praegune kellaaeg 04.07.2025 16:39:47
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
15.04.2014 08:44:13
Elisa alistanud klient: ahnusel pole piire |
|
|
Tasulise e-arve tõttu Elisa teenusest loobunud Janar Siniväljal õnnestus tarbijakaitseameti ja juristide abiga lõpetada tähtajaline leping ilma, et ta oleks pidanud leppetrahvi maksma.
Elisa teatas mullu detsembri alguses, et hakkab sellest aastast küsima e-arve eest 0,6 eurot kuus. Säärast otsust jaburaks pidanud Siniväli lõi koheselt Facebooki grupi «Kui e-arve läheb tasuliseks, loobun Elisa teenustest». Loetud päevadega liitus grupiga sadu inimesi, kes temaga ühte meelt olid. «Meie sõnum Elisale oli lihtne – unustagu see lollus e-arve tasu kohta ära ja lähme sõpradena edasi,» lausus Siniväli.
«Mulle hakkas aga kiirelt silma, et väga paljudel Elisa klientidel olid tähtajalised lepingud, mida nad leppetrahvi peljates lõpetada ei söendanud, kuigi oleksid soovinud. Nii minu õiglustunne kui tarbijakaitseameti seisukoht ütlesid selgelt, et kui teenusepakkuja on hinnapoliitikat muudab, võib klient teenusest ilma karistust kartmata loobuda,» rääkis ta.
Kuna ka tema enda MINT-leping oli tähtajaline, otsustas Siniväli lepingu ennetähtaegse lõpetamise omal nahal järele proovida. Ta läks 2. jaanuaril, kui e-arve tasuliseks muutus, Elisa esindusse. «Nagu arvata oli, üritati mind ümber veenda argumendiga, et lepingu ennetähtaegse lõpetamise eest saavad nad minult lepingu järgi sisse nõuda 50 eurot käsitlustasu, mis tuleb mulle kokkuvõttes kallim,» nentis Siniväli.
Edasi saab lugeda: http://tarbija24.postimees.ee/2761650/elisa-alistanud-klient-ahnusel-pole-piire
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 466 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
15.04.2014 09:41:49
|
|
|
Kurb on pigem see, et meie seadusandluses on kõik sõnastatud äärmiselt laialivalguvalt. Seetõttu on viimaseaja suurmood kehtestada igasuguseid lisatasusi ja isegi konkurentsiamet on suht jõuetu. Samas protsessimiseks on ülilühikesed tähtajad nagu selles artiklis - vaidlus käis isegi selle üle, et üks seadusepügal lubas ühe päeva võrra nihutada hilisemaks avalduse esitamise tähtaega. Tule taevas appi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
salasilm66
HV vaatleja
liitunud: 30.03.2009
|
15.04.2014 09:56:11
|
|
|
elisaga suheldes on see tavaline lause, tule taevas appi
|
|
tagasi üles |
|
 |
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
15.04.2014 10:02:52
|
|
|
tsitaat: |
vaidlus käis isegi selle üle, et üks seadusepügal lubas ühe päeva võrra nihutada hilisemaks avalduse esitamise tähtaega
|
Selle üle otsest vaidlust ei käinud, lihtsalt ilma seda seadusepügalat teadmata/teada saamata oleks klient loobunud protsessimast.
_________________ O: Low-profile pci bracket |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
number
külaline
|
15.04.2014 10:03:03
|
|
|
...
viimati muutis number 26.06.2014 02:20:47, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
15.04.2014 15:18:08
|
|
|
tsitaat: |
Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski selgitas, miks otsustas Elisa vahetult enne tarbijakaebuste komisjoni istungit Siniväljale raha tagasi maksta: «Lähtudes tema pikaajalisest kliendikogemusest ning sellest, et Elisa poolne kommunikatsioon seoses e-arve tasuliseks muutmisega võis kliendile ebaselgeks jääda, tuli Elisa kliendile vastu ja loobus käsitlustasu küsimisest.» |
IRW. Täislastud pükstega on tõesti mõistlikum teisele poolele "vastu tulla". Reaalsuses lõpetaks te lisaks tülika kliendiga lepingu ka päevapealt ära, kui te selle eest rahvamasside viha enda peale tõmmata ei kardaks.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.04.2014 18:50:27
|
|
|
Kirjutan siis siia ka küsimuse.
