Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1063, 1064, 1065
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega
29%
 29%  [ 77 ]
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada
20%
 20%  [ 55 ]
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus)
18%
 18%  [ 48 ]
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus)
31%
 31%  [ 83 ]
hääli kokku : 263

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
p3000
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.09.2008




sõnum 03.02.2016 22:29:06 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tsitaat:

kuidas Sa saad lennujaama ja sadamasse?

kui on naine juhtimisõigusega, viib su ära.
Muul juhul takso.

see on 1/2 vastusest... icon_razz.gif
kohalejõudes ei kasuta kohalikku ühistransporti?
---
kas ma loen eelnevatest postidest välja, et osad isikud on võimelised liikuma ainult autoga? (isiklik, naise, tuttava või takso)
ja bussid,trammid,trollid, metrood,rongid tekitavad "väljakannatamatut" stressi?
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2016 22:30:25 vasta tsitaadiga

p3000 kirjutas:

ja bussid,trammid,trollid, metrood,rongid tekitavad "väljakannatamatut" stressi?
Nendega sõidavad mingid purjus kodanikud kes tekitavad kaasreisijatele stressi.
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 03.02.2016 22:31:56 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
p3000 kirjutas:

ja bussid,trammid,trollid, metrood,rongid tekitavad "väljakannatamatut" stressi?
Nendega sõidavad mingid purjus kodanikud kes tekitavad kaasreisijatele stressi.


Johhaidii icon_rolleyes.gif

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Smati
HV kasutaja

liitunud: 12.12.2006




sõnum 03.02.2016 22:35:55 vasta tsitaadiga

Mingi linnas võib trippida gMapsi abiga, aga kui väljapoole vaja vaadata, siis aitab ikka rendikas.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2016 22:38:13 vasta tsitaadiga

Mis me siit järeldame? Igaühele oma? icon_lol.gif

Kui võimalik on valida ja igas riigis ilmselt see ühistransa nii roosiline pole, eriti kui sellega kaasneb ajakulu.
Eestis jah hea, kui tööleminek on 45 mindist kauem, siis kolitakse tööle lähemale või valitakse uus töö, ilmselt igas riigis/linnas asi nii roosiline pole.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heff
HV veteran

liitunud: 18.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2016 23:37:58 vasta tsitaadiga

rtfm99 kirjutas:
heff kirjutas:
Tarbimisühiskond. Pole just vähe neid inimesi kes sellist piiripealset elu elavad kuna polegi lootust paremaks elujärjeks aga tahaks ju lubada ka endale asju, mis vähemalt näiliselt vajalikud.

Ise sõidan aastas ka 10k, max 15k. Auto turuväärtus ~kahe-kolme kuu palk, teenib hästi ja endale meeldib. Tõenäoliselt ühistranspordi ja vahel taksoga saaks odavamalt hakkama, aga meeldib (seda) autot omada. Vastuseks siis küsimusele "miks üldse autot vaja?"

seni kuni auto on vajalik jõudmaks õigeaegselt ja mugavamalt tööle ja muudesse vajalikesse kohtadesse ei saa rääkida tarbimisühiskonnast. ühistransport ei sobi kõigile. olgu see siis tasuline või näiliselt tasuta. kus võetakse, et linnas elavad autokasutajad elavad viimase raha eest?
Ei mina seda võtnud kuskilt, see esimene lause oligi vastus rohkem sellele "järelmaksudest lõhki ja kuu lõpus makaronid" mõttele. Endal ka auto järele siiski vajadus on, mida paraku ühistranspordiga ei asenda.
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.02.2016 00:21:22 vasta tsitaadiga

p3000 kirjutas:
yerba kirjutas:
Ma olen viimase 20 aasta jooksul üks kord bussiga sõitnud. See oli mu meelest aastal 2008. Ütleme nii, et piisavalt huvitav kogemus oli, et rohkem mitte tahta. Ainukesed ühistranspordid mida peale seda kasutanud olen, on lennuk ja laev.
Omaette liikumiseks sobivad siiski jalgratas, tsikkel ja auto, vastavalt vahemaadele, ilmastikule ja vajadusele.
Maksku see autovärk palju maksab, kõike ei saa siiski hinnata vaid rahas.

veidi norin, kuidas Sa saad lennujaama ja sadamasse?


