praegune kellaaeg 26.04.2024 18:13:53
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
sõnum |
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
24.11.2015 19:55:14
|
|
|
Anti kirjutas: |
hmm, kui mootoril on palju potentsiaalseid murekohti, kuidas siis see on hea mootor ei saa ma ikkagi aru? |
tuhande € mured hakkavad tulema siis, long life välpa kasutada, ketipinguteid ega ketti ei vaheta või kui pihustid peaks otsa saama, käigukasti turbiin jne jne. Kalleim remont oli kui tagumiste piduriklotside vahetamisel silindrid olid kinni jäänud ja supportite vahetamisega läks see nali maksma 1000€.
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Kuna ma olen sakslaste usku suures osas, siis minu arvates 40k eest uut normaalset autot ei saagi. Lisaks "normaalse auto" puhul on täiesti mõistlik osta 1-2 aastat vana auto, mis on teinud ära suurima hinnalanguse, kuid milles on sõidumõnu veel väga palju. |
Suurim hinnalangus see ei ole, lisaks 1-2a vanuseid autosi on väga raske leida, enamus ikka nn esimese laine masinad, mis liisingust välja kukkunud, st 3-5a vanad. Ostad sellised 40'k, ga läheb hinnalangus veel julgesti edasi nii 10k aastas ja stabiliseerub kusagil 20k kandis mõneks ajaks. Ehk siis paraku paraku, suurem hinnalangus lõppeb seega pigem 5-6 aasta paiku. Tegelt uuemapoolse luksusauto ostmine on ränk rahakadu, igas mõttes. Skooda mees kaotab 10-15k total (va see 40k skooda mees, tema saab uhkelt 30+), tagasihoidliku lukspilli omanik suurusjärgus 20-30k. Eriti luksuslikest asjadest parem ei räägigi, 100k maksnud MB, 7 aastaga 75k. |
no 3 aastaga toimub juba suur hinnalangus, sealt edasi aeglasem. 90k Eurise BMW saab 3 aasta vanusena kätte ~40k euroga..Sellega võrreldes on edasine langus väga väike. Hiljuti toodi saksast 2014 BMW 320d F30. Garantiiga auto, läbisõitt 50k km ja hind uuena oli 47000€, Saksast sai auto kätte 22000€...
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
24.11.2015 20:11:37
|
|
|
Anti kirjutas: |
mariol on olnud tuareg "kasutuses" |
Eks teeb promo, et kalleid varuosasid keegi ostma hakkaks
Kogu see loogika läheb juba hoolduskulude ja kütusekuluga paigast... siia sekka mõni pärast garantiid lagunev jabur detail ja on see 3+a "uue" auto ost ikka kõvasti kummuli.
Lihtsalt selleks, et nii on edev...no ei mõista.
Kärutasin eelmise põlvkonna Passatiga Eestis 900km suvel ühe päevaga ja ei olnud mingit väsimust...võiks ju olla, sest olen oma selja suht ära rikkunud nooruses.
Mainin ära, et suht plank auto...ei mingit boonust va. püsikas.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
24.11.2015 21:20:36
|
|
|
Magic kirjutas: |
Anti kirjutas: |
mariol on olnud tuareg "kasutuses" |
Eks teeb promo, et kalleid varuosasid keegi ostma hakkaks |
Kui allkirja vaatad, siis ma ei tegele mootori ja veermikudetailide müügiga - hetkel on ainult üks mootori detail müüa - MAP Andur 038 906 051B
Magic kirjutas: |
Kogu see loogika läheb juba hoolduskulude ja kütusekuluga paigast... siia sekka mõni pärast garantiid lagunev jabur detail ja on see 3+a "uue" auto ost ikka kõvasti kummuli.
Lihtsalt selleks, et nii on edev...no ei mõista. |
Siin tuleb mängu ka üks faktor, mis pole objektiivselt hinnatav - mis on väärt inimese jaoks tema enda mugavus ja heaolu?
Magic kirjutas: |
Kärutasin eelmise põlvkonna Passatiga Eestis 900km suvel ühe päevaga ja ei olnud mingit väsimust...võiks ju olla, sest olen oma selja suht ära rikkunud nooruses.
