05 kirjutasin nende kodulehel vestluses, et millal raha tagastatakse. vastati, et selle töönädala jooksul kannab raamatupidamine raha tagasi. tuletasin neile meelde, et tegu on minu rahaga. 22.05 hommikul oligi raha arvel. järgmine kord valin vast koha kus kiiremini toimetatakse.
_________________ |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
19.07.2018 10:45:53
|
|
|
Üritasin sealt samuti midagi tellida, mis väidetavalt "Saadaval. Tarnija laos (Tarneaeg 2-4 t.p.) >5 tk". Paar nädalat hiljem kirjutasin, et milles probleem, on üldse lootust. Mõni päev hiljem ilmus tellimuse jälgimise lehele, et kantakse raha tagasi, seda siis tööpäeva jooksul. Paraku see "tööpäev" oli neil jällegi traditsiooniliselt üsna pikk, mitu tavainimese tööpäeva kestis. Raha sain tagasi, aga raisatud ajast oli lihtsalt kahju.
Kusjuures seesama kaup on endiselt "saadaval", sama tarneajaga. Äge. Mitte ei saa aru, mis seal toimub, aga üritan edaspidi seda kohta vältida.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
kar
HV vaatleja
liitunud: 31.07.2005
|
07.08.2018 19:31:58
|
|
|
Sai ostetud Huawei tahvel. Nagu lubati, tuli ilusti 6 päevaga ära. Igati positiivne kogemus.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
uuziwuuzi
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2010
|
30.08.2018 12:54:47
|
|
|
Tellisin suure külmiku 118kg. Kodus peale paikapanemist märkisin vigu. Ukselingi kinnitused läksid mõlemal esimese tõmbega pooleks, mõlemal puhul sama koha pealt plast sees murdus, mis hoidis ukse küljes. Hakkasin rohkem uurima, leidsin toruteibiga parandatud vooliku külmiku alt. Ning jää osa millegipärast ei purusta praktiliselt üldse jääd 80% tuleb jääkuubikuid, mida masin valmistab. Hetkel vabandasid mu ees ja pidid tarnijaga suhtlema ning mulle tagasisidet andma. Eks näis mis edasi saab.
Neile ütlesin, et olen vaid nõus ümber vahetamisega, kuna minu silmis paistab see kasutatud ja mul pole aimugi, mis seal sees veel toruteibiga võib olla parandatud. Eks näis, mis saab
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Frogest OÜ
HV vaatleja
liitunud: 06.06.2014
|
12.10.2018 17:42:42
|
|
|
uuziwuuzi, Täname teie tagasiside . Kahju, et oli selline mure, kuid antud probleem oli puhtalt Samsungi viga. Samsung tunnistas seda ära, ning tegi toode vahetus. Lahendus oli tehtud Teie heaks. Loodame,et antud lahend oli meeldiv.
|
|
tagasi üles |
|
|
uuziwuuzi
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2010
|
29.12.2018 02:51:14
|
|
|
Frogest OÜ kirjutas: |
uuziwuuzi, Täname teie tagasiside . Kahju, et oli selline mure, kuid antud probleem oli puhtalt Samsungi viga. Samsung tunnistas seda ära, ning tegi toode vahetus. Lahendus oli tehtud Teie heaks. Loodame,et antud lahend oli meeldiv. |
Sain praagi toote. 3 korda pidin tehnikute pärast koju jooksma (loe pikk sõit töölt koju ja hunnik tühja passimist, kui näpitakse), hunnik e-maile ja tundide viisi kõnesid. Ja ei mingid kompensatsiooni frog-i poolt. Kuid samas võiks tarbijakaitsesse pöörduda ja nõuda kompensatsiooni, mida sai nendega räägitud (isegi ütlesid, et tõenäoliselt positiivne otsus) aga kahjuks kodu remondi pärast polnud aega seda teha. Eks näis kas saab ja kas teeb nüüd seda. Aga viimane kord, kui sellega poega tegemist teen (kui garantii probleeme pole) ja õnneks ei ostnud korraga kõike, mis plaanis oli.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
07.01.2019 19:21:35
|
|
|
Sai 20.12 tellimus tehtud, arvestades märgitud tarne aega, et saan paari päevaga toote kätte.
Võtsin ka kohe klienditeenindusega ühendust, et annan anga allkirjaga kviitungi, et makse sooritatud ja saab asja kiiremini töösse lasta.