Sadamasse alati oma autoga. Sest teises riigis pole jalgsi suurt midagi peale hakata.
Lennujaama viib tavaliselt naine ära või on kodanikud vastas ja viivad ning toovad.

p3000, nagu eelnevalt kirjutasin, ei ole ainsaks liiklusvahendiks vaid auto. Liigun täiesti vabalt ka jalgratta või tsikliga. Jalgratas on kena ilmaga eriti mõnus liikumisvahend, kusjuures. icon_cool.gif

Mingiks snoobiks end ei pea. Lihtsalt aegade hämaruses ( keskkooli ajast ) on ühistransport olnud mitte kõige meeldivad koht. Ja toona, elades Tartu linnas kasutasin ühistranspordi asemel peamiselt kondiauru. Sellest ajast peale ongi jäänud arusaam, et ühistransa on üsna kirjude reeglite ja halli alaga koht, kus pole suurt midagi isiklikku. Trügivad-tülpinud olemisega kodanikud, suhteliselt ripakil või määrdunud istmed, teinekord ka kodanikud kes ei lõhna väga meeldivalt. Lisaks see, et hajameelne nagu olen, kipun olulisi asju maha unustama. Oma autosse on mõnusam unustada. icon_smile.gif

PS. Tõenäoliselt Tallinnas võtaks ühistranspordi kasutamise alustamine ka natukene aega. Bussisõiduks on kiipkaardid vaid tänapäeval? Lihtsalt ühekorrapiletit või piletipakki ei saa soetada kuskilt?
Kommentaarid: 1143 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 853
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.02.2016 00:32:21 vasta tsitaadiga

tsitaat:

toona, elades Tartu linnas kasutasin ühistranspordi asemel peamiselt kondiauru

peetri tänavalt lõunakeskuse juurde on ca 1h40 minti jõlkuda. muidu kuskilt kesklinna pole probleemi. tallinn on nati teises mastaabis. omal ajal sai energias 7:15 23 peale mindud, et ca 7:50 peda uksest sisse astuda. hiljem tuli lepistikku marssida, et koplisse saaks nr9 ga. tartu bussid on alati olnud puhtamad kui tallinna omad. pääskülaprügilaexpress kadus küll ära aga koplis lõppevad asjad on endiselt ca 20 aastat vana tšehhi raud..
tsitaat:

Bussisõiduks on kiipkaardid vaid tänapäeval? Lihtsalt ühekorrapiletit või piletipakki ei saa soetada kuskilt?

algatuseks kaotati tallinnas ära see mobiilne piletisüsteem, kus valisid moblast koodi ja said tunnipileti ning mida kontrolliti id kaardiga, nüüdseks on tartus ka see kadunud. tuleb seda rohelist jullat kuskil validaatori ees vehkida. kuna see hea süsteem ära kaotati, olen bussisõitu nii tallinnas kui tartus vältinud. üksikpileteid saab bussijuhi käest aga need on sõidu ajal tülikad osta (raha peab enam-vähem täpne olema ja sinu ostmise ajal juht sõita ei saa vaid loeb sulle raha tagasi).

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.02.2016 02:29:41 vasta tsitaadiga

Volum kirjutas:

Kui veel Silberautos töötasin, siis oli neid juhtumeid küll ja küll, kus 30k välbamehed kirusid, et mootoril on pidevalt hädasi. Need kes 20k pealt käisid, neil probleeme polnud.


Mis probleemid siis 30k välbameestel ilmusid, mida 20k välbaga ei olnud?
Ja kui vanadel ja kui suure läbisõiduega autodel need probleemid olid/ei olnud?

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 04.02.2016 09:06:20 vasta tsitaadiga

yerba kirjutas:
p3000 kirjutas:
yerba kirjutas:
Ma olen viimase 20 aasta jooksul üks kord bussiga sõitnud. See oli mu meelest aastal 2008. Ütleme nii, et piisavalt huvitav kogemus oli, et rohkem mitte tahta. Ainukesed ühistranspordid mida peale seda kasutanud olen, on lennuk ja laev.
Omaette liikumiseks sobivad siiski jalgratas, tsikkel ja auto, vastavalt vahemaadele, ilmastikule ja vajadusele.
Maksku see autovärk palju maksab, kõike ei saa siiski hinnata vaid rahas.

veidi norin, kuidas Sa saad lennujaama ja sadamasse?


