Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
bitCON
Aeg Maha 2n
liitunud: 12.11.2005
|
30.07.2014 12:37:48
|
|
|
Taun0 kirjutas: |
bitCON, kui see info neil olemas oli, siis miks seda talle ei öeldud? |
Kah point. Kes teab. Aga ma ise arvan, et kui oleks ülekandega ette maksnud siis poleks probleeme olnud.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Taun0
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
Tripp
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.12.2003
|
30.07.2014 13:01:13
|
|
|
bitCON kirjutas: |
Taun0 kirjutas: |
bitCON, kui see info neil olemas oli, siis miks seda talle ei öeldud? |
Kah point. Kes teab. Aga ma ise arvan, et kui oleks ülekandega ette maksnud siis poleks probleeme olnud. |
Sulas tahtsin maksta, kuna sellist võimalust pakuti ja uus koht ka, mine tea kuidas pärast selle raha tagasi sealt saab, kui midagi untsu läheb.
Ja suhtumine ajas just närvi. Oleks siis ise natukene kliendi vastu huvi tuntud, aga ei. Tekkis selline vaese sugulase tunne, kes midagi tasuta saada tahab, et ära tüüta meid, lase rahus olla. Ma ju tahtsin kauba eest maksta sellist raha, nagu nad ise küsivad.
Ja tellimuse tegin aegsasti enne lapse sünnipäeva, et oleks ikka kindlasti ratas olemas selleks ajaks ja nad suutsid ikkagi selle kingi saamise peaaegu untsu ajada. Katsu sa lapsele selgitada, et miks lubatud ratast ei tulnud, teine nii ootab. Mõtle milline pettumus see talle oleks.
Leidsin õnneks teise koha, kus suhtumine hoopis teine ja kaup laos ka olemas. Hetkel ratas juba olemas.
_________________ "Reklaam on teadus sellest, kuidas hoida intellekti nii kaua kinni, kui tema omanik raha ära annab." - Stephen Leacock |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
30.07.2014 13:46:10
|
|
|
Näeb nagu oksjonikeskond rohkem välja
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
bitCON
Aeg Maha 2n
liitunud: 12.11.2005
|
30.07.2014 15:02:21
|
|
|
minul jällegi positiivne kogemus täna, ostsin tooli, oli näidatud et tuleb 9 päevaga, aga oli kohal 5-ga.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
wiilweer
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2008
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
UnknowFunk
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.09.2009
|
10.12.2014 16:34:08
|
|
|
Koduleht näeb jube välja ja ei kutsu ostma.
_________________ Mida hiljem saabub kiirabi, seda täpsem on diagnoos.
M: i3-9100F
M: BitFenix Nova korpus |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
10.12.2014 20:11:05
|
|
|
See kaup24 ongi paras piix koht. Tegelt mis seal salata, selliseid tasuta SMS laene võtvaid netikaubamajasid - "vabandame, tegelt kaupa polndki kuid raha kanname tagasi siis kuuaja jooksul" on teisigi. Mingiaeg otsisin omale telefoni. Olin konkreetse mudeli välja valind aga mitte pettuda ja huiata saada tahtes helistasin kõik kohad läbi ja palusin uurida, et kas laos tegelt ka olemas. Vähemalt klienditeenindaja on neil telefoni otsas väga viisakas erinevalt igast nendest turuliider ja kermet urgastest kus mingi pooleldi umbkeelne vitali sisuliselt küsib, et "tra mis segad mind, ei meil tegelt ei ole seda". Kui juba enne rahasaamist on suhtumine sitt siis võib vaid ette kujutada mis tramburai läheb lahti kui vaja probleemidega tegelda. Enivei siis uurisin meela häälega naisterahva käest, et kas laos on ja selgitasin, et ei taha huupi tellida kuna hiljem tuleb välja, et pole ja siis ootan nigu lollakas oma raha. Lubati uurida ja tagasi helistada. Mõned tunnid hiljem võeti ühendust, et kõik okei ja laos persetäis jne. Tellisin ära aga halba aimates võtsin optsiooni, et maksan kullerile siis kui saan kauba - siis saan vähemalt nende suutmatuse puhul nad pikalt saata ja raha pole all kinni. Läks nädal mööda ja helistati, et tellisin ja nii ja kas kinnitan tellimuse, et annavad kullerile üle - ütlesin jahh. Läks veel tipa nädal ja tuleb kõne, et ohh vabandust aga tegelt ikka pole asja. Joppvõimaa.
Reaalsus on see, et soodushinnad on enamuses BS, suvalises poes sama või odavam. Paljusid asju tegelt pole ja eesmärk ongi lollikesi saada ettemakse tegema, et papp läbi käiks.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Kevvare
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.06.2010
|
19.07.2016 23:44:20
|
|
|
Kuidas tänaseks päevaks on? Vaatan, et ikka väga korralikud aled on toodetel, bs leht või saab ikka kauba ilusti kätte?
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
14.11.2018 13:48:37
|
|
|
tsitaat: |
Ladies and gentlemen,
We are very pleased to share with our closest business partners news about changes that will await Pigu Group.
We strengthen our cooperation with one of the leading online retailers in Poland - Morele.net. Companies have been in cooperation for some time, due to the joint investor - the MCI investment fund. Pigu and Morele - the portfolio companies of the MCI.TechVentures fund will be part of the newly established holding. Both companies will continue to operate as separate business entities, but they will become shareholders of the newly established holding . It will allow us to achieve many operational synergies and create a platform for further consolidation of the e-commerce market in the region.
About 13 million euro will be invested in corporate growth, IT system integration and development and other cooperative projects. Our goal is to achieve 1 billion euro in revenues over the next five years.
For you, our business partners, this evolution will be almost imperceptible. Both companies, Morele and Pigu, will continue to operate under their own brands. The individual boards will not change. The newly established cooperation with Morele.net will be based on the exchange of best practices in the field of marketing, logistics and business processes and operations.
This is a very important event for Pigu Group. This is another step that will allow us not only to strengthen our position in the Baltic market, but also to open a much wider market of the Central and Eastern European region.
Thank you for your partnership. Let's grow together!
|
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
|