Vastati, et ei, kui raha kohal, siis läheb töötlemisse.
Pinnisin veel natukene ja selgus, et ennem aastavahetust või kauemgi veel pole loogagi asja saada.
Lasin samal päeval tellimuse tühistada.
Nüüd ootan aga raha tagasi, sest nende raamatupidaja ei suuda seda leida.
Kontakteerusin isegi pangaga ja nende poolt kõik ok.
Saatsin ka korduvalt panga digidoc faili ülekandest.
Täna kirjutasin uuesti, äkki plaanivad vastata (eelmisele kirjale jäeti vastamata) või ülekande üles leida.
Järgmine päev 11:12 tuli meil, et raha tagastatud.
11:32 tuli eraldi meil lisaks: "Sain info raamatupidamise osakonnast, et tagastus oli tehtud, palun kontrollige oma konto."
Ja oligi lõpuks üles leitud ja tagasi tulnud.
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi
viimati muutis kjaups 09.01.2019 18:46:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
kabush
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.05.2007
|
09.01.2019 13:59:54
|
|
|
Oleksin pidanud ka enne siin lugema kui sealt tellima - hetkel ootan, et rahakanded tagasi tehtaks ja koduliising as'i informeeritaks lepingu lõpetamisest. Tellisin kauba, näitas, et laos olemas tarne 4-7 tp. mõned päevad hiljem vaatasin, et läbi müüdud. Kirjutasin neile, et kas minu tellimus ikka täidetakse. Esmane vastus oli jaatav, mõned tunnid hiljem tuli uus mail, et tühistame tellimuse kuna ei suuda seda siiski täita ja kantakse raha tagasi see oli siis 02.01.2019. Viimane vastus koduliisingust oli, et raha pole tagasi kantud ja teavitus maili pole neile saadetud hoolimata sellest, et olen kaks korda frog.ee'le maili saatnud ja seda teha palunud.
Siiamaani väga negatiivne kogemus - kui ei suudeta tellimust täita siis võiks vähemasti muud asjad korras hoida ja kiirelt tegutseda.
PS. mailidele ei taheta vastata jah, homme helistan sinna ja uurin mis seis on!
Edit: peale eilset online vestlust frog'i klienditoega kui ka kirjavahetust liisi.ee'ga sai asi tänaseks lõpuks lahendatud. Kuigi ka see oli omamoodi ooper, frog'ist väideti, et info edastatud - liisist jälle, et nemad pole saanud
Lõpp hea, kõik hea - ise igatahes katsun tulevikus vältida seda kohta - see peavalu ei tasu end ära
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
muraka
HV vaatleja
liitunud: 11.06.2018
|
09.01.2019 14:27:48
|
|
|
Võtsin ka novembris riski ja tellisin sealt, polnud ennem midagi kuulnud sellest lehest, tellimuse tegin 19.11 ja kohal oli telefon 21.11 nagu lubatud, läks õnneks nagu siit lugedes tundub.
|
|
tagasi üles |
|
|
Legacy1928
HV vaatleja
liitunud: 28.07.2015
|
|
tagasi üles |
|
|
lighT
HV veteran
liitunud: 14.06.2004
|
25.07.2019 21:41:58
|
|
|
Mulle saadeti täna sealt vale monitor kohale. Öeldi vastu stiilis, et peaks õnnelik olema, et sellegi saatsid see hea hinnaga.
Hakkasin asja uurima ja vaatan, et HV lehel kommenteerimas poodi palju 0 postitusega kasutajaid.
https://www.hinnavaatlus.ee/dealer/352-frogee/
Loodan, et asi juhuslik ning tegelt leitakse ikka mingi lahendus. Jube mõru küll sellise sehkendamise peale aega raisata.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
26.07.2019 09:06:55
|
|
|
Ei imestaks. Nad on varemgi käinud enda poodi kommenteerimas...
|
|
Kommentaarid: 687 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
ADD
külaline
|
19.10.2019 20:29:03
|
|
|
Kuller võtab 5...7 tööpäeva (venipak). Selle info võiks panna transpordi valiku juurde, mitte peita eraldi ostutingimuste rägastikku.
Esimest korda puutun nii aeglse kulleriga kokku.
|
|
tagasi üles |
|
|
|