Juba ülehomme ehk reedel näitab Sony maailmale oma järgmise põlvkonna MMOd, koodnimega Everquest Next. Evolutsiooni asemel on lubatud revolutsioon.
What is EverQuest Next? While we can't see the whole picture, here are the (public!) pieces of the EQN puzzle that we have so far.
At SOE Live 2012, the upcoming game was revealed to be a sandbox by none other than SOE CEO John Smedley himself. Since then, he's talked about the how the game has tools for players to shape the living, breathing world around them. While this news isn't exactly detailed, it does lay the foundation for what players can expect.
Do tools to shape this world include crafting? Yes. At PAX East, Franchise Director Dave Georgeson described his pet theory that crafters are the glue of MMOs. He told us, "You can pretty much assume that there will be a strong backbone in EQ Next for those players." And bringing Emily "Domino" Taylor (known for her work expanding the crafting system in EverQuest II) on board as producer for EQ Next helped cement that idea that crafting would be integral.
What about the living, breathing world part? Smedley noted, "We're changing what AI is in these games to a degree that we're going to bring life to the world. That to us is the essence of the change that we're making." Earlier this year, we learned that the team behind Storybricks, a developing game with revolutionary AI that responds to individual players, is collaborating on EQN.
What else do we know? In that same PAX East interview, Georgeson said he felt that SOE was already tipping its hand somewhat with what has been added to EQ and EverQuest II. He elaborated by noting that features like Player Studio and SOEmote will be a part of the sandbox. We also have the confirmation that the sandbox will follow the rest of SOE's portfolio and be free-to-play.
Visually, we've also been treated to two bits of art to give us a glimpse of the game: the first, a texture-less and colorless character model, and the second, the official concept painting. Calm your shock about the size of the shoulderpads and such on the armor and remember that the concept paintings for the other two games were also just that -- concepts. In-game art is likely to vary just as it did for the other games.
And finally, we know that this year players will get more than just a peek at a demo at SOE Live; as Smedley has hinted, "Players will get their hands on an actual release version of what we're doing late [this] year -- and I don't mean a beta."
art style tudus küll olevat ala "disney"... väga kole minujaoks.
paremast graafikast ka aru ei saanud kui aus olla _________________ Anar kaluva tielyanna!
Seda väidetakse ühel või teisel kujul poolte MMORPG-de kohta. Art syle küll suurem osi pole, selgelt WoWi ahvimine. Ju siis mõeldi, et WoW sai oma väljanägemise pärast populaarseks ja nüüd kavalad sony mehed mõtlevad, et kasutaks seda ära. Hype-i järgi ei ole tark minna. Kui toode releasib ja tõesti on tegu revolutsiooniga, mis muudab meie arusaama MMORPG-dest, siis juhhei, aga art style seda praegu ei kinnita.
Seda väidetakse ühel või teisel kujul poolte MMORPG-de kohta. Art syle küll suurem osi pole, selgelt WoWi ahvimine. Ju siis mõeldi, et WoW sai oma väljanägemise pärast populaarseks ja nüüd kavalad sony mehed mõtlevad, et kasutaks seda ära. Hype-i järgi ei ole tark minna. Kui toode releasib ja tõesti on tegu revolutsiooniga, mis muudab meie arusaama MMORPG-dest, siis juhhei, aga art style seda praegu ei kinnita.
Voxelid. Tead, mis need on?
Kas mõni siit üldse peale mõne ekraanilasu vaatamise teksti ka luges ?
Härrad ei saanud vist üldse aru, millega Sony on hakkama saamas. Everquest Next on revolutsioon.
kui asi on kole siis ta on kole, ei huvita kas on voxelid või pixelid või mudaahvid.
Oma revolutsiooniga oleks võinud vähemalt midagi ilusat teha, mitte "wow meets disney".
See omakorda ei tähenda, et ma seda mängu mingil ajahetkel ei proovi, kindlasti proovin. _________________ Anar kaluva tielyanna!
kui asi on kole siis ta on kole, ei huvita kas on voxelid või pixelid või mudaahvid.
Oma revolutsiooniga oleks võinud vähemalt midagi ilusat teha, mitte "wow meets disney".
Ja see mu daamid ning härrad, ongi keskmise kasutaja arusaam asjast.
kui asi on kole siis ta on kole, ei huvita kas on voxelid või pixelid või mudaahvid.
Oma revolutsiooniga oleks võinud vähemalt midagi ilusat teha, mitte "wow meets disney".
Ja see mu daamid ning härrad, ongi keskmise kasutaja arusaam asjast.
Kurb.
ja kes seda/sarnaseid asju sinu arust siis enim kasutavad? ongi keskmised dumbuserist kasutajad.
Kui keskmine inimene ei hooma vahet, vaid vaatab, et asi paistab kole siis tal ju suht savi kas tehnoloogia on uudne või ei.
