Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Taxify ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 119, 120, 121  järgmine
Hinnavaatlus :: m.hv.ee :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
garage48
HV vaatleja
garage48

liitunud: 28.03.2011




sõnum 04.09.2013 15:48 Taxify ja taksonduse teema vasta tsitaadiga



Garage48 HUBist on välja kasvanud noore 19a ettevõtja Markuse loodud uus takso tellimise äpp mTakso.
mTakso võimaldab 2-klikiga taksot tellida Android ja iPhone nutitelefonis ning veebilehelt http://taxify.eu/et/mtakso-landing/

Teenus töötab täna Tallinnas ja Tartus ning süsteemiga on liitunud 100 taksojuhti.
Kui teie asukohas parajasti vaba taksot ei ole, siis näete taksofirmade telefoninumbreid.

Kas teie olete juba Taxify teenust proovinud? Millised on muljed?

_________________
Garage48 - nädalavahetusega ideest prototüübini üritused Euroopas ja Aafrikas: http://garage48.org.
Garage48 HUB - avatud kontor startup ja tehnoloogia inimestele Tallinna kesklinnas Rävala pst 7: http://hub.garage48.org.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 04.09.2013 15:52 vasta tsitaadiga

kas sama asi mitte ei ole juba olemas kutsu takso näol?

e: tundub et siiski mitte. mTakso siiski põhjalikum vähemalt tutvustuse järgi. thumbs_up.gif kasutand pole.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
atss
HV vaatleja
atss

liitunud: 07.09.2002




sõnum 04.09.2013 16:08 vasta tsitaadiga

Kõik oleks nagu ilus, aga milleks see kasutajakonto loomine??? Taksojuhil nagu minu andmeid vaja pole, vähemalt siiani olen saanud oma sõidud anonüümselt tehtud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 04.09.2013 16:33 vasta tsitaadiga

atss kirjutas:
Kõik oleks nagu ilus, aga milleks see kasutajakonto loomine??? Taksojuhil nagu minu andmeid vaja pole, vähemalt siiani olen saanud oma sõidud anonüümselt tehtud.


Kui sa tellid täna dispetseri käest takso, siis tema näeb sinu numbrit samamoodi, ehk see anonüümsus on veidi petlik.

Telefoninumber ja konto loomine on vajalikud:
- kui klient ja taksojuht ennast üles ei leia, siis saavad üksteisele helistada ja sõnumit saata
- klient saab sama numbri/parooliga taksot tellida nii telefonist kui brauserist, edaspidi näha tellimuste ajalugu ja trükkida välja arveid jms.
- kliendi tuvastamiseks (tühitellimused, autot lõhkuvad jms) kliendid välja filtreerida ja musta nimekirja lisada

Meil on tänaseks ca 1 kuuga ca 5000 registreeritud klienti.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com


viimati muutis mtakso 04.09.2013 17:14, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alliance
freelancer
alliance

liitunud: 23.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2013 16:42 vasta tsitaadiga

Päris vaenulik ja ahistav teenus siis. Keegi ei saa siin välistada ala nägu ei meeldi panen sind musta listi. Lihtsalt on vanamoodsalt number mälus hoida. Privaatsus ja ausus ei ole võrreldavad.
_________________
...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 04.09.2013 17:11 vasta tsitaadiga

alliance kirjutas:
Päris vaenulik ja ahistav teenus siis. Keegi ei saa siin välistada ala nägu ei meeldi panen sind musta listi. Lihtsalt on vanamoodsalt number mälus hoida. Privaatsus ja ausus ei ole võrreldavad.


Kui sa helistad dispetserile, siis nemad peavad samamoodi musta nimekirja, kui klient teeb lollusi ja teeb tühitellimusi.

Miks sa arvad, et teenusepakkuja peaks hea kliendi lihtsalt musta nimekirja lisama? 99% klientidest on väga mõistlikud. Kahjuks on alati meepotis ka mõni ebameeldiv tõrvatilk. Me võime kinnitada, et seni ei ole 1 kuu jooksul ühegi kliendiga intsidente olnud ja takosjuhid kiidavad mTakso kaudu tulnud tellimusi, sest tellijad on heatahtlikud, sõbralikud ja uuendusmeelsed.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
atss
HV vaatleja
atss

liitunud: 07.09.2002




sõnum 04.09.2013 17:30 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:
alliance kirjutas:
Päris vaenulik ja ahistav teenus siis. Keegi ei saa siin välistada ala nägu ei meeldi panen sind musta listi. Lihtsalt on vanamoodsalt number mälus hoida. Privaatsus ja ausus ei ole võrreldavad.