Tasub ehk tarbijakaitsega ühendust võtta aga küsimus järgmine:
Emal 0€ "seeniori" pakett ehk maksab ainult minut ja see mis on üsna krõbeda hinnaga. Iseensesest kasulik sest väga harva tuleb rääkida, ehk ainult siis kui kusagil väljasõidul öelda, et olen siin ja tule järgi. Praktikas võib juhtuda kolme kuu jooksul korra. Loobusin paberarvest sest see 70 senti, loobusin mailile arvest sest see 60 senti. Kuna igakuiselt pole helistamist siis pole ju mõtet arvetasu iga kuiselt maksta.
Nüüd tekkis küsimus, et kui ema mingil ajal kõne teeb, ja ma ei tea iseteenindusse vaadata siis arvet ei tule ja järgmine kiri tuleb ilmselt alles inkassost?
Tean, et Tele2 kohta öeldi, et pole levi, pole arvet. Nüüd võiks küsida, et kui pole arvet, pole vaja maksta?
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
15.04.2014 21:42:14
|
|
|
Nad saadavad siiski enne inkassot SMS-i ka. Et kui ära ei maksa, sulgevad teenuse bla-bla. Mina loobusin ka emailile saadetavast arvest (täiesti põhimõtteliselt ei hakka ma endale esitatavat arvet eraldi väljatoodud teenusena kinni maksma) ja see SMS tuletab hästi maksmist meelde. Nii et said, mida tahtsid - maksan alati suht viimasel võimalusel. Kui neil on neid SMS-e odavam saata kui emaile, siis andku tuld.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
salasilm66
HV vaatleja
liitunud: 30.03.2009
|
15.04.2014 22:56:09
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Kirjutan siis siia ka küsimuse.
Tasub ehk tarbijakaitsega ühendust võtta aga küsimus järgmine:
Emal 0€ "seeniori" pakett ehk maksab ainult minut ja see mis on üsna krõbeda hinnaga. Iseensesest kasulik sest väga harva tuleb rääkida, ehk ainult siis kui kusagil väljasõidul öelda, et olen siin ja tule järgi. Praktikas võib juhtuda kolme kuu jooksul korra. Loobusin paberarvest sest see 70 senti, loobusin mailile arvest sest see 60 senti. Kuna igakuiselt pole helistamist siis pole ju mõtet arvetasu iga kuiselt maksta.
Nüüd tekkis küsimus, et kui ema mingil ajal kõne teeb, ja ma ei tea iseteenindusse vaadata siis arvet ei tule ja järgmine kiri tuleb ilmselt alles inkassost?
Tean, et Tele2 kohta öeldi, et pole levi, pole arvet. Nüüd võiks küsida, et kui pole arvet, pole vaja maksta? |
äkki oled kuulnud otsekorraldusest ehk uue sõnaga e-arve püsimaksest?
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
16.04.2014 07:31:28
|
|
|
salasilm66 kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
Kirjutan siis siia ka küsimuse.
Tasub ehk tarbijakaitsega ühendust võtta aga küsimus järgmine:
Emal 0€ "seeniori" pakett ehk maksab ainult minut ja see mis on üsna krõbeda hinnaga. Iseensesest kasulik sest väga harva tuleb rääkida, ehk ainult siis kui kusagil väljasõidul öelda, et olen siin ja tule järgi. Praktikas võib juhtuda kolme kuu jooksul korra. Loobusin paberarvest sest see 70 senti, loobusin mailile arvest sest see 60 senti. Kuna igakuiselt pole helistamist siis pole ju mõtet arvetasu iga kuiselt maksta.
Nüüd tekkis küsimus, et kui ema mingil ajal kõne teeb, ja ma ei tea iseteenindusse vaadata siis arvet ei tule ja järgmine kiri tuleb ilmselt alles inkassost?