Üldiselt, haibi aga edasi. Eks, kui release käes ja asi paar kuud väljas siis võid oma nutulauluga tulla, nagu tavaliselt , ) _________________ Anar kaluva tielyanna!
Minumeelest on kurb, et kui keegi oma arvamust avaldab, mis härra Scart'i arvamusega ei ühti, siis järelikult tolle eksiteele sattunu IQ number üle tema kinganumbri olla ei saa (teema-algataja arust).
Teemast endast aga niipalju, et kuigi mäng ise tundub väljahõigatud info poolest tõesti mõningaid uuenduslikke ja huvitavaid võimalusi pakkuvat, siis vähemalt teemas oleva mänguvideo järgi tundub, et selline värviline lastesaate artstyle ka mulle eriti ei meeldi. Kas "revolutsioon" on piisav, et ebameeldivast välimusest üle saada, eks seda näeb siis kui mäng välja tuleb (arvestades kuipalju on mängutootjad varemgi maa ja taeva kokku lubanud, mis mängu väljatulekuks ilmtingimata realiseerunud ei ole, siis hetkel ei tasu veel õnnest üle oma varju hüppama hakata).
Scart kirjutas:
The stupid. It hurts.
Scart kirjutas:
nardae kirjutas:
kui asi on kole siis ta on kole, ei huvita kas on voxelid või pixelid või mudaahvid.
Oma revolutsiooniga oleks võinud vähemalt midagi ilusat teha, mitte "wow meets disney".
Ja see mu daamid ning härrad, ongi keskmise kasutaja arusaam asjast.
Tundub huvitav aga ega need voxelid seda nii teistsuguseks ka ei tee, lõhud asjad ära ja mõna aja pärast spawnib uus ja ongi kõik, mis seal nii erilist on? Iga teine mäng mis nüüd välja lastakse on voxelbased. Cube World on ka voxel-based, saad pommiga murukihi üles lasta, revolutsiooniline tõesti!
Iga mäng mis Scartile huvi pakub on kohe revolutsiooniline ja kui keegi midagi vastu ütleb siis on tegemist kohe ikka konkreetse lolliga. Oh sind küll.
Tundub huvitav aga ega need voxelid seda nii teistsuguseks ka ei tee, lõhud asjad ära ja mõna aja pärast spawnib uus ja ongi kõik, mis seal nii erilist on?
Ei, lõhutud asjad ei spawni tagasi. Mis ongi kogu selle asja faking point. Aga 10 punkti lugemisvõimetuse eest.
Ja kui see ka kohale ei jõudnud, et mängijad saavad tolle eraldiseisva tooliga ehitada ükskõik mida ning selle siis päris mängu importida, siis ma lihtsalt loobun.
Tundub huvitav aga ega need voxelid seda nii teistsuguseks ka ei tee, lõhud asjad ära ja mõna aja pärast spawnib uus ja ongi kõik, mis seal nii erilist on?
Ei, lõhutud asjad ei spawni tagasi. Mis ongi kogu selle asja faking point. Aga 10 punkti lugemisvõimetuse eest.
Ja kui see ka kohale ei jõudnud, et mängijad saavad tolle eraldiseisva tooliga ehitada ükskõik mida ning selle siis päris mängu importida, siis ma lihtsalt loobun.
Lubadused, my ass see tuleb ka lõpptootesse. Nädalaga lõhutakse kõikvõimalik ära ja ongi kogu lugu, serverile reset ja uuesti.
Nii, nüüd näita kus nad ütlevad, et see ei respawni. See on puhta loogiline ju, ega see sul Minecraft pole, tegu on siiski MMO'ga. Jääme siiski reaalsuse piiridesse.
Video põhjal mage graafika ja igav võitlussüsteem.
Järgmine seeria mis wannabe mmo-ga piix keeratakse nagu elder scroll ja mis iganes see heroes 6 peaks olema. Simcity-t ei pea vist mainimagi..
Reaalselt on nende lubadused bs. Kui asjad ei taastu on see maailm varsti katki + bugge saab seal olema ilmselt rohkem kui simcitys.
Läheb ilmselt sama teed mis GW2, mängitakse aga enamuse jaoks varsti ... _________________ 30+ tarantlit mu magamistoas ei tähenda veel, et ma hull oleks... vist?
Järgmine seeria mis wannabe mmo-ga piix keeratakse nagu elder scroll ja mis iganes see heroes 6 peaks olema. Simcity-t ei pea vist mainimagi..
Everquest oli muidu maailma esimene tõeliselt suur MMO
Gw1 oli supper mmo nagu ka everquest.. Gw2 suht wannabee nagu ka see siin olema saab ilmselt.
Alati võib loota, et ma eksin ja tegu supper mänguga... hetkel nähtu aga seda väga ei toeta _________________ 30+ tarantlit mu magamistoas ei tähenda veel, et ma hull oleks... vist?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.