Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elite: Dangerous märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 11.10.2014 15:08:17 vasta tsitaadiga

https://www.youtube.com/watch?v=DwVYc_iPAvg

wau... yundub hetkel huvitavam ja muuhulgas kättesaadavamas seisundis kui SC.
Vahendite tekkimisel hangin endale samuti beta.

Proovisin täna veel x-rebirth 2.5le võimaluse anda ning ei ole ikka see, mida ma ootasin.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 11.10.2014 17:18:14 vasta tsitaadiga

Isinona on Isinona. icon_smile.gif Tema videod on väga muljetavaldavad, soovitan ka teisi vaadata (viimane neist paar päeva tagasi Beta 2st). See mida ta suudab Flight Assist OFF on hämmastav, ja tema manööverdusoskus (Track IR suuresti abiks, läheks endalgi tarvis, sellist vidinat annab ise ka ehitada kuid pole hakaknud jamama) ja laevade tundmine (ja nn. power managemant) on tasemel. Minu põhipoint - ei tasu unistadagi et ise sama järgi teha. icon_smile.gif Ise olen võitluses päris koba, aga nüüd olegi keskendunud selle järelaitamisele (ja läheb paremuse poole). Väga fun on. icon_smile.gif

Üks suur põhjus miks Elite tuleb kiiremini välja kui SC on kindlasti oma mängumootori kasutus. Neil on oma kindel siht esimesest päevast silme ees, teavad oma tööriistu ja teavad kuhu pürgida. Ja graafiliselt ei jääda üldse häbisse, mängumootor suudab ilu näidata küll ja küll. Beta 3 tuleb 28. oktoobril, ja mängu retail väljalase on endiselt selle aasta lõppu planeeritud. Eile saime teada, et Beta 3 tuleb sisse mitme laeva omamise võimalus (hetkel saad omada ainult 1 laeva), saab olema huvitav.

Ise ei jõua ära oodata millal impeeriumi laevadega lennata saab: icon_smile.gif

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2014 19:53:35 vasta tsitaadiga

Kas mõni kohalikest mängu ka soetanud? Kurat endal nende videode vaatamisest hammas verel. Kui kellelgi olemas, siis ehk viitsite muljetada? Ühtlasi tahaks teada, kas keegi oleks nõus ka oma kontot korraks jagama, et saaksin enne ostu korraks mängu käima lükata ning vaadata, kas istub?

Olen päris palju elite vs sc teemal mõelnud/lugenud/vaadanud ning hetkel usun, et võtan mõlemad mängud ära. Iseasi, mis hinnaga ja millal. Praegu on sc ikka jube kirves.

Ah jah, elite mängijatele küsimus. Kas ilma joystickita (st. puldiga või hiir+klaver) annab ka mängida? Omal ajal sai Tie-fighterit ja igasuguseid teisi kosmosesimusid täitsa okeilt ilma lastud.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 11.10.2014 20:11:37 vasta tsitaadiga

Miks SC jube kirves on ?
Saab odavamalt kätte kui ED!
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 11.10.2014 21:23:07 vasta tsitaadiga

Ertaiga nõus et Elite tõesti kallim kui SC (kui SC kõige odavam pakett võtta). Aga kuidagi vaja kulud tagasi teenida icon_smile.gif Samal teemal ka jätkates siis ma sügavalt kahtlen et odavamaks läheb (eriti kui veel arvestada et praegune mitte-beta tellimine on niigi €40. Koos Betaga on €60). Lähiajal ei tasu ka mängu Steami oodata (kes siin alet ootavad). Muidugi ei tea mis kaugem tulevik toob.
Timberg kirjutas:
Kas ilma joystickita (st. puldiga või hiir+klaver) annab ka mängida?

Ise mängin hiir+klaviatuur. Kuulun nende väga väheste hulka kellele joystick üldse ei sobinud, pole harjunud ja täiesti ebaloomulik. Samas tean ka mängijaid kes saavad samamoodi hiire+klaviatuuriga väga hästi hakkama.

Üks väga tähtis asi teada on, et hiirega mängimine on põhimõtteliselt joysticku simuleerimine. Freelancer stiilis hiirega vedamist ei tasu oodata (vist SC ka midagi Freelanceri taolist? võin ka eksida). Ei mäleta kas seda saigi sättida selliseks, sest sellele töötab vastu üks fundamentaalne asi laevade juhtimisest - yaw on tugevalt nerfed. Ehk siis tavaline asi on roll, ja siis pitch. Vaadates suvalist youtube videot saab aru. Natuke ka enda kogemusest. Mul sätitud nii, et hiire vastak-parem liikumine on roll, ja üles-alla on pitch. Ja yaw täppisliikumist teeb A ja D (see vist algne seadistus ka). Minule kui täiesti lennusimu võõrale inimesele nõudis see päris tugevat harjumist (ja natuke ka settingutega mängimist et just mulle kõige parem leida). Üks eelis joystickul/HOTASel on et energia jaotus (power management) on joystickul mugavalt sõrme ulatuses, klaviatuuri puhul peab natuke mõtlema kuhu mugav panna on. Ise olen jätnud noolteklahvide peale, aga mõtlen et peaks WASDQERF lähedale panema.

