Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 232, 233, 234  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 27.01.2018 18:03:53 vasta tsitaadiga

Imo võiks olla ikkagi süsteem et ise määrad oma hinna ja kasutajad saavad ise juhti valida. See tekitaks olukorra kus pingutataks kvaliteedi ja kliendisuhte hoidmise nimel rohkem.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2018 18:06:04 vasta tsitaadiga

Mulle meeldib taxify, eilegi kasutasin, mõnus.
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puna
HV Guru


liitunud: 18.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2018 18:06:28 vasta tsitaadiga

Saadki ju valida kas istud autosse mis pole siiski päris takso
Kommentaarid: 360 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 312
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2018 18:30:18 vasta tsitaadiga

mis vahet seal on
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 27.01.2018 19:56:30 vasta tsitaadiga

Taxify autojuht: ma alustan ja lõpetan nädalat 300-euroses miinuses. Taxify laieneb välismaale, aga Eestis sõidavad inimesed ennast võlgu!

link

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2018 22:57:06 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:
Imo võiks olla ikkagi süsteem et ise määrad oma hinna ja kasutajad saavad ise juhti valida. See tekitaks olukorra kus pingutataks kvaliteedi ja kliendisuhte hoidmise nimel rohkem.

Wisemile oli vist selline, aga see on tänaseks surnud?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 28.01.2018 12:37:48 vasta tsitaadiga

Ma olen aru saanud, et see Taxify dünaamiline hinnastamine ise pole jama. Kehv on see ilma kordajata tasu, mis toob juhtidele miinust, eriti lühikeste otsade puhul.
Ma nt tegin eile sõidu Mustamäel Nõmmele Uberiga. 4€ läks sõit. Ma ei ole kindel, kas juht sealt väga teenis midagi.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 31.01.2018 00:19:18 vasta tsitaadiga

Taxify juht: loodame juhtkonnaga sel nädalal kokkuleppele jõuda, kui seda ei juhtu, tulevad juba tipptunnikohvid

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/taxify-juht-loodame-juhtkonnaga-sel-nadalal-kokkuleppele-jouda-kui-seda-ei-juhtu-tulevad-juba-tipptunnikohvid?id=80946563

Inimesed ei saa mõnikord aru, millal on aeg oma kaotused kokku tõmmata, tunnistada, et said petta (sh nö riigi silmad kinni molutamise v korruptsiooni tõttu) ... ja aeg edasi minna.
Viimane aeg liituda nt forex tradinguga, mis samuti üle öö rikkaks teeb, sest ESMA kaalub üle 1:5 võimenduse keelustamist. Praegu veel saab "10€ investeerides teenida 1000€ päevas".

Edit:

Raul Kalev: Taxify taksojuhid on ise valinud peksupoisi staatuse

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/raul-kalev-taxify-taksojuhid-on-ise-valinud-peksupoisi-staatuse?id=80951455

... muidu kõik õige, aga taksofirmad tegid taksojuhtidest peksupoisid varem; millal kadusid palgalised taksojuhtide töökohad? Ammu, suuremas osas enne möödunud majanduskriisi ja kui olidki palgalised, on taksofirmad neist kõvasti üle lasknud, TLS ei olnud teemaks. Ka mulle on mõni "mainekas taksofirma" ületunni- ja puhkuse tasu võlgu ning jääbki.
Uber ja Fy lisasid võimenduse IT näol.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2018 15:50:12 vasta tsitaadiga

http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/lugeja-meie-uhkus-taxify-on-muutunud-uberi-kehvemaks-koopiaks?id=80959199
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 31.01.2018 19:56:37 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/lugeja-meie-uhkus-taxify-on-muutunud-uberi-kehvemaks-koopiaks?id=80959199

Keeruline aru saada, et lugeja on mõni taxify sõitja või siis klikihimus toimetaja? icon_biggrin.gif