Kui sa helistad dispetserile, siis nemad peavad samamoodi musta nimekirja, kui klient teeb lollusi ja teeb tühitellimusi.

Miks sa arvad, et teenusepakkuja peaks hea kliendi lihtsalt musta nimekirja lisama? 99% klientidest on väga mõistlikud. Kahjuks on alati meepotis ka mõni ebameeldiv tõrvatilk. Me võime kinnitada, et seni ei ole 1 kuu jooksul ühegi kliendiga intsidente olnud ja takosjuhid kiidavad mTakso kaudu tulnud tellimusi, sest tellijad on heatahtlikud, sõbralikud ja uuendusmeelsed.


Nemad peavad ainult musta nimekirja. Selle programmi juures on põhimõtteks, et "jälgime igaks juhuks kõiki, äkki osutub keegi ebaausaks".
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 04.09.2013 18:15 vasta tsitaadiga

atss kirjutas:
Nemad peavad ainult musta nimekirja. Selle programmi juures on põhimõtteks, et "jälgime igaks juhuks kõiki, äkki osutub keegi ebaausaks".


Ei saanud sinu mõttest hästi aru? HinnaVaatluse foorumis on sul samuti registreeritud konto, kas sa arvad et Tanel salaja jälgib kõiki kasutajaid? Selline jälgimine ei ole mõistlik ja kuidagi ajaliselt realistlik. mTakso meeskond tegeleb pigem uute taksojuhtide kutsumisega, teenuse sisulise arendamise ja turundamisega.

Hea meelega ootaks teie käest sisulisi kommentaare teenuse töötamise kohta, näiteks:
- Kas proovisite taksot tellida ja teie piirkonnas oli vabasid taksosid?
- Kas rakendus töötas kenasti või peaks midagi rakenduses parandama?
jms.

Saaksime vahetu tagasiside alusel teenust paremaks muuta. Tänud kõigile, kes on nõus teenust proovima icon_smile.gif

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
atss
HV vaatleja
atss

liitunud: 07.09.2002




sõnum 04.09.2013 19:23 vasta tsitaadiga

Kommentaare ios programmi kohta:
1.Languages: English, German, Northern Sami, Spanish
Võib olla põhja-saami keel on tartus väga levinud, kuid Tallinna elanikele sobiks rohkem eesti ja vene keel
2. Igal teisel katsel jookseb kokku KERN_INVALID_ADRESS at.........
3. Terms & Conditions . Imelik kiri nupu Join all mis ei vii kuhugi, ehk andke oma andmed ja me teeme nendega mis heaks arvame. Kodulehel ei suutnud samuti leida otsest viidet privaatsuspoliitikale, ainult google play poes ja appstores olid viited.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HellWalKeR
HV kasutaja
HellWalKeR

liitunud: 20.11.2006




sõnum 04.09.2013 19:25 vasta tsitaadiga

Huvi pärast vaatasin lehele ning registreerisin ennast ära. SMS kinnitus tuli kohale aga kui koodi sisestasin ja "kinnita" vajutasin siis ei juhtunud midagi. Paar korda vajutasin veel aga ikka vaikus. Tegin lehele refreshi siis oli kõik ok. Eks info läks läbi aga kasutajale ei kuvatud midagi.
Kasutusel IE 10.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 04.09.2013 20:57 vasta tsitaadiga

atss kirjutas:
3. Terms & Conditions . Imelik kiri nupu Join all mis ei vii kuhugi, ehk andke oma andmed ja me teeme nendega mis heaks arvame. Kodulehel ei suutnud samuti leida otsest viidet privaatsuspoliitikale, ainult google play poes ja appstores olid viited.


Tänud, vajalikud kommentaarid. Teenusega seotud tingimused:
- Privaatsuspoliitika http://www.mtakso.ee/privacy/
- Teenuse tingimused http://www.mtakso.ee/conditions/

Nüüdsest on teenusega seotud tingimused kenasti mtakso.ee veebilehe jalusest leitavad.