Mainin ära, et suht plank auto...ei mingit boonust va. püsikas. |
Ja millega sa tol hetkel põhiliselt sõitsid? Võib-olla olidki harjunud sellega. Mul endal seljahädad ja ilma nimmetoereguleerimises võimaluseta ma paljudes autodes pikki sõite väga ette ei viitsi võtta. Paar aastat tagasi pidin ühe golf 3 kõrvalistmel Tallinnast Ida-Virumaale sõitma ja selle teekonna üle elamiseks kulus ikka päris suur kogus tugevaid valuvaigisteid.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
24.11.2015 21:35:55
|
|
|
Täna tuli müügile uus siksi mudel. Лада Веста. Hind alates 514 000 rutsi. Ehk umbes 7340 euri.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
24.11.2015 22:15:50
|
|
|
Oisu., tood ära ? Enda vana siksi annad sissemaksuks Saad uue odavamalt
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
-Koppel-
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2009
|
24.11.2015 22:30:58
|
|
|
Ossa poiss. See uus Ziguli näeb üle ootuste normaalne välja. 7500€ eest on seal asja küllaga. Kindlasti kasutab mingeid eelmise põlvkonna lääne autode detaile.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
24.11.2015 22:39:16
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Ossa poiss. See uus Ziguli näeb üle ootuste normaalne välja. 7500€ eest on seal asja küllaga. Kindlasti kasutab mingeid eelmise põlvkonna lääne autode detaile. |
tsitaat: |
developed by Renault–Nissan Alliance and AvtoVAZ engineers |
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
24.11.2015 22:53:29
|
|
|
see võib olla nende vastus lääne imperialistide vandenõule venemaa vastu. inseneritööd venelaste poolt seal ilmselt väga pole ja kooste on nadi aga kuna lõpphind on madal, eeldatakse, et läheb popiks st. ostad kolm tükki ja 1 on ikka sõidukorras..
aga tegelikult jäi mulle eelmisest tekstist silma üks teine väide ja mul tekkis küsimus: mismoodi on suutnud ca 25 aastane kehaehitaja oma tervise nii ära rikkuda, et kahe tunnine autosõit sunnib pelgalt istumise peale mitte puupingil vaid pehmel istmel "suurt kogust valuvaigisteid võtma"? ma sikliga sõites tühise tallinn-tartu otsa peale pausi teha ei viitsi, olgu tuul või vihm või päike. sundasendid on oluliselt fikseeritumad.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
rtfm99
HV kasutaja
liitunud: 08.04.2007
|
24.11.2015 22:59:03
|
|
|
laurx kirjutas: |
aga tegelikult jäi mulle eelmisest tekstist silma üks teine väide ja mul tekkis küsimus: mismoodi on suutnud ca 25 aastane kehaehitaja oma tervise nii ära rikkuda, et kahe tunnine autosõit sunnib pelgalt istumise peale mitte puupingil vaid pehmel istmel "suurt kogust valuvaigisteid võtma"? ma sikliga sõites tühise tallinn-tartu otsa peale pausi teha ei viitsi, olgu tuul või vihm või päike. sundasendid on oluliselt fikseeritumad. |
pisut draamat ehk. golf 3 kõrvaliste võib ka kõige kõvema mehe nutma panna.
_________________ |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
24.11.2015 23:16:08
|
|
|
ajuNolk, see oleks hobikas.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
24.11.2015 23:53:22
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
Anti kirjutas: |
hmm, kui mootoril on palju potentsiaalseid murekohti, kuidas siis see on hea mootor ei saa ma ikkagi aru? |
tuhande € mured hakkavad tulema siis, long life välpa kasutada, ketipinguteid ega ketti ei vaheta või kui pihustid peaks otsa saama, käigukasti turbiin jne jne. Kalleim remont oli kui tagumiste piduriklotside vahetamisel silindrid olid kinni jäänud ja supportite vahetamisega läks see nali maksma 1000€.