Selle kohta öeldakse, et turg reguleerib end ise. Kui hind liiga madal, siis kaovad ka sõitjad ära. Kui ei kao, siis järelikult hind pole liiga madal veel icon_biggrin.gif
Kliendi seisukohast ma ise olen hakanud rohkem nn taksot kasutama, sest hind on nii naljakalt odav juba.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 31.01.2018 22:59:46 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
Tanel kirjutas:
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/lugeja-meie-uhkus-taxify-on-muutunud-uberi-kehvemaks-koopiaks?id=80959199

Keeruline aru saada, et lugeja on mõni taxify sõitja või siis klikihimus toimetaja? icon_biggrin.gif

Selle kohta öeldakse, et turg reguleerib end ise. Kui hind liiga madal, siis kaovad ka sõitjad ära. Kui ei kao, siis järelikult hind pole liiga madal veel icon_biggrin.gif
Kliendi seisukohast ma ise olen hakanud rohkem nn taksot kasutama, sest hind on nii naljakalt odav juba.


Kusjuures sõitjad, st juhid, ei kao naljalt.
Isegi nn ametlikus taksonduses figureeris juba pea 10 a tagasi inimesi, kel rendi- ja muud võlad (nt kasko omavastutus) tuhandeid eurosid ning nad jätkasid. OK, seal oli põhjus nt sularaha liikumine, see sull ei jõudnud firmani, taksojuht ostis leiba ja ühepäevaliblikad ka vorsti, endale aru andmata, et nad ei ole seda raha teeninud e elavad võlgu.

Nt artikkel, kus soovitatakse teha "buildingfy" - see on ju ka olemas. Kui vaatame riigihankeid, mida võidavad suuremad firmad, kellele tekivad allhankijad ja mustalt töötajad ning need väikefirmad pankrotistuvad /tankist olla on kasulikum kui taksojuht/, must tööjõud lastakse üle. Ikka juhtub. Ja jälle juhtub.

Inimesi, kes ei saa aru, mida nad teevad, on kahjuks liiga palju. Nagu ka neid, kes seda ära kasutavad.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2018 23:08:34 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:

Nt artikkel, kus soovitatakse teha "buildingfy" - see on ju ka olemas. Kui vaatame riigihankeid, mida võidavad suuremad firmad, kellele tekivad allhankijad ja mustalt töötajad ning need väikefirmad pankrotistuvad /tankist olla on kasulikum kui taksojuht/, must tööjõud lastakse üle. Ikka juhtub. Ja jälle juhtub.


Riigihangetega on nii ja naa. Meie firma on ka allhankeid teinud ja üldiselt probleeme pole..... kliendi käest raha kättesaamine ja igasugused ebameeldivad läbirääkimised on peatöövõtja asi, aga meie arved peab peatöövõtja ära maksma ja maksab ka. Tõsi, räägin siin nüüd IT alast, võibolla ehituses käivad asjad teistmoodi.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 01.02.2018 00:25:41 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
crackpot kirjutas:

Nt artikkel, kus soovitatakse teha "buildingfy" - see on ju ka olemas. Kui vaatame riigihankeid, mida võidavad suuremad firmad, kellele tekivad allhankijad ja mustalt töötajad ning need väikefirmad pankrotistuvad /tankist olla on kasulikum kui taksojuht/, must tööjõud lastakse üle. Ikka juhtub. Ja jälle juhtub.


Riigihangetega on nii ja naa. Meie firma on ka allhankeid teinud ja üldiselt probleeme pole..... kliendi käest raha kättesaamine ja igasugused ebameeldivad läbirääkimised on peatöövõtja asi, aga meie arved peab peatöövõtja ära maksma ja maksab ka. Tõsi, räägin siin nüüd IT alast, võibolla ehituses käivad asjad teistmoodi.


Peatöövõtjal, kui mõtled hanke võitjat, ongi kõik JOKK. Riskid lükatakse allhankijale, sealt edasi kohati füüsilisele/eraiskule, allavett lähevad viimased.

