Ühesõnaga sai ka ostetud see steamist (4 pack).
Ja iga server viskab 10 sekundi pärast connection timed out...kellelgi rohtu on?
Upnp näppimine ei aita. Üldse kui steami foorumit vaadata siis mäng on ikka väga katki
Kunagi mängisin samanimelist modi. Päris huvitav oli ja usun, et täismäng on ka huvitav. Märkasin isegi, et steami top sellerite seas, aga samas praegu ostma ei kutsu.
Scart, ma ei tea mis on sinu jaoks surnud mäng. Isegi eilmist Insurgency sai mängida selle uue versiooni tulekuni. See mäng ei ole möeldudki suurtele massidele. Vaid neile, kellele meeldib realistlik fps ja sellest hoolimata ei ole nii raske ja aega nöudev nagu näiteks Arma3!
Mängijaid on vähemalt praegu piisavalt ja mäng pakub hoopis midagi muud kui Codid ja BF sarjad. Alguses tundub isegi harjumatu, kuna eeltoodud mängud on ära rikkunud suuremal osal mängijatest selle öige mängu oskuse ja objektiivse nägemuse realismist mängus, relvadest, pihta saamisest jne..........................
Suurem osa mängudest, mis praegu turul saadaval. Loovad ainult mingi illusiooni söjast ja mängu oskusest. Insurgency toob need mängijad ilusti "maa pinnale" tagasi.
Neile kellele meeldib seda tyypi mäng, soovitan vaadata ka Red Orchestra2/Rising Storm.
viimati muutis Avot 29.01.2014 16:38:28, muudetud 1 kord
Jep, on sarnane America`s Armyga 2,1. Soome foorumis on ka sellest sarnasusest räägitud. Link: http://murobbs.plaza.fi/pelit-ja-konsolit/1004479-insurgency.html .
America`s Armys oli aga kahjuks liiga palju pugisi ja igasugu cheatereid jne. Insurgenscy on mängitavam ja ilma nende vigadeta.
Peab mytsi töstma väikse firma ees, kes on valmis saanud hea mängu. Nii möndagi oleks öppida suurtel mängu firmadel. Ilma, et see "miljoneid" maksaks.
Minu jaoks on surnud mäng, mis maksab 13 euri ja millel on release'i nädalal globaalselt 2500 mängijat. Kuu aja pärast mängib seda onlines 1000 inimest ja kuue kuu pärast 50.
Scart, Red Orchestra 2-e kohta olid samad ennusted skeptikutel. Tegelikkuses aga asi nii ei läinud. Mängijaid on kogu aeg olnud ja tundub, et tuleb ka olema edaspidi. Kui sinu meelest mängijaid peab olema kogu aeg 10 000+, siis seda vaevalt tuleb olema. Kuna mängu ei reklaamita sellisel tasemel nagu näiteks BF4. Selleks, et leida piisavalt häid servereid ja head mängu seltsi ei ole vaja 10 000 mängijat, millest 90% lapsed kes ainult niisama aega viidavad jne..
Kuna Insurgency-l on teistsugune sygavus ja tehtud natuke erinevatele mängijatele. Saab vahepeal proovitud ka igasugu teisi mänge aga midagi neis on (Insurgency ja RO2), mis tagasi mängima kutsub! Ja vähemalt mina saan parema mängunaudingu kui seda pakub codi või BF.
edit: Insurgencyl on olnud oma mängijaskond juba esimesest versioonist alates (see oli tasuta) ja see on olnud alati piisav
Scart, miks oleks vaja rohkem mängijaid kui 1700? .BF4-as on mängijaid 10 x rohkem, aga mis kasu neist seal on? Jooksevad ja lahmivad niisama ringi? 50% reklaami ohvrid!
RO2-es on nende asemel botid
viimati muutis Avot 29.01.2014 22:52:59, muudetud 1 kord
Alguses, või kui on harjunud BF mängima, siis tundub lausa vöimatu asjale pihta saada. Plaks ja surnud jne. Aga kui asja möttele pihta saab, siis mängu elamus hoopis midagi muud kui paljudes teistes mängudes.
edit: Lovvi, sain vist jah valesti aru sinust.
Tore on ka pohmakat siin näha. Kui viitsid anna teada oma arvamus mängust: + ja -
Mina osalesin ka mingil määral mängu arendamisel. See oli muidugi "tilk merre" aga ikkagi. Andsin oma nägemuse ja vastasin tihti nende kysimustele jne. Sain seega mängida/proovida ka köikki arenemis etappe.
Avot-il täitsa õigus ,et tegemist on hea mänguga. Palju parem on kui battlefield ja 9 euri eest on mängu küll ja veel. Vales kohas pea välja pistad ja karistus ongi käes
Jack.igg, kui sulle see mäng istub. Soovitan vaadata ka Red Orchestra 2/Rising Storm-i. Need ka odavad ja isegi paremad kui Insurgecy ( see on muidugi maitse asi).
Nonii, sai siis mõned tunnid mängitud sõpradega, abiks teamspeak.
Algul tegime 32 mängija serveris multiplayerit - kuna mapid on üsna väikesed, siis oli seal väga kiire madin ning taktikast võis vaid unistada.
Liikusime edasi co-opi, kus oli juba teine asi. Mängisime kuuekohalises serveris ning seal sai juba kenasti taktikaliselt liikuda, pidi oma käike ikka ette mõtlema, mitte lihtsalt ei jooksnud ühest peidukohast teise juurde.
Meeldib väga see, et tapmiseks pole vaja terve salv vastasele pähe kihutada ning meeldib ka see, et omale piisab ühest-kahest kuulist, et surma saada. AI on kohati loll, kuid sõpradega koos mängides on piisavalt lõbus, et see segavaks faktoriks ei oleks.
Relvad on head, käituvad ning kõlavad väga hästi.
Kindlasti pole see mäng kõigile shuuteri fännidele, kes tahavad niisama pingete maandamiseks paugutada. Mäng vajab ikka veidikene mõtlemist ning liigutuste planeerimist. Graafika pole küll suurem asi, kuid see mind ei huvita ning loeb see, et mäng jookse ülisujuvalt (minu saasta kasti peal max seadetel alla 80 FPS vist ei näinud).
Eks saab järgnevatel päevadel veel mängitud, kuna mäng on tõesti väga hea ning vastab minu ootustele ning maitsele kenasti.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.