Ehk pikk jutt kokku võtta - saab küll mängida, ja mulle meeldib just nii mängida. Lihtsalt nõuab harjumist (vähemalt minul nõudis).

edit. Unustasin mainida, et paljud mängivad puldiga ja on väga rahul. Minujaoks on konsoolipult võõrkeha, ei oska kaasa rääkida (minu viimane konsool oli SNES icon_biggrin.gif ).
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Revilo
HV kasutaja

liitunud: 12.03.2011




sõnum 11.10.2014 21:55:42 vasta tsitaadiga

Mnjaa ma ikka ootan veel Freelancerile järge või võrdväärset mängu. Ma ei saa aru miks sellele järge pole tehtud, see oleks üks mängudest mis tõesti aitaks promoda xboxi, marketingu team ei jaga matsu välja...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2014 23:47:06 vasta tsitaadiga

Kris1 thumbs_up.gif tänud põhjaliku selgituse eest. Kui veel aega leiad, siis muljeta veel mängu erinevate võimaluste üle.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 12.10.2014 10:46:48 vasta tsitaadiga

Kris1, absoluutselt, ka minul on kõrvalt väga huvitav lugeda.

Ma võhikuna pidin minema googeldama, mida täpselt tähendab Yaw, leidsin toreda pildi, kust saab kõik ilusti selgeks:
http://howthingsfly.si.edu/flight-dynamics/roll-pitch-and-yaw (ja mul on 145 tundi war thunder mänguaega seljataga... )

Mulle tunduv, et Yaw on limiteeritud atmosfäärilises keskkonnas, kus liikumine sõltub kiirusest ja õhuvoolust.
Kuna kosmoses aga pole allakukkumise ohtu, siis Yaw puudulikus seal on "probleem" ?

Probleem sellesmõttes, et redditist teemat jälgides ( olen samuti lugenud palju SC vd E: D teemasid) on märgitud, et E: D on küll väga fun, kuid meenutab pigem aerial combatit.
Kuna minu kosmoseseiklused piirduvad vaid Freelancer'i ( kõige awesomim mäng vist), X2:The Threat ja kõikide X3dega, siis see ei tohiks mulle probleeme valmsitada.

Tore kuulda, et rahvas on saanud mängu funkama konsoolikontrolleriga. Pole kunagi Joystick'i kasutanud ning kavatsen ka seda mängu mängida xbox one controlleriga.
Huvitav, kas see saab nõudma palju seadistamist, et oleks mugav/lihtne ja mõnus lennata?

Kui küsida tohib, miks see advanced flight assist off asja väga raskeks teeb? Isiklikult tahaks õppida küll mängu nii selgeks nagu antud videol näha oli.

Võibolla oskad linkida mingitele põnevatele videodele.
Saan ma õigesti aru, et hetkeseisundis beta on oma olemuselt kõik see, mida X:Rebirth olema pidi?
Build,Trade,Think,Fight - isegi täna(versioon 2.5) pole kahjuks X:R nauditav. Ootan jõuludeni ära, mil expansion ja v3.0 peaksid tulema, peale mida otsustan, kas kannan asja täielikult maha või mitte.

Kuna ma olen SC'd juba kickstarteri alguseajast toetanud, siis üldjuhul niiöelda vahet ei olegi " kumb on parem". kuna ta enne 2016 päevavalgust ei näe, tekibki küsimus, et kas Elite:Dangerous on hea täide tühimikule, mida X:Rebirth kosmosefännidesse tegi.

Tundub, et beta hetkeses staadiumis on juba kallis, eelist pole:
http://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/2izeiq/buy_beta_or_wait_for_release/

Lisaks, kas TrackIR on asi, mis jälgib pea liikumist, et kokpitis ringi saaks vaadata?
Lisaks #2, kas mäng on rõhutud vaid multiplayerile kahjuks? Tahaks nagu rahulikult oma asja ajada, ilma, et mingid leet häxorid mu mängu ei segaks.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 12.10.2014 14:01:16 vasta tsitaadiga

Ise ka ei teadnud mis yaw tähendab, või isegi pitch. Või isegi selline imelik tähtede kogum nagu 6DOF icon_lol.gif Aga sellist terminoloogiat fännid kasutavad, ja kui sõnade tähendust tead siis see kõige mugavam viis igasuguste lennukite/kosmoselaevade liikumisviisi kirjeldada.

Elite meenutab jah lennukite lendamist. See ongi nii möeldud mängulistel kaalutustel. Paljudele meeldib, paljudele ei meeldi. Mulle meeldib, kuigi mulle väga meeldis Freelancer ja selle lendamine (mis ka muide pole realistlik), siis Frontieri valitud mudel annab võimalusi väga huvitavateks võitlusteks. Ongi huvitavam kui erinevatel mängudel on erinev juhtimine. Manööverdusoskus on väga tähtis, ja oskus/tunnetus radarit kasutada, ja ka küllaltki pikk nn. time to kill aitab teha mängu võitlused väga põnevaks. Panen spoiler tagi sisse paari developeri kommentaarid.
Spoiler Spoiler Spoiler

Ma ise Flight Assist OFF ei kasuta, ja ei mäletagi millal viimati kasutasin. Juhitavus on OFFis väga raske. Isinona on selle meister (tal isegi youtubes mingi õpetus). Aga see ei anna ka mingit otsest eelist. Kõike mis tema videodes näha saab ilusti teha tavalise Flight Assist ONiga. Seda annab õppida, ja võibolla paari päeva harjutamise järel oled samasugune proff icon_biggrin.gif - minu point rohkem see, et ei tasu loota et sellised asjad lihtsad on. Aga nagu kirjutasin ka, et ise olen võitluses päris koba. Kui vaadata seda siin teise lehe alguses olevat vs 2 Cobra videot, siis näeb et ta kordagi ei kaotanud kontrolli võitluse üle. Ta kasutab Sidewinderi, mis on palju kehvem laev kui Cobra, paremat manööverdusoskust oma kasuks ära. Aga selleks teab ta alati kus vastased on, jällegi Track IR aitab siin (ning jah, see on asi mis aitab pea liikumisega vaadata ringi).