Aga et liiga OT ei läheks, katel keeb edasi ja artikleid tuleb kui seeni sügisel:

Taxify sõidukijuhid pole firma "kompromissiga" nõus: klientide ja juhtide nöörimine jätkub
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/taxify-soidukijuhid-pole-firma-kompromissiga-nous-klientide-ja-juhtide-noorimine-jatkub?id=80973965

Edit:

Taxify tänane kiri juhtidele:


Tere,....!
Oleme sel nädalal saanud väga palju tagasisidet muudatuse kohta, mis kuuldu põhjal oli liiga järsk ja mille eesmärk jäi ebaselgeks.
Taxify läks nädal tagasi üle käsitsi seadistatud dünaamilise hinnastamise süsteemilt üle piirkonnapõhisele süsteemile. Detsember oli teenistuse poolest rekordkuu, kuid sarnaselt eelnevate aastatega, on nõudlus jaanuaris langenud ligikaudu 20%. Kuna juhtide arv on jäänud detsembriga võrreldes suures osas samaks, tähendas see paljude juhtide jaoks sissetuleku langust. Veebruariks prognoosime aga nõudluse kasvu, mis peaks meie andmetel suurendama tunnikassat 10% võrra.
Esmaspäeval toimus autojuhtide esindajate ja Taxify kohtumine, kus arutasime võimalikke lahendusi tekkinud olukorrale:
• Jälgime dünaamilise hinnastamise süsteemi ja teeme seadistustes igapäevaselt muudatusi, et keskmine hinnakordaja oleks sarnasem detsembri hinnakordajale.
• Võtsime arendusplaani juhtide soovidest lähtuvalt äpimaksega sõitudel jootraha jätmise võimaluse ning klientidele tühitellimuse trahvitasu ja ooteaja tasustamise. Muudatuste eesmärk on parandada kliendi käitumist ning vähendada tühjalt sõidetud kilomeetrite kulu juhi jaoks.
• Analüüsime jooksvalt juhtide sissetulekut, kulusid ja kaalume ka baashindade tõstmist.
Usume, et antud meetmete läbi kasvab juhtide sissetulek lähinädalatel. Eesmärgiks on leida mõistlik tasakaal soodsamast hinnast tuleneva sõitude arvu kasvu ning juhi kulusid arvestava sissetuleku vahel.
Ootame jätkuvalt Sinu tagasisidet ning võimalusel ka täpsemaid tulude-kulude arvutuskäike, et olukorrast veelgi paremat ülevaadet saada.
Rohkelt sõite soovides,
Taxify meeskond

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 01.02.2018 00:50:05 vasta tsitaadiga

No sesmõttes suht naiivne on loota, et lähed rõõmsalt kell 9 tööle ja tuled kell 17:00 sõitmast ning tööd on roppu moodi ja kõik tahavad hullult maksta. Takso võetakse enamasti ikka siis, kui tavainimene tööl pole või mingi aeg, kus enam ühistransport ei sõida/mingi viisakam üritus.

Kui teenida midagi tahad, siis tulebki varahommikud, õhtupoolikud ja ööd tööl olla.
Küll aga keskmine Taxify juht ei tundu vähemalt Taxify juhtide foorumit lugedes piisavalt nutikas, et selle peale tulla ning vingub lihtsalt, et tööd ei ole.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cascada
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2005




sõnum 01.02.2018 20:42:34 vasta tsitaadiga

Kasutan Taxify, Uberi või Taxigo teenust pea igapäevaselt, vastavalt sellele milline neist antud hetkel soodsaim on.
Tavaliselt alustan Taxify'st, kui kordaja on peal siis vaatan Uberist, kui seal ka kordaja siis võtan Taxigo ja tellin sealt takso.
Üldiselt võib Taxify ja Uberga sõita kuni 1.2 kordajani, seal edasi tundub takso soodsam, seda selletõttu, et nii Taxify kui Uberi puhul maksad korraga nii aja kui km eest.

Kui Taxify peaks oma hindasid tõstma siis kaotaksid nad sõitjaid ning selle tagajärjel väheneks juhtide teenistus ju veelgi sest miks peaks Taxify teenust kasutama kui see tuleb kallim kui taksod?