|
See jutt on üldistatav paljudele markidele ju - kui õigesti hooldada, siis pole suuri plaaniväliseid väljaminekuid.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
VisaHinGG
HV kasutaja
liitunud: 11.01.2014
|
24.11.2015 23:54:11
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Kuna ma olen sakslaste usku suures osas, siis minu arvates 40k eest uut normaalset autot ei saagi. Lisaks "normaalse auto" puhul on täiesti mõistlik osta 1-2 aastat vana auto, mis on teinud ära suurima hinnalanguse, kuid milles on sõidumõnu veel väga palju. |
Suurim hinnalangus see ei ole, lisaks 1-2a vanuseid autosi on väga raske leida, enamus ikka nn esimese laine masinad, mis liisingust välja kukkunud, st 3-5a vanad. Ostad sellised 40'k, ga läheb hinnalangus veel julgesti edasi nii 10k aastas ja stabiliseerub kusagil 20k kandis mõneks ajaks. Ehk siis paraku paraku, suurem hinnalangus lõppeb seega pigem 5-6 aasta paiku. Tegelt uuemapoolse luksusauto ostmine on ränk rahakadu, igas mõttes. Skooda mees kaotab 10-15k total (va see 40k skooda mees, tema saab uhkelt 30+), tagasihoidliku lukspilli omanik suurusjärgus 20-30k. Eriti luksuslikest asjadest parem ei räägigi, 100k maksnud MB, 7 aastaga 75k. |
Siin eksisid ilmselt numbritega. 100k maksnud MB 7 aasta pärast küll 75k pole.
Pigem nagu midagi 30K kanti.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
24.11.2015 23:56:54
|
|
|
VisaHinGG, 100k-75k ehk seda Markos mõtleski
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
24.11.2015 23:59:05
|
|
|
VisaHinGG, eelnevaid lauseid lugedes märkad, et jutt käib väärtuse kaotamisest.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
25.11.2015 00:13:08
|
|
|
laurx kirjutas: |
aga tegelikult jäi mulle eelmisest tekstist silma üks teine väide ja mul tekkis küsimus: mismoodi on suutnud ca 25 aastane kehaehitaja |
Tegelikult 24 ja enne reie tagaosa rebestust olin jõutõstja ikkagi ja pigem on alati olnud tähtsamad jõunumbrid - jõu kasvamisega kaasneb ka suurus. Aga on üks ütlus - "On mehed, kellele on oma arvamus ja on mehed, kes kaaluvad alla 100kg"
laurx kirjutas: |
...oma tervise nii ära rikkuda, et kahe tunnine autosõit sunnib pelgalt istumise peale mitte puupingil vaid pehmel istmel "suurt kogust valuvaigisteid võtma"? ma sikliga sõites tühise tallinn-tartu otsa peale pausi teha ei viitsi, olgu tuul või vihm või päike. sundasendid on oluliselt fikseeritumad. |
Ma ei mäleta mis täpselt tol hetkel oli, aga seljaga alati mingid probleemid olnud - jookseb perekonnas. Peale viimast traumat füsiol käies ütles see, et ristluu kõver või mingi teema seal mingite lülidega oli, diskidega probleem + jõutõmbest oli nii tugev spasm, et ta polnud oma karjääri jooksul veel sellist asja näinud...ikka juhtub - ilmselt peaks opile minema, kuid hetkel pole ma sellest mõttest liiga palju vaimustatud.
ot: |
Keegi võib mu viimase trauma tõttu maanteeratta ära osta hea hinnaga tänu sellele, et ma vähemalt lähitulevikus ennast selle seljas treenimas ei näe. Ratas ehitatud Scott Speedster S30 raamile. Soovi korral on veel freeride ja maastikuratas ka müüa - üks Scott YZ0 Timo Pritzel Limited Edition raamile ehitatud ja teine Scott YZ2 Raamile. |
softis kirjutas: |
mario20031 kirjutas: |
Anti kirjutas: |
hmm, kui mootoril on palju potentsiaalseid murekohti, kuidas siis see on hea mootor ei saa ma ikkagi aru? |
tuhande € mured hakkavad tulema siis, long life välpa kasutada, ketipinguteid ega ketti ei vaheta või kui pihustid peaks otsa saama, käigukasti turbiin jne jne. Kalleim remont oli kui tagumiste piduriklotside vahetamisel silindrid olid kinni jäänud ja supportite vahetamisega läks see nali maksma 1000€.
|
See jutt on üldistatav paljudele markidele ju - kui õigesti hooldada, siis pole suuri plaaniväliseid väljaminekuid. |
Uue puhul on lihtne, sest ise tead täpselt kuidas autot algusest peale hooldanud oled. Aga nii kaua, kuni on Yerba suguseid kasutajaid, kes seda long-life välpa hoolduste puhul kasutavad, siis järelturult ostes ei pruugi just kõige paremat autot saada. Teine veel hullem grupp on need inimesed, kes ei raatsi hooldusi teha.