Kas on rõhutud liiga multiplayerile? Hoopis vastupidi, ja see mulle väga sobib. Põhiliselt ikka arvutite vastu käib. P2P võrgukood on problemaatiline, ja kipun arvama et nad seda palju paremaks ei saa. See pole mäng kus näed 15-20 inimest omavahel võitlemas, hea kui mõnes kohas üle 2-3 on. Paljudele on see suur miinus, kuid nagu ütlesin siis mulle väga meelejärgi. Võimalus ka mängida "Solo" moodis, mis tähendab seda et teisi inimesi sinu mängus pole. Tulevikus peaks tulema ka Missionid mis peaks toetama mängijate vahelist co-op võimalust. Hetkel veel seda pole. Sellist PVP on olemas, lihtsalt tuleb teada kust otsida (youtube täis huvitavaid videosid). Ise olen vältinud.

Võtta Beta või oodata release? Hetkel on Beta täielik Beta, palju asju puudu ja poolikud. Kui rahast kahju on targem oodata, et siis mõned päevad enne release väikse soodukaga ära osta (see soodukas mis praegu preorderil on). Hetkeseis see - saad üle 500 süsteemi külastada (planeete/tähti avastada. Elite võlu see, et kogu taust mis näed laevas olles on simuleeritud täpselt vastavalt sinu positsioonile galaktikas. St iga täpp mis Elite maailmas tähistaustaks on, on mängus olev reaalne täht/planeet mida saad külatada, mitte suvaliselt joonistatud skymap), asju jaamade/süsteemide vahel kaubelda, missioone teha (mis küll hetkel väga üksluised, põhiliselt trade ülesanded), osta omale uue laeva (ja sellele laevale erinevaid mooduleid/relvi osta, hetkel mängus oli vist 9 erinevat laeva), bountysid jahtida (põhimõtteliselt laeva kes on Wanted, tapad ta ära saad vaevatasu), ise piraadiks hakata (a'la tulistad kaubalaevu niikaua kui nad oma lasti maha jätavad, korjad oma laeva ülesse, ja mustal turul müüd maha. Muutud ainult ise Wantediks kui teed mitte-anarchy süsteemides). Neist 2 viimase jaoks on head kohad Nav Pointid tähedele ligi (kus AI liiklust on korralikult) ja osade hiidplaneetide ringid (kus AId niiöelda "kaevandavad"). Tulevikus peaks tulema võimalus teisi mängijaid ja AI ka planeetidevahelisel liikumisel "maha võtta" (sellega muutub asi palju ohtlikumaks, sest Elites pole erinevat PVP ja PVE tsooni), aga hetkel veel mitte (loodan et Beta 3). Kui midagi ära ei unustanud, siis ongi vist kõik. Mõne jaoks on igav ja empty, mõne jaoks tegemist palju. Kõige suurema uuendusena peaks lähiajal tulema kaevandamine (a'la erinevad asteroidid annavad erinevat maaki, selle rafineerimine, müümine jne jne), ise ootan seda kõige rohkem.

Paar videot ka spoiler tagi sisse (2 esimest on PVP - neist esimene küllaltki vana st vanas buildis, teine on Beta1st, kolmas video on lihtsalt ilus scenery Beta2s):
Spoiler Spoiler Spoiler

Ja ka 2 ilusat pilti erinevatest ringide süsteemidest:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 13.10.2014 02:48:09 vasta tsitaadiga

Huvitav, et kui olete juba mänginud mingeid lennuki v kosmosesimusid, siis kuidas ei tea, mis pitch, yaw, roll jms basic on ? icon_smile.gif Sorri et norin!!

Mul on endal ka huvi Elite ära proovida, aga ootan veel täisversiooni. Nimelt pidi see ca 40€ olema vs praegu vist 60€?
SC esimene SP chapter tuleb välja 2015 alguses,,, kevadel ilmselt. Seega Elite on juba released ilmselt.

Kavatsen kindlasti mõlemat mängida. Kuigi mulle meeldib SC ideena rohkem = sa oled kutt, kes paneb ringi ja kosmoselaev on ainult masin + üsna realistlik lennumudel.
Elite il tundub väga head devvid olevat, disain ja audio on lihtsalt super.

Seega kaks suurepärast mängu, mida mängida! X:rebirthi pre-orderist jäi nii napilt puudu, hea et ei võtnud, oleks korraliku laksu saanud vastu kukalt, X3:TC samas on tohutult tunde saanud, ilmselt tuhande mängutunni ringis aastate peale.
P.S. Elite on rohkem selline SP nokitsemine MP elementidega vist (sellepärast, et tohutu tähesüsteem = sa ei pruugigi kohata teisi mängijaid näiteks 20-50h gameplay peale kui kusagil galatika ääres ringi vurad)
SC on rohkem MMO stiilis jant, PvP asja tundub rohkem olevat = SC universum väiksem (esialgselt u 400+ planeeti/kohta)

Seda enne lingitud kutti tasub jälgida, põhimõtteliselt ootangi tema videosid, hea vaadata suurest telekast, millega kutt jälle hakkama saab (v ei saa icon_biggrin.gif)

P.S. mu isiklik väike teooria on see, et tohutult hea, et Elite esimesena välja tuleb, braben ja co oskavad tõsiselt hästi oma asja teha. Usun, et chris roberts ja co jälgivad väga tähelepanelikult, mis töötab ja mis mitte ja kindlasti saavad palju ideid ja mõtteid, kuidas oma arengut suunata. Väike kahtlus, et CR paneks kogu selle rahasumma juures palju pange ka. Et Elite oma suurepärasusega ja eespool olevas arendusjärgus veab SC ka õigesse suunda nii mõneski aspektis ja aitab korraliku teemanti vorpida icon_smile.gif
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 17.10.2014 23:34:51 vasta tsitaadiga

Olen täiesti kindel, et selline sõbralik konkurents aitab mõlemat. icon_smile.gif Ja ma täiesti usun, et väga suur tõuge tuua taevakehade orbiidid Star Citizeni tuli just Elitest (algselt orbiite plaanis polnud).