Teen lihtsa võrdluse, sõit on 5 km kaugusel ajaga 10 min.

Taxify (start 0,99€, km 0,35€ ja aeg 0,1€ min) , lisaks 1,3 kordaja
Sõidu maksumus tuleb:
- Alustus 0,99€
- Km 1,75€
- Aeg 1€
Kokku: 3,74€ x 1,3 kordaja = 4,862€, 1,5 kordaja 5,61€ ja 2 kordaja 7,48€

Takso (start 2€ ja km 0,50€), on ka kallimaid taksosid kuid on ka odavamaid
Sõidu maksumus tuleb:
- Alustus 2€
- Km 2,50€
- Aeg 0€
Kokku: 4,5€
Tõsi, takso puhul jookseb ajatasu siis kui foori taga istuda või kiirus väiksem kui 22 km/h, see lisab ilmselt natuke hinnale juurde, niiet 1,3 kordajaga Taxify võib veel taksoga võrdne olla kuid 1,4 ja kõrgema kordajaga pole enam küsimust, takso on soodam ja eelistatud.

Kui lähebki nii, et alustustasu tõuseb 1,5€ peale ja km 0,44€ siis pole mõtet Taxify'd enam kasutadagi kuna hind on sarnane taksodele aga ühissõiduki radasid kasutada ei või mis teeb sõidu pikemaks ja kallimaks kui päris taksodel. Sellisel juhul võib Taxify'le uninstall teha.
5 km ja 10 min sõudu maksumus (ilma kordajata) tuleb:
- Alustus 1,5€
- Km 2,2€
- Aeg 1€
Kokku: 4,7€ mis on kallim kui takso

Kui praegu (19:40) Taxify äppi vaadata siis näitab, et kesklinn autosid täis aga kordaja 1,2 on peal, vaadates Uberit siis seal kordajat ei ole, antud juhul pole küsimus millise äpi kaudu tellida, selleks on Uber või Taxigo.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 01.02.2018 20:49:17 vasta tsitaadiga

cascada kirjutas:


Kui Taxify peaks oma hindasid tõstma siis kaotaksid nad sõitjaid ning selle tagajärjel väheneks juhtide teenistus ju veelgi sest miks peaks Taxify teenust kasutama kui see tuleb kallim kui taksod?



Tihti teenistust ei olegi, sõna otseses mõttes sõidetakse end võlgu. E teenistus ei vähene, võlad suurenevad.
Aga lolle, kes tööle peale maksavad, tundukse jaguvat, nii et varsti võib ise juhilt sõidu eest viieka küsida. "Muidu panen sulle ühe tärni!".

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cascada
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2005




sõnum 01.02.2018 21:34:28 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
cascada kirjutas:


Kui Taxify peaks oma hindasid tõstma siis kaotaksid nad sõitjaid ning selle tagajärjel väheneks juhtide teenistus ju veelgi sest miks peaks Taxify teenust kasutama kui see tuleb kallim kui taksod?



Tihti teenistust ei olegi, sõna otseses mõttes sõidetakse end võlgu. E teenistus ei vähene, võlad suurenevad.
Aga lolle, kes tööle peale maksavad, tundukse jaguvat, nii et varsti võib ise juhilt sõidu eest viieka küsida. "Muidu panen sulle ühe tärni!".

Hetkel vaatan Taxify kaudu autot, näitab "kõrgemat nõudlust" ehk kordaja 1,2 on peal kuigi ümbrus autodest täis.
Vaatan Uberit, kordajat ei ole, näitab ka et, ümbrus autosid täis.
Siis vaatame Taxigo äppi, BINGO, hetkel kokku 57 autot mille hulgast valida.

Taxify "kõrgem nõudlus" on puhta väljamõeldis, sellise kunstliku hindade tõstmisega peletavad nad ka viimased kliendid nende juurest eemale.