Punktide 1 ja 2 osas sooviks veidi tehnilist lisainfot, saadame privaatsõnumi, et täpsustada.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 05.09.2013 11:09 vasta tsitaadiga

Huvitav teenus, loodetavasti tuleb rohkem taksosid sellega kaasa, et tekiks ka hinnavõrdluse moodi efekt.
_________________
ONLINE-intervjuu e-residentsuse projekti tegevjuhi Kaspar Korjusega 12. detsembril - ootame küsimusi!
HV F1 2017 ennustusvõistlus - AUHINNAFOND ARVUTITARK.EE POOLT VÄÄRTUSES 600 €!
HV kasutajate autod 2016 - suur tabel
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 05.09.2013 11:19 vasta tsitaadiga

HellWalKeR kirjutas:
Huvi pärast vaatasin lehele ning registreerisin ennast ära. SMS kinnitus tuli kohale aga kui koodi sisestasin ja "kinnita" vajutasin siis ei juhtunud midagi. Paar korda vajutasin veel aga ikka vaikus. Tegin lehele refreshi siis oli kõik ok. Eks info läks läbi aga kasutajale ei kuvatud midagi.
Kasutusel IE 10.


Täname tagasiside eest. Me oleme ise testinud IE9-ga, siis registreerimine veebis töötas.
Proovime endale IE10-ga arvuti leida ja testida ning viga üles leida.

Kas sul on võimalik seniks proovida Chrome või Firefoxiga, et kas siis õnnestub konto aktiveerida?

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mihkel^^
HV kasutaja
Mihkel^^

liitunud: 23.10.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2013 11:45 vasta tsitaadiga

millal windows phonele loote appi?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 05.09.2013 11:51 vasta tsitaadiga

Mihkel^^ kirjutas:
millal windows phonele loote appi?

Windows Phone kasutajate arvust ja statistikast on keeruline aru saada icon_smile.gif
Oleme veidi uurinud WP-d ja otsinud sobivat arendajat... kohe lähiajal ilmselt ei tule veel WP versiooni.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HellWalKeR
HV kasutaja
HellWalKeR

liitunud: 20.11.2006




sõnum 05.09.2013 15:17 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


Täname tagasiside eest. Me oleme ise testinud IE9-ga, siis registreerimine veebis töötas.
Proovime endale IE10-ga arvuti leida ja testida ning viga üles leida.

Kas sul on võimalik seniks proovida Chrome või Firefoxiga, et kas siis õnnestub konto aktiveerida?
Ei saa proovida, sest number juba kasutuses ja kahjuks teisi telefone ligi pole, kelle numbrile registreerida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 31.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2013 16:01 vasta tsitaadiga

võiks ju miskit 3rd party autentimist kasutada. FB/google jmt. Vajadusel võib selle konto regamise varuvariandiks jätta näiteks. Endal ei ole mittemingisugust huvi järjekordset kontot eraldi parooliga kusagile tegema hakata näiteks. Selliste pisikeste ettevõtmiste jaoks mida inimene tõenäoliselt harva kasutab on 3rd party autentimised ideaalne lahendus.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HHE
HV kasutaja
HHE

liitunud: 19.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2013 16:52 vasta tsitaadiga

Ei ole veel testinud, aga mille poolest ta parem on kui TaxiPal?
_________________
PSN: vonHeix
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2013 17:53 vasta tsitaadiga

Tundub huvitav teenus olevat, aga sellegipoolest veidi solvav, sest kodulehe esmakordsel avamisel kuvatakse leht inglise keelsena...
Minu arust pole just väga raske kontrollida IP registrimaad ning siis vastavas keeles leht kuvada.

Aga see selleks - loodan, et Rakvere taksod ka kunagi lisanduvad icon_biggrin.gif

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alliance
freelancer
alliance

liitunud: 23.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2013 18:33 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
võiks ju miskit 3rd party autentimist kasutada. FB/google jmt. Vajadusel võib selle konto regamise varuvariandiks jätta näiteks. Endal ei ole mittemingisugust huvi järjekordset kontot eraldi parooliga kusagile tegema hakata näiteks. Selliste pisikeste ettevõtmiste jaoks mida inimene tõenäoliselt harva kasutab on 3rd party autentimised ideaalne lahendus.
Ma just m6tlesin sama, ei viitsi mina uut kontot teha. Neid on niigi palju. Logimine läbi FB, google vms oleks hea.
_________________
...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2013 18:37 vasta tsitaadiga

Väike parandus, meibi? Inglise keeles võiks tiitel (<title>) olla inglise keelsena icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gunn056
HV vaatleja
Gunn056

liitunud: 12.06.2008




sõnum 05.09.2013 20:18 vasta tsitaadiga

Sai laupäeval Tallinnas proovitud ja takso hilines 4 seki icon_biggrin.gif thumbs_up.gif

Kasutan kindlasti ka edaspidi...