Tänane Newsletter #45 oli väga hea. Kõige suurem uudis, et Mining ehk Kaevandamine on Beta 3's sees. Eks paistab kuidas mängus on, kuid loodan sellele küllaltki palju aega investeerida.

Teine suurem uudis on kuupäev 22.11.14 ja üritus nimega Elite: Dangerous Premiere (toimub Inglismaal). Ehk siis lihtsamalt öeldes nn. launch party nagu neid asju kutsutakse. See ei tähenda, et release on sellel kuupäeval, aga lubati et pakutakse palju uut ja huvitavat. Tundub midagi taolist nagu Star Citizenil oli alles CitizenCon. Minu (ja ma pole ainus) spekulatsioon on, et 22.11.14 (või mõni päev hiljem) on Gamma release väljalase (ehk siis release, mida peaksid saama mängida kõik kes on mängu eeltellinud. Võin ka eksida, kuid kahtlen. Mõne teise mängu analoog oleks lõplik Beta kus antakse viimast lihvi enne lõppversiooni väljatulekut), ja spekuleerin ka et üritusel avalikustatakse lõpliku müügiversiooni väljalaskekuupäev. Kogu üritust streamitakse ka Twitch.tv's.

Panen spoiler tagi sisse paar videot - esimene neist imeilus timelapse (orbiidid icon_wink.gif ) ja teine Isinona viimane video (vahelduseks ka manöövreid millega ise saaks hästi hakkama icon_biggrin.gif )
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 17.10.2014 23:59:07 vasta tsitaadiga

Joystick + Peddals + Track IR + Voice attack = icon_eek.gif awesome sauce immersioon icon_cool.gif
Voice attacki soovitan kindlasti proovida, väga vinge mängida nii.
SCd ootan muidugi veel suurema huviga. Üks väga suur miinus EDl minu jaoks on see, et laeva disainid on nii yawn.gif yawn.gif
SCga võrdlemine on kõige debiilsem asi üldse, see nii algstaadiumis alles. Niikaua kui SC PU välja tuleb, saab EDd vabalt nautida icon_wink.gif

_________________
🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 20.10.2014 22:14:16 vasta tsitaadiga

Velociraptor kirjutas:
Üks väga suur miinus EDl minu jaoks on see, et laeva disainid on nii yawn.gif yawn.gif

Minul just täiesti vastupidi. Olen suur ED laeva disaini fänn. Tean, et olen selle arvamusega suures vähemuses. icon_biggrin.gif (õnneks natuke mõttekaaslasi on)

Kuidas combat meeldib? Oled ka PVP teinud?

--

Olen siin videodele linkinud, kuid mõtlesin et teeks ise ka ühe gameplay video. icon_smile.gif Esimene katsetus sellise asjaga, lindistasin Shadowplayga. Ma viimasel ajal olen Nav Pointides bountysid püüdnud, kuid videoks valisin natuke huvitavama keskkonna - süsteemi Eta Cephei ühe hiidplaneedi ringisüsteemi. Lindistuskramp oli vähe sees - kippusin liiga agaralt boostima, aga ega ma parem piloot väga polegi. icon_lol.gif Proovisin võimalikult lühikese klipi teha - tegu on 2 erineva klipi kokkuliitmisega (vahepeal sekundiks tuleb ka freemake kiri ette, aga las olla), lõpus kosmosejaam jäi nii ilusti koos planeedi ja tähega peale, et ei tahtnud seda välja jätta. Shadowplay langetas FPS päris korralikult, nii 30-40 peale nagu videos näete, pidevalt mängida nii väga ei kannata aga korraliks lindistada pole hull, loodan et videos väga välja ei paista.

Läks päris lihtsalt, kuidagi passiivsed olid seal. Tavaliselt on just Cobrad need kes valmistavad minu Eaglele probleeme (püüan neid ka vältida), siin aga mitte. Teadlikult valin ka võitlusi kus ma pole üksi oma vastase vastu.

Panen video spoiler tagi sisse:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2014 22:47:34 vasta tsitaadiga

Kris1 ehk viitsid mõned tüüpilised mängu stsenaariumid välja tuua? St. mida mängust oodata, kui mängid?

Stiilis... logid sisse, sõidad laevaga kosmosejaama, ostad kaupa, lendad kosmosejaamast välja, mõtled... nii... lähen kohta Y, müün kauba maha, teel tulevad piraadid kallale, tapad ära, korjad kolbad kokku, lendad edasi, mingi anomaalia tuleb ette...

Ma ise pole seda mängu mänginud, agam ulle meeldivad kosmose simulaatorid (lapsena meeldisid, pole aastaid mänginud tõsisemalt) ja star trek icon_razz.gif

Olen päris palju gameplay videosid vaadanud, aga siiani on sinu psotitused tunduvalt huvitavamd tundunud. Kange soov on mäng soetada, aga hetkel veel käsi ei tõuse icon_smile.gif
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 21.10.2014 01:56:28 vasta tsitaadiga

Püüan siin kõiki suuremaid uudiseid vahendada, ja parimaid videosid mis mulle meeldivad. icon_smile.gif

Mida oodata kui mängid? Omamoodi on Elite täielik open-world mäng. Pole eraldi storyt, vaid ise teed mis valid. Praegu veel täieliku aimu pole kuidas nn. background simulation ja event süsteemid tegelikult tööle hakkavad. Loodan, et järgmisel nädalal tulev Beta 3 annab parema aimuse kuidas kogu kompott lõpus välja hakkab nägema.