Kui kurdetakse, et teenistus Taxify all on liiga väike, miks siis Taxigo alla ei liiguta, keegi neist ei ole ju sunnitud Taxify all töötama või on?
Taxigo võimaldab igal juhil endale ise hinnad määrata ja selliste hindadega sõita nagu süda lustib, kasvõi 10€ alustus ja 1€ km, iseasi on kas sellise tasu eest ka kliente saab...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 01.02.2018 22:20:30 vasta tsitaadiga

cascada kirjutas:


Hetkel vaatan Taxify kaudu autot, näitab "kõrgemat nõudlust" ehk kordaja 1,2 on peal kuigi ümbrus autodest täis.
Vaatan Uberit, kordajat ei ole, näitab ka et, ümbrus autosid täis.
Siis vaatame Taxigo äppi, BINGO, hetkel kokku 57 autot mille hulgast valida.

Taxify "kõrgem nõudlus" on puhta väljamõeldis, sellise kunstliku hindade tõstmisega peletavad nad ka viimased kliendid nende juurest eemale.

Kui kurdetakse, et teenistus Taxify all on liiga väike, miks siis Taxigo alla ei liiguta, keegi neist ei ole ju sunnitud Taxify all töötama või on?
Taxigo võimaldab igal juhil endale ise hinnad määrata ja selliste hindadega sõita nagu süda lustib, kasvõi 10€ alustus ja 1€ km, iseasi on kas sellise tasu eest ka kliente saab...


Taxigo-s ei ole tellimusi eraüritajatel. 10 nädalas, sellest ju ei ela. Meedia haibitud Uber ja Taxify on kliendi valikud.
Taxigo koondab praeguseks üsna suurt hulka taksofirmasid, tööd saavad seal firmadele logotasu ja tellimustasu maksvad taksojuhid, aga kui neid on selline hulk ripakil, siis jällegi kliendile hea, aga juhtide seisukohalt ei ole tööd.

Ma olen aru saanud, et mõtlevale, finantsiliselt endaga toimetulevale ja "normaalsele inimesele" ei saagi taksondust ja äpindust ära seletada, sest terve mõistus seda asja ei võtagi.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 02.02.2018 10:38:42 vasta tsitaadiga

www.tellitesla.ee on ausa hinnaga kui keegi kardab sõidujagajale liiga vähe maksta.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vortex
HV veteran
vortex

liitunud: 02.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2018 10:46:41 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:


Taxigo-s ei ole tellimusi eraüritajatel. 10 nädalas, sellest ju ei ela. Meedia haibitud Uber ja Taxify on kliendi valikud.
Taxigo koondab praeguseks üsna suurt hulka taksofirmasid, tööd saavad seal firmadele logotasu ja tellimustasu maksvad taksojuhid, aga kui neid on selline hulk ripakil, siis jällegi kliendile hea, aga juhtide seisukohalt ei ole tööd.

Ma olen aru saanud, et mõtlevale, finantsiliselt endaga toimetulevale ja "normaalsele inimesele" ei saagi taksondust ja äpindust ära seletada, sest terve mõistus seda asja ei võtagi.


Parandage, kui eksin ja vahepeal on midagi muutunud, aga vähemalt mõne eja eest puudus Taxigol ilmselt enamiku kasutajate jaoks kõige olulisem omadus - makse võimalus.
Kui ma pean sõidu lõpus ikka sularaha või kaardiga mässama võin ka tellimiseks taksofirmasse helistada.
Vähemalt minu jaoks on makse mugavus ja automaatsus just Taxify ja Uberi põhiline tõmbekoht.
Rääkimata sellest, et veel mõne aja eest, kui viimati Taxigod proovitud sai nägi äpp välja nagu suvalise teismelise poole tunniga kokku visatud käkerdis.
Veidi võiks ju investeerida ka visuaalsesse ja funktsionaalsesse kvaliteeti.