mikk36 kirjutas: |
VisaHinGG, eelnevaid lauseid lugedes märkad, et jutt käib väärtuse kaotamisest. |
Mhm, jutt oli eelkõige väärtuse kaotamisest - 100k € algväärtusest kaotad 75k €.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
VisaHinGG
HV kasutaja
liitunud: 11.01.2014
|
25.11.2015 00:19:56
|
|
|
oh jah vabandan misreadisin.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
25.11.2015 00:30:00
|
|
|
Max Powers kirjutas: |
VisaHinGG, 100k-75k ehk seda Markos mõtleski |
Nii vast ikka jah. Ma 2009a. ostsin MB S400 long kere 1999a. v8 biturbo 184kw diisli, 100k krooni eest. Oli väga hooldamata isend. Tegin esmase ja elementaarse hoolduse. Aku, piduriring, õlid-filtrid, rattalaager, rehvid (35k krooni). Teadsin et sellise auto pikem pidamine mu rahakotile ei sobi, siis 4 kuud andsin talle täiega pähe ja müüsin ta siis 140k krooni eest, ühele traktoristile maha. Elamusega jäin rahule. Autoga ka nii enam-vähem. Probleeme oli küttepumba ja pihustitega. Sõita supper, hüpper, mega. Kuni 160km/h piisas kaks näppu roolil, alates 170km/h tuli roolist ühe käega kinni võtta. Turbo subaru 160km/h oli raske, kahekäega roolist ja vehkisid nagu Marcus Grönholm. Aga noh, kus meil legaalselt 160-170km/h sõita? Seega oluliseks jääbki odav auto ja suur salong.
Vaatasin just telesaade radarit. Enesetapud viivad hauda 3xrohkem inimesi, kui liiklus. Miks seal politsei reide ei korralda? Lisaks upub iga aasta samapalju inimesi, kui hukkub liikluses! Nõuan randade sulgemist! Kes ujuda tahab, täidab politseis ankeedi, kuhu märgib ujumiskoha ja ujumisaja. Ja kui kauem ujub, saab trahvi. Suht ära tüüdand liiklejate peedistamine. Kes miski jama korda saadab, siis ka vastutab selle eest! Sõitis kellegi surnuks, siis saab sama karistuse, kui mõni teine tapja. Lihtne ju!
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
25.11.2015 00:37:07
|
|
|
No kui sa ise end ära tapad või ära uputad, siis sellest ei ole teistel midagi. Aga liikluses tapad sa enamasti kellegi teise, mitte enda. Ma arvan, et meil poleks selle vastu midagi, kui liiklussurmade nimekirjas oleksid ainult end kasti sõitnud joodikud. Kahjuks võetakse enamasti keegi endaga kaasa...
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
25.11.2015 00:44:33
|
|
|
Ma arvan, et liiklusõnnetuste põhjuseks on enamasti vähene sõiduoskus, tähelepanematus, lollus või valesti valitud sõidukiirus - enamasti 2 esimest. Kiiruseületamine ei tekita avariisid - tähelepanematus ja valesti valitud sõidukiirus tekitab.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
25.11.2015 00:46:28
|
|
|
.. huvitav üleüldine fenomen mu tutvusringkonnas on see, et inimesed toovad oma tervisehädade põhjusena välja mitte olme ega töötraumad vaid väga tõsised vigastused saadakse või on saadud seoses mingi spordiga. ilmselt on tegemist mingi heaoluühiskonna aspektiga, mille uurimiseks on teised teemad aga kuidagi irooniline on mõelda võimalusele, et oma tegemise või tegemata jätmise tõttu on olemas perspektiiv oma argumentide ja arvamiste üle ratastooli najalt mugiseda. ma panin 27 selt sikliga külje maha ja lõhkusin küünarnuki, esimest korda andis see tunda paar nädalat tagasi kui ma olen 35.