Minu jaoks on Elite võlu ehk kõige rohkem Linnutee galaktika järgitegemisel, nendes tähesüsteemides lendamine mis tähistaevasse vaadates paistavad. Lõppmängus loodangi põhiliselt keskenuda taevaobjektide avastamisega/uurimisega/imetlemisega (nn. Exploration), ja et mitte liiga üksluiseks minna siis ootan suure huviga ka kaevandmist (Mining). Tähesüsteemide uurimine toodi Beta 2 sisse, ja see päris huvitav, vähemalt mulle (isegi kui tõsiselt loodan/usun et seda laiendatakse järgmistes väljalasetes veelgi). Mõni youtube video oskab ehk paremini seletada kui mina, aga põhimõtteliselt käib see asi hetkel nii: mida kaugemale "algtsoonist" lähed, seda rohkem tuleb ette süsteeme kus sa põhimõtteliselt näed ainult tähte ja (asustatud süsteemi puhul ka) kosmosejaama(de) asukohta. Hüppad süsteemi sisse (alati hüppad sisse peatähe kõrvale), siis teed Discovery skänneriga süsteemi skänni, sellega leiab oli vist 500 ls ulatuses kõik objektid. Ütleme et leidis 6 objekti (kõik hetkel "unknown") - nüüd on need objektid sul ka ekraanil (ja sihtmärkide listis) tähistatud. Et täpsemalt skännida, peab neid spetsiaalselt targetima ja ta ise skännib nn. Surface skänneriga neid automaatselt ise. Kogemus ütleb, et massiivsematel objektidel (tähed, hiidplaneedid) võid olla küllaltki kaugel, aga kui tahad mingit väikest planeeti või kuud skännida tuleb sul päris lähedale sõita. Lihtne. Nüüd aga kuidas leida objektid mis sellest esmasest 500 ls välja jäävad, ja see suurem osa lõbust. Kuhu minna? Loogiline et nad peavad tähe või tähtede (sest enamus süsteeme on enam kui 1 tähega) ümber tiirlema. Sa alati tead mis tähed süsteemis tiirelevad, ja mis spektraalklass neil on - seda ütleb sulle juba tähekaart. Need objektid mis sul teada (skännitud), nende nn. orbiidijooni sa näed ka ekraanil. Ütleme, et süsteemis on 2 tähte - üks kollane kääbus ja üks punane kääbus. Kui sa ühe orbiiti tead, saad aimata ka teise oma. Võtad kiiruse üles, vaatad oma kosmoselaeva aknast välja - ja kui tead kuhu vaadata (ja tead mis "värvi" tähte otsid), siis näed seda "täppi" tähistaeva taustal liikumas. Nüüd võtad sunna sellele täpile, ja ootad kuni see "täpp" lähemale tuleb. Siis jälle Discovery skänn. Nüüd kogu asi korrata planeetidega - kiirus peale, ja vaatad kui midagi tähistaustal liigub, järelikult on kaugus selline, et peab süsteemisisene objekt olema (võtad suuna ja lähed lähemale uurima). Võimalik ka suvalistes kohtades Discovey skänni spämmida, aga see 500ls on küllaltki lühike kaugus, et niiviisi väga edukas olla (osades süsteemides muidugi on). Oma avastuse andmed saad kosmosejaamas maha müüa. Kindalasti paljude jaoks igav, aga minule väga fun. icon_smile.gif Tulevikus peaks ehk mingeid üllatusi a'la mahajäetud laevad jne olema (hetkel veel mitte). Loodan, et Beta 3 on jällegi samm edasi.

Beta 2 alguses tegin nii, et liikusin praeguse liikumisala (praegu on avatud ainult mingi ~500 süsteemi, teistesse liikuda ega vaadata ei saa) teise otsa, võttis kokku ehk mingi 15-20 hüpet (kaardistades sealhulgas süsteeme) ja siis natuke teist teed tagasi. Oma nädal või alla selle võttis aega. Selle data müügist tuli päris korralikult algkapitali, et hakata vaatama paremat laeva et natuke vabamalt combatit proovida.

Kaubandus (Trade) pole mind kunagi väga huvitanud, Beta 1 tegin seda ainult sellepärast et oli sel hetkel hea moodus raha teenida. Nüüd aga Beta 2 olen oma võitlusoskusi parandanud, et bountysid jahtida, ja hetkel see hetkel minu nr1 rahateenimis võimalus mängus. Põhimõtteliselt asi nagu ma üleval olen juba kirjutanud, ja tänases mänguvideos ka näitasin - liigun kas spetsiaalsesse hiidplaneetide ringides olevatesse Resource Extraction Site'idesse (kus arvutilaevad nn. kaevandavad) või siis tähtede ligituses olevatesse Nav Pointidesse (pm. punkt kuhu arvutilaevad süsteemi hüppavad). Seal skännin laevu kelle peale bounty on (wanted) - kui näen et hammas peale hakkab, ründan ja elimineerin ära, ja selle eest saan mingi summa peale voucheri, mille pärast kosmosejaamas rahaks teen. Täpselt nagu minu videos. Siin tähele panna, et on erinevad süsteemid ja valitsused/liidud. Kui sul on Federation süsteemis mingi voucher välja teeninud, siis sa saad selle ainult Federation süsteemis ka rahaks võtta. Ja vastupidi - oletame, et oled Federation süsteemis tagaotsitav, siis see kehtib ainult nende võimualas.