_________________
twitter: @meelisv
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heff
HV veteran

liitunud: 18.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2018 10:51:07 vasta tsitaadiga

Kaarti saab Taxigol lisada küll, kasutanud pole veel. Näeb tõesti natuke mage välja.
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2018 12:44:14 vasta tsitaadiga

vortex kirjutas:
Kui ma pean sõidu lõpus ikka sularaha või kaardiga mässama võin ka tellimiseks taksofirmasse helistada.

Sul on lihtsalt prioriteedid pisut paigast ära - rahaga (eriti sularahaga) mässamine on ju parim tegevus elus. Õhtul tõmbad kardinad ette ja hakkad diivanilaual lugema - telekapult ei tule meeldegi.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 02.02.2018 15:02:46 vasta tsitaadiga

Võtsin Taxigo kliendiäpi lahti - pakub võimalust krediitkaart siduda ja mobiilimakset.
Visuaalne pool mind ei häiri, küll aga autode kuvamise järjekord. Võiks alustada mulle lähemast, mitte esimestena näidata 8-9km kaugusel olevaid masinaid, lähim 2.1km kaugusel olev Reval alles seitsmendana.

Aga see pidi olema teema, et parimad juhid kuvatakse enne. Mille järgi ollakse parim, täpselt ei tea, küllap jälle autos elamine ning see, et uhabki 10km linna piirile, viib mu 300m kaugusele poodi ning "zajebal nahui ja jobannõi vrot bljät" röögib alles siis kui ma kuuldekaugusest väljas olen. icon_biggrin.gif

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cascada
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2005




sõnum 02.02.2018 15:08:51 vasta tsitaadiga

heff kirjutas:
Kaarti saab Taxigol lisada küll, kasutanud pole veel. Näeb tõesti natuke mage välja.

Uus, praegune Taxigo äpp näeb päris hea välja, ei ole midagi halba öelda ja töötab ka korralikult, kuigi autode järjekord võiks paremini tehtud olla.
Krediitkaardi lisamine on ju vaid ühekordne tegevus mida sa teed üle kahe, kolme aasta (oleneb kaua kaart kehtib).
Sellise "nice to have" lisa peale mina rohkem aega ei raiskaks kui äpis on muid olulisemaid asju mida parandada või juurde teha.
Lisaks, kui sa juhtud olema ka Tele2 klient saad ka läbi Tele2 väga mugavalt maksta.

https://tehnika.postimees.ee/4395667/tana-taas-kohvitama-kogunevad-taxify-juhid-tahavad-peamiselt-uht-hinnatousu
tsitaat:
Juhid soovivad aga, et minimaalne sõidutasu oleks 4,5 eurot, sõidualustustasu 1,55 eurot, kilomeetri hind 0,44 senti ning ajatariif jääks samaks.

Selliste hindade juures muutub Taxify kallimaks enamikest taksodest ning lühemaid otsi kui 5-6 km pole üldse mõtet Taxifyga sõita icon_eek.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 02.02.2018 16:04:11 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
Võtsin Taxigo kliendiäpi lahti - pakub võimalust krediitkaart siduda ja mobiilimakset.
Visuaalne pool mind ei häiri, küll aga autode kuvamise järjekord. Võiks alustada mulle lähemast, mitte esimestena näidata 8-9km kaugusel olevaid masinaid, lähim 2.1km kaugusel olev Reval alles seitsmendana.

Aga see pidi olema teema, et parimad juhid kuvatakse enne. Mille järgi ollakse parim, täpselt ei tea, küllap jälle autos elamine ning see, et uhabki 10km linna piirile, viib mu 300m kaugusele poodi ning "zajebal nahui ja jobannõi vrot bljät" röögib alles siis kui ma kuuldekaugusest väljas olen. icon_biggrin.gif
Mul kuvab kauguse järgi...
Aga mulle Taxigo puhul meeldib see sõidu arvutamise teema. Nii mõnigi takso tundub soodne, aga kui paned sõidu arvutamise, siis enam ei ole icon_biggrin.gif
Ning täitsa hästi arvutab ka icon_smile.gif

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 232, 233, 234  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.