Jõudu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nexus4
Kreisi kasutaja
nexus4

liitunud: 01.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2013 10:12 vasta tsitaadiga

Okay Google Now, get me a cab.
_________________
M: Audi A6 C6 LPG gaasiseadmega
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Netfish
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2013 13:59 vasta tsitaadiga

Appini ei jõudnud veel, aga veebiliidese põhjal suht bugine ja toores. Aga kuna beta ja kui arendusmeeskond väga väike ning testijaid polegi, siis arusaadav, et lõppkasutajate abiga stabiilseks teete.
Kui aega saan, võin konkreetsemaid vigu raporteerida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
allu22
HV kasutaja

liitunud: 11.03.2005




sõnum 07.09.2013 10:57 vasta tsitaadiga

Mul oli kahjuks suhteliselt negatiivne kogemus.

1. Registreerimine
Nagu teised ülevalpool mainisid, ei ole kellelgi huvi järjekordset parooli meelde jätta (iOS'i peal on väga mugav FB või Twitteri kaudu ennast autentida). Ma panin mingi suvalise parooli, kui peaks olema vaja seda sisestada, siis peab lihtsalt uue parooli valima.
2. Positsioneerimine
Esimesel käivitumisel pandi mind õigesse kohta. Kui nüüd reaalselt tellima tahtsin hakata, siis ta mind enam õigesse kohta panna ei tahtnud (isegi repositsioneerimise nupu vajutamine ei aidanud). Tapsin äpp'i ära ja uuesti käivitades olin õiges kohas.
3. Tellimine
Valisin taksojuhi, kinnitasin tellimuse ja lõpuks kui taksojuht minule järgi tulemise kinnitas tuli ekraanile teade, et läheb 5 minutit ja ma võin teda kaardilt jälgida. Siiani kõik hea. Otsustasin siis kahte sõrme kokku lohistades kaardil välja zoom'ida, et taksojuht ülesse leida. Järgnev toimus väga kähku. Lisaks sellele, et kaart ennast välja zoom'iks, otsustas rakendus, et mu sõrm oli annotation punkti peal ja peaks manuaalselt minu asukohta muutma. Kui olin sõrme jõudnud ülesse tõsta, olin ma juba keset Soome lahte. Otsustasin kiiresti rakenduse kinni panna, lootuses et taksojuhile ei saadeta minu uut asukohta. Rakenduse uuesti käivitades olin ma uuesti tellimise vaates. Võtsin kiiresti oma sada asja ja läksin õue lootuses, et takso tuleb minu maja ette mitte ei lähe mind Soome lahte otsima. 10 minuti möödudes sain aru, et minu maja juurde ta ei tule.
Vahepeal helistasin paari teise taksofirmasse, et ikkagi takso saada. Kahjuks oli algamas juba tipptund ja sealt ma endale taksot ei saanud.
Avasin taas mTakso rakenduse, kuid see jooksis esmalt kokku. Avasin rakenduse uuesti, seekord edukalt. Asusin endale siis uuesti taksot tellima, minu rõõmuks oli sama takso jälle nimekirjas, peale tellimuse kinnitamist sain teate, et takso saabub 15minuti pärast. Seekord ma rakendust sulgeda ei julgenud, kuna mul oli vaja täna sihtkohta ikkagi jõuda.
Lõpuks takso saabus. Taksojuhiga vesteldes selgus, et ta minu eelmist tellimust ilusti nägi, aga aadress oli kõrval tänavas. Kuna mind seal aga ei olnud, siis ta viis sealt kellegi teise vahepeal ära ja tuli minu teise tellimise peale mulle ikkagi järgi, seekord õigesse kohta. Sõiduajal vesteldes nõustusime mõlemad, et selline äpp on väga tore, kui selliseid vigasid ei oleks.

Suureks abiks oleks olnud kui profiili all oleks tellimuste ajalugu näha. Siis oleksin saanud taksojuhile vähemalt helistada.
Annotation'i/Pin'i liigutamine võiks käia peale tap&hold sündmust, nii nagu iOS Maps rakenduses.

See, et peale rakendusest väljumist tagasi tulles oma käimas olevad tellimust ei näinud on normaalne? Kui jah, siis peaks UX'i inimest kõvasti noomima.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Taxify ja taksonduse teema mine lehele 1, 2, 3 ... 119, 120, 121  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.