Üks huvitav asi mida loodaks Beta 3 näha (peale kaevandamise icon_smile.gif ) on võime vastase laevu planeetidevahelisel reisimisel (nn. supercruise kus liigud valguse kiirusest kiiremini) "maha võtta". Isinona viimane video tekitas isu - mõni "wanted" laev niiviisi maha võtta, ja siis 1vs1 arveid õiendata. icon_smile.gif

Nagu ka paar postitust üleval kirjutasin, et võimalused hetkel piiratud, ja ega nad lõppversiooniks meeletult laiene (ega seal saagi midagi väga enneolematut välja mõelda - Elite ikka Elite). Mulle meeldib osasid neid asju teha, ja sellepärast see mulle meeldibki. icon_smile.gif Kõige targem praegu Beta 3 ära oodata (28.okt) , ja vaadata mida uut on - ja siis juba mängu retail versioon ka väga lähedal.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 30.10.2014 14:02:54 vasta tsitaadiga

Mingit täpsemat infot on juba, millal beeta ära lõpeb ja release tuleb? Ei ole eriti tuju beta accessi juurde ostma hakata praegu.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 30.10.2014 15:26:11 vasta tsitaadiga

Kuulsin et saab isegi suuremaid laevu osta kus oled nagu kapten ja juhatad meeskonda. Kuda see välja näeb?
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 30.10.2014 20:09:04 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:
Mingit täpsemat infot on juba, millal beeta ära lõpeb ja release tuleb? Ei ole eriti tuju beta accessi juurde ostma hakata praegu.

Natuke rohkem kui 3 nädala pärast ehk 22.November on üritus nimega Elite: Dangerous Premiere. Suur tõenäosus, et seal öeldakse välja mängu release kuupäev. Ei imestaks kui niiöelda Gamma väljalase tuleks mõni päev pärast seda üritust välja (Gamma praeguse mängu kontekstis on väljalase, mis kõige eelduste kohaselt on nn. feature complete, kus toimub viimase lihvi andmine releaseks. Kõik kes ainult mängu ostnud, peaks siit alates mängida saada).

Praegu pole jah enam Beta juurdepääsu eraldi osta mõtet. Fronteri plaan on endiselt mäng selle aasta sees välja lasta. Natuke rohkem kui 3 nädala pärast oleme targemad. icon_smile.gif

486 kirjutas:
Kuulsin et saab isegi suuremaid laevu osta kus oled nagu kapten ja juhatad meeskonda. Kuda see välja näeb?

Ei saa. See on tuleviku post-release teema. Vähemalt selline plaan on.

Teisipäeval tuli Beta 3 ka välja. Ise seni ainult korraks olen proovinud, aga nv plaanin sisse sukelduda (selleks ajaks ehk suuremad bugid ka parandatud. Täna hommikul tuli 3.01 välja, ja kuigi on mängijaid kellel on mitmeid probleeme, siis üldiselt küllaltki stabiiline väljalase. Loodetavasti 3.02 kas täna õhtul või siis homme). Kui sageli kiidetakse Elite soundi, siis ma eraldi tooksin välja muusika (mis juba oli ka Beta 2) - minule väga meeltmööda, pole liiga agressiivne ega ka liiga märkamatu. Eriti meeldib supercruise taustal olev teema.

Panen paar youtube video linki ka. Esimene neist ametlik Beta 3 trailer. Teine on Scott Manley ülevaade kaevandamisest (Mining). Kolmas ühe mängija kiire ülevaade tähtede pinnalt kütuse püüdmisele, ja interdictionile (ehk siis laevade tähtedevahelisel liikumisel nn. mahatõmbamine)
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cyberlord
HV Guru

liitunud: 02.12.2003




sõnum 01.11.2014 11:28:00 vasta tsitaadiga

Ostsin ära ja nüüd olen hädas:) Kapis vedeles Speedlink Dark Thornado joystick aga kuna ma neid pulkasid pole kunagi sallinud, siis ei istu eriti. Klaver + hiir kombos saan ka peksa koguaeg. Nüüd mõtlesin. et ostan kõige kallima joysticku, mis leida suudan aga vist viga ikka rohkem minus:)

EDIT:
Mingi Speedliki gamepad vedeleb ka kusagil, peaks selle ka ära proovima.
Kommentaarid: 545 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 449
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 01.11.2014 23:14:30 vasta tsitaadiga

Cyberlord kirjutas:
aga kuna ma neid pulkasid pole kunagi sallinud, siis ei istu eriti. Klaver + hiir kombos saan ka peksa koguaeg.

Nagu olen kirjutanud, ei istunud ka mulle joystick juhtimine. Lihtsalt täiesti võõras/ebaloomulik/harjumatu. Ma kasutan klaviatuur + hiires järgmisi settinguid: mouse x-axis on Roll; rel.mouse x-axis off; mouse y-axis on Pitch ; rel.mouse y-axis off. Mouse sensitivity on nii alla poole; deadzone ehk nii 1/10 skaalast ja power curve täiesti maas. Boosti panin Ctrl peale, hea mugav vasaku käega. Teised peaksid olema defaultid - tähtsamatest Q ja E on külgliikumine vasak-parem (võitluses seda ise ei kasuta); A ja D on yaw ehk vasakule-paremale pööramine (seda kasutan kui põhilist täpsusliikumist võitluses, väga tähtis, sest hiirega vasak-parem mitte ei liigu vasakule-paremale, vaid pöörab ehk rollib).