Tean, et Tele2 kohta öeldi, et pole levi, pole arvet. Nüüd võiks küsida, et kui pole arvet, pole vaja maksta? |
äkki oled kuulnud otsekorraldusest ehk uue sõnaga e-arve püsimaksest? |
Asi põhimõttes. Jah võiks isegi otsekorralduse teha kuid ajalugu Elisaga näitab, et ükspäev mõtlevad veel mingi tasu või maksu välja ja nii kurnab tasapisi ema kontot minu teadmata sest ARVET ju e-posti ei tule. Lihtsalt mõistmatu kuidas kauba müüja huvides kliendile antava arve eest eraldi tasu küsitakse ja veel mitte ainult 10 senti vaid kohe kasumit teeniva eesmärgiga. Paberarvest saame kõik aru, paber+trükk+post=kulu. PDF käib serverist välja sekundiga ja serverid on niikuinii olemas, vajalikud ja töös. IBAN on kuidagi seosetu kulu põhjendus, et oma klientidele mitte arvet esitada.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
H_K
Aeg Maha 2n

liitunud: 09.01.2002
|
16.04.2014 08:29:12
|
|
|
Ise sain ka need 0.6€ vitsad kenasti kätte. Aasta lõpus jäi nagu meediast meelde küll, et Elisal mingi napakas muudatus nende arvetega aga läks aastalõputuhinas meelest reageerida. Veebruaris sain 0.6€ kaks arvet, ühel telefoni numbrid ja teine arve, mis kunagi oli mint aga nüüd on lihtsalt number, arve ise 0€ ja e-meilile saatmine 0.6€
Maksin ära ja iseteenindusest võtsin e-maileile saatmise maha, aga märtsis tuli jälle sellele 0€ arvega 0.6€ e-mailile saatmise tasu - no muidugi olin jätnud iseteeninduses tähelepanuta, et see e-mailile saatmine on lepingupõhine mitte kliendipõhine ja iga nr/lepingu juures tuleb eraldi maha võtta see e-mail - nii, et minu käest sai Elisa oma väikse muudatuse eest 1.80€, vanas rahas 28 krooni - ütleme nii, et pehmelt öeldes olen ma Elisa peale mitte ainult solvunud vaid tõsiselt pahane, ja nad tegid oma lükkega paraja mainekahju. Arvata võib, et ma ei ole ainuke, kui ka kolmandik Elisa klientidest oli sama lohakas, kui mina, teenis Elisa nende pealt päris märgatava raha. Isiklikult mulle jäävad sellised negatiivsed seigad meelde ja juba tänaseks olen ma oma ostueelistustes Elisat lihtsalt vältinud.
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
16.04.2014 09:31:49
|
|
|
tsitaat: |
Tean, et Tele2 kohta öeldi, et pole levi, pole arvet. Nüüd võiks küsida, et kui pole arvet, pole vaja maksta?
|
Vanasti oli TsÜS kirjas, et kui pole arvet esitatud siis ei tulnud maksta. Sellepärast arvet saadetigi tasuta ka paberkandjal, et see oleks olnud esitatud. VÕS on vabamad käed antud igasuguste tasude ja lolluste eest küsimiseks.
|
|
tagasi üles |
|
 |
salasilm66
HV vaatleja
liitunud: 30.03.2009
|
16.04.2014 09:53:40
|
|
|
indrekp kirjutas: |
salasilm66 kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
Kirjutan siis siia ka küsimuse.
Tasub ehk tarbijakaitsega ühendust võtta aga küsimus järgmine:
Emal 0€ "seeniori" pakett ehk maksab ainult minut ja see mis on üsna krõbeda hinnaga. Iseensesest kasulik sest väga harva tuleb rääkida, ehk ainult siis kui kusagil väljasõidul öelda, et olen siin ja tule järgi. Praktikas võib juhtuda kolme kuu jooksul korra. Loobusin paberarvest sest see 70 senti, loobusin mailile arvest sest see 60 senti. Kuna igakuiselt pole helistamist siis pole ju mõtet arvetasu iga kuiselt maksta.
Nüüd tekkis küsimus, et kui ema mingil ajal kõne teeb, ja ma ei tea iseteenindusse vaadata siis arvet ei tule ja järgmine kiri tuleb ilmselt alles inkassost?
Tean, et Tele2 kohta öeldi, et pole levi, pole arvet. Nüüd võiks küsida, et kui pole arvet, pole vaja maksta? |
äkki oled kuulnud otsekorraldusest ehk uue sõnaga e-arve püsimaksest? |
Asi põhimõttes. Jah võiks isegi otsekorralduse teha kuid ajalugu Elisaga näitab, et ükspäev mõtlevad veel mingi tasu või maksu välja ja nii kurnab tasapisi ema kontot minu teadmata sest ARVET ju e-posti ei tule. Lihtsalt mõistmatu kuidas kauba müüja huvides kliendile antava arve eest eraldi tasu küsitakse ja veel mitte ainult 10 senti vaid kohe kasumit teeniva eesmärgiga. Paberarvest saame kõik aru, paber+trükk+post=kulu. PDF käib serverist välja sekundiga ja serverid on niikuinii olemas, vajalikud ja töös. IBAN on kuidagi seosetu kulu põhjendus, et oma klientidele mitte arvet esitada. |
Selle vastu ma üldse ei vaidle, elisa on ebameeldiv ja petlik firma.
Normaalne firma ei küsi emaili saatmise eest raha ja selliseks haigluseks ei ole mingit põhjendust.
Otsekorraldus oli jutuks sinu muretsemise pärast, et arve ununeb maksmata.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|