Õudne eriti ei ole kuid pingeline küll. Füüsika osas võiks ehk parem olla, enamik objekte on maa külge kinni naelutatud, samas sellist tüüpi mängu puhul ei mängi see eriti rolli. Mootor on küll hea, 1920x1080, enamik asju medium aga SSAO off jookseb vsynciga 59 FPS keskmiselt, min FPS on 51. Seda masina peal, mis 3 aastat tagasi ostetuna polnud isegi mitte keskklass - i3 2100 prose ja HD6870 videokaart.
ma arvan, et sa võiksid seda graafikat siitsealt ehk kangemakski keerata ja jookseks ikka. aga noh, kui aus olla siis ega mängus pole mitte midagi vaadata ka, peale ägedate effektide - tekstuurid on suht blank ning ekraanil ei toimu enamjagu ajast absoluutselt mitte midagi. samas vist parem ja detailsem graafika tõesti ka ei annaks sellele mängule mitte midagi juurde, nii et õige valik i guess _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
see 3 korda sama koha läbi astumine võiks üldiselt olla välja cutitud aga muidu täitsa hea ja asjakohane kommentaaririba, palju mõistlikum jälgida kui siin ühe teise suure "videoguru" ülepingutatult emotsionaalsed käkerdised _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Sain ka üle pika aja ühe ülevaate valmis. Tänu Shadowplay-le saan lõppude lõpuks neid normaalselt edasi teha taas.. vanasti läks lihtsalt meeletu mälumaht videote peale 2h materjali 300GB+... nüüd 3GB
Anyway keda peaks huvitama mida üks eestlane asjast arvab siis:
Gangrel, ma ei teadnud et see sellest videost on,lihtsalt leidsin ühest foorumist... ja nüüd kui ma seda videot veel vaatasin, siis oli veel naljakam aga väga hea
*Kõige paremini on tegijatel õnnestunud filmi atmosfääri loomine, lisaks on läbinisti vihjeid, viiteid ja kummardusi algmaterjalile küllaga, mis kindlasti äratundmisrõõmu tekitavad
*Mäng jookseb väga hästi, nähes endiselt hea välja, suits, udu, tuli, valgusvihud ja kõik muu tekitavad väga tõetruu mulje
*Mängu esimene pool on peaaegu perfektne
Nüüd asjad mis nii väga ei meeldinud:
*Mäng muutub teises pooles tüütuks, seda kahel põhjusel: pidev sarnaste kangide sikutamise vajadus, et miskit süsteemi üles upitada, kohati sinnamaale välja, et sama ala peab kolm korda järjest läbima, ehk mängule on sisu kunstlikult juurde venitatud. See andis eriti tunda viimases paaris missioonis, mis olid väga venivad ja tüütud.
*Teine põhjus on see, et koll istub sul mingist hetkest liiga tagumikus kinni ja tema pidev väljakargamine muutub etteaimatavaks ja tüütuks. Miski ei riku paremini loodud horrormängu atmosfääri kui see, et mu peamine vastane kolistab 3 levelit järjest mulle järgi, hüpates iga 30 sekundi tagant laest mingist august välja. Sellel hetkel pole nagu peamine enam ellujäämine vaid eesmärgiks on tavaliselt jõuda järjekordse kangini mida tõmmata, samal ajal järgi kondavat satikat iga poole minuti tagant leegiheitjaga eemale peletades. Ma mõistan et okei, seda ei saa tappa, aga kas või mängitavuse huvides võiks vähemalt eemale saada peletada natuke pikemaks. Sooviks vähem encountereid, mis on ka vähem etteaimatavad. Jaam on piisavalt suur selleks.
*Mängu teise poole storyline ei lähe kuidagi kokku sellega, mida esitatakse esimeses pooles.
Spoiler
Pardale sattus üks nakatunud naine ja järsku on reaktori all terve pesa ja tohututes kogustes mune laiali? Kuskohast see kõik tulema pidi? Alien queen, mis tekkis niisama ja mida keegi pole näinud?
Jah, ma olen kursis et Alieni filmi 2003. aasta director's cutis on vastav materjal, aga canoniks seda ei loeta.