Sain ise ka koguaeg peksa alguses. Aga olen harjunud/õppinud, ja paremaks muutunud, ja arvan et arvuti vastu saan praegu kenasti hakkama. Püüa alati olla positsiooonil kus sina saad tulistada (sina dikteerid), kuid vastane mitte (tean et obvious icon_lol.gif ). Näiteks tahad "wanted" arvutit maha võtta, alusta võitlust nii et oled ta seljataga ja sul on kontroll tema liikumise üle. Kui aga sa ei alusta võitlust, püüa end võimalikult kiiresti vastase tulejoonelt ära saada, ja ise ennast positsiooni viia kus sina saad teda tulistada (kui näed, et ta hakkab pöörama, vasta samaga). Ehk piltlikult öeldes püüa teda enda tagant eemale hoida, samas ise tema seljataha pääseda. Pööramisel on väga tähtis hoida kiirust sinise joone keskel, sest siis on pööramiskiirus kõige suurem. Kui näed et vastane hakkab eest ära sõitma, kiire Boost (ja soovitav ka kogu power ENG peale panna), siis püsid positsioonil kus sinul on hea kontroll vastase manöövritele vastata. Kui vastane otse ees siis kasutan A ja D hoidmaks sihikul (sest need täpsemad kui hiir), kui vastane hakkab pöörama, siis rollin ehk pööran hiirega nii et saan tema liikumisega kaasa pitchida (hiirega üles-alla liikumine; jällegi nagu ütlesin, tähtis on pööramisel kiirus sinise joone keskel hoida). Väga fun. icon_smile.gif Kui sihtimine pole täpne, siis väga tugev soovitus gimballed relvad osta (gimballed pulse laser näiteks, G täht on relva ees) millega nii täpselt ei pea sihtima.

Vali vastaseid kellega võitled. Kui näed et võitlus on ebavõrdne - kohe kiirus põhja, kiiresti kogu power ENG peale, ja kohe Boost otsa ja Jumpdrive tööle (supercruise/hyperjump). Minumeelest alguse laeva Sidewinder kõige suurem murekoht on kiirus (soovitan võitlusi Viperite ja Cobradega vältida just sellepärast). Ise kasutan viimasel ajal põhiliselt Eagle, on küll nõrgem kui Sidewinder, kuid mängu parima pööramiskiirusega laev (ja ka kiirem kui Sidewinder, kuigi Viper ja Cobra on kiiremad).

Aga kuidas muidu mäng meeldib? Head ja halvad küljed? Oleks huvitav teiste arvamusi lugeda. icon_smile.gif

Sai ka täna Beta 3 pelatud. Kaevandamine on päris huvitav, mulle isegi kogu selle gameplay meeldib (pole ainult nupu vajutamine ja kõik). Visuaalselt väga mõnus. icon_smile.gif Sellega rikkaks just ei saa, aga hinnalisemaid metalle pole veel õnnestunud leida. Kõige keerulisem asi on et kui (astroidi)tükke üles korjad siis sageli ei saa enam aru millist asteroidi kaevandasid, sest praegu puuduvad vastavad skäänerid (ja igas asteroidis võivad olla erinevad kivimi- või metallisegud).

Järgmine reede avalikustatakse mängu väljalaskekuupäev, ja viimane võimalus Beta osta on 22.Nov. Tähendab see seda, et Gamma on 23.Nov? Pole aimugi, aeg näitab. Tehti ka teatavaks, et meie Päikesesüsteemi on lõppmängus ligipääs ainult neil kellel hea reputatsioon Federationiga (kuna tegu nende peasüsteemiga), usun et sama asi ka Empire puhul (ja Alliance vist pole peasüsteemi kuna tegu peaks olema iseseisvate süsteemide liiduga, tänapäeva analoog on EU). Erandiks on Alpha ja Beta tasandil mängu ostnud mängijad, kes saavad ligipääsu olenemata reputatsioonist. Väike kingitus lojaalsetele mängijatele, ja lisamotivatsioon neile kes veel mõtlevad kas osta Beta või mitte. Olen ise päris ok sellega, ei usu et see lõppmängus mingi eriline grind oleks. Lõppu panen veel ka reedel välja lastud ühe ~15min intervjuude klipi Frontieri poolt - Making of Elite Dangerous, kellele sellised asjad meeldivad (nagu mulle), siis soovitan vaadata (on näha et ollakse hingega asja juurde), panen Spoiler tagi sisse.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2014 02:01:54 vasta tsitaadiga

Kris1 mis sa selle repi värgi kohta arvad? Praegu veel jõuaks betasse osta. Kui suur ajakulu vahe see võiks olla ja mida see muudab, kas saad mängus mingisse päikesesüsteemi või mitte?

Kui palju võiks sinu meelest (ideaalis) Elite Dangerousi mängimiseks aega leida, et mängu nautida? St. mõnes mängus piisab 10 minutist, et mängu nautida. Paned mängu käima, tulistad natuke, round läbi, tuju hea, asi korras. Teisel mängul võtab sisseelamine tunduvalt kauem ja pole nagu eriti mõtet mängidagi, kui alla tunni aega (nt dayz). See loomulikult hästi individuaalne, aga mind huvitaks antud juhul sinu nägemus.