Sadamasse alati oma autoga. Sest teises riigis pole jalgsi suurt midagi peale hakata.
Lennujaama viib tavaliselt naine ära või on kodanikud vastas ja viivad ning toovad.

p3000, nagu eelnevalt kirjutasin, ei ole ainsaks liiklusvahendiks vaid auto. Liigun täiesti vabalt ka jalgratta või tsikliga. Jalgratas on kena ilmaga eriti mõnus liikumisvahend, kusjuures. icon_cool.gif

Mingiks snoobiks end ei pea. Lihtsalt aegade hämaruses ( keskkooli ajast ) on ühistransport olnud mitte kõige meeldivad koht. Ja toona, elades Tartu linnas kasutasin ühistranspordi asemel peamiselt kondiauru. Sellest ajast peale ongi jäänud arusaam, et ühistransa on üsna kirjude reeglite ja halli alaga koht, kus pole suurt midagi isiklikku. Trügivad-tülpinud olemisega kodanikud, suhteliselt ripakil või määrdunud istmed, teinekord ka kodanikud kes ei lõhna väga meeldivalt. Lisaks see, et hajameelne nagu olen, kipun olulisi asju maha unustama. Oma autosse on mõnusam unustada. icon_smile.gif

PS. Tõenäoliselt Tallinnas võtaks ühistranspordi kasutamise alustamine ka natukene aega. Bussisõiduks on kiipkaardid vaid tänapäeval? Lihtsalt ühekorrapiletit või piletipakki ei saa soetada kuskilt?


Eks nii kipub olema jah, et on mignid halvad mälestused noorusest või muud üksikjuhud ja selle baasilt on kujunenud raskekujuline eelarvamus. Reaalsuses ei ole tegelikult midagi erilist enam. Täitsa normaalne ja muu (arenenud) maailmaga võrreldav. Jah, sõidab ka üksikuid vanu busse veel, mis tõesti näevad üsna väsinud välja, vahel harva ka mõni koll satub pardale (viimase poole aasta jooksul, mil olen peamiselt ühistransporti kasutanud, vist 1x), aga all-in-all igati meeldiv ja normaalne kogemus. thumbs_up.gif

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 04.02.2016 20:30:14 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Volum kirjutas:

Kui veel Silberautos töötasin, siis oli neid juhtumeid küll ja küll, kus 30k välbamehed kirusid, et mootoril on pidevalt hädasi. Need kes 20k pealt käisid, neil probleeme polnud.


Mis probleemid siis 30k välbameestel ilmusid, mida 20k välbaga ei olnud?
Ja kui vanadel ja kui suure läbisõiduega autodel need probleemid olid/ei olnud?


Kõige sagedasem viga oli mootoris olevad lekkivad tihendid. Pika välbaga õli muutub rohkem viskoossemaks, keemilised omadused on muutunud ja hakkab korralikult tihendeid sööma. Seoses viskoossusega, siis kolmel juhul kulusid liuglaagrid ära ja mootor vajas kapitaalset remonti. Kütusesüsteemi koha pealt olid probleemsed just 30k välbaga filtrid, sest arvestades meie diisli kvaliteeti, vahetati pihusteid mõnuga.
Teisele küsimusele vastates, siis tuleb meelde klient, kelle MB on sõitnud 600k (ostis auto esindusest uuena), välbaks oli esinduse poolt 30k, ise käis 15k pealt ja selle aja jooksul vahetanud ainult ühe pihusti. (Loomulikult ka tavalised hooldused arvestada)

_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 04.02.2016 23:39:11 vasta tsitaadiga

Volum kirjutas:

Teisele küsimusele vastates, siis tuleb meelde klient, kelle MB on sõitnud 600k (ostis auto esindusest uuena), välbaks oli esinduse poolt 30k, ise käis 15k pealt ja selle aja jooksul vahetanud ainult ühe pihusti. (Loomulikult ka tavalised hooldused arvestada)


Kurat, sellise LSi juures ei ole võimalik ainult õlivahetusele seda kestvust taandada.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.02.2016 00:30:28 vasta tsitaadiga

Volum, mb diislitel ettenähtud 30k või 20k pealt igakord siis kütusefiltri vahetus?
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arcar
HV vaatleja

liitunud: 15.02.2014




sõnum 05.02.2016 01:26:10 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Volum, mb diislitel ettenähtud 30k või 20k pealt igakord siis kütusefiltri vahetus?

loomulikult tuleb vahetada kõik filtrid ja õli kindlastio mitte ettenähtud 30K pealt vaid 15K pealt kui soovid sõita pikemat aega,30K läbisõiduga muutub õli tökatiks mootoris,eriti veel masuudipressil,tean millest räägin ! kui sõidukist hoolid sii vaheta õli ja filtreid ca 10-15K pealt ja pole kunagi probleeme !

_________________
www.arcar.eu 56291000 Allar. Odavad rendiautod al.5 euri päev.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 05.02.2016 12:37:03 vasta tsitaadiga

Uus teema jätkub siin.

https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=667374

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1063, 1064, 1065
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.