..marju jättis mainimata veel ühe klassi inimesi. need on need, kes teadlikult saasta müüvad ja saastast lahti saamiseks kõikvõimalikke nippe kasutavad. mõned postid tagasi sai siin mainitud ühte vana passatit. 23 aastat vana roigas on motor up i laadse lisandiga üles tuunitud, et selle eest ~1100 euri saada. alles hiljuti pakuti sõbrale kasutuseta jäänud invabussi asemele sharani mis oli nii värskelt salongi ja mootoriruumi pesust tulnud, et kohale tulles alles tilkus. vähese tartu peal tiirutamise peale hakkas salongi imbuma õlihaisu ning soojaks salongi ei saadudki. 20ndates vene noorsandid korjasid mornilt oma roika peale pikka kauplemist kokku. alguses taheti lisaks invabussile 2k euri kompensatsiooni saada oma nii hea auto eest. lõpuks oleks oldud nõus 1:1 le vahetama, et võtke ainult see hea sharan ära..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
25.11.2015 00:48:41
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
Ma arvan, et liiklusõnnetuste põhjuseks on enamasti vähene sõiduoskus, tähelepanematus, lollus või valesti valitud sõidukiirus - enamasti 2 esimest. Kiiruseületamine ei tekita avariisid - tähelepanematus ja valesti valitud sõidukiirus tekitab. |
Nii on, aga kuidas seda mõõta?
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
25.11.2015 00:59:11
|
|
|
laurx kirjutas: |
.. huvitav üleüldine fenomen mu tutvusringkonnas on see, et inimesed toovad oma tervisehädade põhjusena välja mitte olme ega töötraumad vaid väga tõsised vigastused saadakse või on saadud seoses mingi spordiga. ilmselt on tegemist mingi heaoluühiskonna aspektiga, mille uurimiseks on teised teemad aga kuidagi irooniline on mõelda võimalusele, et oma tegemise või tegemata jätmise tõttu on olemas perspektiiv oma argumentide ja arvamiste üle ratastooli najalt mugiseda. |
Eks ta ole...Elamine on üldse kahjulik ja eks tuleb võtta mis võtta annab ja teha seda, mis rõõmu või muid vajadusi rahuldab. Mulle meeldib adrenaliin ja enda proovile panek ja ma ei kujutaks enda elu ilma nende asjadeta ette. Eks see ratastooli teema ole üks ohte, kuid kuidas siis asjale lähenema peaks - sügavasse depressiooni langema ja või vaikselt kodus istuma ning hiljem mõtlema, asjade üle mis tegemata on jäänud?
laurx kirjutas: |
ma panin 27 selt sikliga külje maha ja lõhkusin küünarnuki, esimest korda andis see tunda paar nädalat tagasi kui ma olen 35. |
Arvestades mu erinevate vigastuste hulka ja elustiili, siis ma pean 35 eluaastat 2/3 enda oodatud elueast.
laurx kirjutas: |
..marju jättis mainimata veel ühe klassi inimesi. need on need, kes teadlikult saasta müüvad ja saastast lahti saamiseks kõikvõimalikke nippe kasutavad. |
Sellistest tuleb avalikult pasandada, liste koostada ja inimesi teadvustada selleks, et need klounid sellist asja ainult ühe korra saaks teha ning edasi keegi orki ei kukuks.
SSD kirjutas: |
mario20031 kirjutas: |
Ma arvan, et liiklusõnnetuste põhjuseks on enamasti vähene sõiduoskus, tähelepanematus, lollus või valesti valitud sõidukiirus - enamasti 2 esimest. Kiiruseületamine ei tekita avariisid - tähelepanematus ja valesti valitud sõidukiirus tekitab. |
Nii on, aga kuidas seda mõõta? |
Ega vist väga ei saagi. Trahvida mingite jõhkrate trahvidega ainult avariide põhjustajaid ning eelarve auk sealt saadava tuluga ära täita mitte kiiruseületajate arvelt. See on ilus fantaasia, aga unistamine on tasuta.
viimati muutis mario20031 25.11.2015 01:00:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
25.11.2015 00:59:44
|
|
|
tsitaat: |
Kiiruseületamine ei tekita avariisid - tähelepanematus ja valesti valitud sõidukiirus tekitab.
|
kumba sa nüüd kumba osahulgaks paigutad? õnnetuse põhjustanud valesti valitud kiirus on 99% juhtudest ületatud. antud väite saaks ümber lükata näiteks selle õnnetusega, kus narva maanteel tegi papi volgaga tagasipööret ja sõitis ~200ga tulnud R1 hemehele ette. ma kiire googlega artiklit ei leidnud aga mäletan, et õnnetus oli mingites uudistes kah.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|