Kuidas ED's muidu "replay väärtusega" lood on? Mäs arvad palju praeguse seisuga (või siis release seisuga) tegevust leiab?
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 02.11.2014 03:24:36 vasta tsitaadiga

Timberg,
Enam pole mõtet beta eest rohkem raha maksta - kui sul on krõbisevat üleliigselt võid ju osta, aga ideeliselt enam ei tasu. Release on ju kohe kohe tulemas. See aasta peaks veel icon_question.gif
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 07.11.2014 21:16:22 vasta tsitaadiga

Timberg kirjutas:
Kris1 mis sa selle repi värgi kohta arvad? Praegu veel jõuaks betasse osta. Kui suur ajakulu vahe see võiks olla ja mida see muudab, kas saad mängus mingisse päikesesüsteemi või mitte?

See igaühe enda asi kuidas see teda mõjutab. icon_smile.gif Meie päikesesüsteem lihtsalt üks sajadest miljarditest. Kõige suurem tõmme enamusele kindlasti see, et tegu meie koduga, ja ikka huvitav näha kuidas selle 1000 aastaga asjad muutunud. Ainult selle pärast Beta osta pole põhjust, usun et mingi meeletu grind ei tohiks see reputatsiooni kogumine olla.
Timberg kirjutas:
Kui palju võiks sinu meelest (ideaalis) Elite Dangerousi mängimiseks aega leida, et mängu nautida? St. mõnes mängus piisab 10 minutist, et mängu nautida. Paned mängu käima, tulistad natuke, round läbi, tuju hea, asi korras. Teisel mängul võtab sisseelamine tunduvalt kauem ja pole nagu eriti mõtet mängidagi, kui alla tunni aega (nt dayz). See loomulikult hästi individuaalne, aga mind huvitaks antud juhul sinu nägemus.

Päris 10min sessioonid jäävad liiga lühikeseks, mul endal kuskil nii 1-2 tunnised max. Individuaalne, mina teen lihtsalt nii nagu mina teen, ja teised võivad teha pikemalt või lühemalt. Selline bounty hunting käik oleks nii 30-45min, rohkem hakkan juba pelgama et suren ja kaotan teenitud voucherid. Näiteks üks kaevandus tiir Hauleriga võttis mul eile ja täna ka nii 20-30min, siis sai last täis ja pidin müüma minema.

Et mängus areneda, on muidugi vaja aega. Aga saab ka väikeste sammudega areneda. icon_smile.gif
Timberg kirjutas:
Kuidas ED's muidu "replay väärtusega" lood on? Mäs arvad palju praeguse seisuga (või siis release seisuga) tegevust leiab?

Selle mängu kontekstis raske aru saada mida "replay väärtusega" mõeldakse. icon_smile.gif ED on nii täielik sandbox kui veel olla saab - totaalne vabadus. Mängu lööklause ütleb ka, et võta laev, 100 krediiti, ja tee mis tahad. Arvan et igaüks mängib natuke erinevalt - näiteks mind suuremad laevad ei paelu, ja pigem suundun tähti avastama (seal vahel natuke kaevandada ja ka bounty huntida). Tahaks Eta Carinae juurde jõuda, aga ehk see liiga kaugel, vähemalt Betelgeuse tahaks külastada. icon_smile.gif

PS. Vaatasin just, et mängu stats näitab hetkel 93 mängutundi. Kuhugi see kulunud. icon_smile.gif

---
(7.nov edit)

Täna avalikustati mängu väljalaskekuupäev - 16. detsember 2014. Kõik alpha ja beta tasemel mängijad saavad preview buildi (gammat) mängida alates 22.novembrist (arvasin, et kõik mängu eeltellijad saavad alates siit mängida, kuid tundub et selleks vaja alpha/beta tasemel ligipääsu). Aga detsemberi keskpaik tuleb kiiresti.

Hetkel rohkem uudiseid gammast/releasest pole. Nädala alguses avalikustati aktsiabörssidele ainult Elite praegused müüginumbrid - £7.5 miljonit (eurodes ~10 miljonit, dollarites ~12 miljonit) üle 140 000 mängijalt. Pole paha.

Tänases Newslettersis oli ka videoklipp kus Frontier heidab pilgu tulevikku:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.11.2014 01:39:03 vasta tsitaadiga

Nii et kui seda preorder (mercanery edition vms tahta), siis tuleks enne mis kuupäeva tellida... 15 dets?
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 15.11.2014 02:29:24 vasta tsitaadiga

Timberg kirjutas:
Nii et kui seda preorder (mercanery edition vms tahta), siis tuleks enne mis kuupäeva tellida... 15 dets?

Tundub jah et 15.dets on viimane päev pre-order editioni jaoks (loogiline oleks et preorder hind ka püsiks selle kuupäevani). Eks peale 22.novembrit näeb ära mis tuleb, ja kindlasti youtube saab täis videosid olema.

--
(edit 15.nov)
Hoian huvilisi kursis. Gamma nädala pärast (ja kinnitati et ainult Alpha/Beta tasemel mängijatele). Tänane uudis, et Elite saab olema ainult online on saanud paljudelt vihast kriitikat (Kickstarteris lubati ka mängu offline mängida), kuid ise olen neutraalne sellel teemal (plaanisin niikuinii ainult võrgus mängida). Hetkel käib mängu väljalaskeks lihvi andmine, ja paljud asjad jäävad post-release väljatulekuks. Mis pole ka üllatus. Beta 3.9 tuleb välja neljapäeval, võimalik et siis oleme targemad. Kui mitte, siis usun et 22.nov Premiere üritusel. Ma ise ootan kõige rohkem et Missioonide süsteem laieneb, ning et kaevandamisel saaks ka asteroide skännide. Kas ka saame need? Loodan.

Kes ostmise suhtes kahevahel - soovitav oodata 22.novembrini (või isegi peale seda, küll siis terve youtube saab videosid täis olema). Siis on mängust parem pilt.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elite: Dangerous mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.