*Kui mitu lõppu peab ühel lineaarsel mängul olema? Ma ootasin vist neli korda, et nüüd tulevad tiitrid, aga midagi oli ikka veel nende jaoks näitamata jäetud. Üldiselt oleks oodanud paremat lõppu.
Kokkuvõtteks oleks mäng võinud olla kolmandiku võrra lühem ja kolli oleks ma tahtnud näha umbes kolm korda vähem. Mitte sellepärast et hirmus oleks olnud vaid et hirmu atmosfäär just nimelt kadus ära. Aga sellest hoolimata tundub et parim mis siiani tehtud. _________________ Võtke õuna!
Sain ka üle pika aja ühe ülevaate valmis. Tänu Shadowplay-le saan lõppude lõpuks neid normaalselt edasi teha taas.. vanasti läks lihtsalt meeletu mälumaht videote peale 2h materjali 300GB+... nüüd 3GB
Anyway keda peaks huvitama mida üks eestlane asjast arvab siis:
Mäng on ikka üsna tugevalt scriptitud. Mitmes kohas saadab hoopis hoolikus surma (st. Alien teab kus oled kuigi ta seda teada ei saa), efektiivsem on teada kuhu pead jõudma ja siis joosta... lisaks üsna kiiresti muutub tüütuks. Ala on ehe ja näeb hea välja, aga mingist ühe korraga läbimängimisest juttu olla ei saa...läheb tüütuks.
Liiga lühikese kummipaelaga on see koll tegelase külge pandud. Üks asi mis huvitaks oleks, et kas nad viitsisid reaalselt mappe taoliselt teha, et need kuidagi stationi sisemist struktuuri ja kuju ka järgivad või on tehtud valmis suvalised mapid ja siis sobival hetkel saad vaadata aknast suhteliselt suvalist osa jaamast. _________________ Võtke õuna!
Ei vägev mäng on. Mulle meeldib! Hästi läbi mõeldud, see salvestuskohtade otsimine teeb asja eriti põnevaks. Pidev võidujooksmine sõbra alieniga.
Pigem mind huvitab, see, et mängin seda mängu Xbox 360 ja kodulehekülg näitab, et umbes 40% on mängust läbitud. Tegelikult olen lõpusirgel. Et kas see protsent tuleb sellest, et ma ei ole igat nurgatagust läbi käinud?
lõpu poole läheb põnevamaks taas, keskmine osa oli väheke igavam
Läks jah põnevamaks, aga ikka tundus liigse venitamisena...vast 3X pikem kui oleks võinud olla). Hiljem sai tehtud nõnda, et save ja run. Kui mingi tolgus alla sadas siis tuld. Hiilimise seisukohalt on, aga mäng üsna küsitav - eksisteerib kohti, kus lihtsalt see random AI on liialt tark ja sajab sulle peale. Ehks siis mõttekam on kiiremini liikuda ja võimalusel tuld anda.
Mina sain küll enamus mängust hiilides läbida. Isegi see paljukirutud medical center koht. Mina sain seal ainult 3-4x surma.
Eks siin ole asi omavahel seoses. Inimene tatsab ringi ja tekitab heli. Alien tuleb uurima ja tapab ära. Inimene vaatab, et hiilida pole mõtet ja paneb sprindiga mis omakorda toob alieni kohale veelgi kiiremini.
Muidugi on ka võimalus, et kükitades satub alien peale, aga kui ise heli ei tee ja ta vendist sulle otse kaela ei saja, siis saab üsna edukalt teda vältida. Näiteks minul oli üsna tavaline, et kükitasin laua all ja alien läks midagi taipamata meetri kauguselt mööda
See ongi nüri, et see tulnukas otsekui jõlgub per5es sul. Tegu peaks olema mingi lasnamäe suuruse pleissiga kus teoreetiliselt peaks seda tulnukat kohtama üliharva - eriti arvestades nüansi, et ka muud tegelased eksiteerivad kes kõnnivad ringi ja nö. teevad müra.
Kui kellelgi huvi, siis Rein lindistas kuidas ta terve Last Survivor DLC läbi mängis:
Link
Huvitav kuidas seda osa Xbox 360 peale saaks? Alien ise on läbi mängitud. Peab vist kuskilt ostma?
EDIT: Leidsin ülesse, ostsin ära ja juba läbi mängitud. 3,3€ maksis.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.